R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ach 25-02-2008 19:51:43

Polat gene pusuya falan düşsün sövgülü küfürlü mesajlarla 10000 oluruz :D

brtkgzdm 27-02-2008 03:23:46

[media]http://youtube.com/watch?v=YAGcqljroxg[/media]

ByMsT 27-02-2008 03:30:40

Çok karışık bir Bölüm olur sanırım


İskenderin herkes ayağına geliyor


Abdülhey Hakanı Çok Kötü yapacak sanırım :)

The_RoTinG 27-02-2008 03:34:45

Abdülhey öyle bir işkence verecekki halan'a :D hemde nasıl

linksis 27-02-2008 03:35:13

Muroyu hiç böyle görmediniz iyi tanıyın :) bide polata artisleniyo :D


http://img84.imageshack.us/img84/4466/muroiy4.th.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/7035/muro1in6.th.jpg

The_RoTinG 27-02-2008 03:38:46

Alıntı:

linksis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1521091)
Muroyu hiç böyle görmediniz iyi tanıyın :) bide polata artisleniyo :D
http://img84.imageshack.us/img84/4466/muroiy4.th.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/7035/muro1in6.th.jpg

Bu resimler gerçek olamaz :o :D
...

Ciddinet 27-02-2008 04:12:30

muroş diyek şuna artık :D

brtkgzdm 27-02-2008 04:38:26

Alıntı:

Ciddinet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1521138)
muroş diyek şuna artık :D

" Buna her sosyoekonomik insan güler! hahaha "

:D:D:D

Ciddinet 27-02-2008 05:47:05

" hahaha Bu Ülkede Zaten Herkes sosyoekonomik !" Şaka yapıyom :D Yalnış anlamayın

brtkgzdm 27-02-2008 05:52:01

Alıntı:

Ciddinet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1521179)
" hahaha Bu Ülkede Zaten Herkes sosyoekonomik !" Şaka yapıyom :D Yalnış anlamayın


Esprilerimiz aynı fakat " bu seninle aynı ideolojide buluştuğumuz anlamına gelmez "


:D:D

vBDesTabe 27-02-2008 06:01:25

Frgman Yaynlandı
www.kurtlarvadisi.com

brtkgzdm 27-02-2008 06:20:02

https://www.r10.net/1521078-post1455.html

Red John 27-02-2008 06:39:03

Abdüle helal bağlamamış kavga etmişler:)
avukatta coşmuş:)

Duygusal 27-02-2008 07:29:31

bu bölüm süper olacak

izmirli_ 27-02-2008 07:51:24

Bu Bölümde Danıştay Cinayeti Canlandırılıyor. Avukatında vurduğu danıştay üyeleri. Kurtlar Vadisi Kendini Aştı Bunları Dizinin ilk bölümlerinde yapsalardı ya...

Kerem 27-02-2008 10:00:06

10 numara bölüm geliyor, demedi demeyin. Bu bölüm çok tartışma koparacak, özellikle fragmanın sonundaki sahne ile. Bir avukat, bir odaya dalıyor ve oradaki adli heyete kurşun yağdırıyor. Tanıdık geldi mi? ;) Siyaset vs. demesin kimse, Kurtlar Vadisi hiç çekinmeden ve hiç geri durmadan bu ülkenin gerçeklerini çatır çatır anlatıyor işte. Özellikle şu Ergenekon denilen, kolu her tarafa uzanan terör örgütü ile ilgili inanılmaz şeyler yapıyorlar, bu bölümdeki olaylar da onların bir kanıtı.

Fragmanda Abdülhey ile Hakan'ın dövüştüğünü gördüm, Abdül'ün ilginç bir intikam alma stili var demek ki, önce ellerini çözüp kendini dövdürüyor, ondan sonra işkence yapıyor. İlginç bir fantazi tabi. :D

MicroChip 27-02-2008 12:48:55

süper bi bölüm daha. tek beğenmediğimiz şey REKLAMLAR. :@

Must4f4 27-02-2008 21:06:13

eeee abduş ve hakan başbaşa bırakılmış. bu olmadı işte :) acaba hakan kurtulur mu dersiniz.?

H5PY0 27-02-2008 21:08:35

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1523499)
eeee abduş ve hakan başbaşa bırakılmış. bu olmadı işte :) acaba hakan kurtulur mu dersiniz.?


