R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Akbas 12-12-2007 16:25:42

Bu ne böyle:eek:

HKNOCN 12-12-2007 20:18:59

Bunu çeken arkadaş Film setinin çaycısı olmasın :D

Onurss 12-12-2007 23:21:18

4. sayfada bi tanede ben buldum :p

http://img90.imageshack.us/img90/396...2479zb2wd4.png

HKNOCN 12-12-2007 23:53:42

Wa$$$

Mematiyi ilk defa bir kızla baş başa gördüm :D
Gelişme var az biraz.

Onurss 12-12-2007 23:58:21

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1186920)
Wa$$$

Mematiyi ilk defa bir kızla baş başa gördüm :D
Gelişme var az biraz.

İyi o zaman sana bi ilk daha :p
Aynı sayfada ne konuştuklarıyla ilgili bir yazı vardı :)

Limancının Oğlunun Doğumgünü Olur, Limancıda Bi Tek Şartla Gidebiliceğini Söyler Mematiyle Gitmesi Şartıyla.. Memati İlk Baştan Kem Küm Eder Sonrada Gider..
Memati, Güllü, Nevzat Barda Otururlar. Kız Konusundan Doğru Mematiyle Güllü İddalaşınca, Memati Barın En Güzel Kızını Tavlamaya Karar Verir, Bu Kızda Zaten Tuzaktır. Yani Memati Tuzağa Kendi Düşer..

vs.vs.vs.

Memati Kalkar Barda Kızın Yanına Oturur Ve O Muhteşem Muhabbet Başlar :)

Memati; Niye Bakıyosun Bana?
M. Manita; Ben Sana Bakmıyorum.
Memati; Ben Yalanmı Söylüyorum?
M. Manita; Sen Bakıyosun Diye Baktım..
M. Manita; Peki Sen Niye Bana Baktın?
Memati; Seni İstiyorum !
M. Manita; ( Hönk Tabi :) )

permaximum 13-12-2007 00:07:09

"Kurtlar Vadisi Pusu Gelecek Bölüm;

( Sadece Sonu )

Bölüm Şöyle Biter,

Başkan Polatı Ofisine Çağırmıştır ( Nevzat Söyler ), Polat Yeni Başkan Ofise Gider, Koltukta Vural Otrmaktadır, Polat; "Ben Başkanla Konuşmaya Geldim Vural! " Der..

Vural; " Başkan Az Önce Emekliye Ayrıldı Yeni Başkan Benim Polat Alemdar! Söyle! " Der..

Polat; "Seninle Konuşacak Birşeyim Yok Vural " Der Ve Tam Odadan Çıkacağı Anda Vuralın Yanındaki Kapı Açılır Polatın Arkasından Hakan İçeri Girer, Hakan ; " Belki Benimle Konuşacak Birşeyin Vardır " Der...

Sahne O Gerginlikle Biter.."

CW'de böyle yazılmış.Yav ekipte harbiden sızma war :D Ama Polat Alemdar da o ikisini orda vurmassa çok büyük ayıp eder..

HKNOCN 13-12-2007 00:10:36

İyi valla bölümün bütün senaryosu piyasa olmuş :D
Bitirdik yarınki bölümü izlemem artık :D

vezir 13-12-2007 00:12:05

21. bölümü izlemeden 22. bölümü merak ediyorum (:

fatihbaz 13-12-2007 00:36:49

bulut mematiye ne zaman ayarlayacak bahsettigi kızı diye düşünüp duruyordum sonunda geldi o an :D bulut direk olarak ayarlamasa da canı sagolsun,bi şekilde olsun da gerisi önemli degil :D memati milletle dalga geçip duruyordu kız konularından dolayı.şimdi kendi düşecek o derde.bide aşık oluyormuş :D

ManuaL 13-12-2007 00:48:14

mematide milli olacak sonunda he :p

SABOCES 13-12-2007 01:15:11

" Büyük Lokma Ye Büyük Konuşma "

zuahaha mematiye yedirirler bu lafı:D

TeXaS 13-12-2007 21:07:52

kv zamanı :D:D

hengame 13-12-2007 21:20:12

yaw internetnet nereden izlerim

HKNOCN 13-12-2007 21:21:12

Hüseyin ölmüş arkadaşlar..
Başımız sağolsun.. :cry:cry:cry

fatihbaz 13-12-2007 21:39:15

başını kaçırdım yav :( tüh be kayıt yapamayacam bu bölümü.neyse zaten kavak yellerini indirecektim,o sırada bunu da indireyim yarın :D bu arada hüseyine üzüldüm be,demek ölmüş :(

Red John 13-12-2007 21:40:30

21,45 diye karçırdım tühhh youtube bekleriz artık:D

TeXaS 13-12-2007 21:44:26

1 saat sonra siteye eklerim (:

HKNOCN 13-12-2007 22:15:05

Ya bu Polat her bölümde Dolar yakmak zorunda mı kardeşim :D
Ne zaman eline biraz para geçse en yakın şöminede soluğu alıyor adam..

