R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Pc_Kopath 31-01-2008 23:15:19

Memati'yi getirdiklerinde arkaplandaki duvarda 'aq' yazıyordu kocaman :D

Macabré 31-01-2008 23:15:27

İskender kim la ? :D

Duygusal 31-01-2008 23:15:44

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396421)
Aşağıda kamyon var kimse görmedimi bu sahneyi bi ben mi farkettim ?

Nerden gördün yav:p

SâqopÂ_28 31-01-2008 23:17:09

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396421)
Aşağıda kamyon var kimse görmedimi bu sahneyi bi ben mi farkettim ?

aynen katılıyorum bende ilk dikkatimi çeken buydu biz berabermi izliyorduk :D:D

Macabré 31-01-2008 23:17:48

Bu iskender den niye herkes tırsıyo :D

Labidu 31-01-2008 23:18:24

Bence İskender Ordu ile alakalı olabilir.

Grafix 31-01-2008 23:18:24

iskender gerçek devletten bir paşa tahminen,ama çok büyük birisi.vural'ı bırakın eski başkan da baya bir korktu yani.

polat gerçek devlete lazım,onun için ölmemesi lazım.

Duygusal 31-01-2008 23:18:39

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396449)
Bu iskender den niye herkes tırsıyo :D

Derin devletten birisi heralde:p

Macabré 31-01-2008 23:19:21

Ya ****** nun dedigi gibi
Bi paşa sezinlemesi aldım isimden direk zaten :D

SABOCES 31-01-2008 23:19:33

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396430)
++++SABQCES doğru söylüyor kamyonu farkettim ama kamyonun olduğu yer uçtukları yerin altımı bilemiyorum.

Filmi sahne sahne hafızamı kayıt ediyorum da kusura bakmayın :D hiç bi sahne kaçmıyor malasef şu gözlere bakın:D vezir kamyon orada eminim

Grafix 31-01-2008 23:19:56

hatırlamıyormusunuz polat ile başkan'a pusu kurulmadan buluşmuşlardı,

-onlar seni çağrıyor

- kimler?

- gerçek devlet

Duygusal 31-01-2008 23:20:22

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396462)
Filmi sahne sahne hafızamı kayıt ediyorum da kusura bakmayın :D hiç bi sahne kaçmıyor malasef şu gözlere bakın:D vezir kamyon orada eminim

Direk kamyonun içine düşürüp gidecekler heralde:D

Kerem 31-01-2008 23:20:25

Harbiden aştılar bu yapımcılar, senaristler. Bir dizide daha önce böyle birşey olmuş muydu? Diziyi bitirecekler desem tamam da, her bölümde ayrı bir manyaklık yaparak final yapıyorlar. Bugünkü bölüm harbiden aştıkları bölümdü, daha ben bunun üstüne final tanımam.

SNaRe 31-01-2008 23:20:25

Ölecem meraktan birisi bana download linki atsın biyere yüklenirse:D

Red John 31-01-2008 23:20:28

Alıntı:

Memati'yi getirdiklerinde arkaplandaki duvarda 'aq' yazıyordu kocaman :D
evet bende gördüm:D:D
aq yazıordu mavi zemin üstü kırmızı yazı renkli::D:D

Jason 31-01-2008 23:21:13

şu kamyon'un olduğu yerden birileri bi caps falan verebilir mi 2 kere izledim orayı nasıl göremedim :S

SABOCES 31-01-2008 23:21:21

Alıntı:

DuygusaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396470)
Direk kamyonun içine düşürüp gidecekler heralde:D

benim sitede biri yorum yapmış aynen şu ;

Alıntı:

ya bu polat ölme özürlü müdür nedir:D:D:D:D:D:D:D

Grafix 31-01-2008 23:22:34

iskender herşeyi yerli yerine sokucak,polatı başkan yapar sanırım.

Freezer 31-01-2008 23:24:39

http://img517.imageshack.us/img517/8...25642mpif2.jpg

Kerem 31-01-2008 23:26:37

İhtimal 1 daha mantıklı geldi bana.

SABOCES 31-01-2008 23:27:28

Alıntı:

Freezer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396507)


hele şükür farketmiş birisi

okyay58 31-01-2008 23:28:04

tamam polat kesin kamyonda :cool:

Jason 31-01-2008 23:29:37

eyw. Freezer
kamyon daha öncelikli görünüyor..bakalım neler olacak..

MicroChip 31-01-2008 23:29:43

çöpe düşseler basket olur :D:D:D

Macabré 31-01-2008 23:30:37

İhitimal 1 daha mantıklı tabiki.
Ama bana deniz gibi geliyor :D

Kerem 31-01-2008 23:30:55

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396541)
çöpe düşseler basket olur :D:D:D

Hocam iğrenç değil, iğrencin ötesinde birşeydi bu. Git at kendini bi' yerden mümkünse, uğraştırma bizi. :D :D :D

MicroChip 31-01-2008 23:32:52

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396545)
Hocam iğrenç değil, iğrencin ötesinde birşeydi bu. Git at kendini bi' yerden mümkünse, uğraştırma bizi. :D :D :D

bugünkü bölümden sonra kafa bimilyon oldu:D

Labidu 31-01-2008 23:33:51

Bence Megane nin üstünde düşcekler arabaya yazık olcak :(

Macabré 31-01-2008 23:34:34

@Freezer

Hocam Polat düşerken yüz ifadesini göndersene bana ?
Avatar yapıcam da :)

Elazığlı168 31-01-2008 23:35:23

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396541)
çöpe düşseler basket olur :D:D:D

offff ne yaptın ya:D

LuGeSoft 31-01-2008 23:35:40

Kurtlar Vadisi Pusu 24. Bölüm - DiziManya.Com

Buyrun burdan izleyin :p

MicroChip 31-01-2008 23:35:55

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396572)
@Freezer

Hocam Polat düşerken yüz ifadesini göndersene bana ?
Avatar yapıcam da :)

@macabre banada yolla bulursan:)

Macabré 31-01-2008 23:36:45

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396583)
@macabre banada yolla bulursan:)

Ya ben bulmasına bulurumda adam direk caps alınca banada gönderir dedim ..

salomonis 31-01-2008 23:40:38

mesajları okumayacağım:o youtube da bulamadım. lugelas eyvallah senin siteden izlemeye başladım:)

Freezer 31-01-2008 23:45:13

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396572)
@Freezer

Hocam Polat düşerken yüz ifadesini göndersene bana ?
Avatar yapıcam da :)

http://img115.imageshack.us/img115/142/avayb9.jpg

Macabré 31-01-2008 23:49:19

Süpersin artık Züperman Polat! :D

MicroChip 31-01-2008 23:51:44

Alıntı:

Freezer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396642)

çok saol babacan ;)

Macabré 31-01-2008 23:52:16

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396681)
çok saol babacan ;)

Alooo
Onu bana verdi şişştt
Ayıp oluyor hocam :mad:

Elazığlı168 31-01-2008 23:56:12

Alıntı:

LuGeSoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396581)

reklamları izlediniz ;)

Freezer 31-01-2008 23:56:31

Avatar genele hitap ediyor kavga çıkmasın isteyen kullanabilir..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:43:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.