R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

SerSer 12-02-2008 23:23:20

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1456719)
vural öldü be kardeşim :) adamı astılar ;)


Henü ölmedi sadece karar verildi.:)

Duygusal 12-02-2008 23:23:21

fragman çıkmadımı ya?

vezir 12-02-2008 23:46:26

yok hala :(

Must4f4 12-02-2008 23:47:27

Alıntı:

SerSer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1456727)
Henü ölmedi sadece karar verildi.:)

polat dedikden sonra film kopmuştur. abdüşün canına minnet :)

Hostsahibi 12-02-2008 23:48:52

durun daha vural konuşacak hemen oldurmeyin adamı... nerde bu fragman yaaa.

Must4f4 13-02-2008 00:13:35

bizimkiler senaryoyu yazmış bile :) ben yazacak olsam en başta hakanın derisini yüzdürürdüm :D

yakese 13-02-2008 02:55:00

tataroğlullarıyla savaşsa daha güzel ne böyle

vBDesTabe 13-02-2008 10:52:38

fragman neden yok yaw resimler yayınlandı

Kurtlar Vadisi Pusu geçen hafta nefes kesen bir bölümün ardından, İskender Büyük ve Polat Alemdar’ı, sırrı merak uyandıran Kırmızı Kitap’ın peşinde buluşturarak noktalanmıştı…
Ahu’nun aniden Polat Alemdar’ın karşısına çıkmasıyla başlayacak olaylar zinciri nereye varacak? İskender Büyük tarafından öldürülen İstihbaratlar Başkanı’nın cenazesi kimleri bir araya getirecek? Cenazede Polat Alemdar’ı bekleyen sürpriz ne? Muro, Polat Alemdar’a karşı hazırladığı pusu için kimi kullanacak?

Kurtlar Vadisi Pusu, heyecan ve sürprizlerle dolu 26. bölümüyle, yine nefesleri kesecek…

Resim1
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/26_3.jpg
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/26_2.jpg
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/26_1.jpg

UndeaD 13-02-2008 11:06:53

1-2 süpriz olacak diye yayınlamadılar heralde.. :) :)

MicroChip 13-02-2008 13:05:56

Alıntı:

vBDesTabe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1458239)
fragman neden yok yaw resimler yayınlandı

Kurtlar Vadisi Pusu geçen hafta nefes kesen bir bölümün ardından, İskender Büyük ve Polat Alemdar’ı, sırrı merak uyandıran Kırmızı Kitap’ın peşinde buluşturarak noktalanmıştı…
Ahu’nun aniden Polat Alemdar’ın karşısına çıkmasıyla başlayacak olaylar zinciri nereye varacak? İskender Büyük tarafından öldürülen İstihbaratlar Başkanı’nın cenazesi kimleri bir araya getirecek? Cenazede Polat Alemdar’ı bekleyen sürpriz ne? Muro, Polat Alemdar’a karşı hazırladığı pusu için kimi kullanacak?

Kurtlar Vadisi Pusu, heyecan ve sürprizlerle dolu 26. bölümüyle, yine nefesleri kesecek…

Resim1
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/26_3.jpg
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/26_2.jpg
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/26_1.jpg

şuraya bak istersen;)
https://www.r10.net/1455593-post1128.html
Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı
vural öldü be kardeşim :) adamı astılar ;)

25. bölümü tekrar bi izle sen;)

HaytaWeb 13-02-2008 13:44:28

yarın gelmek bilmiyor :p

strhost 13-02-2008 14:39:58

fragman var mı hiç

MicroChip 13-02-2008 16:02:46

Alıntı:

strhost Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1459255)
fragman var mı hiç

eşref saatininkini verdiler bunu vermediler:cry yarın perşembe hala fragman yok:eek:

Must4f4 13-02-2008 19:34:31

yeni fragman isteyen arkadaşlarımı sayfaları biraz karıştırsalar bulacaklar ;)
buyrun yeni fragman
https://www.r10.net/off-topic/83095-k...ml#post1455593

bu arada kaç gün kaç saat kaç dakida kaç saniye kaldı? :)

husay 13-02-2008 19:37:47

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1460872)
yeni fragman isteyen arkadaşlarımı sayfaları biraz karıştırsalar bulacaklar ;)
buyrun yeni fragman
https://www.r10.net/off-topic/83095-k...ml#post1455593

bu arada kaç gün kaç saat kaç dakida kaç saniye kaldı? :)

Nerde yahu, ben fragman falan göremedim :o

ach 13-02-2008 19:39:06

1 gün 1 saat 52 dk kaldı galiba :D

HKNOCN 13-02-2008 20:27:37

Nerde yahu fragman... :(
http://img238.imageshack.us/img238/7985/62349656ou7.jpg

:d:d

ach 13-02-2008 20:29:00

koptum yaw adam vurmaktan unuttuk uuu

Must4f4 13-02-2008 20:45:03

Alıntı:

husay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1460894)
Nerde yahu, ben fragman falan göremedim :o

ee ben görüyorum :) allahım yaaa :) bana mı özel yoksa :D

Hostsahibi 13-02-2008 20:45:42

fragman hala yok nedir bu böyle...

vezir 13-02-2008 20:46:51

fragman hala yok yok yok yok S:

vezir 13-02-2008 21:40:24

fragman hele şükür yayınlandı..

