R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

MicroChip 14-02-2008 19:59:19

bi antepte kar yok:(

hengame 14-02-2008 20:04:27

1 saat kaldı bea :) fragmanı yeni izledim

Murky 14-02-2008 20:45:55

Dizi İzle - DiziManya Online Dizi Portalı bu kalitede sanırım izlemeniz zor :p

project2007 14-02-2008 20:57:20

Arkadaşlar tam olarak ne zaman başlıyor ? ( rica etsem başlarken biri p.m çekebilir mi :(

TeKKursun 14-02-2008 21:01:28

başlıyo hemen tv başına çabuk :D:d

Duygusal 14-02-2008 21:26:45

boşu boşuna kafasına sıktı

iBiL 14-02-2008 21:27:14

Ekşın olmadı :eek:

Ali21 14-02-2008 21:30:22

Bekliyoruz :D

Labidu 14-02-2008 21:47:05

Alıntı:

DuygusaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1465856)
boşu boşuna kafasına sıktı

o karı adamı zehirlemişti ama sonuçta

bu arada komployu kim yaptı

******** cengizde casus çıktı

HERSOY 14-02-2008 21:48:31

ulan bide şu ahuya sıksalarda ekşın izlesek az :D hiç gitmiyo ahunun tripleri :D ahu geldi dizi bozuldu :d

Labidu 14-02-2008 21:50:31

Bence şu son 4 bölümde aşırı iyiydi dizi
şimdi biraz monotonlaşmaya başladı

muro bulut memati 3 lüsünün diyalogları kurtarır belki gerçi hala karşılaşmadık ama:D

Cenk 14-02-2008 21:52:45

Ahu olan sahneler yerine çatışma (aksiyon) sahneleri olsa daha iyi olurdu. Hem Ahu deyince Meriç Erkan geliyor insanın aklına.

Murky 14-02-2008 22:09:46

Kurtlar Vadisi Pusu 26. Bölüm - DiziManya.Com kaçırmış izlemek isteyen arkadaşlar buradan izleyebilirler ilk 2 part eklendi.

Duygusal 14-02-2008 22:22:40

eskisi gibi tadı kalmadı ya :(

Fhenix 14-02-2008 22:30:22

ihtiyarların adamına acaip uyuz oldum ya

HostPaket 14-02-2008 22:30:44

dizi iyice sapıyor bence.Eski heyecan kalmadı artık.

UndeaD 14-02-2008 22:31:13

Alıntı:

DuygusaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466100)
eskisi gibi tadı kalmadı ya :(

katılıyorum artık sıktı dizi önceden beklerdim sabırsızlıkla şimdi sıktı :S

iBiL 14-02-2008 22:31:43

Bence çok heycanladı :p

dEaTh 14-02-2008 22:32:23

Kutuplaşma çok büyük olucak flimi çok Büyütüyolar :p

Labidu 14-02-2008 22:32:35

Alıntı:

UndeaD Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466128)
katılıyorum artık sıktı dizi önceden beklerdim sabırsızlıkla şimdi sıktı :S

arkadaşlar anlamıyorum 1 bölümde nasıl bukadar önyargılı konuşuyorsunuz

her bölümde polat vurulacak değilya

TeKKursun 14-02-2008 22:33:54

mıro yardı beni bu bölümde :D bizim millet tarhana çorbasına kaşık sallar, keş'te eroyine sallıyo diyo :D

MicroChip 14-02-2008 22:35:10

süper gidiyo..şu ihtiyarları çok merak ettim :/

okyay58 14-02-2008 22:35:25

adam siyanürüde yutamadı tüh :p

Fhenix 14-02-2008 22:36:20

bu hakan ne zaman ölcek ya

GoogleFan 14-02-2008 22:36:33

Lanet olsun gene reklam:D

Labidu 14-02-2008 22:36:55

Alıntı:

okyay58 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466157)
adam siyanürüde yutamadı tüh :p

işkenceyle konuşturcaklar şimdi

Fhenix 14-02-2008 22:37:32

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466169)
işkenceyle konuşturcaklar şimdi


o adamda konuşçak tip var zaten konuşur anlatır herşeyi

Cenk 14-02-2008 22:38:11

İskender Polat çatışması başlar 1-2 bölüme, heyecan devam ediyor.

MicroChip 14-02-2008 22:38:18

ATİKER lafını duymak istemiyorum :@@

Fhenix 14-02-2008 22:39:02

a.tiker ya :D

iBiL 14-02-2008 22:39:44

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466180)
ATİKER lafını duymak istemiyorum :@@

Siteleri fena değilmiş. :rolleyes:

The_RoTinG 14-02-2008 22:42:23

Güzel bir bölüm :D...

TeXaS 14-02-2008 22:50:40

mematide baya alıştı manita ayağına :D

iBiL 14-02-2008 22:54:44

Yayın takılıyor. :mad:

Fibonacci 14-02-2008 22:58:44

polat patlar dizi biter.

TeXaS 14-02-2008 22:59:07

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466265)
Yayın takılıyor. :mad:

yayın takılsın sana bir şey olmasın :D

UndeaD 14-02-2008 22:59:34

ahu ölecek galiba :) yada çetonun düzenekten hayır gelmeyebilir :D:D

GoogleFan 14-02-2008 22:59:41

AHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU birazdan uçacak:o

Fhenix 14-02-2008 22:59:57

Alıntı:

Fibonacci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466276)
polat patlar dizi biter.


dizi biter polata bişey olmaz:p

okyay58 14-02-2008 22:59:59

polatın başına ne gelirse bu kızdan geliyor patlasada kurtulsak :D :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:28:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.