R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ManuaL 13-03-2008 20:40:01

mematiyi öldürürse protesto ederim izlemem :cry

HERSOY 13-03-2008 20:51:45

başlasa artık :D

Must4f4 13-03-2008 20:53:59

1 hafta bekledin 15 20 dk daha bekle :)

fraklit 13-03-2008 21:10:02

o 15-20 dakka daha uzun geliyor bana.reklamları dahi izliyorum.

edit:heyecan :D başladı.

Must4f4 13-03-2008 21:30:57

efe olarak doğdun ali olarak büyüdün polat olarak tarihe yazılacaksın... yürü be polat :)

Labidu 13-03-2008 21:31:44

mükemmel olarak ilerliyor dizi..

Fhenix 13-03-2008 21:33:57

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581024)
mükemmel olarak ilerliyor dizi..


evet gerçekten harika ya

fraklit 13-03-2008 21:34:30

gizli atombaları,petrol uranyum rezervleri.neler varmış böyle bizde.keşke dizi olmadığını bilsem

TeKKursun 13-03-2008 21:34:41

ne ihtiyarlarmış be iki dakkada dünyayı kurtaran adam yaptılar polatı :D:D

Gangstamonu 13-03-2008 21:34:54

evet iyi başladı beğendim

Must4f4 13-03-2008 21:35:10

Alıntı:

fraklit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581029)
gizli atombaları,petrol uranyum rezervleri.neler varmış böyle bizde.keşke dizi olmadığını bilsem

belkide var. :)

fraklit 13-03-2008 21:35:59

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581032)
belkide var. :)


belki ama aklım yatmıyor.

flashdance 13-03-2008 21:36:48

helal olsun polat.a ülkeyi yöneticek adam kundakta belli olurmus :p

Must4f4 13-03-2008 21:37:35

Alıntı:

flashdance Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581034)
helal olsun polat.a ülkeyi yöneticek adam kundakta belli olurmus :p

aslında beni almaya gelmişlerde babam izin vermemiş :) yoksa şimdi ben olacaktım polat'ın yerinde :D

Labidu 13-03-2008 21:38:55

Alıntı:

fraklit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581033)
belki ama aklım yatmıyor.

söylenenlerden savaş sırasında kullanılacak gizli bölgeler olduğu(hatta yer altı şehri,inanılmaz silahlar vs olduğuda söyleniyordu) gerçektir.

Diğerlerininde gerçek olmadığını idda etmek abes durur.Vardır demekte abes durur.Ama kv nin genelde gerçek olaylardan yola çıktığı varsayımı ile yorumlayabiliriz.

The_Ptah 13-03-2008 21:39:46

Ya bu dizi iyice karıştı :( o bu şu derken dünya girdi işin içine

Must4f4 13-03-2008 21:40:16

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581038)
Ama kv nin genelde gerçek olaylardan yola çıktığı varsayımı ile yorumlayabiliriz.

duyduğum kadarıyla senaryonun ekibinde bir kaç emekli paşa varmış.

fraklit 13-03-2008 21:41:55

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581038)
söylenenlerden savaş sırasında kullanılacak gizli bölgeler olduğu(hatta yer altı şehri,inanılmaz silahlar vs olduğuda söyleniyordu) gerçektir.

Diğerlerininde gerçek olmadığını idda etmek abes durur.Vardır demekte abes durur.Ama kv nin genelde gerçek olaylardan yola çıktığı varsayımı ile yorumlayabiliriz.

fragmanda polatın elinde kitaplar vardı onları bi okumak lazım.

Labidu 13-03-2008 21:47:45

o kitaplar ihtiyar ın dediği gibi sadece söylenenler.

birde söylenemeyenler var.

ManuaL 13-03-2008 21:51:46

ben okudum kırmızı kitabı ölümsüzüm :rolleyes:

Must4f4 13-03-2008 21:58:15

gez göz arpacıg :D koptum yaaaaaaaaaaaa

TeKKursun 13-03-2008 21:59:13

yıldırım arkadaşada taktı muro :D:D

Must4f4 13-03-2008 22:02:24

bana ülkemin gandınlarını verin, size dünyaları alayım :D hangi ülkende bahsediyor bu kro :confused: komedi ya :D

TeKKursun 13-03-2008 22:02:32

devrim iki şekilde gerçekleşir :D bazen sıka sıka :D:D:D

The_Ptah 13-03-2008 22:02:37

Atıkerin.....

Must4f4 13-03-2008 22:03:58

Alıntı:

TeKKursun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581100)
devrim iki şekilde gerçekleşir :D bazen sıka sıka :D:D:D

sıka sıka değil sıga sıga :D

vezir 13-03-2008 22:05:57

vay bea ne bölüm oluyor.

gelde gelecek haftayı bekle:o

Fhenix 13-03-2008 22:06:43

yine zırt pırt reklam çıkarmaya başladılar ya :(

Must4f4 13-03-2008 22:10:17

aslında hata ediyoruz. 2 3 gün sonra youtobe'dan reklamsız izlemek daha güzel olur :) ama millet olarak çok sabırsısız :rolleyes:

Must4f4 13-03-2008 22:29:44

atikerrrrr bunu yapma.!!!! :D arabam olursa atiker taktırmayacam ve inanın arkadaşlar sırf bu reklamlar yüzünden hiç kimse atiker müşterisi olmayacak. :D:D:D

TeKKursun 13-03-2008 22:29:46

off çok güzel patlattı kafaya :D:D:D

fraklit 13-03-2008 22:29:48

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581170)
Mustafa Kemal Atatürk'ü katmışlar için işine duyduğum kadarıyla,bi bunu yapmadıkları kalmıştı,yazık.

Atatürk de bir askerdi ve hiç bir asker emir almadan iş yapmaz bence...

edit:Atatürk'ü çok seviyorum yanlış anlaşılmasın

TeKKursun 13-03-2008 22:30:30

arabam yok ama olursa bu atikerin ürettiği bi malzeme alırsam ne olayım.. hiç bi arkadaşımada aldırmayacam :D

vezir 13-03-2008 22:31:02

Alıntı:

fraklit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581191)
Atatürk de bir askerdi ve hiç bir asker emir almadan iş yapmaz bence...

edit:Atatürk'ü çok seviyorum yanlış anlaşılmasın

aynen katılıyorum bende.

bu arada muro başkanının 2 çocuğu öldürmesine sinir oldu gibi geldi bana size?

HaytaWeb 13-03-2008 22:31:41

Cengizin kafaya manyak çaktı polat :D

The_Ptah 13-03-2008 22:32:30

Cengiz yalan oluyoooo sonunda

Fhenix 13-03-2008 22:32:54

ya seve seve ya sıka sıka:D

Data Teknoloji 13-03-2008 22:35:10

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581209)
ya seve seve ya sıka sıka:D

4 s kanunu. :)

vezir 13-03-2008 22:36:13

youtube yalan olacak günü buldu :o

nerden izlicez? sahneleri

Must4f4 13-03-2008 22:38:26

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581217)
youtube yalan olacak günü buldu :o
nerden izlicez? sahneleri

hele bir youtube'a düşsünde :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:39:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.