R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

MicroChip 14-02-2008 23:11:55

polat şimdi sinirlenip ortalığı dağıtır

Labidu 14-02-2008 23:11:55

Ya izliyoruz ama bukadar saçma bir dizi olamaz

madem polatı öldüreceksiniz bu adamlar 1 tane bile sniper ci bulamıyormu kızın yanına gelmişken polat kafasından vursun

ayberk 14-02-2008 23:12:15

bu polat,polat oldu olalı bir kadın ile ileri derece bir münasebette bulunamadı:D
kime elini attıysa bişey oldu sonuncusuda patladı :D

Duygusal 14-02-2008 23:12:54

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466374)
Ya izliyoruz ama bukadar saçma bir dizi olamaz

madem polatı öldüreceksiniz bu adamlar 1 tane bile sniper ci bulamıyormu kızın yanına gelmişken polat kafasından vursun

katılıyorum orada kafasına sıkabilirlerdi

MicroChip 14-02-2008 23:12:54

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466374)
Ya izliyoruz ama bukadar saçma bir dizi olamaz

madem polatı öldüreceksiniz bu adamlar 1 tane bile sniper ci bulamıyormu kızın yanına gelmişken polat kafasından vursun

türkiyeyi karıştırıcaklar aynı zamanda..sniffer bulması kolay..muronun başkanı dedi ya eylem hazırlığı içindeyiz diye

okyay58 14-02-2008 23:13:00

Alıntı:

Holokost Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466376)
bu polat,polat oldu olalı bir kadın ile ileri derece bir münasebette bulunamadı:D
kime elini attıysa bişey oldu sonuncusuda patladı :D

süper bi tespit :D

Must4f4 14-02-2008 23:13:09

evet arkadaşlar 1 hafta beklemek zor gelecek bence :)
ne olcak şimdi? polat ihtiyarlara nasıl ulaşacak? hakanı yakalayabilecek mi? muro polat'a görenür mü? tabiki hepsi muamma ama beklemek hakketten zor olacak :)

UndeaD 14-02-2008 23:13:16

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466374)
Ya izliyoruz ama bukadar saçma bir dizi olamaz
madem polatı öldüreceksiniz bu adamlar 1 tane bile sniper ci bulamıyormu kızın yanına gelmişken polat kafasından vursun

polat ölürse işin esprisi kalmaz die :D düşünmemezlikten geliyorlardır..

MicroChip 14-02-2008 23:16:01

6 gün 21 saat 45 dk kaldı :D

H4k4nn 14-02-2008 23:16:52

Polat ölmez, vatan bölünmez. oldu bu dizi

Hostsahibi 14-02-2008 23:17:48

bence polat orada ne hakanı yakalayabilecek, nede muro yu görebilecek :)) geri mekana dönücek ortalıgı dagıtmak için bişeyler düşünecek. o bu degilde vapurdaki adam nasıl yuttu hapı :)

MicroChip 14-02-2008 23:18:10

adrenalin hat safhada...

off yaw bitmez bu heyecan.. muro hakan iskender cengiz polat jülide ne olucak bunlar..
polat orda ölümle cebelleşsin.. memati kızı götürsün ne güzel iş:D:D

ByMsT 14-02-2008 23:18:56

Bu Dizi rekora koşuyor :)

Onurss 14-02-2008 23:19:11

Toroslar piyasadan siliniyordu az daha :D Bundan sonrası yine karışacak.Oradan Polat nasıl sağ çıkabilecek ? Tek başına ve aynı zamanda Muro ile Hakan orada..
Pek heyecanlı bir bölüm değildi aslında ama kırmızı kitaptan yine bahsedilmedi gördüğüm kadarıyla..
Gelecek bölümlerde görüşmek üzere :)

BlueDream 14-02-2008 23:19:36

ilerleyen bölümlerde mematiye çok iş düşecek liste kabarık :)

MicroChip 14-02-2008 23:19:57

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466414)
Toroslar piyasadan siliniyordu az daha :D Bundan sonrası yine karışacak.Oradan Polat nasıl sağ çıkabilecek ? Tek başına ve aynı zamanda Muro ile Hakan orada..
Pek heyecanlı bir bölüm değildi aslında ama kırmızı kitaptan yine bahsedilmedi gördüğüm kadarıyla..
Gelecek bölümlerde görüşmek üzere :)

her bölüm bir yorum yazıyosun heralde:D

MicroChip 14-02-2008 23:21:59

6 gün + 21 saat + 39 dk

ayberk 14-02-2008 23:22:38

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466430)
6 gün + 21 saat + 39 dk

bi swf geri sayım yapalım koyalım konunun başına (:

