R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

vezir 14-03-2008 01:01:34

hepimiz memati başız :(

unicorn 14-03-2008 01:01:40

valla butun sitelerde yagmur baslamıs zaten bu gidisle zor oldururler :D

linksis 14-03-2008 01:11:40

bu topice en çok mesaj bu bölümden sonra atıldı sanırım :)

eXe34 14-03-2008 01:14:22

r10 olarak gidip biz kurtaralım mematiyi beyler. baksanıza, polat oturdu ağlıyo

TeKKursun 14-03-2008 01:15:52

haydi toplanın pana filmi basıyoz:D:D:D:D

unicorn 14-03-2008 01:18:12

Alıntı:

"Kurtlar Vadisi" dizisi, yakında yaptığı yeni transferle konuşulmaya başlanacak

Arabesk müziğin "baba"sı Müslüm Gürses'in dizide rol almak üzere yapımcılarla el sıkıştığı öğrenildi. 2005 yılındaki sezon finalinde dünyaca ünlü iki starın, Sharon Stone ile Andy Garcia'nın konuk oyuncu olarak rol aldığı "Kurtlar Vadisi"nin son sürprizi Müslüm Gürses oldu. Gürses'in yakında dizide rol almaya başlanacağı öğrenildi. Yıllar önce birkaç sinema filminde rol alan, son olarak da bir reklam filminde kendini gösteren sanatçının, "Kurtlar Vadisi"nde Avrupa'dan Türkiye'ye gelen bir mafya babasını canlandıracağı konuşuluyor. Senaryo yazarlarından Raci Şaşmaz'ın projeye Gürses'i çok eklediği ve onun rolünü yazmaya başladığı da gelen haberler arasında. Ancak bu gelişmelere rağmen, sürpriz transfer şimdilik sır gibi saklanıyor.
bu dogru degil dimi ? olamazda ...

:eek:

eXe34 14-03-2008 01:21:24

ya bi bu eksik memati sıkardı buna işte.. :D

Gangstamonu 14-03-2008 01:24:20

muro bulutu

çeto da muro yu öldürecek sözde

sizce nolacak bu :) bence çetin vurmaz muro yu :)

TeKKursun 14-03-2008 01:36:22

sanırım ikisi emperyalist toplum düzenine uyacak ve işbirlikçilik yapacaklar :D:D:D:D:D:D:D

yakese 14-03-2008 01:45:14

Abdulheyin bi planıyla kurtulacak

ManuaL 14-03-2008 03:24:04

sonlarını izleyemedim ya :cry

brtkgzdm 14-03-2008 04:08:08

Memati ölür ama Mematiler ölmez :cool::D

ManuaL 14-03-2008 04:12:22

şimdi izledim süper bitmiş :)

iskender duur bekle filan der ölmez bence memati öyle bir izlenim aldım :)

karaLi 14-03-2008 05:22:04

çok güzel biryerde bitti gelecek haftayı iple çekiyorum :D

brtkgzdm 14-03-2008 07:18:50

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581939)
Diziyi iple çekmeye gerek yok ne olacağı belli,memati ölmeyecek
çünkü ;
kurtlar vadisi pusu

Ben bi alaka kuramadım. Polat'ın helallik isteyip ağlayışıda Memati'nin öleceğini gösterir bence.

DeLi_EsMeR 14-03-2008 07:28:53

Mematinin elindeki çakının üzerinde fazla duruldu kamera zoom bile yaptı :D zannımca yere düşünce o çakıyı almış olabilir ipi keser hakanıda keser :)

Red John 14-03-2008 09:21:25

az önce izledim çok güzel bölümdü...
Muro,Bulut,Memati ölecek mi acaba:)

Dignified 14-03-2008 09:45:30

Memati bence ölmeyecek..İskenderle bakışıyorlarya benim için çalış diyecek galiba:p

eviL 14-03-2008 09:56:14

mematiyi öldürmezler sanırım, panafilmforum da memati ölürse izlemem diyenlerin cogunlugu hayli fazla :) Mematinin elindeki bıçagı gözümüze soka soka gösterdiler, bi şekilde kurtulur herhalde. Muro'yu harcarlarsa rengi kalmaz dizinin.

Abdlsmt! 14-03-2008 10:09:21

muro harcanmaz ki :) muro akıllıdır.. + memati ölmez çünkü daha onun rolü yeni başlıyor..

MicroChip 14-03-2008 11:00:03

bugün bir gazetede okudum.
örgüt tarafından satılan muro, örgütün kötü yönünü anlayıp bıırakcak yazıyodu. devrimci örgüt şeylerini halka sempatik gösteren senaristler bunun üzerine tepki aldıktan sonra muroyu iyi bir karakter yapacakları yazıyordu. bencede öyle olur.