Umarım görülmemiş bi'şekilde öldürülür fakat kurtulacak gibi..

ach 28-02-2008 02:44:07

Abdül erkekçe dövüşüyor eşit şartlarda hakan gibi eli bağlı adama yapmıyor

yakese 28-02-2008 04:19:18

Bence bişey olacak hakan kurtulacak, muhtemelende bebekle hakanı takas yapacaklar

TeKKursun 28-02-2008 19:45:38

evet nerdensiniz KV hastaları :D:D:D:D

kim kime al gülüm ver gülüm yapacak bu bölümde anlatın bakalım :D

mg-web 28-02-2008 19:48:02

ya beyler şu an ofisdeyim ve kurtlar vadisini izlemem lazım nasıl izlerim.program site vs var mı ...sıkıntı yaşamadan izleyebilecegim...

HaytaWeb 28-02-2008 19:49:27

Alıntı:

mg-web Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1525692)
ya beyler şu an ofisdeyim ve kurtlar vadisini izlemem lazım nasıl izlerim.program site vs var mı ...sıkıntı yaşamadan izleyebilecegim...

Burdan izleyebilirsin,dizi saati açılır..

mg-web 28-02-2008 19:52:59

haytaweb eyvallah aga...

Must4f4 28-02-2008 19:59:13

duble iskender hakanı kurtaracak gibi, şu kırmızı kitap bu hafta çözülse bari, çok merak ettim ne var içinde acaba :)

Fhenix 28-02-2008 20:02:38

Bugünkü gündem Danıştay Cinayeti :)

TeKKursun 28-02-2008 20:02:49

bencede iskender hakanı alacak gibi...

özet başlıyo hadi hayırlısı.. çok heyecanlandım şimdi:D

Labidu 28-02-2008 20:03:19

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1525777)
duble iskender hakanı kurtaracak gibi, şu kırmızı kitap bu hafta çözülse bari, çok merak ettim ne var içinde acaba :)


milli güvenlik siyaset belgesi olarak da bilinen bu kitap, sadece devletin üst düzey yöneticilerinin içeriğinden haberdar olduğu bir belgedir. içeriği çok önemli olmalı ki mgk tarafından çok az sayıdaki ilgili kişilere imzalı olarak veriliyormuş. danıştay saldırısından sonra adından sıkça söz ettiren muzaffer tekin'in evinde yapılan aramalarda tam metniyle ele geçirildiğini ajanslar haber verdi. ancak ajanslar bu gizli belgenin muzaffer tekin'de ne aradığı hakkında hiç bir bilgi vermedi. ya bu konunun üzerine gitmekten çekindiler ya da bu konu birileri tarafından örtbas edilmek istendi.

Ayrıca

kırmızı kitap - Google'da Ara

Must4f4 28-02-2008 20:05:44

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1525806)
milli güvenlik siyaset belgesi olarak da bilinen bu kitap, sadece devletin üst düzey yöneticilerinin içeriğinden haberdar olduğu bir belgedir. içeriği çok önemli olmalı ki mgk tarafından çok az sayıdaki ilgili kişilere imzalı olarak veriliyormuş. danıştay saldırısından sonra adından sıkça söz ettiren muzaffer tekin'in evinde yapılan aramalarda tam metniyle ele geçirildiğini ajanslar haber verdi. ancak ajanslar bu gizli belgenin muzaffer tekin'de ne aradığı hakkında hiç bir bilgi vermedi. ya bu konunun üzerine gitmekten çekindiler ya da bu konu birileri tarafından örtbas edilmek istendi.
Ayrıca
kırmızı kitap - Google'da Ara

aydınlattın bizi ellerine sağlık ;) bu arada sana pm attım okusan sevinirim.

salomonis 28-02-2008 21:04:05

özet bitti birazdan başlıyor bakalım neler olacak.

TeXaS 28-02-2008 21:09:21

başladı cipsleri ve kolaları hazırlayın :D

iBiL 28-02-2008 21:11:01

Başladı :o

ExTrAorDiNaRY 28-02-2008 21:11:34

Acaba tataroğlu'nun torunundan bir polat daha çıkarmı :p :D ?

ExTrAorDiNaRY 28-02-2008 21:14:17

Allah be dediğim tuttu :) hakan polata dediki, sana ne yaptılarsa o bebeğede onu yapacaklar :D

project2007 28-02-2008 21:19:03

ellerini çözdü :D

TeXaS 28-02-2008 21:19:41

boks yapıyorlar :D

iBiL 28-02-2008 21:39:31

Polat'ın lafı çok şekildi. :p

ach 28-02-2008 21:41:54

Polat abi polat abi

Duygusal 28-02-2008 21:42:07

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1526285)
Polat'ın lafı çok şekildi. :p


valla ya:cool:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:16:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.