MicroChip 14-02-2008 23:23:42

Alıntı:

Holokost Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466431)
bi swf geri sayım yapalım koyalım konunun başına (:

valla ya:D heyecandan klavyeyi yicem:p

HERSOY 14-02-2008 23:24:10

o değil 5 6 sayfa önce biri şu ahuya sıksada kurtulsak demiştim sonunda patladı :D vallaha kimseye beddua etmicem patlıyo :D

El-Turko 14-02-2008 23:24:29

bence ahuyu paketleme işinde Tataroğlu'ların parmagı var

The_Ptah 14-02-2008 23:25:12

Kötü oldu ? ? lar bırakarak bitti :)

Yasin21 14-02-2008 23:25:24

Alıntı:

El-Turko Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466441)
bence ahuyu paketleme işinde Tataroğlu'ların parmagı var

sanmıyorum :) örgüt planlamış herşeyi :)

MicroChip 14-02-2008 23:25:58

siyanürün tadı güzel sanırım..çok istekliler yutmaya:D :D :D

El-Turko 14-02-2008 23:26:46

Bu arada cenazedeki konuşulanlarda dikkat çekiciydi :D

Hostsahibi 14-02-2008 23:27:47

adamlar kendilerini şartlamış. siyanürü yutmaya baktı ki biri geliyor cup siyanür agızda :D nasıl iş anlamadım.

Mertcan03 14-02-2008 23:28:52

osman sınavdan sonra dizide her bölümde bir kişi ölüyor :)
her bölümde polat alemdar ölümle burun buruna kalıyor ve hep sağ çıkıyor.
yönetmenler galiba sürükleyici birşey yapmaktansa hazır yiyorlar gibi geliyor.

UndeaD 14-02-2008 23:29:21

tanıyordur heralde hakanı :D işkence çekmektense hap yutmak daha mantıklıdır demiştir:)

MicroChip 14-02-2008 23:31:41

bulut = mematinin
muro = polatın
hakan= abdüşün
.
.
.

liste uzayıp gidiyor..diğer bölümlerdeki sıralama böle:D

Hostsahibi 14-02-2008 23:34:20

vala bilmiyorumda bence 3 bölüme bulut la memati kapışır :) öyle gözüküyor.

Grafix 14-02-2008 23:35:10

siyanür diyince aklıma geldi,

YEŞİL İN ADAMININ EVİNDE SİYANÜR BULUNDU

MicroChip 14-02-2008 23:35:25

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466497)
vala bilmiyorumda bence 3 bölüme bulut la memati kapışır :) öyle gözüküyor.

hele polat o kıskaçtan çıksında..ya anlamadığım bişey var..

ahu patlayınca etrafa et parçaları saçılmadı:D

MicroChip 14-02-2008 23:36:48

Alıntı:

Grafix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466503)
siyanür diyince aklıma geldi,

YEŞİL İN ADAMININ EVİNDE SİYANÜR BULUNDU

bir takım gerçekleri yansıtıyor diye boşuna denmiyor Kurtlar Vadisi hakkında.

Hostsahibi 14-02-2008 23:38:39

iskender de yeşili anımsatıyor zaten :D büyük ihtimalle onu canlandırıyordur. arti verdigin linkte ki resimde kelepçeli adam muro nun eroinini deniyen adama benziyor :D

MicroChip 14-02-2008 23:39:14

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466523)
iskender de yeşili anımsatıyor zaten :D büyük ihtimalle onu canlandırıyordur. arti verdigin linkte ki resimde kelepçeli adam muro nun eroinini deniyen adama benziyor :D

muhahah

keş :D

Abdlsmt! 14-02-2008 23:45:44

uçtuu uçtuu toros ahu uçtu:D

Murky 14-02-2008 23:55:11

Bu bölümde Hakan'da bir gariplik sezdim ben sanki adamı konuşturmak istemedi bilerek öldürdü?

HaytaWeb 14-02-2008 23:55:32

pizzacımıyım ben :D muro her bölümde bir makara yapıyor :D

El-Turko 14-02-2008 23:58:59

muronun ahuya beni duyuyorsan gözünü kapa ac aha böyle demesi manyaktı ya :D

yenibirweb 15-02-2008 00:04:52

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466505)
hele polat o kıskaçtan çıksında..ya anlamadığım bişey var..

ahu patlayınca etrafa et parçaları saçılmadı:D

caniye bakın hele :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:28:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.