![]() |
Yeni bölüm kaçta ki ? |
reklamlar bitince başlıyor ;) |
Alıntı:
|
başladı arkadaşlar :) |
Alıntı:
|
başkanın odasında fena coştu ya :) |
yaw arkadaslar internetden izlenmezmi bu showtv sitesinde açılmadı |
xxxxx hakan :mad: |
iyi bastı lavuğun gırtlağına :) |
Lafı soktu adaş Seni oturtacağım yeri iyi biliyorum :D |
Alıntı:
|
Ya ben odadan çıktıktan sonrasına yetişebildim. Arkadaşla telefonda konuşuyodum, konuşmaya dalmışız, televizyonu bi' açtım, Polat çıkıyo odadan. :D İlk reklama kadar olan kısım gayet güzeldi, Memati'nin yemi, Başkan'ın "gerçek devlet" sözü ve paraları temizlemek için dünyanın etrafında yedi tur attırma repliği akılda kalan replikler benim açımdan. İzleyemediğim ilk kısımda da sağlam replikler dönmüştür kesin. :D |
Alıntı:
ezdi lavuğu :) |
Hakanın Havasını İyi Kaçırdı Polat |
ya biri yazzsın allah rızası için webden nasıl izleyecem açılmıyor |
Reklamdan sonra terör ile ilgili çok sağlam şeyler konuştular, fazlasıyla GERÇEKten bahsettiler. Nasırlı ayağa basıyorlar, inşallah sıkıntı yaşamazlar... |
ulan yine muhteşem bir son yapacaklar ve bizi bir ay meraktan öldürecekler:( |
Alıntı:
|
ben açtıgımda 2 reklam geçmiş herhalde :D bayagı biyer kaçırdım,ama neyse yatmadan önce nete düşüyor nasılsa izlerim :D |
Alıntı:
O nete düşüren arkadaşlardan Allah katı katı razı olsunlar. Sevep delisi oluyorlar şerefsizim :D:D :rolleyes: |
Yine saçımlamı oynadım :) |
"hijyen bizim ortak sevkimiz." :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ula gene Mematiyle Bulut Showa başladı :D Koptum yaw :D "Vitamini kabuğunda" demezmi :D |
ya sorma memati ile bulut zaten komedi :D |
Elma Sahnesine bittim :D |
bakalım hakanın adam ne yapacak... |
Memati ile Bulut sahnesinde gülmekten koptum bende. :D Dizinin tadı tuzu bunlar ya. :D Pusu sahnesi çok başarılı çekilmişti, beğendim yani. Dizinin sonunu bildiğim için heyecanlı değilim ama çok sağlam yerde bitirecekler, 1 ay vadi yok, ben ona yanıyorum... :) @izmirli__ ; Dizinin 1 ay tatile gireceğini düşünürsen sonucun ne olduğu belli değil mi? :D Önceki sayfaları okuma sakın, ne olacağı orada yazılı. ;) |
Alıntı:
|
Manita.. " Senin kadar kabasını görmedim" Memati.. " Bende senden hoşşlanıyorum" :D Böyle birşeydi :D |
süperdi ya :D |
Alıntı:
|
reklama girio paso gıcık oldum:S |
Sabri birkaç sene önce duymuştum, yılsonu-yılbaşı dönemi vergi ile ilgili işlemler oluyormuş. O sebeple diziler bu dönemde ara verirlermiş. Reklam gelir,giderleri vs deniyordu yani... Amma ve lakin bu benim duyduğum, ne derece doğrudur bilemem. Önceki sayfada kenantr arkadaşımız birşeyler yazmıştı, isterseniz onun yazılarını okuyuver bir de... |
o bıçak var ya :D |
polatı bıcakladı *** çocuk |
bu adam bıçakla ölecek adammı yaw |
valla ne bıçak öyle ya... :) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:48:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.