![]() |
Bu ne böyle:eek: |
Bunu çeken arkadaş Film setinin çaycısı olmasın :D |
|
Wa$$$ Mematiyi ilk defa bir kızla baş başa gördüm :D Gelişme var az biraz. |
Alıntı:
Aynı sayfada ne konuştuklarıyla ilgili bir yazı vardı :) Limancının Oğlunun Doğumgünü Olur, Limancıda Bi Tek Şartla Gidebiliceğini Söyler Mematiyle Gitmesi Şartıyla.. Memati İlk Baştan Kem Küm Eder Sonrada Gider.. Memati, Güllü, Nevzat Barda Otururlar. Kız Konusundan Doğru Mematiyle Güllü İddalaşınca, Memati Barın En Güzel Kızını Tavlamaya Karar Verir, Bu Kızda Zaten Tuzaktır. Yani Memati Tuzağa Kendi Düşer.. vs.vs.vs. Memati Kalkar Barda Kızın Yanına Oturur Ve O Muhteşem Muhabbet Başlar :) Memati; Niye Bakıyosun Bana? M. Manita; Ben Sana Bakmıyorum. Memati; Ben Yalanmı Söylüyorum? M. Manita; Sen Bakıyosun Diye Baktım.. M. Manita; Peki Sen Niye Bana Baktın? Memati; Seni İstiyorum ! M. Manita; ( Hönk Tabi :) ) |
"Kurtlar Vadisi Pusu Gelecek Bölüm; ( Sadece Sonu ) Bölüm Şöyle Biter, Başkan Polatı Ofisine Çağırmıştır ( Nevzat Söyler ), Polat Yeni Başkan Ofise Gider, Koltukta Vural Otrmaktadır, Polat; "Ben Başkanla Konuşmaya Geldim Vural! " Der.. Vural; " Başkan Az Önce Emekliye Ayrıldı Yeni Başkan Benim Polat Alemdar! Söyle! " Der.. Polat; "Seninle Konuşacak Birşeyim Yok Vural " Der Ve Tam Odadan Çıkacağı Anda Vuralın Yanındaki Kapı Açılır Polatın Arkasından Hakan İçeri Girer, Hakan ; " Belki Benimle Konuşacak Birşeyin Vardır " Der... Sahne O Gerginlikle Biter.." CW'de böyle yazılmış.Yav ekipte harbiden sızma war :D Ama Polat Alemdar da o ikisini orda vurmassa çok büyük ayıp eder.. |
İyi valla bölümün bütün senaryosu piyasa olmuş :D Bitirdik yarınki bölümü izlemem artık :D |
21. bölümü izlemeden 22. bölümü merak ediyorum (: |
bulut mematiye ne zaman ayarlayacak bahsettigi kızı diye düşünüp duruyordum sonunda geldi o an :D bulut direk olarak ayarlamasa da canı sagolsun,bi şekilde olsun da gerisi önemli degil :D memati milletle dalga geçip duruyordu kız konularından dolayı.şimdi kendi düşecek o derde.bide aşık oluyormuş :D |
mematide milli olacak sonunda he :p |
" Büyük Lokma Ye Büyük Konuşma " zuahaha mematiye yedirirler bu lafı:D |
kv zamanı :D:D |
yaw internetnet nereden izlerim |
Hüseyin ölmüş arkadaşlar.. Başımız sağolsun.. :cry:cry:cry |
başını kaçırdım yav :( tüh be kayıt yapamayacam bu bölümü.neyse zaten kavak yellerini indirecektim,o sırada bunu da indireyim yarın :D bu arada hüseyine üzüldüm be,demek ölmüş :( |
21,45 diye karçırdım tühhh youtube bekleriz artık:D |
1 saat sonra siteye eklerim (: |
Ya bu Polat her bölümde Dolar yakmak zorunda mı kardeşim :D Ne zaman eline biraz para geçse en yakın şöminede soluğu alıyor adam.. |
dolara karşı alerjisi var galiba :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hakan ayrı bir karaktersiz, muro ayrı bir karaktersiz. Gergine de acıdım yahu . Kesin kaçırır o kızı :) |
Gergin o kızı alır :D Babası vermese kız kaçar :D |
bu polat ne kadar iyi yav çocugu çaycı diye aldı halbuki hain:D |
Polatın intikamı kötü olacak. :) |
pff bölümde heyecan azdı ama son dakika golü olacak gelde bekle gelecek haftayı. o hakanda tam bir xxxxxmiş. :mad: |
Reklam arasında gelip baktıydım buraya, sağlam spoiler yedim. Azcık tadı kaçtı olayın ama olsun, KV'nin ilk zamanlarındaki spoiler durumlarını çok uzun zaman sonra yeniden yaşamış oldum. :D Polat'ın işi artık çooook zor. Çok fena bağladılar olayı, senaristler her hafta kendilerini aşıyorlar. Takdir ediyorum vallahi... ;) |
iyice heycan yaptım ya. |
sabo dediği resimler doğru çıktı :) |
başkanı kim indirdi :D |
Alıntı:
|
bakarım ne yapacak Polat...Mematide az degil ha :D |
başkana yazık oldu valla ama haketmişti zaten ne biçim başkansa herşey oluyo hiçbişi yapmıyo:D |
Ya memati ne anlar kadından :D Kız mecbur olduğu için dayanacak.. eee ne demiş bulut.. "Artık iş iş ten geçti.. Ya mematinin olursun ya toprağın" :D:D |
ya nevzat nasıl bölge anlatıyor haritada yarıldım:D |
Bu bölüm baya güzeldi ya. Halo, Memati, Nevzat, Ömer Baba, Bulut falan iyiydi. Hoş replikler vardı. Sonuda heyecanlı bitti. Bakalım ne olcak ? :) |
En güzel bölümlerden biriydi bence.. Herşey ayarındaydı.. Biraz çatışma.. Biraz sürtüşme (mematiyle bulutun meşhur replikleri) |
Bir bölüm daha bitti..Bakalım haftaya ne olacak :) |
Haftada 2 kere yatağın boş kalmasın. ;) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:18:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.