R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Macabré 07-02-2008 23:28:58

Alıntı:

Grafix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427382)
sen nesin insan üstü bir yaratık felan mısın?

Veli Küçük 'e gelince kendisi şuan içerdedir.
Bazılarına göre jitem kurucusudur mhp ye yakınlıgıyla bilinir şeriata aşırı sert tepkisiyle tanınır, zamanında derin devletin en has adamı olarak bilinirdi..
Fakat şuan kendisi içerde, bende isim benzerliginden yola çıkarak bu tür bir benzetme yaptım.
Siz herkesi herkese yakıştırıyorsunuz, bizde tahmin yapmışız çok mu ?
Öyledir illaki kesinlikle diye bir cümle kullandıgımıda hatırlamıyorum..

Grafix 07-02-2008 23:29:04

ben pek tartışma meraklı değilim ama arkadaş kapasite mapasite aştı olayı,insanüstü güçleri var sanırım neyse sallayın.

Macabré 07-02-2008 23:31:14

Alıntı:

Grafix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427401)
ben pek tartışma meraklı değilim ama arkadaş kapasite mapasite aştı olayı,insanüstü güçleri var sanırım neyse sallayın.

Yok yok benim kapasitem senden alçak oldugu için sen alçaklara düşmezsin
Neyse salla önemi yok, iki tahmin için birbirimizi kırmaya değmez :)

Grafix 07-02-2008 23:32:31

tamam sen lafı soktun kazandın mutlu musun?

sen onu bunu bırakta polat iskenderi ne yapacak onu söyle

Macabré 07-02-2008 23:34:01

Alıntı:

Grafix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427427)
tamam sen lafı soktun kazandın mutlu musun?

sen onu bunu bırakta polat iskenderi ne yapacak onu söyle

Mutluyum :D

Walla bana kalsa bu iskender 6-7 hafta dizide var maalesef

En sonunda Makedonya'da gömdürür onu Polat :D

Fhenix 07-02-2008 23:35:40

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427432)
Mutluyum :D

Walla bana kalsa bu iskender 6-7 hafta dizide var maalesef

En sonunda Makedonya'da gömdürür onu Polat :D


iskender karahanlı gibi bişey olur o dizide :(

EuDownload 07-02-2008 23:35:48

polat sağmı :confused::confused::confused::eek::eek::eek:

LuGeSoft 07-02-2008 23:36:01

Kaçıranlar için tekrar veriyorum

Kurtlar vadisi 25. Bölüm - DiziManya.Com

Buyrun burdan izleyin

noxious 07-02-2008 23:37:03

iskender diye diye canım iskender kebab çekti :)
http://altinsini.com.tr/Resimler/yem...p/iskender.JPG

Fhenix 07-02-2008 23:38:01

Alıntı:

noxious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427461)
iskender diye diye canım iskender kebab çekti :)
http://altinsini.com.tr/Resimler/yem...p/iskender.JPG

abi naptın ya kocaman resim koymuşsun benmde canım çekti şimdi:D erkek adamız burda:D:p

Grafix 07-02-2008 23:38:13

ben ahuyu özledim ya bıktım kan görmekten :(

ach 07-02-2008 23:39:31

Alıntı:

EuDownload Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427444)
polat sağmı :confused::confused::confused::eek::eek::eek:

ayıp ettin polatlar ölmez vatan bölünmez :cool:

HaytaWeb 07-02-2008 23:39:42

Alıntı:

noxious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427461)
iskender diye diye canım iskender kebab çekti :)
http://altinsini.com.tr/Resimler/yem...p/iskender.JPG

aman Allah'ım :D akşam akşam canım çekti,senin konuya bakış açın farklı ama oda güzel :D

EuDownload 07-02-2008 23:40:03

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427469)
abi naptın ya kocaman resim koymuşsun benmde canım çekti şimdi:D erkek adamız burda:D:p

ac olan var tok olan var şimdi seninkide işmi :eek: :eek:

Rometeus 07-02-2008 23:40:25

Adam ne ayar etti ya..
Töbe yarabbii!

