R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

LG700 05-02-2008 23:46:48

Kamyonla kaçıyolarmış :)

UndeaD 05-02-2008 23:47:47

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1415794)
biriniz anlatsın bari ne oluyor bu bölümde açılmaz bu site bu gidişle:rolleyes:

vuralla polatta birşey yok. polatın tayfa kaçmayı başarıyorlar gibi. ve sonunda polat büyük iskenderle konuşuyor

MicroChip 05-02-2008 23:48:53

Alıntı:

UndeaD Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1415821)
vuralla polatta birşey yok. polatın tayfa kaçmayı başarıyorlar gibi. ve sonunda polat büyük iskenderle konuşuyor

ff den açılmadı ie den denedim izliyorum şimdi saol:)

dEaTh 05-02-2008 23:50:38

polat kamyonetle kaçiyo hakan kovaliyo. bu ara polat kamyondaki benzin varillerinihakan'nın önüne atiyo. ve varillere ateş ediyo sonunda hakannı durdurmayi başariyo polat bu ara. hakannın adami adem'i vuruyo. sonra işte elmanlari kurtuluyo. sanirsam
polat vural'i aliyo sorguya vs vs

çok heycanli bi bölüm bizi bekliyo:p

MicroChip 05-02-2008 23:50:39

adem vuruluyormuş vay babağın kemuune

LuGeSoft 05-02-2008 23:51:19

Adem zavallı mındar oldu:D

MicroChip 05-02-2008 23:53:31

iskenderde çok sıskaymış yaw:D bari şöle eski başkan gibi etli butlu birisini bulsalarmış:p

Onurss 05-02-2008 23:54:01

Polatlar dediğimiz gibi kamyonla kaçıyorlar ve Vural'a işkence yapıyorlar gördüğümüz kadarı ile :) Adem vuruluyor Polat'ın diğer adamları kaçıyor.Polat büyük iskender ile konuşuyor ... Perşembeyi mıknatısla çekmeye devam ediyoruz :p

Red John 05-02-2008 23:55:36

Vural Polatın Eline Düştü:)
Ademi Vuruyorlar
Gene Güzel Bir Bölüm:)

Kerem 05-02-2008 23:55:43

"Hassssssss..." diyebiliyorum sadece. Müthiş bir bölüm geliyor, müthiiiiiiiiiş. :)

MicroChip 06-02-2008 00:01:22

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1415871)
Polatlar dediğimiz gibi kamyonla kaçıyorlar ve Vural'a işkence yapıyorlar gördüğümüz kadarı ile :) Adem vuruluyor Polat'ın diğer adamları kaçıyor.Polat büyük iskender ile konuşuyor ... Perşembeyi mıknatısla çekmeye devam ediyoruz :p

http://www.istegenc.com.tr/content/i...iknatis_02.jpg ucuna şimdi ps ile polatın resmini koyardım ama hiç halim yok:D

ach 06-02-2008 03:52:01

gene bomba bölüm ;)

Macabré 06-02-2008 04:00:43

Polat iskender'i pek sevmedi gibi geldi bana :D

R@p£dooR 06-02-2008 04:17:10

Bu hafta Vural Polatın kollarında
Hakanda haftaya Abdülheyin kollarında olur
Sonraki haftayada muro yu gömeriz inş :D

The_RoTinG 06-02-2008 05:39:48

acaba polat ölecekmi hala onu anlamadım :(...

UndeaD 06-02-2008 05:42:32

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1416708)
Polat iskender'i pek sevmedi gibi geldi bana :D

yavaş yavaş kaynar kanı =)

xSS-ErrOr 06-02-2008 08:40:30

İskenderi Ben Gormedim Siz Gordunuzmu :)

Onurss'un Dediği Gibi Çunku Hakan Yukarı Cıkarken Orada Beyaz Bi Kamyon Vardı Onun İçine Dustuler Vural İskencenin Babasını Gordu :) Hani Çakır Tombalacıya Yapmıstıya O Tipten Bişi Olcak Gibime Geliyo. :)



Bende Persembeyi Mıknatıslar Cekenlerdenim :)

