![]() |
Alıntı:
Henü ölmedi sadece karar verildi.:) |
fragman çıkmadımı ya? |
yok hala :( |
Alıntı:
|
durun daha vural konuşacak hemen oldurmeyin adamı... nerde bu fragman yaaa. |
bizimkiler senaryoyu yazmış bile :) ben yazacak olsam en başta hakanın derisini yüzdürürdüm :D |
tataroğlullarıyla savaşsa daha güzel ne böyle |
fragman neden yok yaw resimler yayınlandı Kurtlar Vadisi Pusu geçen hafta nefes kesen bir bölümün ardından, İskender Büyük ve Polat Alemdar’ı, sırrı merak uyandıran Kırmızı Kitap’ın peşinde buluşturarak noktalanmıştı… Ahu’nun aniden Polat Alemdar’ın karşısına çıkmasıyla başlayacak olaylar zinciri nereye varacak? İskender Büyük tarafından öldürülen İstihbaratlar Başkanı’nın cenazesi kimleri bir araya getirecek? Cenazede Polat Alemdar’ı bekleyen sürpriz ne? Muro, Polat Alemdar’a karşı hazırladığı pusu için kimi kullanacak? Kurtlar Vadisi Pusu, heyecan ve sürprizlerle dolu 26. bölümüyle, yine nefesleri kesecek… Resim1 http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/26_3.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/26_2.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/26_1.jpg |
1-2 süpriz olacak diye yayınlamadılar heralde.. :) :) |
Alıntı:
https://www.r10.net/1455593-post1128.html Alıntı:
|
yarın gelmek bilmiyor :p |
fragman var mı hiç |
Alıntı:
|
yeni fragman isteyen arkadaşlarımı sayfaları biraz karıştırsalar bulacaklar ;) buyrun yeni fragman https://www.r10.net/off-topic/83095-k...ml#post1455593 bu arada kaç gün kaç saat kaç dakida kaç saniye kaldı? :) |
Alıntı:
|
1 gün 1 saat 52 dk kaldı galiba :D |
|
koptum yaw adam vurmaktan unuttuk uuu |
Alıntı:
|
fragman hala yok nedir bu böyle... |
fragman hala yok yok yok yok S: |
fragman hele şükür yayınlandı.. [youtube]Vjw4unQyZLw[/youtube] |
Kime işkence yapıyorlar onu anlamadım. |
vay anasını..süper olacak yine..ahu nerden çıktı ya :S |
memati sanırım yüzü ona benziyordu |
karı kızı yine bulaştırmışlar bu diziye hiç gitmiyor |
Polat kimdir? Her düşmanla baş edebilen , ölümsüz , her kızın rüyası , liseli gençlerin gözdesi ,rajon değil genelde kafa kesmeyi tercih eden bir şahsiyet.Film aynı çizgi üzerinde dönüp duruyor bir düşman gidiyor , Polat onu temizliyor sonra Sıradaki..Artık filme yeni olaylar katmalılar eskiden gündemle alakalı olurdu şimdi o çizgidende yavaş yavaş kayıyor.Birde üstüne aşk meşk , karı kız katınca hiç çekilmiyor. |
Ahu ölücek galiba suyu ısındı sanarsam. |
kirve mi ne vardı zamanında cenazeye gelip kurşun atıp gitmişti şimdi de iskender mi yapıyor aynısını aynı havayı sezdim :D |
Bence şu çatışmalara biraz ara verselerde dizi asıl görevine dönse tamam reyting için çatışma lazımda dizinin başında polat artık çatışmalar masaüstünde yapılacak diyordu Allah'dan öyle demekki baştan çatışsalar ne olacaktı :) |
8 saat 11 dk. kaldı . geçmiyo vakit |
ilk seriyi ne kadar özlediğimi bilemezsiniz. o kadar çeşit vardı ki. onların yanında elif eylül'de çekilebiliyordu. ve zaten özgü namal itici gelmiyordu o kadar. ama pusu'da çeşit yokki. olaylar muro-polat-hakan üçgeninde dönüyor. ve yine öyle olacak. ahu girdi yine işin içine. ilk bölümlerdeki gibi sıkıcılık başlıyor sanırım. |
Alıntı:
|
akşamı iple çekiyorum :D |
3 saat 9 dk. şunun şurasında ne kaldı :) |
yaklaşık 1,5 saat kadar kaldı..süper olucak süper:rolleyes: "forever kurtlar vadisi":cool: |
Kar geldi :( Çanak kapandı :( Adsl'nin kotası doldu :( Ağlamak istiyorum :( :( |
Alıntı:
şaka bi yana kötü bi durumdasın:eek: |
|
Alıntı:
Geçmiş olsun. :o |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:17:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.