SABOCES 14-03-2008 11:22:26

Mematiyi öldürmezler ya yoksa cayır cayır yanar iskender :D

HoST13 14-03-2008 11:59:23

bende diyorum capslarda polat niye ağlıyor:D

Fhenix 14-03-2008 17:25:25

mematiyi öldürmek g** ister :D

Macabré 14-03-2008 18:28:28

Bar sahnesi bahsedildi daha önce bende öyle düşündüm direk.
Kerem hoca Memati ile konusacaktı malum.
Kısacası Memati' nin ölmeyeceğini hepimiz anladık zaten inanamayız :D Şimdi Çakır filan da demeyin bana :)
Bu büyük iskenderi Polat küçültür yakında :D

Sabri 14-03-2008 18:36:57

memati ölürse bulutta iskenderi keser :)
memati bulutundu çünkü ;)

vezir 14-03-2008 18:37:32

kerem hoca ne konuşacaktı acaba fikri olan varmı?

Sabri 14-03-2008 18:41:45

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1583551)
kerem hoca ne konuşacaktı acaba fikri olan varmı?

kerem hocanın anlattığı eski sevgili mematinin hatun kerem hoca büyük ihtimal bulutla arasındaki muhabbetleride biliyo mematiye söyleyecek ama söylemediği için memati ölmez vadi bölünmez :)
bu arada ekşi sözlükten bir muro yorum u :)
Alıntı:

kuklası filan çıksın, böyle cem yılmaz'ın opet kampanyasındaki gibi, düğmesine basınca ''sıhın la gafasına!'', ''-devrimci ahlaktan yoksun küçük burjuva zaafları olan satılmış hain işbirlikçi komprador uşakları!'' diye konuşsun, direk alacağım karakter.

vezir 14-03-2008 18:44:33

muro çok iyi oldu ama aynen tahmin ettiğim gibi. saf değiştirince bakalım nasıl olacak :)
direk saf değiştirmesede bir süre kendi başına olur galiba sonrasında inş polat safı yada farketmez yeterki hain safında olmasın.

bu arada teşekkürler

Sabri 14-03-2008 18:59:21

şöylede bi haber var aslında bi bakımada doğru
Şok Haber: Öldürün şu Muro yu (2008-03-09)

Must4f4 14-03-2008 19:11:12

haydi hepimiz bir olalım pana film'e mail atalım :) Memati ölmesin, ölürse sokağa çıkamazsınız :p

noxious 14-03-2008 19:24:28

ben izleyemedim youtube ta açılmıyor :( nerden izlicem

Must4f4 14-03-2008 19:27:50

30. bölümü kaçıranlar...

RemiX 14-03-2008 19:42:06

sihahın mekaniz masını çalmışdır polat nemati ölmez :P nemati komando pıçağını çıkarır doğrar hepsini :P Ne iş nemati bulut muro ipde :D dizi nereye gidiyor...

fatihbaz 14-03-2008 21:06:31

Alıntı:

RemiX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1583845)
sihahın mekaniz masını çalmışdır polat nemati ölmez :P nemati komando pıçağını çıkarır doğrar hepsini :P Ne iş nemati bulut muro ipde :D dizi nereye gidiyor...

yuh be abi atılır da bu kadar mı atılır :D polat hakanın kıçındaki silahı ne zaman elledi de bozdu :D

Hostsahibi 14-03-2008 21:25:59

bence abduş polata diyecek ki füzeyi tamir edicek adam elimizde takas yapalım... :=)

Onurss 14-03-2008 21:29:13

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1584340)
bence abduş polata diyecek ki füzeyi tamir edicek adam elimizde takas yapalım... :=)

Ellerinde oldugunu zannetmiyorum.Dikkat ettiysen Abdülhey'den önce Hakan ziyaret etmişti adamı.Birşey planlamıştır bence.

Duygusal 14-03-2008 21:31:15

<k.dışı>
Kavak yellerinin son bölümünü tam olarak nereden izleye bilirim / indire bilirim?
</k.dışı>

Sabri 14-03-2008 21:35:00

Alıntı:

DuygusaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1584369)
<k.dışı>
Kavak yellerinin son bölümünü tam olarak nereden izleye bilirim / indire bilirim?
</k.dışı>

Pm Attım :)

Duygusal 14-03-2008 21:41:02

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1584388)
Pm Attım :)

teşekkür ederim sabri abi.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:46:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.