R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

iBiL 27-12-2007 21:11:40

Yeni bölüm kaçta ki ?

vezir 27-12-2007 21:13:12

reklamlar bitince başlıyor ;)

HKNOCN 27-12-2007 21:13:42

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240271)
Yeni bölüm kaçta ki ?

21.15 her zamanki saati ;)

SerSer 27-12-2007 21:16:02

başladı arkadaşlar :)

iBiL 27-12-2007 21:16:45

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240281)
21.15 her zamanki saati ;)

Sağol başladı şuan. :o

linksis 27-12-2007 21:29:04

başkanın odasında fena coştu ya :)

hengame 27-12-2007 21:33:40

yaw arkadaslar internetden izlenmezmi bu showtv sitesinde açılmadı

vezir 27-12-2007 21:38:55

xxxxx hakan :mad:

Sabri 27-12-2007 21:39:57

iyi bastı lavuğun gırtlağına :)

VEGA 27-12-2007 21:42:23

Lafı soktu adaş

Seni oturtacağım yeri iyi biliyorum :D

iBiL 27-12-2007 21:43:14

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240375)
iyi bastı lavuğun gırtlağına :)

Nasılsın Sabri abi ? :)

Kerem 27-12-2007 21:45:41

Ya ben odadan çıktıktan sonrasına yetişebildim. Arkadaşla telefonda konuşuyodum, konuşmaya dalmışız, televizyonu bi' açtım, Polat çıkıyo odadan. :D İlk reklama kadar olan kısım gayet güzeldi, Memati'nin yemi, Başkan'ın "gerçek devlet" sözü ve paraları temizlemek için dünyanın etrafında yedi tur attırma repliği akılda kalan replikler benim açımdan. İzleyemediğim ilk kısımda da sağlam replikler dönmüştür kesin. :D

Sabri 27-12-2007 21:48:16

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240389)
Nasılsın Sabri abi ? :)

seyretmiyomusun?
ezdi lavuğu :)

Red John 27-12-2007 21:48:23

Hakanın Havasını İyi Kaçırdı Polat

hengame 27-12-2007 21:57:30

ya biri yazzsın allah rızası için webden nasıl izleyecem açılmıyor

Kerem 27-12-2007 21:57:43

Reklamdan sonra terör ile ilgili çok sağlam şeyler konuştular, fazlasıyla GERÇEKten bahsettiler. Nasırlı ayağa basıyorlar, inşallah sıkıntı yaşamazlar...

salomonis 27-12-2007 22:06:13

ulan yine muhteşem bir son yapacaklar ve bizi bir ay meraktan öldürecekler:(

Sabri 27-12-2007 22:11:07

Alıntı:

hengame Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240437)
ya biri yazzsın allah rızası için webden nasıl izleyecem açılmıyor

sitesindeki izleme adresi bu ShowTvnet - Canlı buda arızalıysa başka alternatif kalmıyor.

fatihbaz 27-12-2007 22:11:18

ben açtıgımda 2 reklam geçmiş herhalde :D bayagı biyer kaçırdım,ama neyse yatmadan önce nete düşüyor nasılsa izlerim :D

HKNOCN 27-12-2007 22:19:06

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240482)
ben açtıgımda 2 reklam geçmiş herhalde :D bayagı biyer kaçırdım,ama neyse yatmadan önce nete düşüyor nasılsa izlerim :D


O nete düşüren arkadaşlardan Allah katı katı razı olsunlar. Sevep delisi oluyorlar şerefsizim :D:D :rolleyes:

Sabri 27-12-2007 22:37:20

Yine saçımlamı oynadım :)

vezir 27-12-2007 22:39:08

"hijyen bizim ortak sevkimiz." :D

fatihbaz 27-12-2007 22:39:52

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240510)
O nete düşüren arkadaşlardan Allah katı katı razı olsunlar. Sevep delisi oluyorlar şerefsizim :D:D :rolleyes:

valla öyle :D geçen hafta evde degildim herhalde işte neyse bi şekilde kaçırdım yine.saat 1-1.30 civarı baktım nette 600mb halinde yani kaliteli bi şekilde vardı.hemen indirip izledim :D bugünde yine biyerlerden buluruz nasılsa

izmirli_ 27-12-2007 22:41:40

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240439)
Reklamdan sonra terör ile ilgili çok sağlam şeyler konuştular, fazlasıyla GERÇEKten bahsettiler. Nasırlı ayağa basıyorlar, inşallah sıkıntı yaşamazlar...