UndeaD 06-02-2008 09:47:38

Alıntı:

ULTRAPAYLAS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1416912)
İskenderi Ben Gormedim Siz Gordunuzmu :)
Onurss'un Dediği Gibi Çunku Hakan Yukarı Cıkarken Orada Beyaz Bi Kamyon Vardı Onun İçine Dustuler Vural İskencenin Babasını Gordu :) Hani Çakır Tombalacıya Yapmıstıya O Tipten Bişi Olcak Gibime Geliyo. :)
Bende Persembeyi Mıknatıslar Cekenlerdenim :)

iskender kır saçlı bir eleman var fragmanın sonuna doğru o bence..

xSS-ErrOr 06-02-2008 09:48:45

Alıntı:

UndeaD Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1416991)
iskender kır saçlı bir eleman var fragmanın sonuna doğru o bence..


FuLL Pc'de Oldugum İçin Tv Pek Bakamıyorum Dur Youtube Var İzleyem Bi :)

KingMania 06-02-2008 10:17:35

Yalçun Bulut ölmesinde kim ölürse ölsün :D

Rometeus 06-02-2008 10:29:15

Alıntı:

ULTRAPAYLAS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1416912)
İskenderi Ben Gormedim Siz Gordunuzmu :)
Onurss'un Dediği Gibi Çunku Hakan Yukarı Cıkarken Orada Beyaz Bi Kamyon Vardı Onun İçine Dustuler Vural İskencenin Babasını Gordu :) Hani Çakır Tombalacıya Yapmıstıya O Tipten Bişi Olcak Gibime Geliyo. :)
Bende Persembeyi Mıknatıslar Cekenlerdenim :)

Al sana İskender Büyük..
Yani Büyük İskender :D
http://img508.imageshack.us/img508/4...nderyh9.th.jpg

MicroChip 06-02-2008 10:44:42

Alıntı:

Rometeus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1417094)
Al sana İskender Büyük..
Yani Büyük İskender :D
http://img508.imageshack.us/img508/4...nderyh9.th.jpg

çok sıska :S
:D

Rometeus 06-02-2008 10:48:38

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1417162)
çok sıska :S
:D

Özellikle seçmişler abi, aynı Büyük İskender'in büstlerindeki adam gibi..

MicroChip 06-02-2008 10:55:07

Alıntı:

Rometeus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1417176)
Özellikle seçmişler abi, aynı Büyük İskender'in büstlerindeki adam gibi..

olabilir.. ama şöyle babayiğit bi abi bulsalar daha iyi olurmuş:D

http://img123.imageshack.us/img123/8061/8007yw.jpg

ManuaL 06-02-2008 11:37:27

Memati biraz adam vursun ya strese giriyo ben bile strese giriyorum o adam vuramayınca :cry

Onurss 06-02-2008 11:56:19

Kurtlar vadisi yükseliş dönemine geçecek gibi bakalım..Az kaldı diziye :p

MicroChip 06-02-2008 12:04:26

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1417530)
Kurtlar vadisi yükseliş dönemine geçecek gibi bakalım..Az kaldı diziye :p

ne zaman düştüki yükselsin:cool:

KingMania 06-02-2008 12:23:11

2oo7'nin en çok izlenen dizisi KV, yaprak dökümü ağaç dökümü hikaye.

Onurss 06-02-2008 12:40:57

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1417581)
ne zaman düştüki yükselsin:cool:

Son 3-4 bölümdür biri yaralanıyor biri işkence görüyor kimileri yakalanıyordu..Bu bölümde herşey düzelecek inş.

MicroChip 06-02-2008 12:52:03

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1417825)
Son 3-4 bölümdür biri yaralanıyor biri işkence görüyor kimileri yakalanıyordu..Bu bölümde herşey düzelecek inş.

görücez bakalım:rolleyes: birbuçuk gün kaldı :D

DreamSinger 06-02-2008 19:13:40

fragmanlar yayınlandı ve sabQces in dikkati sayesinde yaptığımız analizler doğru çıkmış gibi kamyonda bitio iş bence çok trajikomik oldu...

