R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

noxious 06-02-2008 20:59:30

Alıntı:

SerSer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1415808)

Alıntı:

noxious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1400204)
aşağıda bi kamyonet vardı büyük ihtimalle onun üstüne düşecekler :)

ben demiştim oley oley tuttu :) keşke iddaa falan oynasaydım.

HKNOCN 06-02-2008 21:07:05

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1420203)
yok yok gazman :D

Sabo bu sözlerini şu anlamlı resimle tasdiklemek istiyorum :rolleyes: :D

http://bp1.blogger.com/_exupM6R75FI/...0/polatman.jpg

SABOCES 06-02-2008 21:12:47

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1420693)
Sabo bu sözlerini şu anlamlı resimle tasdiklemek istiyorum :rolleyes: :D

belinde silahı yok bunun:confused::D

HKNOCN 06-02-2008 21:20:28

Züpermenler silah kullanmazki birader :D
Sen gördün mü hiç belinde 14'lü Züpermen :D

ach 06-02-2008 21:24:14

polatın çakı bıcagı yeter zaten

Ali21 06-02-2008 22:56:11

:)
Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1420693)
Sabo bu sözlerini şu anlamlı resimle tasdiklemek istiyorum :rolleyes: :D
http://bp1.blogger.com/_exupM6R75FI/...0/polatman.jpg

Polatıma bak bea:D harbi uçuyor artıq:D

HyperText 06-02-2008 22:59:53

Alıntı:

Ali21 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1421457)
:)

Polatıma bak bea:D harbi uçuyor artıq:D

Dikkat ediyorum da her yazında türkçeyi katlediyorsun.

Macabré 07-02-2008 01:17:18

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1420810)
polatın çakı bıcagı yeter zaten

Aynen öyle Kafa keser racon değil ! :D

ach 07-02-2008 01:45:45

hatta sünnet törenlerine gelebilir :D

Macabré 07-02-2008 01:49:25

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1422125)
hatta sünnet törenlerine gelebilir :D

Abartmayalım Salih abi kızabilir :D

xSS-ErrOr 07-02-2008 10:09:06

Büyük İskender Neden Cıktı Ya Onu Anlayamadım Bi Fikri Olan Varmı ?

MicroChip 07-02-2008 11:23:32

Alıntı:

ULTRAPAYLAS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1422966)
Büyük İskender Neden Cıktı Ya Onu Anlayamadım Bi Fikri Olan Varmı ?

kv de işler kötü gitmeye başlayınca geri bir anda geri düzelir.. polat zor bi duırumdaydı adamları hakanın elindeydi...ve bir kurtarıcının olması gerekiyordu:)
büyük ihtimalle polata bi teklif yapıcak..görücez..

9 saat 36dk. kaldı:D

okyay58 07-02-2008 12:27:09

[media]http://www.kurtlarvadisi.com/fragman.swf[/media]

HKNOCN 07-02-2008 12:27:28

Harbi harbi saat sayıyorlar yaa :D
Hemşoma bak.. 9 saat diyor bi de :rolleyes:

Rudeboy 07-02-2008 12:28:13

Gel akşam gel gel gel. :D

dEaTh 07-02-2008 12:33:09

Evimizde Sinama Sistemi mevcutur reklam aralarinda. soğuk sıcak içiçek servisimiz vardir. yiyicek servisi ekstraya girmektir. 1bucuk saat kurtalar vadisi pusuyu sinama sistemi Ses ve görüntü kalitesinde izlemek 10 YTL 'dir :D

MicroChip 07-02-2008 12:35:16

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1423686)
Harbi harbi saat sayıyorlar yaa :D
Hemşoma bak.. 9 saat diyor bi de :rolleyes:

akşam gelmiyo be anteplim:p:D

husay 07-02-2008 17:29:10

Kaçta başlıyor yeni bölüm ?

vezir 07-02-2008 17:45:57

Alıntı:

dEaTh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1423710)
Evimizde Sinama Sistemi mevcutur reklam aralarinda. soğuk sıcak içiçek servisimiz vardir. yiyicek servisi ekstraya girmektir. 1bucuk saat kurtalar vadisi pusuyu sinama sistemi Ses ve görüntü kalitesinde izlemek 10 YTL 'dir :D

adres bilgilerini alayım:)

