![]() |
dikkat ettinizmi bütün elemanları muroya muro diyolardı son bölümde başkan demeye başladılar. |
Alıntı:
Edit: Gerçi misafirlerin yanından kalkmak ayıp olur :) |
odamda tv yok. misafir televizyonlu odada. pc de izlemek ne kadar zevk verir. bu yazdıklarımı okusalarda gitseler :) en iyisi başlayınca susun artık diyecem :S |
Alıntı:
|
valla bizim eve perşembe günleri misafir gelmez,kapalıyız yani ailecek :D ama bir çözüm yolu düşünmek gerekirse, misafirlerle konuşurken laf arasına kurtlar vadisini sıkıştır,çok güzel dizi icabı , başlayana kadar vadiyi konuşun,ondan sonra aa başlıyor hadi izliyelim dersin kimseden çık çıkmaz,herkes diziyi mışıl mışıl izler gider :D |
Başlıyor ..... |
beklenen an geldi herkes televizyon başına ... :D |
ve başlıyorrrrrrr.......... :D |
Sessizlik lütfen :D |
tvden bol reklamlı izleyin siz :D bitince indiririm bi yerlerden ben reklamsız tadından yenmiyor ;) |
Şansa bak, kamyona düştüler :D |
yaşasın diziyi geç ama reklamsız izleyenler topluluğu |
Kolanyalı mendil uzatın :) |
Dürbünle bakan kim ? :o |
mola :D cola cipsleri tazeleyin :D |
yaşasın herşeyi zamanında yaşayanlar topluluğu |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
dürbünle bakan, hakanın son adamı.. hakan yüzdü yüzdü sonuna geldi sanırsam dizinin sürprizi hakanın ölmesi olabilir |
başını kaçırdım :S youtube'tan izleyecem : ( |
bundan sonraki sahneler daha da güzel olucak, haftalar sonra rahatlayacağız sanırım ama finalinde yine bizi uçurmdan aşağı atacaklar senaristler kafayı yicez bir hafta adım gibi biliyorum |
obaaa iskender yürü be oğlum :D |
Vural'ı patlatcaklar şimdi :p |
İskeder'in adamlarının silahlarına bakın. :o |
Adam herkesi topladı |
bu iskender ile iyi anlaşamayacağız sanıyorum, iskender elimi öpen herkese kapım açık demişti polat kimsenin elini öpmez bence. |
noluyo acaba yaw |
İskender herkesi safına topluyo bakalım. Muro'nun tavrı komikti :D Emperyalist güçlerden emir almaya alışık değilim. |
memati kim çeto? abi aynı benim gibi,sağ kolu :D |
yalçın bulutla muronun muhabbet güzel oluyor son2 bölümdür :D |
iskender yumuşuklar gibi konuşuyo :) |
Gizli şeyleri niye söylüyosun Başkan Sanki senin ağzın duruyorda Kro :) |
İskendere sevinmeyin arkadaşlar. İlerleyen bölümlerde az çok neyi göreceğimiz belli oldu Zannımca İskender bütün mafyaları tek çatı altında toplamak maksadında Lakin Polatın buna yanaşacağını grafix gibi bende düşünmüyorum. |
en güzel sahne, siz farkettiniz mi bilmem ama, polatla vural düştükten sonra hüsnünün yüz ifadesi :D |
Alıntı:
|
evet iskenderde bişiler var :d |
vural korkudan öldü :D |
başkan sizlere ömür arkadaşlar :( |
Beyler bu iskender kim şimdi ? adamlar elini öpüyor saygı duyuyo... |
İskender yıktı ortalığı |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:52:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.