TeXaS 13-12-2007 22:16:40

dolara karşı alerjisi var galiba :D

fatihbaz 13-12-2007 22:19:38

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1189716)
1 saat sonra siteye eklerim (:

site den kastın youtube mu?o degilse yani kaliteliyse senin linkten indireyim :D

TeXaS 13-12-2007 22:21:01

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1189802)
site den kastın youtube mu?o degilse yani kaliteliyse senin linkten indireyim :D

youtubeden çekicem :D:D

Akbas 13-12-2007 22:21:34

Hakan ayrı bir karaktersiz, muro ayrı bir karaktersiz. Gergine de acıdım yahu . Kesin kaçırır o kızı :)

HKNOCN 13-12-2007 22:32:37

Gergin o kızı alır :D
Babası vermese kız kaçar :D

Red John 13-12-2007 22:54:36

bu polat ne kadar iyi yav çocugu çaycı diye aldı halbuki hain:D

ByMsT 13-12-2007 23:15:48

Polatın intikamı kötü olacak. :)

vezir 13-12-2007 23:16:51

pff bölümde heyecan azdı ama son dakika golü olacak gelde bekle gelecek haftayı. o hakanda tam bir xxxxxmiş. :mad:

Kerem 13-12-2007 23:18:32

Reklam arasında gelip baktıydım buraya, sağlam spoiler yedim. Azcık tadı kaçtı olayın ama olsun, KV'nin ilk zamanlarındaki spoiler durumlarını çok uzun zaman sonra yeniden yaşamış oldum. :D

Polat'ın işi artık çooook zor. Çok fena bağladılar olayı, senaristler her hafta kendilerini aşıyorlar. Takdir ediyorum vallahi... ;)

Duygusal 13-12-2007 23:19:06

iyice heycan yaptım ya.

project2007 13-12-2007 23:22:32

sabo dediği resimler doğru çıktı :)

TeXaS 13-12-2007 23:24:47

başkanı kim indirdi :D

Kerem 13-12-2007 23:26:36

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1189953)
başkanı kim indirdi :D

Davut Tataroğlu.

Red John 13-12-2007 23:29:24

bakarım ne yapacak Polat...Mematide az degil ha :D

LuGeSoft 13-12-2007 23:39:18

başkana yazık oldu valla ama haketmişti zaten ne biçim başkansa herşey oluyo hiçbişi yapmıyo:D

HKNOCN 13-12-2007 23:41:12

Ya memati ne anlar kadından :D
Kız mecbur olduğu için dayanacak..

eee ne demiş bulut.. "Artık iş iş ten geçti.. Ya mematinin olursun ya toprağın" :D:D

yasarkemaldag 13-12-2007 23:48:04

ya nevzat nasıl bölge anlatıyor haritada yarıldım:D

El-Turko 13-12-2007 23:52:31

Bu bölüm baya güzeldi ya. Halo, Memati, Nevzat, Ömer Baba, Bulut falan iyiydi. Hoş replikler vardı. Sonuda heyecanlı bitti. Bakalım ne olcak ? :)

HKNOCN 13-12-2007 23:56:42

En güzel bölümlerden biriydi bence..
Herşey ayarındaydı.. Biraz çatışma.. Biraz sürtüşme (mematiyle bulutun meşhur replikleri)

Onurss 13-12-2007 23:57:50

Bir bölüm daha bitti..Bakalım haftaya ne olacak :)

H4k4nn 13-12-2007 23:59:35

Haftada 2 kere yatağın boş kalmasın. ;)

Labidu 14-12-2007 00:14:07

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1190088)
En güzel bölümlerden biriydi bence..
Herşey ayarındaydı.. Biraz çatışma.. Biraz sürtüşme (mematiyle bulutun meşhur replikleri)

süper oluyor onlar karşılaşınca :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:18:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.