MicroChip 07-02-2008 23:44:22

Alıntı:

Grafix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427472)
ben ahuyu özledim ya bıktım kan görmekten :(

yıldız zaten yerlerini tespit ettirmiş..yakında çıkar kokuları..

LuGeSoft 07-02-2008 23:45:44

ahu diziden ayrılmış gelmez geri

salomonis 07-02-2008 23:47:00

Alıntı:

LuGeSoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427447)
Kaçıranlar için tekrar veriyorum

Kurtlar vadisi 25. Bölüm - DiziManya.Com

Buyrun burdan izleyin

sen bir meleksin hocam:o bunu bekliyordum.

Lordreal 07-02-2008 23:52:46

ya şu hakanın geberdiğini göremeden dizi bitecek haa ama abdülheye çok kızdım çok insaflı davranıyor vurala hakan kadar acımasız değil

HaytaWeb 08-02-2008 00:13:17

Burası süperdi :)

http://img504.imageshack.us/img504/9743/ewrwefdsvk1.png

MicroChip 08-02-2008 00:16:35

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427716)

yok yok hakan bön bön bakdı ya orası replikti işte:D

Gardian 08-02-2008 00:21:52

şimdi bide büyük iskender çıktı polat holdinglerle,pkk ile + büyük iskender ile savaşıyor.ortalık karşışacak sanırım :D

Macabré 08-02-2008 00:36:14

Alıntı:

Gardian Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427772)
şimdi bide büyük iskender çıktı polat holdinglerle,pkk ile + büyük iskender ile savaşıyor.ortalık karşışacak sanırım :D

Gerçekten öyle.
Polat kendi başına bir devlet :D

MicroChip 08-02-2008 00:43:53

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1427866)
Gerçekten öyle.
Polat kendi başına bir devlet :D

ne buldum bak:D

http://img503.imageshack.us/img503/5429/16tm1fb2.jpg

Kerem 08-02-2008 02:10:34

DP'de hukukçu bir arkadaşımız mesajında Can Dündar'ın köşe yazısından alıntı yapmış. Konu kırmızı kitap:

Alıntı:

Türkiye yıllardır "gizli bir anayasa"yla yönetiliyor. Ona "kırmızı kitap" da deniliyor.
Bir başka adı, "Milli Güvenlik Siyaset Belgesi"...
Bu anayasada ne yazdığını bilmiyoruz. Bizim temsilcilerimizden oluşan Meclis de bilmiyor.
Belge, Türkiye'nin "ulusal savunma stratejisi"ni belirliyor. İç tehdit unsurlarından dış politika kararlarına, ekonomi politikalarından kültürel önceliklere kadar pek çok konuda net bir çerçeve çiziliyor.
Belgeyi Milli Güvenlik Kurulu (MGK) Genel Sekreteri'nin "Milli Güvenlik Siyaseti Başkanı" hazırlıyor. Önce MGK, sonra Bakanlar Kurulu onaylıyor.
Diyelim siz bir parti kurdunuz, programını halka sunup seçime girdiniz, kazanıp iktidara geldiniz; aslında "iktidara gelmediğinizi" sadece "hükümet olduğunuzu" hemen anlıyorsunuz.
Çünkü koltuğa oturduktan sonraki 3 ay içinde MGK, "devlette devamlılığı temin için" size bir brifing verip çerçeveyi çiziyor; size de programınızdaki vaatleri "kırmızı kitap"a göre düzeltmek kalıyor.
Mesut Yılmaz bir ara "ulusal güvenlik sendromu"na değinmiş ve "Belgenin üzerindeki perdeyi açmalıyız" demişti.
Kendi gitti, belge, hâlâ perde ardında...
Yazının Devamı

