R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

KompLo 07-02-2008 22:46:24

Haydaaa, işler karıştı. Cengiz köstebek, başkan öldü, nolacak şimdi (:

JeaLouS 07-02-2008 22:46:40

İskender'de manyak çıktı.Adam defol git dedi diye vurdu adam cağızı :)

salomonis 07-02-2008 22:46:46

bitti mi acaba?

Entegre 07-02-2008 22:47:23

Vural'ın tipi kaymış :D

Labidu 07-02-2008 22:47:48

Dizi iyice sapa sardı

flashdance 07-02-2008 22:48:00

Beyler iskender ne ayak anlam veremedim şimdi ?

Entegre 07-02-2008 22:48:30

Alıntı:

salomonis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427066)
bitti mi acaba?

Yok 11.30 gibi bitiyor.

Duygusal 07-02-2008 22:48:46

ortalık karıştı tekrardan

husay 07-02-2008 22:48:48

İskender akıl hastası sanki :D

Labidu 07-02-2008 22:49:04

Alıntı:

flashdance Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427073)
Beyler iskender ne ayak anlam veremedim şimdi ?

Daha önce mafyacılık oynamış ancak daha düzene ayak uydurmadığı için tasfiye edilmiş birisi.Şimdi yine gelmiş.Başkanla konuşmalarını izlediysen orda açıkca belirtti zaten

Entegre 07-02-2008 22:49:28

Alıntı:

JeaLouS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427065)
İskender'de manyak çıktı.Adam defol git dedi diye vurdu adam cağızı :)

Benle kimse böyle konuşamaz dedi, vurdu :o

ach 07-02-2008 22:50:04

polat onu öpecek yakındır :)
Sizde abarttınız iskender büyük devlet adam ******** çıktı :D

The_RoTinG 07-02-2008 22:50:26

25. bölüm süper abdülhey vuralı asıyor :D...

Labidu 07-02-2008 22:51:05

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427089)
polat onu öpecek yakındır :)
Sizde abarttınız iskender büyük devlet adam ******** çıktı :D

İskender devlet değil zamanında çakır gibi bişeymiş

Grafix 07-02-2008 22:51:06

başkanın söylediği bir püf nokta var bilmem dikkat ettiniz mi,

bütün yabancı servislerin kucağına oturdun demişti,bu adamın konuşması da bir acayip yani :D

ach 07-02-2008 22:52:27

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427098)
İskender devlet değil zamanında çakır gibi bişeymiş

tasfiye edilip devlet dosyalarını temizlediğine göre devletede çalışmış.
ah çakır yaşasa şimdi hepsini takır takır :D

Fhenix 07-02-2008 22:53:13

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427098)
İskender devlet değil zamanında çakır gibi bişeymiş

katılıyorum,ama devletin mafyası gibi bişeymiş

Entegre 07-02-2008 22:53:39

Abdulhey , Vural'ı öldürmek için ipi hazırlıyordu. Abdulhey'e bi sürpriz yapılır mı sizce?

iBiL 07-02-2008 22:54:10

Cengiz'e bak, İskerder'in iti çıktı. :mad:

ramonerassi 07-02-2008 22:55:34

çakır gibi değil devletle ilişkisi olan biri,çakırın polat gelene kadar devletle hiç ilişkisi yoktu :D

flashdance 07-02-2008 22:55:43

bu bolumde bitti....

KompLo 07-02-2008 22:55:44

Bitti yav, neymiş bakalım bu kırmızı kitap.

Entegre 07-02-2008 22:55:47

Erken bitti. Normalde 11.30 da bitmiyor muydu?

The_RoTinG 07-02-2008 22:56:15

Alıntı:

Entegre Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427114)
Abdulhey , Vural'ı öldürmek için ipi hazırlıyordu. Abdulhey'e bi sürpriz yapılır mı sizce?

Ne gibi bir süpriz yapacakki bence öldürecek :p

flashdance 07-02-2008 22:56:23

aynen 11 30 erkenciler siyaset meydanı var

Grafix 07-02-2008 22:56:24

Alıntı:

Entegre Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427114)
Abdulhey , Vural'ı öldürmek için ipi hazırlıyordu. Abdulhey'e bi sürpriz yapılır mı sizce?

imkansız sonunu izlemedin mi?

iskender vural "öldü" dedi.

ByMsT 07-02-2008 22:57:00

Olmadı ama bitti


O kitapı Polat bulursa işler yoluna girer


Vuralı 26. bölümde öldürmeyecektir büyük ihtimalle Vural da daha bişeyler var konuşacak

ach 07-02-2008 22:57:30

Vural son olarak iskenderi polata deşifre etmezse dur yapma diyip ölür iskender nerden bilsin öldüğünü

Fhenix 07-02-2008 22:58:52

Heralde iskenden eskiden pala gibi bişeymiş

MicroChip 07-02-2008 22:59:27

vay be biz adamı büyük sanıyoduk piskopat çıktı:D

Entegre 07-02-2008 22:59:43

Alıntı:

Grafix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427136)
imkansız sonunu izlemedin mi?
iskender vural "öldü" dedi.

Mesajı reklam arasında yazmıştım :p

ach 07-02-2008 22:59:54

iskender bu hafta sokağa çıkmasın haftaya mor gözle oynar :D

Grafix 07-02-2008 23:00:04

ya sizin aklınız alıyor mu?

"vural" şu son 1 ayımın içine eden adam bu yaptıklarından sonra yaşar mı?

Macabré 07-02-2008 23:00:10

Hocam bu iskender'i ben küçültürüm..

SerSer 07-02-2008 23:00:27

Ne iskenderler gördük beee buda geçer.:)

HaytaWeb 07-02-2008 23:01:19

başkanın iskenderin geldiğini duyunca büyük iskender kitabını üste koyması gerçekten çok gizemliydi,oradan anladım birşeyler olacağını.

ByMsT 07-02-2008 23:01:34

Vural Polat' a konuşacak İskender ile ilgili bilgiler verecek Konuşacam diyecek ve Polat gelecek ona konuşacak

Macabré 07-02-2008 23:01:47

Alıntı:

SerSer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427176)
Ne iskenderler gördük beee buda geçer.:)

Ya böyle durduk yerde fuzuli adamlar çıkartıyolar, diziye adam katıyolar, deliriyorum..

flashdance 07-02-2008 23:01:56

iskender şimdi ortalığı fecii karıştıracak gibi görünüyor

MicroChip 07-02-2008 23:02:22

evet beyler saymaya başlıyoruz 6 gün 23,5 saat kaldı :D :D :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:57:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.