SABOCES 06-02-2008 19:35:34

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1420004)
fragmanlar yayınlandı ve sabQces in dikkati sayesinde yaptığımız analizler doğru çıkmış gibi kamyonda bitio iş bence çok trajikomik oldu...


valla ilk ben dedim bunu :D kamyon abi başka birşey yok yani

yüksel aytuğ demiş ki :D

Kurtlar Vadisi fanatikleri panikte! 10 katlı binadan atlayan Polat'ın akıbeti ne olacak?

Kurtlar Vadisi fanatikleri panikte! Son bölümde düşmanı Vural'a sarılıp, 10 katlı binanın çatısından aşağıya atlayan Polat Alemdar'ın akıbeti ne olacak?

Mayından, sayısız kurşunlamadan, iki kürek kemiğinin arasına saplanan avcı bıçağından kurtulan Polat'a 10 kat yükseklik ne yapar ki? Peki "mucize kurtuluş" nasıl gerçekleşecek? Yüksel Aytuğ'un aklına gelen alternatifler şunlar:

1. Polat, hasmını altında tuttuğu için, düştüklerinde Vural, "itfaiye yastığı" işlevi görecek.

2. Eski Türk filmlerinde intihara kalkışan kadın, inşaattan atladığında hep kum tepesinin üstüne düşüp, kurtulurdu. Belki böyle bir şans, Polat'a da nasip olacak.

3. Polat, son dönemde kendisini sırtından vuran delikanlıyı bile affedecek kadar iyiliksever oldu. Belki de beşinci kata gelmeden kanatlanıp, melek olacak!

4. Polat, ustaca gizlediği (!) bungee jumping halatı sayesinde boşlukta asılı kalacak. Ya da uçurumdan düşen James Bond gibi paraşüt açacak!

5. Tesadüfen yoldan geçen pamuk yüklü kamyonun üstüne düşecek.

6. Verilmiş sadakası olacak.

7. Öldürmeyen Allah öldürmeyecek...

Yüksel Aytuğ / SABAH ...

DreamSinger 06-02-2008 19:38:32

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1420121)
valla ilk ben dedim bunu :D kamyon abi başka birşey yok yani...

yaw bölede çok saçma oldu yaw düşün 10 kat düş kamyona basket sona vınn hem bikere senin verdiğin capsta kamyonda şöför mahiyetinde kimse yoktu acaba sonadan mı binio biri (:

SABOCES 06-02-2008 19:40:28

Siz polat alemdarı tanımamışsınız :D

POLAT ALEMDAR KİMDİR ?

ÇOK KISA BİR CEVAP :

POLAT ALEMDAR TÜRKİYENİN SÜPERMENİ :D

DreamSinger 06-02-2008 19:44:14

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1420146)
Siz polat alemdarı tanımamışsınız :D

POLAT ALEMDAR KİMDİR ?

ÇOK KISA BİR CEVAP :

POLAT ALEMDAR TÜRKİYENİN SÜPERMENİ :D


SÜP'Ü'RMEN olmasın o (:

SABOCES 06-02-2008 19:51:36

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1420165)
SÜP'Ü'RMEN olmasın o (:

yok yok gazman :D

eXe34 06-02-2008 19:59:35

saçmalık yaptıklarını onlarda biliyolar işte onun için dikkatlice vuralın altında oldugunu gösterip durdular, polatı öldürücek olsalardı vuralı iter peşine atlardı daha gerçekçi ve daha delikanlı bi havası olurdu. ama öldürmüyücekleri için gösterdiler onu. :D

MicroChip 06-02-2008 20:01:19

az kaldı 1 gün + 50 dakika:D

Ali21 06-02-2008 20:02:02

Adam Artık Uçuyor.Böyle Birşeymi var Yahu :D

SABOCES 06-02-2008 20:19:23

Alıntı:

Ali21 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1420272)
Adam Artık Uçuyor.Böyle Birşeymi var Yahu :D


kesin buna gülben ergen uçacaksın şarkısını dinletmişlerdir ordan etkilenmiştir kesin abi :D

hep milletmi etkilenecek olaylardan birazdan polat etkilensin puahah :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:01:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.