R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

JeaLouS 24-01-2008 21:41:02

Yarım bırakma işini bitir dedi reklama girdi :) Ama bence çocuk pişman olup hak yoluna geçicek polatı hastaneye götürcek :)

RemiX 24-01-2008 21:42:37

döner bıçağı soksalar gene giderdi mezarlığa :)

XizoR 24-01-2008 21:42:48

Ben netten izlicem bizimkiler rahatr vermiyor :@

Cenk 24-01-2008 21:43:13

çocuğun pişman olma ihtimali yüksek gözüküyor. heyecanle bekliyoruz

(not: hayatın bir parçasıymış sanki polat gerçek birşeymiş gibi heyecanlı herkes bende dahil :) )

SABOCES 24-01-2008 21:45:17

mematiye söylese polat dilim dilim keser çocuğu :D

pRoFeSSioNaL 24-01-2008 21:45:24

Yaw daha şimdi geçti reklama Hem izleyip hem buraya mesaj mı atıyorsunuz :D

RDY 24-01-2008 21:50:51

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1359564)
çocuğun pişman olma ihtimali yüksek gözüküyor. heyecanle bekliyoruz
(not: hayatın bir parçasıymış sanki polat gerçek birşeymiş gibi heyecanlı herkes bende dahil :) )

:D polat ölemez

XizoR 24-01-2008 21:52:13

Msnden arkadastan ogrendim cocuk pisman oluyormus polatin gittigi elifin mezarligina gidiyormus cocuk abi beni affet ne diyormus :D

Red John 24-01-2008 21:57:37

bıçakla sonra al hastaneye götür sonrada kan ver ne güzel:)

Dealxa 24-01-2008 22:00:01

yine kurtulacak polat.

project2007 24-01-2008 22:20:34

Hastaneyi temizlediler :(

Dealxa 24-01-2008 22:26:56

adem'le abdül yine kurtarır :)

Alıntı:

yine kurtulacak polat.

Ali21 24-01-2008 22:30:42

valla izliyemedim Bu Bölümü hala devam Ediyormu :D

project2007 24-01-2008 22:31:43

Ölümüz var :D

laedri 24-01-2008 22:32:20

o iğne nasıl girdi adama nasıl enjekte oldu anlamadım:S

Weya 24-01-2008 22:33:57

arkadan iyi yapıştırdı :D
Alıntı:

laedri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1359722)
o iğne nasıl girdi adama nasıl enjekte oldu anlamadım:S


iBiL 24-01-2008 22:35:20

Heycanlandım :p

vezir 24-01-2008 22:35:39

akıllı adam bu hüsnü :)

husay 24-01-2008 22:36:49

Reklam arası burdayım :p

iBiL 24-01-2008 22:37:04

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1359736)
akıllı adam bu hüsnü :)

Yavaş yürü, koşma. :)

laedri 24-01-2008 22:37:21

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1359736)
akıllı adam bu hüsnü :)

hakkaten akıllı ya:D nerde bu yetkililer kardeşim:D

ManuaL 24-01-2008 22:37:33

bombayı patlatmaya gelen sattı işbirliği yaptığı adamları şimdi bu da sattı vurdu sonra kurtardı filan çok ballı bu polat :p

okyay58 24-01-2008 22:42:18

dehşet bölüm yapmışlar kalp krizi geçirecem heyecandan :D

iBiL 24-01-2008 22:42:32

Başladı hadi koşun :D

JeaLouS 24-01-2008 23:01:22

Aha bi muro eksikti tam oldu :)

vezir 24-01-2008 23:02:35

:eek: amanın muro :mad:

yaw harbi çok heyecanlı bölüm oluyor

iBiL 24-01-2008 23:02:52

Muro da karıştı işin içine :(

okyay58 24-01-2008 23:06:02

memati şimdi muroyla aynı anda gelir muroyu geberdir ;)

Labidu 24-01-2008 23:06:09

bi muro eksikti

LG700 24-01-2008 23:07:14

dizi biticek herşey haftaya kaldı :)

karacoder 24-01-2008 23:07:52

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1359880)
bi muro eksikti

o gitse yerine yenisi gelir. vural gitse yine başkası gelir.

unsg_ 24-01-2008 23:08:06

muro nerden çıktı :D

deli dana 24-01-2008 23:08:48

noluyo *** orda :S

kaçıncı bölüm bu ?

iBiL 24-01-2008 23:11:45

Bitti kv :)

UndeaD 24-01-2008 23:12:29

dizi baya bi karışıyor walla :)

ByMsT 24-01-2008 23:12:33

Kurtlar Vadisi Bitmez :)

TRN 24-01-2008 23:15:06

Muro her yerden çıkıyor
Pis adam her yerden çıkar.

dEaTh 24-01-2008 23:15:11

Bitti haftaya beklice.. ama manyak Bölümdü adamlar 3 haftanin hakkını verdi.

Labidu 24-01-2008 23:15:43

harbi bugüne kadarki en heyecanlı bölümdü diyebilirim

vezir 24-01-2008 23:17:55

ne bölümdü be (:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:32:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.