R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Macabré 08-03-2008 01:33:03

Bendede var yahu tüm müzikler ama laptoptan giriyorum pc ye geçince hallederim.

Ali21 08-03-2008 08:45:20

Yeni bölümü merakla bekliyorum :D

ManuaL 08-03-2008 19:52:30

ne olacak yeni bölümde iskender kız kulesini uçurur mu dersiniz :D:D

Must4f4 08-03-2008 19:54:56

polatın adamları hazırlanıyordu silahlarla, uçuramayacak malesef :)

MicroChip 08-03-2008 20:02:58

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1562714)
polatın adamları hazırlanıyordu silahlarla, uçuramayacak malesef :)

polatın adamları diğer çatışma mekanında kaldılar.iskenderi pusuya düşürmek için polattan önce varmaları gerek oda imkansız:)

Hostsahibi 08-03-2008 20:13:25

bence polat kız kulesine gitmeyecek kenarından geçip onu başka bir yere götürecekler, bu yüzden de iskender kız kulesini ucuramayacak :D nasıl bir senaryo ama..

GoLDeNLaNd 08-03-2008 20:32:17

Zaten kızkulesini uçurmuyorlamış öyle yazılmış kendi sitelerinde.

fatihbaz 09-03-2008 01:27:28

Alıntı:

GoLDeNLaNd Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1562900)
Zaten kızkulesini uçurmuyorlamış öyle yazılmış kendi sitelerinde.

bende uçuracaklarını sanmıyorum ama nasıl olacagını merak ediyorum,iskender imana gelipde yazık yav adamlara diyecek degil ya :D acaba ne olacak da kurtulacak polat :confused:

Must4f4 10-03-2008 20:35:29

bence polat bu bölümde iskenderi öldürür :P

Must4f4 10-03-2008 20:36:45

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1564182)
bende uçuracaklarını sanmıyorum ama nasıl olacagını merak ediyorum,iskender imana gelipde yazık yav adamlara diyecek degil ya :D acaba ne olacak da kurtulacak polat :confused:

polatın ölmesi zaten imkansız. vadi var olduğu sürece polat ölmez :D

WSTurkey 10-03-2008 20:43:32

Açıklık getirelim birbirinizi yiyorsunuz. :)

Öncelikle iyi izlediyseniz füzeler Polat'ın eline geçtiği anda Polat bir süre sonra füzelerin "Çip"leri ile oynama sahnesi var, bana göre orada Polat ya çipleri aldı ya da bozdu.

Bu iki olaydan birisi olacak kesinlikle.

Must4f4 10-03-2008 20:47:45

Alıntı:

WSTurkey Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1571756)
Açıklık getirelim birbirinizi yiyorsunuz. :)
Öncelikle iyi izlediyseniz füzeler Polat'ın eline geçtiği anda Polat bir süre sonra füzelerin "Çip"leri ile oynama sahnesi var, bana göre orada Polat ya çipleri aldı ya da bozdu.
Bu iki olaydan birisi olacak kesinlikle.

sadece baktı başka hiç birşey yapmadı :)

Labidu 10-03-2008 20:53:10

o füzeyi kullanan adamların cihazların çalışıp çalışmadığını kontrol ettiklerini düşünüyorum o olasılık pek mantıklı gelmiyor banada.

Polatın adamlarının gelmesi olasılığı var yada çok süpriz birşey olacak hiç beklemediğimiz birşey.

hun 10-03-2008 21:04:26

Bence füzelere c4 yerleştirtdi, çalınacağını biliyordu:)

MicroChip 10-03-2008 21:23:49

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1571809)
o füzeyi kullanan adamların cihazların çalışıp çalışmadığını kontrol ettiklerini düşünüyorum o olasılık pek mantıklı gelmiyor banada.
Polatın adamlarının gelmesi olasılığı var yada çok süpriz birşey olacak hiç beklemediğimiz birşey.

polatın adamlarının gelmesinede pek bi ihtimal vermiyorum. çünkü onlar diğer çatışma bölgesinde kalmışlardı..leşleri falan toplayacaklardı..keza polat yola çıktığında onlar daha ordaydı.bence arkdaşın dediği gibi çiplerle falan oynandı. füze çalışmayacak ve iskender kuduracak. bizde şu ihtiyarlar denen mahlukları görüp rahatlayacaz artık:)

Fhenix 10-03-2008 21:26:07

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1571809)
o füzeyi kullanan adamların cihazların çalışıp çalışmadığını kontrol ettiklerini düşünüyorum o olasılık pek mantıklı gelmiyor banada.