TRN 07-02-2008 17:52:47

Alıntı:

dEaTh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1423710)
Evimizde Sinama Sistemi mevcutur reklam aralarinda. soğuk sıcak içiçek servisimiz vardir. yiyicek servisi ekstraya girmektir. 1bucuk saat kurtalar vadisi pusuyu sinama sistemi Ses ve görüntü kalitesinde izlemek 10 YTL 'dir :D

Karaköy A blok:D:D

Duygusal 07-02-2008 17:55:10

Alıntı:

dEaTh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1423710)
Evimizde Sinama Sistemi mevcutur reklam aralarinda. soğuk sıcak içiçek servisimiz vardir. yiyicek servisi ekstraya girmektir. 1bucuk saat kurtalar vadisi pusuyu sinama sistemi Ses ve görüntü kalitesinde izlemek 10 YTL 'dir :D


adresi PM ile yolla :p
Benim hiç sinema sistemim olmadı :cry

Kerem 07-02-2008 18:02:00

Fatura kesiyor musunuz? :D

ramonerassi 07-02-2008 18:06:58

yine kurtlar vadisi heyecanı başladı :rolleyes:

Grafix 07-02-2008 18:19:18

muhteşem bir gece bizi bekliyor :)

bugün hepimizin günü,çerezimizi,cipsimizi ve en önemlisi çayımızı yanımızdan eksik etmiyoruz ayrıca ve ayrıca reklamlara girdiğinde bile gözümüzü TV'den ayırmıyoruz :D

parsof 07-02-2008 18:21:14

21:15 de başlıyor

Fhenix 07-02-2008 19:05:10

son 2 saat 10 dk :D

ach 07-02-2008 19:14:09

çok sıkıldım başlasın :D

SABOCES 07-02-2008 19:34:32

sabırsızlıkla bekliyorum çok dikkatle izliycem :D

Gangstamonu 07-02-2008 19:39:16

ölmicek işte niye heycanlanıyonuz :D

Entegre 07-02-2008 19:40:54

2 saatten daha az zaman kaldı :D

Fhenix 07-02-2008 19:42:48

Alıntı:

Gangstamonu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1426126)
ölmicek işte niye heycanlanıyonuz :D

polat bıçaklandı diye kv nin sitesini hacklemişlerti :D
ölürse kimbilir nolur:D
sırf o korku yüznden öldürmezler polatı:D

xSS-ErrOr 07-02-2008 20:01:10

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1426143)
polat bıçaklandı diye kv nin sitesini hacklemişlerti :D
ölürse kimbilir nolur:D
sırf o korku yüznden öldürmezler polatı:D


Miting Duzenlerler YA :D

Allah Bu Polatı Basımızdan Eksik Etmesin Yarabbim :D

MicroChip 07-02-2008 20:07:30

53 dk.. az kaldı:D

JeaLouS 07-02-2008 20:08:19

Öldürmeyen Allah öldürmüyor en sonunda kesin intihar eder kimse öldürmezse :)

TeKKursun 07-02-2008 20:39:34

daha özetteymiş:D neyseki yetiştim, bu seferki bölüm güzel olacak gibi hadi hayırlısı :D

The_Ptah 07-02-2008 20:42:59

Reklam arası :) bakalım merakla bekliyoruz...

okyay58 07-02-2008 20:43:05

heyecan dolu dakikalar filme sadece sayılı dakikalar kaldı...

vezir 07-02-2008 20:43:23

misafir geldi yaaa :cry biri beni kurtaracak bi fikir üretsin :(:o

JeaLouS 07-02-2008 20:47:45

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1426470)
misafir geldi yaaa :cry biri beni kurtaracak bi fikir üretsin :(:o

Çok acil bi telefon gelsin arkadaşından :)

TeKKursun 07-02-2008 20:50:58

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1426470)
misafir geldi yaaa :cry biri beni kurtaracak bi fikir üretsin :(:o

odanda televizyon varsa tuvalete taşıyıver:D:D:D:D vadi bitene kadarda çıkma:p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:20:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.