R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Ufuk Gedik 20-01-2008 23:41:10

Alıntı:

okyay58 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1341143)
yav saçmaladılar ama haa sırtından bıçaklanıyor kalkıp teeey elifin mezara gidiyor...
yok daha neler...

azrailler yorulmasında diye ahirete kestirmeden gidiyor işte :D

fatihbaz 20-01-2008 23:46:23

o gerzek bıçaklanınca hastahane yerine mezara niye gidiyor ki? ayrıca bıçagı çıkardıktan sonra ademe bişey yapmadan öylece bırakıp gitmesi de tam bir saçmalık...

tavshan 20-01-2008 23:47:28

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1341250)
o gerzek bıçaklanınca hastahane yerine mezara niye gidiyor ki? ayrıca bıçagı çıkardıktan sonra ademe bişey yapmadan öylece bırakıp gitmesi de tam bir saçmalık...

adem kacmıstır belki :p

dEaTh 20-01-2008 23:53:55

Giyabi Cenaze namazi kiliyoruz cuma günü herkes Abdest alsin :D

SerSer 21-01-2008 00:01:13

:D Bence bişeyler olucak ama ney.

vezir 21-01-2008 00:03:34

bi gariplik var yaw direk o sahneyi fragmana atmışlar.

UndeaD 21-01-2008 00:04:55

evet biraz karışı geldi niye böyle yapmışlar acaba ?bakalım perşembe göreceğiz.

ach 21-01-2008 00:07:46

polat yalan söylemez ölcem dediyse ölür :D

GoogleFan 21-01-2008 00:14:33

Polat ölürse Kurtlar Vadisi biter.

Macabré 21-01-2008 00:14:35

Haydaaaa!!
Nolucak acaba ?? Nasıl Kurtulucak :D ?

okyay58 21-01-2008 00:15:17

belkide rüyadır :D :D

ach 21-01-2008 00:16:08

Rüya olmadığını söylemişti
https://www.r10.net/off-topic/119958-...senaryosu.html

Hostsahibi 21-01-2008 00:19:51

bu dizide iyice sacmalamaya başladı. bence...

MicroChip 21-01-2008 12:21:19

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1341432)
bu dizide iyice sacmalamaya başladı. bence...

bence alakası yok.. tr nin yeraltı gizliliklerini inceden incede anlatıyorlar.. her bölümünü merakla ve heyecanla bekliyorsam eğer güzel bir dizidir benim için..:cool:

salomonis 21-01-2008 15:57:10

birde bitirirlerse.

ach 21-01-2008 16:04:16

iyi para dönüyor bitirmezler tam yerinde tam tadında bitirmişlerdi onun üzerine başlaması birazda hataydı, o hatanın üzerine şimdi bitirirlerse hatanın karesi olur :)

Sabri 22-01-2008 05:30:55

yaa şu son bölümü ful veren mahkemesiz bi link yokmu :(

vezir 22-01-2008 11:01:07

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1347454)
yaa şu son bölümü ful veren mahkemesiz bi link yokmu :(

pm attım ;)

Onurss 22-01-2008 11:26:23

Perşembeyi bekliyoruz bakalım..Bence şu son 3 bölümden sonra eski tadı kalmadı..Hatta 3 bölümden öncesinide dahil edebiliriz

Duygusal 22-01-2008 11:28:55

fragman çıkmadımı daha

appps 22-01-2008 11:31:29

Kurtlar Vadisi Pusu Yeni Fragmana Burdan Bakabilirsiniz....

Duygusal 22-01-2008 11:35:46

Alıntı:

appps Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1347825)
Kurtlar Vadisi Pusu Yeni Fragmana Burdan Bakabilirsiniz....

Teşekkürler..

Bu arada cw'de söylenenler dogru çıkmış:)

Sabri 22-01-2008 14:21:45

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1347705)
pm attım ;)

eyvallah dostum sağolasın :)

MicroChip 22-01-2008 17:13:43

sanırım hayatımızın en uzun iki günü olucak:D

perşembe günü gelmiyor bitürlü:p

vezir 22-01-2008 17:23:59

bence herşey planlı.

yine akıllıca düşünmüş olabilir panafilm ve seneristler.