Bu yazıyı görmesem sıradan birşey diye düşünürdüm. Ancak KV, gene çok çok çok hassas bir konuya temas etti, bakalım bunun altından nasıl kalkacaklar. Fazla derinlere daldılar yine, bu sefer istihbarat başkanını bile gözünü kırpmadan öldüren eski bir istihbaratçı karakterini ortaya çıkardılar ki nedense aklıma son günlerde temizlenmeye çalışılan Ergenekon çetesi geldi. Geçtiğimiz bölümde İskender Büyük ismi geçince burada bir üye "Veli Küçük" demişti o kişi için. Veli Küçük ismi, Ergenekon çetesinin liderleri arasında geçiyor. Bu bağlamda, KV'nin bu karakter ve rol ile Ergenekon'a temas etme ihtimali oldukça artıyor. Senaristlerin burada konuları birbirlerine bağlama olayları çok başarılı, gerçekten çok güzel kotarıyorlar. ;)

Bulut - Muro - Memati üçlemesi ve bunlara ek olarak özel kalem müdürü :D Hüsnü Yalınkılıç dizinin kahkaha bombardımanı olmuş durumda. Bulut ile Memati ortak olduğuna göre, bundan sonra bizi daha çok kahkaha bekliyor demektir, hadi hayırlısı. :D

Macabré 08-02-2008 02:18:56

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1428372)
DP'de hukukçu bir arkadaşımız mesajında Can Dündar'ın köşe yazısından alıntı yapmış. Konu kırmızı kitap:


Yazının Devamı

Bu yazıyı görmesem sıradan birşey diye düşünürdüm. Ancak KV, gene çok çok çok hassas bir konuya temas etti, bakalım bunun altından nasıl kalkacaklar. Fazla derinlere daldılar yine, bu sefer istihbarat başkanını bile gözünü kırpmadan öldüren eski bir istihbaratçı karakterini ortaya çıkardılar ki nedense aklıma son günlerde temizlenmeye çalışılan Ergenekon çetesi geldi. Geçtiğimiz bölümde İskender Büyük ismi geçince burada bir üye "Veli Küçük" demişti o kişi için. Veli Küçük ismi, Ergenekon çetesinin liderleri arasında geçiyor. Bu bağlamda, KV'nin bu karakter ve rol ile Ergenekon'a temas etme ihtimali oldukça artıyor. Senaristlerin burada konuları birbirlerine bağlama olayları çok başarılı, gerçekten çok güzel kotarıyorlar. ;)

Bulut - Muro - Memati üçlemesi ve bunlara ek olarak özel kalem müdürü :D Hüsnü Yalınkılıç dizinin kahkaha bombardımanı olmuş durumda. Bulut ile Memati ortak olduğuna göre, bundan sonra bizi daha çok kahkaha bekliyor demektir, hadi hayırlısı. :D

Evet Veli Küçük diye söyledim sadece bir tahmindi bu baglamda
Ama arkadaşlar dan kızan oldu :)
Neyse o konuyuda hallettik, dedigin gibi çok derinlere daldılar bakalım ne olacak :)

izmirli_ 08-02-2008 02:42:04

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1428372)
DP'de hukukçu bir arkadaşımız mesajında Can Dündar'ın köşe yazısından alıntı yapmış. Konu kırmızı kitap:
Yazının Devamı
Bu yazıyı görmesem sıradan birşey diye düşünürdüm. Ancak KV, gene çok çok çok hassas bir konuya temas etti, bakalım bunun altından nasıl kalkacaklar. Fazla derinlere daldılar yine, bu sefer istihbarat başkanını bile gözünü kırpmadan öldüren eski bir istihbaratçı karakterini ortaya çıkardılar ki nedense aklıma son günlerde temizlenmeye çalışılan Ergenekon çetesi geldi. Geçtiğimiz bölümde İskender Büyük ismi geçince burada bir üye "Veli Küçük" demişti o kişi için. Veli Küçük ismi, Ergenekon çetesinin liderleri arasında geçiyor. Bu bağlamda, KV'nin bu karakter ve rol ile Ergenekon'a temas etme ihtimali oldukça artıyor. Senaristlerin burada konuları birbirlerine bağlama olayları çok başarılı, gerçekten çok güzel kotarıyorlar. ;)
Bulut - Muro - Memati üçlemesi ve bunlara ek olarak özel kalem müdürü :D Hüsnü Yalınkılıç dizinin kahkaha bombardımanı olmuş durumda. Bulut ile Memati ortak olduğuna göre, bundan sonra bizi daha çok kahkaha bekliyor demektir, hadi hayırlısı. :D

