![]() |
Alıntı:
Bazılarına göre jitem kurucusudur mhp ye yakınlıgıyla bilinir şeriata aşırı sert tepkisiyle tanınır, zamanında derin devletin en has adamı olarak bilinirdi.. Fakat şuan kendisi içerde, bende isim benzerliginden yola çıkarak bu tür bir benzetme yaptım. Siz herkesi herkese yakıştırıyorsunuz, bizde tahmin yapmışız çok mu ? Öyledir illaki kesinlikle diye bir cümle kullandıgımıda hatırlamıyorum.. |
ben pek tartışma meraklı değilim ama arkadaş kapasite mapasite aştı olayı,insanüstü güçleri var sanırım neyse sallayın. |
Alıntı:
Neyse salla önemi yok, iki tahmin için birbirimizi kırmaya değmez :) |
tamam sen lafı soktun kazandın mutlu musun? sen onu bunu bırakta polat iskenderi ne yapacak onu söyle |
Alıntı:
Walla bana kalsa bu iskender 6-7 hafta dizide var maalesef En sonunda Makedonya'da gömdürür onu Polat :D |
Alıntı:
iskender karahanlı gibi bişey olur o dizide :( |
polat sağmı :confused::confused::confused::eek::eek::eek: |
|
iskender diye diye canım iskender kebab çekti :) http://altinsini.com.tr/Resimler/yem...p/iskender.JPG |
Alıntı:
|
ben ahuyu özledim ya bıktım kan görmekten :( |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Adam ne ayar etti ya.. Töbe yarabbii! |
Alıntı:
|
ahu diziden ayrılmış gelmez geri |
Alıntı:
|
ya şu hakanın geberdiğini göremeden dizi bitecek haa ama abdülheye çok kızdım çok insaflı davranıyor vurala hakan kadar acımasız değil |
|
Alıntı:
|
şimdi bide büyük iskender çıktı polat holdinglerle,pkk ile + büyük iskender ile savaşıyor.ortalık karşışacak sanırım :D |
Alıntı:
Polat kendi başına bir devlet :D |
Alıntı:
http://img503.imageshack.us/img503/5429/16tm1fb2.jpg |
DP'de hukukçu bir arkadaşımız mesajında Can Dündar'ın köşe yazısından alıntı yapmış. Konu kırmızı kitap: Alıntı:
Bu yazıyı görmesem sıradan birşey diye düşünürdüm. Ancak KV, gene çok çok çok hassas bir konuya temas etti, bakalım bunun altından nasıl kalkacaklar. Fazla derinlere daldılar yine, bu sefer istihbarat başkanını bile gözünü kırpmadan öldüren eski bir istihbaratçı karakterini ortaya çıkardılar ki nedense aklıma son günlerde temizlenmeye çalışılan Ergenekon çetesi geldi. Geçtiğimiz bölümde İskender Büyük ismi geçince burada bir üye "Veli Küçük" demişti o kişi için. Veli Küçük ismi, Ergenekon çetesinin liderleri arasında geçiyor. Bu bağlamda, KV'nin bu karakter ve rol ile Ergenekon'a temas etme ihtimali oldukça artıyor. Senaristlerin burada konuları birbirlerine bağlama olayları çok başarılı, gerçekten çok güzel kotarıyorlar. ;) Bulut - Muro - Memati üçlemesi ve bunlara ek olarak özel kalem müdürü :D Hüsnü Yalınkılıç dizinin kahkaha bombardımanı olmuş durumda. Bulut ile Memati ortak olduğuna göre, bundan sonra bizi daha çok kahkaha bekliyor demektir, hadi hayırlısı. :D |
Alıntı:
Ama arkadaşlar dan kızan oldu :) Neyse o konuyuda hallettik, dedigin gibi çok derinlere daldılar bakalım ne olacak :) |
Alıntı:
Alıntı:
Ergenekon çetesinde PKK izleri çıktı! / HABER 3 Yukarıdaki haberde tahminleri doğrular gibi. Dizide İskender büyük pkk ile işbirliği yapıyor. Nedense ergenekon da pkk ile işbirliği içindeymiş :) |
Alıntı:
Arkadaşlar amacım siyaset değil yanlış anlamayın ama tahminim bir baglamda doğru çıktı galiba :) |
ya mematiyle bulutun el sıkıştığı sahnenin güzel bi fotosunu atabilecek bi hayırsever var mı :D |
Alıntı:
http://www.8sutun.com/files/cakir-man.gif |
süleyman çakır istanbulun sefiridir biat edin :P |
O Değilde BULUT'un Espriler İyiydi Aksam :D Muro'yla İyi Dalga Gecti. Bide İskender Neymiş La Oyle Muroya Baskanını Cagırttı Hemen :P Baya Guzel Bolumdu Yıkıldıgım An Baskanın Vurulma Sahnesi Bide Cengizin Sattıgını Polat'ın Ogrenme Sahnesi Oldu :( NOT : Benimde Soyadım Bulut :D |
ölüceksek beraber ölücez uleyn :D abdülhey'de f1 pilotu gibi :D |
bence çakır dönsün iskendere elini öptürsün:D |
Muro Su Sagkoluna Yumrugunu Kaldırıyoya Manyak La :D |
Alıntı:
|
bu iskender denen adam en fazla 10 bölüm durur gibime geliyor arkaplana geçcek hakanla fln uğrascaklar yine |
Polat o iskenderi kebap yapmasını bilir ;) |
idolojik çatışma ortamına girmek istemiyor başkan:D |
Bence Kurtlar Vadisi'nin planı farklı. Polat'ı gelecek seçimlere sokacak bunun için Polat alayını öldürüyo.Dizide de devletin başına geçecek, zaten milletin sevgilisi. Polat gelecek seçimde Tayyip Erdoğan'ın yerinde görürsem şaşmam anasını satiim :D:D:D. Başbakan Polat, oy vermezsen 3,5 at :D buda sloganı :P |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:33:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.