şöyleki, mesela verilen aranın aslını bilmeyenlerin ki çoğu kişi net olarak bilmiyor, dizi bitiyormu falan gibi akıllarda soru oluştu. fragmanada özellikle sadece bu sahneyi koydularki amaç dikkat çekmek. akıllıca düşünmüş olabilirler.

SABOCES 22-01-2008 17:25:10

çok heyecanlı olacak gerçekten.. bekliyoruz perşembeyi

DreamSinger 22-01-2008 18:04:43

varmı öyle ölmeye geldim deyip ölmek be pulat efendi kimden izin aldın ölmek için istihbaratçılar devlet izin verdimi lem (:
kesin ruya görüyor yada gözünde canlandırıo elifin mezarına gitsem şu artistiğimi yapsam die(:

EFO 22-01-2008 20:45:39

Yok ebesinin ... o mezara gideceğine bir polikiliniğe gitse kırk defa yaşardı :D Bide ilk bıçaklandığındaki sahnede gören o anda ölücek sanırdı, çok feci saçmalamışlar.Zaten ilk döneminden sonra kurtlar vadisi çok saçmaladı çok.Yok Irak'tan bir anda dönmeler, ölüyü canlandırmalar falan dizi sıçmıştı zaten.

ach 22-01-2008 20:57:35

Oradan yaralanan ölmez kan kaybı olmazsa anatomik olarak tehlikeli bir bölge değil.

Sabri 23-01-2008 01:05:34

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1350432)
Oradan yaralanan ölmez kan kaybı olmazsa anatomik olarak tehlikeli bir bölge değil.

adam felç bile olur direk yuh diyorum hangi anatomi :)

Elazığlı168 23-01-2008 01:47:20

heyecanla bekliyoruz diziyi son haberleri imzamdan takip edebilirsiniz:D

hengame 23-01-2008 01:55:53

20:00 Yerli Dizi Kurtlar Vadisi Pusu-ÖZET http://www.showtvnet.com/yayinakisi/...etler/7yas.gif
21:15 Yerli Dizi Kurtlar Vadisi Pusu http://www.showtvnet.com/yayinakisi/...etler/7yas.gif

Murky 23-01-2008 02:15:43

Polat ölümsüzlük şifresi yazmış adamın yanında bomba patlıyor ölmüyor bir sıpanın bıçağıyla mı ölecek sırtında bıçakla gider Hakan'ı öldürür o :)

MicroChip 23-01-2008 11:14:29

Alıntı:

Murky Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1351353)
Polat ölümsüzlük şifresi yazmış adamın yanında bomba patlıyor ölmüyor bir sıpanın bıçağıyla mı ölecek sırtında bıçakla gider Hakan'ı öldürür o :)

hehe mematide uçma şifresi yazsın bari:D

okyay58 23-01-2008 11:44:10

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1352093)
hehe mematide uçma şifresi yazsın bari:D

koptum :D :D

ONURsen 23-01-2008 13:47:02

polat: atıl memati!!!
memati: abi yanlış oldu,karıştırdın sen...
:D:D:D:d:D:D:D:D:D:d

ONURsen 23-01-2008 13:48:28

polat: memati koş acil vidanjör lazım!
memati: hayırdır usta bu sefer mermi yerine su mu sıkacağız?
polat: yok memati nevzat, güllü ve halo dayı acılı adana yemiş, battı tuvalet!
memati: haaaa tamam usta, hemen getirtiyorum bir tane...
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

DreamSinger 23-01-2008 17:03:42

Alıntı:

ONURsen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1352682)
polat: memati koş acil vidanjör lazım!
memati: hayırdır usta bu sefer mermi yerine su mu sıkacağız?
polat: yok memati nevzat, güllü ve halo dayı acılı adana yemiş, battı tuvalet!
memati: haaaa tamam usta, hemen getirtiyorum bir tane...
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

çok iyiydi yaa ne güldüm(:

Ali21 24-01-2008 21:25:54

Birazdan Başlıyor Kv :P Kurtalar Vadisini Saatinde Aynı Gününde Aynı Kanalında izliyoruz :P Asılın Emanetlere :D

project2007 24-01-2008 21:29:09

Bıçağı çıkardı polat koştu oynadı :D:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:22:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.