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1428393)
Evet Veli Küçük diye söyledim sadece bir tahmindi bu baglamda
Ama arkadaşlar dan kızan oldu :)
Neyse o konuyuda hallettik, dedigin gibi çok derinlere daldılar bakalım ne olacak :)


Ergenekon çetesinde PKK izleri çıktı! / HABER 3

Yukarıdaki haberde tahminleri doğrular gibi. Dizide İskender büyük pkk ile işbirliği yapıyor. Nedense ergenekon da pkk ile işbirliği içindeymiş :)

Macabré 08-02-2008 02:50:10

Alıntı:

izmirli_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1428457)
Ergenekon çetesinde PKK izleri çıktı! / HABER 3

Yukarıdaki haberde tahminleri doğrular gibi. Dizide İskender büyük pkk ile işbirliği yapıyor. Nedense ergenekon da pkk ile işbirliği içindeymiş :)

Ah Veli vah Veli sen neymişssin sen :p
Arkadaşlar amacım siyaset değil yanlış anlamayın ama tahminim bir baglamda doğru çıktı galiba :)

okyay58 08-02-2008 11:26:21

ya mematiyle bulutun el sıkıştığı sahnenin güzel bi fotosunu atabilecek bi hayırsever var mı :D

HaytaWeb 08-02-2008 13:11:03

Alıntı:

okyay58 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1429312)
ya mematiyle bulutun el sıkıştığı sahnenin güzel bi fotosunu atabilecek bi hayırsever var mı :D

onu bulamam ama,el dedinde aklıma geldi :D işte en güzel poz buydu,biraz eskidi ama olsun :p

http://www.8sutun.com/files/cakir-man.gif

ach 08-02-2008 13:17:30

süleyman çakır istanbulun sefiridir biat edin :P

xSS-ErrOr 08-02-2008 16:14:10

O Değilde BULUT'un Espriler İyiydi Aksam :D

Muro'yla İyi Dalga Gecti.

Bide İskender Neymiş La Oyle Muroya Baskanını Cagırttı Hemen :P

Baya Guzel Bolumdu Yıkıldıgım An Baskanın Vurulma Sahnesi Bide Cengizin Sattıgını Polat'ın Ogrenme Sahnesi Oldu :(


NOT : Benimde Soyadım Bulut :D

HaytaWeb 08-02-2008 16:18:04

ölüceksek beraber ölücez uleyn :D

abdülhey'de f1 pilotu gibi :D

Labidu 08-02-2008 16:20:08

bence çakır dönsün iskendere elini öptürsün:D

xSS-ErrOr 08-02-2008 16:20:23

Muro Su Sagkoluna Yumrugunu Kaldırıyoya Manyak La :D

HaytaWeb 08-02-2008 16:27:20

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1430909)
bence çakır dönsün iskendere elini öptürsün:D

bencede :D

undefined 08-02-2008 16:29:54

bu iskender denen adam en fazla 10 bölüm durur gibime geliyor arkaplana geçcek hakanla fln uğrascaklar yine

ach 08-02-2008 20:03:29

Polat o iskenderi kebap yapmasını bilir ;)

strhost 08-02-2008 20:10:02

idolojik çatışma ortamına girmek istemiyor başkan:D

Selamdar 09-02-2008 02:21:11

Bence Kurtlar Vadisi'nin planı farklı. Polat'ı gelecek seçimlere sokacak bunun için Polat alayını öldürüyo.Dizide de devletin başına geçecek, zaten milletin sevgilisi. Polat gelecek seçimde Tayyip Erdoğan'ın yerinde görürsem şaşmam anasını satiim :D:D:D.

Başbakan Polat, oy vermezsen 3,5 at :D buda sloganı :P


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:33:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.