![]() |
mematiyi öldürürse protesto ederim izlemem :cry |
başlasa artık :D |
1 hafta bekledin 15 20 dk daha bekle :) |
o 15-20 dakka daha uzun geliyor bana.reklamları dahi izliyorum. edit:heyecan :D başladı. |
efe olarak doğdun ali olarak büyüdün polat olarak tarihe yazılacaksın... yürü be polat :) |
mükemmel olarak ilerliyor dizi.. |
Alıntı:
evet gerçekten harika ya |
gizli atombaları,petrol uranyum rezervleri.neler varmış böyle bizde.keşke dizi olmadığını bilsem |
ne ihtiyarlarmış be iki dakkada dünyayı kurtaran adam yaptılar polatı :D:D |
evet iyi başladı beğendim |
Alıntı:
|
Alıntı:
belki ama aklım yatmıyor. |
helal olsun polat.a ülkeyi yöneticek adam kundakta belli olurmus :p |
Alıntı:
|
Alıntı:
Diğerlerininde gerçek olmadığını idda etmek abes durur.Vardır demekte abes durur.Ama kv nin genelde gerçek olaylardan yola çıktığı varsayımı ile yorumlayabiliriz. |
Ya bu dizi iyice karıştı :( o bu şu derken dünya girdi işin içine |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
o kitaplar ihtiyar ın dediği gibi sadece söylenenler. birde söylenemeyenler var. |
ben okudum kırmızı kitabı ölümsüzüm :rolleyes: |
gez göz arpacıg :D koptum yaaaaaaaaaaaa |
yıldırım arkadaşada taktı muro :D:D |
bana ülkemin gandınlarını verin, size dünyaları alayım :D hangi ülkende bahsediyor bu kro :confused: komedi ya :D |
devrim iki şekilde gerçekleşir :D bazen sıka sıka :D:D:D |
Atıkerin..... |
Alıntı:
|
vay bea ne bölüm oluyor. gelde gelecek haftayı bekle:o |
yine zırt pırt reklam çıkarmaya başladılar ya :( |
aslında hata ediyoruz. 2 3 gün sonra youtobe'dan reklamsız izlemek daha güzel olur :) ama millet olarak çok sabırsısız :rolleyes: |
atikerrrrr bunu yapma.!!!! :D arabam olursa atiker taktırmayacam ve inanın arkadaşlar sırf bu reklamlar yüzünden hiç kimse atiker müşterisi olmayacak. :D:D:D |
off çok güzel patlattı kafaya :D:D:D |
Alıntı:
edit:Atatürk'ü çok seviyorum yanlış anlaşılmasın |
arabam yok ama olursa bu atikerin ürettiği bi malzeme alırsam ne olayım.. hiç bi arkadaşımada aldırmayacam :D |
Alıntı:
bu arada muro başkanının 2 çocuğu öldürmesine sinir oldu gibi geldi bana size? |
Cengizin kafaya manyak çaktı polat :D |
Cengiz yalan oluyoooo sonunda |
ya seve seve ya sıka sıka:D |
Alıntı:
|
youtube yalan olacak günü buldu :o nerden izlicez? sahneleri |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:39:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.