![]() |
harbi cok uzuldum yaaa :( ins olmez :D ölmiceni herkez biliyor tabii |
Adamın başına gelmeyen kalmadı akşam akşam :D |
polat iyileşsin diye diziye 1 hafta ara vermişler :) |
Alıntı:
|
çakır diğer oynadığı dizilerden bekleneni alamadı bence polat ölcek çakır döncek diziye :D --bu arada diziye 1 hafta değil 1 ay ara vermişler diye duydum ben |
güzel sahne ile bitti.herkes meraklı 1 ay sonra artık ama ölmez bunu herkes biliyor. merak edilen hakana ne olacak vurala ne olacak:D |
Alıntı:
ne olacak polat oturtacağı yeri biliyor onları :D |
Bu akşamki bölümü genel manada değerlendirecek olursak, "10 numara" :D bölüm oldu. Özellikle güncel konularda, yani terör konusunda çok çok açık ifadeler ile eleştirde bulundular, önümüzdeki dönemde olacakları göz önüne serdiler. Bu 1 ay aradan sonra dönebilirler mi bilinmez, ama ben dönebileceklerini düşünüyorum. Ve gerçekleri bu şekilde gözler önüne serme cesaretine sahip oldukları için de hepsini teker teker kutluyorum. ;) |
Kedi gibi yedi canlı mübarek yine bulur kurtulmanın çaresini :D Ama hala bi düşman ölmedi.Kaç bölümdür şu hakan ölsün diye izliyorum tık yok adamda. Bu arada Kutsal kan aktı kim var kim yok lanetlenir artık :D |
gülüm elbet bende sana bir elma yediririm :) |
Alıntı:
|
Kaç bölümdür hız kesmeden süper bir şekilde gidiyor dizi. Yine kalitesini gösterdi |
Alıntı:
|
youtube uctu yaw izliorduk |
Alıntı:
Al gülüm ver gülüm :D vermessen elmayı alırsın gülüm :D koptum yaa |
Alıntı:
al bendende o kadar :) |
noldu bulut yine mi geri vites yaptı izleyemedim de sesi duyuyordum en son karşılaşmışlardı sanırım :D |
O Adem bence 1 ay boyunca sokağa çıkmasın.Fanatikler döverler onu :). |
Alıntı:
|
Polat bıçaklandı.Ocak ayının sonuna kadar yeni bölüm yok :o |
|
Allah Polat Alemdarı Korusun... |
Alıntı:
:D Amin.. (Çok pis güldüm nedense ya lafa :) Üstüne alınma.. ir an komik geldi. |
yeni bitti youtubeden izledim bıcak yedi sırtı kan ocak sonuna kadar beklenmez yaaaaa |
CW'deki sızma bilgiler hep doğru çıkıyor :Z |
|
abdülhey işkencede iken çalan parçayı buldum.Dizide Söyleyen kadın yani Aysun Gültekin söylüyor türkü harikamış ya :D |
|
Alıntı:
|
ben koymuştum siteme "Değirmen Başında Vurdular Beni Kurtlar Vadisinde Çalan Türkü" googlede arayan her zaman bulur |
Dizidekimi peki ? Orjinal şarkı çıkıyor genelliklede ? |
genelde herkeste işkenceden kesme var.bendeki full orkestra ile söylüyo :) dizide söylemiyo ama kadın aynı :) pm ler gönderildi... |
Pusucular hadi bakalım gözünüz aydın... Polat ve tayfası 24 Ocakta cümbüşe kaldığı yerden devam edeceklermiş.. Kaynak:resmi sitesi. ;) |
reklamı yayınladı ama yeni bölüm hakkında bilgi yok |
Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi fragmanı koymuşlar senaryo doğru çıktı :) |
Saçma , rezillik... |
evet perşembeyi sabırsızlıkla bekliyorum :D |
yav saçmaladılar ama haa sırtından bıçaklanıyor kalkıp teeey elifin mezara gidiyor... yok daha neler... |
ademide vursaydı bari belinde silahı yok mu :) |
polat ölemezki, ölürse dizi izlenmez bi kere :D zaten böyle bir senaryoyu yazan adamda akıl yok bence... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:12:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.