R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Macabré 09-02-2008 02:27:49

Polat başkan buraya eller havaya :D

jackal 09-02-2008 02:48:05

muro'da olmasa gulemeyız :D
Buyuk ıskender dıalogu

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=F_bBqld1TYA[/MEDIA]

Macabré 09-02-2008 02:59:15

Emperyalist güçlerden emir almam :D

Selamdar 09-02-2008 03:07:58

Alıntı:

jackal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1434476)
muro'da olmasa gulemeyız :D

Tabii ki gülemeyiz. Buna her sosyoekonomik insan güler :D ama bu belirli bi ideolojide buluştuğumuz anlamına gelmez,gelmeyecekte. :D:D:D

Adamın kro şivesine serpiştirdiği elite kelimeler beni öldürüyor züleyha :D:D:

salomonis 09-02-2008 03:13:07

ulan komünizmide bu kadar ayak altı yaptılar ya helal olsun:)

Macabré 09-02-2008 03:23:49

Alıntı:

Selamdar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1434577)
Adamın kro şivesine serpiştirdiği elite kelimeler beni öldürüyor züleyha :D:D:

Aynen öyle :D

Kerem 09-02-2008 11:47:36

Alıntı:

Selamdar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1434577)
Adamın kro şivesine serpiştirdiği elite kelimeler beni öldürüyor züleyha :D:D:

:D:D:D:D:D

ByMsT 09-02-2008 12:06:23

İyi dinle beni o getirdiğin asitin içinde boğarım seni.Bir daha lafımı ikiletme

SerSer 09-02-2008 12:20:50

Çetooo Çetooo :D:D:D:D

HaytaWeb 09-02-2008 12:32:57

muronun haha diye gülüşü beni hasta ediyor :D

jackal 09-02-2008 12:41:11

buda super :D

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=hTNQjrF1Zes[/MEDIA]

HaytaWeb 09-02-2008 12:52:06

Bak bulut yalçın ölüm listemin ilk 5 sırası dolu,6.sıradada seni benimle muhatap eden o ayı oğlu ayı var.Seni 7'ye yazıyorum :D koptum ya

vBDesTabe 09-02-2008 12:57:44

muro süper ya eglencesi vadinin :D

MicroChip 09-02-2008 17:49:05

capsladım:D
el havada ama tam belli olmuyo :p
http://img149.imageshack.us/img149/7669/xczcum6.jpg

Ali21 09-02-2008 19:43:56

Şafak Kaç ßeyler Trekler Vadisine :D

MicroChip 09-02-2008 20:11:10

Alıntı:

Ali21 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1438369)
Şafak Kaç ßeyler Trekler Vadisine :D

5 gün + 49 dk:D

karacoder 09-02-2008 20:17:26

Alıntı:

Ali21 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1438369)
Şafak Kaç ßeyler Trekler Vadisine :D

niye Türkçe Konuşmuyorsunuz? "ß" karakteri Türkçede yok.

Must4f4 10-02-2008 14:50:53

birgünde vadiyi stressiz izlesem dünyalar benim olacak :) teşkilat elden gitti, duble iskender geldi. ne olacak bu işin sonu? tabiki muamma :)

KingMania 10-02-2008 17:25:16

İskender Büyük adam çok büyük harbiden istediği kişiyi ayağına çağırıyor :D

Macabré 10-02-2008 17:54:22

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1443717)
İskender Büyük adam çok büyük harbiden istediği kişiyi ayağına çağırıyor :D

Hainler ne zamandan beri büyüdü ? :eek:

Murky 10-02-2008 18:11:29

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1443869)
Hainler ne zamandan beri büyüdü ? :eek:

Çok uzun zamandır :)

Macabré 10-02-2008 18:18:42

Alıntı:

Murky Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1443943)
Çok uzun zamandır :)

Doğru söze ne denir :rolleyes:

MicroChip 10-02-2008 21:07:37

3 gün + 23 saat + 53 dk. kaldı :D

deviL 11-02-2008 09:34:20

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1445183)
3 gün + 23 saat + 53 dk. kaldı :D

dakikamı tutuyorsun :eek:

SABOCES 11-02-2008 09:50:27

Alıntı:

deviL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1447462)
dakikamı tutuyorsun :eek:

tutulmayacak gibi değil ki fragmanı bekliyoruz dört gözle :D

vBDesTabe 11-02-2008 11:25:00

bu akşam yada yarın yayınlanır fragman

UndeaD 11-02-2008 11:28:44

yarın yayınlarlar heralde dediğin gibi..

vezir 11-02-2008 11:41:38

eskiden p.tesi yayınlanırdı en geç neden geç yayınlıyorlar bu ara :S

VEGA 11-02-2008 11:52:00

Yalnız büyük iskenderin sesi tro gibi :D

MicroChip 11-02-2008 12:03:01

3 gün + 8 saat + 57 dakika kaldı :)

Red John 11-02-2008 12:03:51

heyecan ile bekliyoruz....Bakarım yarın fragmanda çıkar veya bu akşam:)

Geveze1 12-02-2008 02:24:45

2 gün 18 saat 50 dakika 27 saniye kaldı

21:15te başliyacak dersek..

MicroChip 12-02-2008 12:35:51

fragman hala yok:cry

vezir 12-02-2008 14:46:08

evet fragmanın gecikmesine uyuz oluyorum. eşref saatininki bile çokdan yayınlandı

HKNOCN 12-02-2008 15:27:50

Yayınlanmasın yav :D
Son gün yayınlansın :) Heyecan artıyor..

salomonis 12-02-2008 16:23:25

sonunda ne olmuş geçen bölümün. sanırım çok hareketli bir sahne değil ondan hatırlamıyorum:o

MicroChip 12-02-2008 20:14:36

Alıntı:

KurtlarVadisi.com Nickli Üyeden Alıntı
Kurtlar Vadisi Pusu geçen hafta nefes kesen bir bölümün ardından, İskender Büyük ve Polat Alemdar’ı, sırrı merak uyandıran Kırmızı Kitap’ın peşinde buluşturarak noktalanmıştı… Ahu’nun aniden Polat Alemdar’ın karşısına çıkmasıyla başlayacak olaylar zinciri nereye varacak? İskender Büyük tarafından öldürülen İstihbaratlar Başkanı’nın cenazesi kimleri bir araya getirecek? Cenazede Polat Alemdar’ı bekleyen sürpriz ne? Muro, Polat Alemdar’a karşı hazırladığı pusu için kimi kullanacak?
Kurtlar Vadisi Pusu, heyecan ve sürprizlerle dolu 26. bölümüyle, yine nefesleri kesecek…
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/26_1.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/26_2.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/26_3.jpg

bölüm süper geçicek cenaze özellikle;)
2gün + 26dk. kaldı:) stres yaptım:p

ach 12-02-2008 20:32:20

polat bu bölümde mi rahat değil :D
cenaze içinde
vuran kaçar vurduran gelir :)

MicroChip 12-02-2008 20:38:59

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1455679)
polat bu bölümde mi rahat değil :D
cenaze içinde
vuran kaçar vurduran gelir :)

belli ki polatın bikaç bölüm daha başı ağrıyacak..başkan öldü.. iskender + muro + hakan üçlü paket oldular..bide istihbarat başkanı değişti.. bakalım nolucak:rolleyes:
tek koz elinde vural..bişeyler çıtlayacak ama görücez..

Must4f4 12-02-2008 23:21:35

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1455716)
belli ki polatın bikaç bölüm daha başı ağrıyacak..başkan öldü.. iskender + muro + hakan üçlü paket oldular..bide istihbarat başkanı değişti.. bakalım nolucak:rolleyes:
tek koz elinde vural..bişeyler çıtlayacak ama görücez..

vural öldü be kardeşim :) adamı astılar ;)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:01:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.