R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Sabri 07-02-2008 20:52:07

dikkat ettinizmi bütün elemanları muroya muro diyolardı son bölümde başkan demeye başladılar.

Entegre 07-02-2008 20:52:25

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1426470)
misafir geldi yaaa :cry biri beni kurtaracak bi fikir üretsin :(:o

İnternetten tv izlemeye programı yükle, ordan izle :)

Edit: Gerçi misafirlerin yanından kalkmak ayıp olur :)

vezir 07-02-2008 20:55:03

odamda tv yok.
misafir televizyonlu odada.
pc de izlemek ne kadar zevk verir.

bu yazdıklarımı okusalarda gitseler :)

en iyisi başlayınca susun artık diyecem :S

Entegre 07-02-2008 21:02:20

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1426511)
dikkat ettinizmi bütün elemanları muroya muro diyolardı son bölümde başkan demeye başladılar.

İyi yakalamışsın. Sen diyince benim de aklıma geldi :D

Grafix 07-02-2008 21:10:51

valla bizim eve perşembe günleri misafir gelmez,kapalıyız yani ailecek :D

ama bir çözüm yolu düşünmek gerekirse,

misafirlerle konuşurken laf arasına kurtlar vadisini sıkıştır,çok güzel dizi icabı ,

başlayana kadar vadiyi konuşun,ondan sonra aa başlıyor hadi izliyelim dersin kimseden çık çıkmaz,herkes diziyi mışıl mışıl izler gider :D

ByMsT 07-02-2008 21:11:39

Başlıyor .....

Grafix 07-02-2008 21:12:47

beklenen an geldi herkes televizyon başına ... :D

Jason 07-02-2008 21:13:33

ve başlıyorrrrrrr.......... :D

Entegre 07-02-2008 21:17:12

Sessizlik lütfen :D

EuDownload 07-02-2008 21:20:11

tvden bol reklamlı izleyin siz :D bitince indiririm bi yerlerden ben reklamsız tadından yenmiyor ;)

Entegre 07-02-2008 21:21:29

Şansa bak, kamyona düştüler :D

salomonis 07-02-2008 21:21:50

yaşasın diziyi geç ama reklamsız izleyenler topluluğu

project2007 07-02-2008 21:27:04

Kolanyalı mendil uzatın :)

iBiL 07-02-2008 21:31:44

Dürbünle bakan kim ? :o

TeXaS 07-02-2008 21:32:08

mola :D cola cipsleri tazeleyin :D

Grafix 07-02-2008 21:32:17

yaşasın herşeyi zamanında yaşayanlar topluluğu

shape 07-02-2008 21:33:03

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1426704)
Dürbünle bakan kim ? :o

Büyük İskender:p

TRN 07-02-2008 21:34:35

Alıntı:

shape Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1426714)
Büyük İskender:p

valla mı ??

Grafix 07-02-2008 21:34:57

dürbünle bakan,
hakanın son adamı..

hakan yüzdü yüzdü sonuna geldi sanırsam dizinin sürprizi hakanın ölmesi olabilir

SABOCES 07-02-2008 21:35:24

başını kaçırdım :S youtube'tan izleyecem : (

Grafix 07-02-2008 21:36:50

bundan sonraki sahneler daha da güzel olucak,

haftalar sonra rahatlayacağız sanırım ama finalinde yine bizi uçurmdan aşağı atacaklar senaristler kafayı yicez bir hafta adım gibi biliyorum

Grafix 07-02-2008 21:41:23

obaaa iskender yürü be oğlum :D

iBiL 07-02-2008 21:53:37

Vural'ı patlatcaklar şimdi :p

iBiL 07-02-2008 21:59:06

İskeder'in adamlarının silahlarına bakın. :o

ByMsT 07-02-2008 21:59:29

Adam herkesi topladı

Grafix 07-02-2008 21:59:44

bu iskender ile iyi anlaşamayacağız sanıyorum,

iskender elimi öpen herkese kapım açık demişti polat kimsenin elini öpmez bence.

vezir 07-02-2008 22:00:10

noluyo acaba yaw

KompLo 07-02-2008 22:00:30

İskender herkesi safına topluyo bakalım. Muro'nun tavrı komikti :D Emperyalist güçlerden emir almaya alışık değilim.

ramonerassi 07-02-2008 22:02:31

memati kim çeto?

abi aynı benim gibi,sağ kolu :D

vezir 07-02-2008 22:03:21

yalçın bulutla muronun muhabbet güzel oluyor son2 bölümdür :D

Sabri 07-02-2008 22:03:26

iskender yumuşuklar gibi konuşuyo :)

ByMsT 07-02-2008 22:03:52

Gizli şeyleri niye söylüyosun Başkan

Sanki senin ağzın duruyorda Kro :)

Labidu 07-02-2008 22:04:57

İskendere sevinmeyin arkadaşlar.

İlerleyen bölümlerde az çok neyi göreceğimiz belli oldu

Zannımca İskender bütün mafyaları tek çatı altında toplamak maksadında Lakin Polatın buna yanaşacağını grafix gibi bende düşünmüyorum.

Grafix 07-02-2008 22:05:39

en güzel sahne,

siz farkettiniz mi bilmem ama,

polatla vural düştükten sonra hüsnünün yüz ifadesi :D

Duygusal 07-02-2008 22:05:52

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1426856)
iskender yumuşuklar gibi konuşuyo :)

+1 :p ............

Ali21 07-02-2008 22:09:21

evet iskenderde bişiler var :d

Grafix 07-02-2008 22:20:12

vural korkudan öldü :D

Grafix 07-02-2008 22:37:23

başkan sizlere ömür arkadaşlar :(

flashdance 07-02-2008 22:45:41

Beyler bu iskender kim şimdi ? adamlar elini öpüyor saygı duyuyo...

ByMsT 07-02-2008 22:45:44

İskender yıktı ortalığı


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:52:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.