Polatın adamlarının gelmesi olasılığı var yada çok süpriz birşey olacak hiç beklemediğimiz birşey.


benimde kafama pek yatmıyo füzelerin çalışmama fikri,dediğin gibi çok süpriz bişey olcak

Macabré 11-03-2008 10:40:58

İhtiyarları gene göremeyiz kesin yüzleri karadır kalın sesli adamlar konusur yerlerine :D

ManuaL 11-03-2008 13:19:21

füze nasıl kontrol edilebilir ki çalışıyor mu diye :)

fatihbaz 11-03-2008 13:46:39

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1573882)
füze nasıl kontrol edilebilir ki çalışıyor mu diye :)

polat teknede giderken bi basarsın dügmeye,kontrol edersin çalışıyormu diye :D

Must4f4 11-03-2008 21:18:40

manlu şişecek :)

ManuaL 11-03-2008 22:17:47

bu ihtiyarlar herşeyi düşünüyor garip garip şekillerle not iletiyor da polatı takip edenleri mi engelleyemiyor :)

husay 11-03-2008 22:19:34

Teknede füzenin yönünü şaşırtmaya yarayan bir cihaz vs. olabilir :)

fraklit 12-03-2008 01:21:12

ben biraz araştırma yaptım bilmiyorum doğrumu.1992 senesinde mi ne (tarihi tam bilmiyorum) kız kulesinde yangın çıkmış.tanıdığım adam ozman askerdeymiş ve kız kulesinde çıkan yangının sebebini yemin ederek füzenini sebeb olduğunu söylüyor.onun yalancısıyım:D.burdan çıkartarak fuzenin belki ateşlenebileceğini tahmin ediyorum.saygılar

brtkgzdm 12-03-2008 03:07:22

Alıntı:

Kurtlar Vadisi Pusu, bu hafta 30. bölümüyle yine izleyenleri soluksuz bırakacak.

Polat Alemdar, İskender Büyük’ün füze pususundan nasıl kurtulacak? İhtiyarlar Heyeti’nin Polat Alemdar’la buluşması gerçekleşebilecek mi? Tataroğlu ailesini karıştıracak ittifakın tohumlarını kim atacak? Örgüt içindeki hangi gelişme Muro’nun “devrimci devreleri”ni yeniden yakacak? Vadinin aşıkları Hikmet ve Memati’yi bekleyen sürprizler ne? Ve nefesleri kesecek final sahnesinde Büyük İskender’in, Polat’ın ekibine vuracağı büyük darbe ne olacak?

Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası, bu hafta Kurtlar Vadisi Pusu’da…
demiş kurtlarvadisi.com 30.bölüm için.

Red John 12-03-2008 03:38:43

bu bölüm güzel olacak :)

HKNOCN 12-03-2008 12:03:44

Her bölüm dahada sürükleyici.
Seviyorum bu diziyi.

vezir 12-03-2008 12:32:33

fragman nerdesin :o

MicroChip 12-03-2008 17:28:48

strese girdik yine :)

Must4f4 12-03-2008 18:45:08

fragman türemedi mi daha :)

MicroChip 12-03-2008 19:44:43

Kurtlar Vadisi Pusu, bu hafta 30. bölümüyle yine izleyenleri soluksuz bırakacak.

Polat Alemdar, İskender Büyük’ün füze pususundan nasıl kurtulacak? İhtiyarlar Heyeti’nin Polat Alemdar’la buluşması gerçekleşebilecek mi? Tataroğlu ailesini karıştıracak ittifakın tohumlarını kim atacak? Örgüt içindeki hangi gelişme Muro’nun “devrimci devreleri”ni yeniden yakacak? Vadinin aşıkları Hikmet ve Memati’yi bekleyen sürprizler ne? Ve nefesleri kesecek final sahnesinde Büyük İskender’in, Polat’ın ekibine vuracağı büyük darbe ne olacak?

Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası, bu hafta Kurtlar Vadisi Pusu’da…

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/30_2.jpg
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/30_1.jpg

Fhenix 12-03-2008 19:45:38

Alıntı:

Ve nefesleri kesecek final sahnesinde Büyük İskender’in, Polat’ın ekibine vuracağı büyük darbe ne olacak?
şunu çok merak ettim ya.

Red John 13-03-2008 11:42:23

Füze patlamıyor gibi:)
Polat alemdar başka yere gidiyor sanki.
VE BÜYÜK OLAY MEMATİ İSKENDERÜN ELİNDE İŞKENCEDE...
İşte Fragman
30.Bölüm Fragmanı
[media]http://www.youtube.com/watch?v=vlIqwKl0oHY[/media]

vezir 13-03-2008 11:44:27

kurtlar vadisi 30. bölüm fragmanı
 
[media]http://www.kurtlarvadisi.com/kvp_30frg.swf[/media]

edit arkadaş 2 dakka önce vermiş ama aynısı değil :p

neyse ben [media kodlarını ararken vermiş o teşekkürler.

MicroChip 13-03-2008 15:03:25

mematiye karşılık ne isteyecek acaba iskender :S ihtiyarlar ne diyorlar acaba .. Allahh çok iyi bi bölüm daha:)

ManuaL 13-03-2008 15:28:14

güzel gözüküyor :D kırmızı kitabı isteyecektir iskender ne isteyecek başka :)

HaytaWeb 13-03-2008 15:45:17

Yine heyecanlı bir bölüm olacak gibi :(

Gangstamonu 13-03-2008 15:50:40

mematiyi bırakın ya beni alın :D

fatihbaz 13-03-2008 17:51:33

karahanlının öldürüldügü mabet geldi aklıma birden :D mematiyi iyi bir işkence yapsa bari iskender :D

WebWorm 13-03-2008 18:13:57

mematiyi almışlar yaa :(

Must4f4 13-03-2008 19:40:11

acaba mematiyi öldürecekler mi :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:55:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.