![]() |
Alıntı:
|
o gerzek bıçaklanınca hastahane yerine mezara niye gidiyor ki? ayrıca bıçagı çıkardıktan sonra ademe bişey yapmadan öylece bırakıp gitmesi de tam bir saçmalık... |
Alıntı:
|
Giyabi Cenaze namazi kiliyoruz cuma günü herkes Abdest alsin :D |
:D Bence bişeyler olucak ama ney. |
bi gariplik var yaw direk o sahneyi fragmana atmışlar. |
evet biraz karışı geldi niye böyle yapmışlar acaba ?bakalım perşembe göreceğiz. |
polat yalan söylemez ölcem dediyse ölür :D |
Polat ölürse Kurtlar Vadisi biter. |
Haydaaaa!! Nolucak acaba ?? Nasıl Kurtulucak :D ? |
belkide rüyadır :D :D |
Rüya olmadığını söylemişti https://www.r10.net/off-topic/119958-...senaryosu.html |
bu dizide iyice sacmalamaya başladı. bence... |
Alıntı:
|
birde bitirirlerse. |
iyi para dönüyor bitirmezler tam yerinde tam tadında bitirmişlerdi onun üzerine başlaması birazda hataydı, o hatanın üzerine şimdi bitirirlerse hatanın karesi olur :) |
yaa şu son bölümü ful veren mahkemesiz bi link yokmu :( |
Alıntı:
|
Perşembeyi bekliyoruz bakalım..Bence şu son 3 bölümden sonra eski tadı kalmadı..Hatta 3 bölümden öncesinide dahil edebiliriz |
fragman çıkmadımı daha |
Kurtlar Vadisi Pusu Yeni Fragmana Burdan Bakabilirsiniz.... |
Alıntı:
Bu arada cw'de söylenenler dogru çıkmış:) |
Alıntı:
|
sanırım hayatımızın en uzun iki günü olucak:D perşembe günü gelmiyor bitürlü:p |
bence herşey planlı. yine akıllıca düşünmüş olabilir panafilm ve seneristler. şöyleki, mesela verilen aranın aslını bilmeyenlerin ki çoğu kişi net olarak bilmiyor, dizi bitiyormu falan gibi akıllarda soru oluştu. fragmanada özellikle sadece bu sahneyi koydularki amaç dikkat çekmek. akıllıca düşünmüş olabilirler. |
çok heyecanlı olacak gerçekten.. bekliyoruz perşembeyi |
varmı öyle ölmeye geldim deyip ölmek be pulat efendi kimden izin aldın ölmek için istihbaratçılar devlet izin verdimi lem (: kesin ruya görüyor yada gözünde canlandırıo elifin mezarına gitsem şu artistiğimi yapsam die(: |
Yok ebesinin ... o mezara gideceğine bir polikiliniğe gitse kırk defa yaşardı :D Bide ilk bıçaklandığındaki sahnede gören o anda ölücek sanırdı, çok feci saçmalamışlar.Zaten ilk döneminden sonra kurtlar vadisi çok saçmaladı çok.Yok Irak'tan bir anda dönmeler, ölüyü canlandırmalar falan dizi sıçmıştı zaten. |
Oradan yaralanan ölmez kan kaybı olmazsa anatomik olarak tehlikeli bir bölge değil. |
Alıntı:
|
heyecanla bekliyoruz diziyi son haberleri imzamdan takip edebilirsiniz:D |
20:00 Yerli Dizi Kurtlar Vadisi Pusu-ÖZET http://www.showtvnet.com/yayinakisi/...etler/7yas.gif 21:15 Yerli Dizi Kurtlar Vadisi Pusu http://www.showtvnet.com/yayinakisi/...etler/7yas.gif |
Polat ölümsüzlük şifresi yazmış adamın yanında bomba patlıyor ölmüyor bir sıpanın bıçağıyla mı ölecek sırtında bıçakla gider Hakan'ı öldürür o :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
polat: atıl memati!!! memati: abi yanlış oldu,karıştırdın sen... :D:D:D:d:D:D:D:D:D:d |
polat: memati koş acil vidanjör lazım! memati: hayırdır usta bu sefer mermi yerine su mu sıkacağız? polat: yok memati nevzat, güllü ve halo dayı acılı adana yemiş, battı tuvalet! memati: haaaa tamam usta, hemen getirtiyorum bir tane... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
Alıntı:
|
Birazdan Başlıyor Kv :P Kurtalar Vadisini Saatinde Aynı Gününde Aynı Kanalında izliyoruz :P Asılın Emanetlere :D |
Bıçağı çıkardı polat koştu oynadı :D:D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:22:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.