R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

SerSer 27-12-2007 23:21:17

harbi cok uzuldum yaaa :( ins olmez :D ölmiceni herkez biliyor tabii

VEGA 27-12-2007 23:22:16

Adamın başına gelmeyen kalmadı akşam akşam :D

Sabri 27-12-2007 23:22:23

polat iyileşsin diye diziye 1 hafta ara vermişler :)

vezir 27-12-2007 23:23:05

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240754)
polat iyileşsin diye diziye 1 hafta ara vermişler :)

keşke 1 hafta olsaydı :o

Labidu 27-12-2007 23:23:12

çakır diğer oynadığı dizilerden bekleneni alamadı bence polat ölcek çakır döncek diziye :D

--bu arada diziye 1 hafta değil 1 ay ara vermişler diye duydum ben

Red John 27-12-2007 23:23:19

güzel sahne ile bitti.herkes meraklı 1 ay sonra artık ama ölmez bunu herkes biliyor.
merak edilen hakana ne olacak vurala ne olacak:D

vezir 27-12-2007 23:24:40

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240762)
güzel sahne ile bitti.herkes meraklı 1 ay sonra artık ama ölmez bunu herkes biliyor.
merak edilen hakana ne olacak vurala ne olacak:D


ne olacak polat oturtacağı yeri biliyor onları :D

Kerem 27-12-2007 23:26:45

Bu akşamki bölümü genel manada değerlendirecek olursak, "10 numara" :D bölüm oldu. Özellikle güncel konularda, yani terör konusunda çok çok açık ifadeler ile eleştirde bulundular, önümüzdeki dönemde olacakları göz önüne serdiler. Bu 1 ay aradan sonra dönebilirler mi bilinmez, ama ben dönebileceklerini düşünüyorum. Ve gerçekleri bu şekilde gözler önüne serme cesaretine sahip oldukları için de hepsini teker teker kutluyorum. ;)

VirtuE 27-12-2007 23:27:55

Kedi gibi yedi canlı mübarek yine bulur kurtulmanın çaresini :D Ama hala bi düşman ölmedi.Kaç bölümdür şu hakan ölsün diye izliyorum tık yok adamda.

Bu arada Kutsal kan aktı kim var kim yok lanetlenir artık :D

SerSer 27-12-2007 23:28:09

gülüm elbet bende sana bir elma yediririm :)

Sabri 27-12-2007 23:30:41

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240761)
çakır diğer oynadığı dizilerden bekleneni alamadı bence polat ölcek çakır döncek diziye :D

--bu arada diziye 1 hafta değil 1 ay ara vermişler diye duydum ben

Hortlamaz çakır :)

El-Turko 27-12-2007 23:31:19

Kaç bölümdür hız kesmeden süper bir şekilde gidiyor dizi. Yine kalitesini gösterdi

fatihbaz 27-12-2007 23:41:30

Alıntı:

SerSer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240784)
gülüm elbet bende sana bir elma yediririm :)

şu bulut kadar sevdigim bi adam daha yok bu dizide :D

hengame 27-12-2007 23:46:40

youtube uctu yaw izliorduk

SerSer 27-12-2007 23:46:50

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240847)
şu bulut kadar sevdigim bi adam daha yok bu dizide :D


Al gülüm ver gülüm :D vermessen elmayı alırsın gülüm :D koptum yaa

ExTrAorDiNaRY 27-12-2007 23:47:39

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240847)
şu bulut kadar sevdigim bi adam daha yok bu dizide :D


al bendende o kadar :)

ManuaL 27-12-2007 23:47:52

noldu bulut yine mi geri vites yaptı izleyemedim de sesi duyuyordum en son karşılaşmışlardı sanırım :D

By_uLKeN 27-12-2007 23:52:29

O Adem bence 1 ay boyunca sokağa çıkmasın.Fanatikler döverler onu :).

iBiL 27-12-2007 23:56:57

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1240407)
seyretmiyomusun?
ezdi lavuğu :)

Reklam arasındayız yahu. :o

Onurss 28-12-2007 00:11:57

Polat bıçaklandı.Ocak ayının sonuna kadar yeni bölüm yok :o

ByMsT 28-12-2007 00:32:04

http://www.kurtlarvadisi.com/images/haber/kv_iftira.jpg

RAMBilisim 28-12-2007 01:07:47

Allah Polat Alemdarı Korusun...

HKNOCN 28-12-2007 01:12:22

Alıntı:

RAMBilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1241191)
Allah Polat Alemdarı Korusun...


:D Amin..


(Çok pis güldüm nedense ya lafa :)
Üstüne alınma.. ir an komik geldi.

hengame 28-12-2007 01:23:07

yeni bitti youtubeden izledim bıcak yedi sırtı kan ocak sonuna kadar beklenmez yaaaaa

ach 29-12-2007 00:54:04

CW'deki sızma bilgiler hep doğru çıkıyor :Z

HKNOCN 29-12-2007 13:06:02

http://img184.imageshack.us/img184/1246/sohbetgk1.gif

Yapmış eleman.. Gitti karizma

:D:D:D

izmirli_ 30-12-2007 01:54:25

abdülhey işkencede iken çalan parçayı buldum.Dizide Söyleyen kadın yani Aysun Gültekin söylüyor türkü harikamış ya :D

vezir 30-12-2007 02:02:40

izmirli_ tıkla... :)

repin hazır

anladın inşallah :D

Onurss 30-12-2007 02:04:22

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1249002)
izmirli_ tıkla... :)

repin hazır

anladın inşallah :D

Aynen..Yazacak başka söz yok :p

ach 30-12-2007 02:06:31

ben koymuştum siteme "Değirmen Başında Vurdular Beni Kurtlar Vadisinde Çalan Türkü" googlede arayan her zaman bulur

Onurss 30-12-2007 02:15:04

Dizidekimi peki ? Orjinal şarkı çıkıyor genelliklede ?

izmirli_ 30-12-2007 02:47:38

genelde herkeste işkenceden kesme var.bendeki full orkestra ile söylüyo :) dizide söylemiyo ama kadın aynı :) pm ler gönderildi...

HKNOCN 15-01-2008 19:40:45

Pusucular hadi bakalım gözünüz aydın...

Polat ve tayfası 24 Ocakta cümbüşe kaldığı yerden devam edeceklermiş..
Kaynak:resmi sitesi.

;)

ach 15-01-2008 19:47:39

reklamı yayınladı ama yeni bölüm hakkında bilgi yok

ach 20-01-2008 23:06:11

Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi fragmanı koymuşlar senaryo doğru çıktı :)

shape 20-01-2008 23:25:20

Saçma , rezillik...

SrCn 20-01-2008 23:26:06

evet perşembeyi sabırsızlıkla bekliyorum :D

okyay58 20-01-2008 23:27:13

yav saçmaladılar ama haa sırtından bıçaklanıyor kalkıp teeey elifin mezara gidiyor...
yok daha neler...

ach 20-01-2008 23:31:45

ademide vursaydı bari belinde silahı yok mu :)

Hostsahibi 20-01-2008 23:35:18

polat ölemezki, ölürse dizi izlenmez bi kere :D zaten böyle bir senaryoyu yazan adamda akıl yok bence...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:12:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.