[youtube]Vjw4unQyZLw[/youtube]

husay 13-02-2008 21:44:15

Kime işkence yapıyorlar onu anlamadım.

MicroChip 13-02-2008 22:16:59

vay anasını..süper olacak yine..ahu nerden çıktı ya :S

Must4f4 13-02-2008 22:17:27

memati sanırım yüzü ona benziyordu

yakese 14-02-2008 00:32:49

karı kızı yine bulaştırmışlar bu diziye hiç gitmiyor

Murky 14-02-2008 00:39:40

Polat kimdir?
Her düşmanla baş edebilen , ölümsüz , her kızın rüyası , liseli gençlerin gözdesi ,rajon değil genelde kafa kesmeyi tercih eden bir şahsiyet.Film aynı çizgi üzerinde dönüp duruyor bir düşman gidiyor , Polat onu temizliyor sonra Sıradaki..Artık filme yeni olaylar katmalılar eskiden gündemle alakalı olurdu şimdi o çizgidende yavaş yavaş kayıyor.Birde üstüne aşk meşk , karı kız katınca hiç çekilmiyor.

SerSer 14-02-2008 00:51:12

Ahu ölücek galiba suyu ısındı sanarsam.

ManuaL 14-02-2008 01:03:06

kirve mi ne vardı zamanında cenazeye gelip kurşun atıp gitmişti şimdi de iskender mi yapıyor aynısını aynı havayı sezdim :D

ach 14-02-2008 01:04:01

Bence şu çatışmalara biraz ara verselerde dizi asıl görevine dönse tamam reyting için çatışma lazımda dizinin başında polat artık çatışmalar masaüstünde yapılacak diyordu Allah'dan öyle demekki baştan çatışsalar ne olacaktı :)

MicroChip 14-02-2008 12:49:35

8 saat 11 dk. kaldı . geçmiyo vakit

salomonis 14-02-2008 15:11:30

ilk seriyi ne kadar özlediğimi bilemezsiniz. o kadar çeşit vardı ki. onların yanında elif eylül'de çekilebiliyordu. ve zaten özgü namal itici gelmiyordu o kadar. ama pusu'da çeşit yokki. olaylar muro-polat-hakan üçgeninde dönüyor. ve yine öyle olacak. ahu girdi yine işin içine. ilk bölümlerdeki gibi sıkıcılık başlıyor sanırım.

MicroChip 14-02-2008 15:33:39

Alıntı:

salomonis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1463905)
ilk seriyi ne kadar özlediğimi bilemezsiniz. o kadar çeşit vardı ki. onların yanında elif eylül'de çekilebiliyordu. ve zaten özgü namal itici gelmiyordu o kadar. ama pusu'da çeşit yokki. olaylar muro-polat-hakan üçgeninde dönüyor. ve yine öyle olacak. ahu girdi yine işin içine. ilk bölümlerdeki gibi sıkıcılık başlıyor sanırım.

her ne olursa olsun bu dizi bayağılık yaratacak bi dizi değildir. izleyenlerin büyük bi çoğunluğu sadece izlemek için izlemiyorlar..bazı gerçekleri yansıttığı için izliyorlar.sıkılman çok anormal:rolleyes:

HaytaWeb 14-02-2008 16:12:24

akşamı iple çekiyorum :D

Must4f4 14-02-2008 18:06:50

3 saat 9 dk.
şunun şurasında ne kaldı :)

MicroChip 14-02-2008 19:33:45

yaklaşık 1,5 saat kadar kaldı..süper olucak süper:rolleyes: "forever kurtlar vadisi":cool:

Gookhan 14-02-2008 19:35:08

Kar geldi :(
Çanak kapandı :(
Adsl'nin kotası doldu :(
Ağlamak istiyorum :( :(

MicroChip 14-02-2008 19:37:25

Alıntı:

MrPcKoPaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1465251)
Kar geldi :(
Çanak kapandı :(
Adsl'nin kotası doldu :(
Ağlamak istiyorum :( :(

çık çatıya temizle:)
şaka bi yana kötü bi durumdasın:eek:

salomonis 14-02-2008 19:41:27

MrPcKoPaT

bir sürahi sıcak su ve küçük bir kürek işinin görür:)

Rudeboy 14-02-2008 19:44:29

Alıntı:

MrPcKoPaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1465251)
Kar geldi :(
Çanak kapandı :(
Adsl'nin kotası doldu :(
Ağlamak istiyorum :( :(

Kar gelip çanak kapanınca mı doldu ADSL in kotası ? :D

Geçmiş olsun. :o


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:17:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.