R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

fraklit 06-03-2008 20:16:47

bence balık hali:D

Red John 06-03-2008 20:41:23

Alıntı:

Gangstamonu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1554187)
ben hiç fragman vs. tarzı şeyleri izlemiyorum böyle daha heycanlı ;:D

ama burada yorumları okuyorsun:D:D

iBiL 06-03-2008 21:29:11

Az ama çok çok az kaldı azzzzz :eek:

Duygusal 06-03-2008 21:30:28

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1554592)
Az ama çok çok az kaldı azzzzz :eek:


az konuş la.hadi tv başına başladı:p

salomonis 06-03-2008 21:31:52

başlıyor. bakalım neler olacak.

Fhenix 06-03-2008 22:10:27

hakanın gözü iptal:D

linksis 06-03-2008 22:14:48

memati yakalanmış :D

TeKKursun 06-03-2008 22:36:22

yeter be abi ikide bir reklam, şu ihtiyar heyetini bi göremedik kaçıncı bölüm oldu:D:D:D bölüm sonunda 1 şişe evin şarap içirtecekler bana gene anlaşılan............

linksis 06-03-2008 22:39:10

kız kulesi çıktı ölü balıgın canlanıp denize girdiği yer :)
Füzeler gene gitti İskendere ne oluyor yaw :D

The_Ptah 06-03-2008 22:39:59

Atıkerin .... yeter be kardeşim ne bitmez paraları varmış...

TeXaS 06-03-2008 23:02:41

bu iskender delirmiş :D

Fhenix 06-03-2008 23:02:51

bu iskender nerden öğrendi be!

iBiL 06-03-2008 23:02:54

Oha diyorum ohaaaaaaaaaa :o

TeKKursun 06-03-2008 23:03:11

inşallah o füze tutukluk yapar yada elinde patlar:D:D:D:d

Labidu 06-03-2008 23:03:32

kız kulesini batırcaklar ***

vezir 06-03-2008 23:04:21

kız kulesine ellemeyin ben daha göremedim :D

ach 06-03-2008 23:04:22

sonuçta kız kulesini uçurmayacaklarına göre birşey olacak :D
bi dizi için uçmaz kale kv'de feyk sahnede olmadı bu zamana kadar :D

Onurss 06-03-2008 23:05:08

Kız kulesinin ve Polat'ın zarar görmeyeceği belli.Gerçeğe uygun yapmaya çalışıyorlar nede olsa ;)
Ama nasıl kurtulacaklarını önümüzdeki bölüm göreceğiz bence :)

Fibonacci 06-03-2008 23:05:11

<spoiler>roket tutukluk yapar iskender patlar poli yırtar.</spoiler>

Labidu 06-03-2008 23:06:13

polat fuzenın elektronık sıstemıne bişe yaptı bence hatırlarsanız kutusunu açmıştı

LuGeSoft 06-03-2008 23:06:33

ula daha gidip görecez orayı patlatmayın. sevgilimle gidecektim bak şimdi iskender oldumu:D

Ali21 06-03-2008 23:06:34

vayh anası :S

TeXaS 06-03-2008 23:07:27

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1554957)
polat fuzenın elektronık sıstemıne bişe yaptı bence hatırlarsanız kutusunu açmıştı

doğru bakalım neler olucak :D

HostPaket 06-03-2008 23:07:39

İskender'i bu kadar büyütmeleri çok saçma bence.Polat bir şekilde füzeyi görecektir , ama ihtiyarlar'a yine ulaşamayacak.

Labidu 06-03-2008 23:08:23

Alıntı:

HostPaket Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1554965)
İskender'i bu kadar büyütmeleri çok saçma bence.Polat bir şekilde füzeyi görecektir , ama ihtiyarlar'a yine ulaşamayacak.

polat füzeyi görecek derken :D

Ali21 06-03-2008 23:08:41

Adam tarihi gömün diyor :D

vezir 06-03-2008 23:08:53

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1554967)
polat füzeyi görecek derken :D


görecek derken :)::D:D

Ali21 06-03-2008 23:10:14

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1554970)
görecek derken :)::D:D

polat dirbünle bakcak görjek :D

HostPaket 06-03-2008 23:10:24

yok yok vazgeçtim , bence de füze'nin sistemine birşey yapmıştı polat :p

Data Teknoloji 06-03-2008 23:11:14

Bence bunları göremeden, bu bölüm bitecek. :p

Labidu 06-03-2008 23:11:38

anlamadığım tek şey bu adam nasıl öğrendi polata gelen kağıdı

Ali21 06-03-2008 23:11:55

Alıntı:

HostPaket Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1554977)
yok yok vazgeçtim , bence de füze'nin sistemine birşey yapmıştı polat :p

Füzeler Elindeyken bozmuş olabilir.nyse baslıcak birazdan izliyelim.

TeXaS 06-03-2008 23:12:56

pehh bunun içinmi bekledik o kadar :D

Ali21 06-03-2008 23:13:36

Lanet olsun :S Bittiii

HostPaket 06-03-2008 23:13:46

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1554981)
anlamadığım tek şey bu adam nasıl öğrendi polata gelen kağıdı

Hani çatışılan mekanı , cengiz'in istihbarat'ta adamı olduğu için öğrenmişti.Adamları yem olarak attı ve polat'ın bu sayede nereye gidebileceğini izledi bence :)

Murky 06-03-2008 23:14:02

Yakında köprüyü falanda uçurur bunlar :)

HaytaWeb 06-03-2008 23:14:28

Acaba füze ters tepip iskenderin önünde patlayacakmı :D

Bu haftanın meşhur lafı " Burjuva Donu " :D

TeXaS 06-03-2008 23:15:20

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1554995)
Acaba füze ters tepip iskenderin önünde patlayacakmı :D
Bu haftanın meşhur lafı " Burjuva Donu " :D

ahahah muro her hafta zaten yeni laf üretiyor :D

LuGeSoft 06-03-2008 23:15:20

Yok hamamda kese attırıyoz :D

TeKKursun 06-03-2008 23:15:57

yarıldım burjuva donu giymesinler:D:D:D:D:D:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:50:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.