![]() |
Bendede var yahu tüm müzikler ama laptoptan giriyorum pc ye geçince hallederim. |
Yeni bölümü merakla bekliyorum :D |
ne olacak yeni bölümde iskender kız kulesini uçurur mu dersiniz :D:D |
polatın adamları hazırlanıyordu silahlarla, uçuramayacak malesef :) |
Alıntı:
|
bence polat kız kulesine gitmeyecek kenarından geçip onu başka bir yere götürecekler, bu yüzden de iskender kız kulesini ucuramayacak :D nasıl bir senaryo ama.. |
Zaten kızkulesini uçurmuyorlamış öyle yazılmış kendi sitelerinde. |
Alıntı:
|
bence polat bu bölümde iskenderi öldürür :P |
Alıntı:
|
Açıklık getirelim birbirinizi yiyorsunuz. :) Öncelikle iyi izlediyseniz füzeler Polat'ın eline geçtiği anda Polat bir süre sonra füzelerin "Çip"leri ile oynama sahnesi var, bana göre orada Polat ya çipleri aldı ya da bozdu. Bu iki olaydan birisi olacak kesinlikle. |
Alıntı:
|
o füzeyi kullanan adamların cihazların çalışıp çalışmadığını kontrol ettiklerini düşünüyorum o olasılık pek mantıklı gelmiyor banada. Polatın adamlarının gelmesi olasılığı var yada çok süpriz birşey olacak hiç beklemediğimiz birşey. |
Bence füzelere c4 yerleştirtdi, çalınacağını biliyordu:) |
Alıntı:
|
Alıntı:
benimde kafama pek yatmıyo füzelerin çalışmama fikri,dediğin gibi çok süpriz bişey olcak |
İhtiyarları gene göremeyiz kesin yüzleri karadır kalın sesli adamlar konusur yerlerine :D |
füze nasıl kontrol edilebilir ki çalışıyor mu diye :) |
Alıntı:
|
manlu şişecek :) |
bu ihtiyarlar herşeyi düşünüyor garip garip şekillerle not iletiyor da polatı takip edenleri mi engelleyemiyor :) |
Teknede füzenin yönünü şaşırtmaya yarayan bir cihaz vs. olabilir :) |
ben biraz araştırma yaptım bilmiyorum doğrumu.1992 senesinde mi ne (tarihi tam bilmiyorum) kız kulesinde yangın çıkmış.tanıdığım adam ozman askerdeymiş ve kız kulesinde çıkan yangının sebebini yemin ederek füzenini sebeb olduğunu söylüyor.onun yalancısıyım:D.burdan çıkartarak fuzenin belki ateşlenebileceğini tahmin ediyorum.saygılar |
Alıntı:
|
bu bölüm güzel olacak :) |
Her bölüm dahada sürükleyici. Seviyorum bu diziyi. |
fragman nerdesin :o |
strese girdik yine :) |
fragman türemedi mi daha :) |
Kurtlar Vadisi Pusu, bu hafta 30. bölümüyle yine izleyenleri soluksuz bırakacak. Polat Alemdar, İskender Büyük’ün füze pususundan nasıl kurtulacak? İhtiyarlar Heyeti’nin Polat Alemdar’la buluşması gerçekleşebilecek mi? Tataroğlu ailesini karıştıracak ittifakın tohumlarını kim atacak? Örgüt içindeki hangi gelişme Muro’nun “devrimci devreleri”ni yeniden yakacak? Vadinin aşıkları Hikmet ve Memati’yi bekleyen sürprizler ne? Ve nefesleri kesecek final sahnesinde Büyük İskender’in, Polat’ın ekibine vuracağı büyük darbe ne olacak? Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası, bu hafta Kurtlar Vadisi Pusu’da… http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/30_2.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/30_1.jpg |
Alıntı:
|
Füze patlamıyor gibi:) Polat alemdar başka yere gidiyor sanki. VE BÜYÜK OLAY MEMATİ İSKENDERÜN ELİNDE İŞKENCEDE... İşte Fragman 30.Bölüm Fragmanı [media]http://www.youtube.com/watch?v=vlIqwKl0oHY[/media] |
kurtlar vadisi 30. bölüm fragmanı [media]http://www.kurtlarvadisi.com/kvp_30frg.swf[/media] edit arkadaş 2 dakka önce vermiş ama aynısı değil :p neyse ben [media kodlarını ararken vermiş o teşekkürler. |
mematiye karşılık ne isteyecek acaba iskender :S ihtiyarlar ne diyorlar acaba .. Allahh çok iyi bi bölüm daha:) |
güzel gözüküyor :D kırmızı kitabı isteyecektir iskender ne isteyecek başka :) |
Yine heyecanlı bir bölüm olacak gibi :( |
mematiyi bırakın ya beni alın :D |
karahanlının öldürüldügü mabet geldi aklıma birden :D mematiyi iyi bir işkence yapsa bari iskender :D |
mematiyi almışlar yaa :( |
acaba mematiyi öldürecekler mi :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:55:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.