Evet kesinlikle katılıyorum. Terör' ün şu anki politikasını, işleyişini fazlasıyla oırtaya çıkardılar...Umarım kv terör gibi bunada sansür gelmez...

HKNOCN 27-12-2007 22:58:58

Ula gene Mematiyle Bulut Showa başladı :D
Koptum yaw :D

"Vitamini kabuğunda" demezmi :D

izmirli_ 27-12-2007 22:59:19

ya sorma memati ile bulut zaten komedi :D

project2007 27-12-2007 23:00:20

Elma Sahnesine bittim :D

izmirli_ 27-12-2007 23:04:37

bakalım hakanın adam ne yapacak...

Kerem 27-12-2007 23:05:06

Memati ile Bulut sahnesinde gülmekten koptum bende. :D Dizinin tadı tuzu bunlar ya. :D Pusu sahnesi çok başarılı çekilmişti, beğendim yani. Dizinin sonunu bildiğim için heyecanlı değilim ama çok sağlam yerde bitirecekler, 1 ay vadi yok, ben ona yanıyorum... :)

@izmirli__ ; Dizinin 1 ay tatile gireceğini düşünürsen sonucun ne olduğu belli değil mi? :D Önceki sayfaları okuma sakın, ne olacağı orada yazılı. ;)

Sabri 27-12-2007 23:08:29

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240677)
Memati ile Bulut sahnesinde gülmekten koptum bende. :D Dizinin tadı tuzu bunlar ya. :D Pusu sahnesi çok başarılı çekilmişti, beğendim yani. Dizinin sonunu bildiğim için heyecanlı değilim ama çok sağlam yerde bitirecekler, 1 ay vadi yok, ben ona yanıyorum... :)

@izmirli__ ; Dizinin 1 ay tatile gireceğini düşünürsen sonucun ne olduğu belli değil mi? :D Önceki sayfaları okuma sakın, ne olacağı orada yazılı. ;)

1 Ay niye yok dizi?

HKNOCN 27-12-2007 23:09:26

Manita.. " Senin kadar kabasını görmedim"
Memati.. " Bende senden hoşşlanıyorum"

:D Böyle birşeydi :D

vezir 27-12-2007 23:09:28

süperdi ya :D

vezir 27-12-2007 23:09:59

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240686)
1 Ay niye yok dizi?

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...sa_bir_ara.jpg :cry:cry:cry

Labidu 27-12-2007 23:10:44

reklama girio paso gıcık oldum:S

Kerem 27-12-2007 23:12:05

Sabri birkaç sene önce duymuştum, yılsonu-yılbaşı dönemi vergi ile ilgili işlemler oluyormuş. O sebeple diziler bu dönemde ara verirlermiş. Reklam gelir,giderleri vs deniyordu yani... Amma ve lakin bu benim duyduğum, ne derece doğrudur bilemem. Önceki sayfada kenantr arkadaşımız birşeyler yazmıştı, isterseniz onun yazılarını okuyuver bir de...

TeXaS 27-12-2007 23:18:01

o bıçak var ya :D

Labidu 27-12-2007 23:18:16

polatı bıcakladı *** çocuk

linksis 27-12-2007 23:18:20

bu adam bıçakla ölecek adammı yaw

izmirli_ 27-12-2007 23:18:26

valla ne bıçak öyle ya... :)

vezir 27-12-2007 23:19:26

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240724)
polatı bıcakladı *** çocuk

hemde ne *** hatta ********** harbi bişekil oldum final sahnesinde :eek:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:48:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.