![]() |
hepimiz memati başız :( |
valla butun sitelerde yagmur baslamıs zaten bu gidisle zor oldururler :D |
bu topice en çok mesaj bu bölümden sonra atıldı sanırım :) |
r10 olarak gidip biz kurtaralım mematiyi beyler. baksanıza, polat oturdu ağlıyo |
haydi toplanın pana filmi basıyoz:D:D:D:D |
Alıntı:
:eek: |
ya bi bu eksik memati sıkardı buna işte.. :D |
muro bulutu çeto da muro yu öldürecek sözde sizce nolacak bu :) bence çetin vurmaz muro yu :) |
sanırım ikisi emperyalist toplum düzenine uyacak ve işbirlikçilik yapacaklar :D:D:D:D:D:D:D |
Abdulheyin bi planıyla kurtulacak |
sonlarını izleyemedim ya :cry |
Memati ölür ama Mematiler ölmez :cool::D |
şimdi izledim süper bitmiş :) iskender duur bekle filan der ölmez bence memati öyle bir izlenim aldım :) |
çok güzel biryerde bitti gelecek haftayı iple çekiyorum :D |
Alıntı:
|
Mematinin elindeki çakının üzerinde fazla duruldu kamera zoom bile yaptı :D zannımca yere düşünce o çakıyı almış olabilir ipi keser hakanıda keser :) |
az önce izledim çok güzel bölümdü... Muro,Bulut,Memati ölecek mi acaba:) |
Memati bence ölmeyecek..İskenderle bakışıyorlarya benim için çalış diyecek galiba:p |
mematiyi öldürmezler sanırım, panafilmforum da memati ölürse izlemem diyenlerin cogunlugu hayli fazla :) Mematinin elindeki bıçagı gözümüze soka soka gösterdiler, bi şekilde kurtulur herhalde. Muro'yu harcarlarsa rengi kalmaz dizinin. |
muro harcanmaz ki :) muro akıllıdır.. + memati ölmez çünkü daha onun rolü yeni başlıyor.. |
bugün bir gazetede okudum. örgüt tarafından satılan muro, örgütün kötü yönünü anlayıp bıırakcak yazıyodu. devrimci örgüt şeylerini halka sempatik gösteren senaristler bunun üzerine tepki aldıktan sonra muroyu iyi bir karakter yapacakları yazıyordu. bencede öyle olur. |
Mematiyi öldürmezler ya yoksa cayır cayır yanar iskender :D |
bende diyorum capslarda polat niye ağlıyor:D |
mematiyi öldürmek g** ister :D |
Bar sahnesi bahsedildi daha önce bende öyle düşündüm direk. Kerem hoca Memati ile konusacaktı malum. Kısacası Memati' nin ölmeyeceğini hepimiz anladık zaten inanamayız :D Şimdi Çakır filan da demeyin bana :) Bu büyük iskenderi Polat küçültür yakında :D |
memati ölürse bulutta iskenderi keser :) memati bulutundu çünkü ;) |
kerem hoca ne konuşacaktı acaba fikri olan varmı? |
Alıntı:
bu arada ekşi sözlükten bir muro yorum u :) Alıntı:
|
muro çok iyi oldu ama aynen tahmin ettiğim gibi. saf değiştirince bakalım nasıl olacak :) direk saf değiştirmesede bir süre kendi başına olur galiba sonrasında inş polat safı yada farketmez yeterki hain safında olmasın. bu arada teşekkürler |
şöylede bi haber var aslında bi bakımada doğru Åok Haber: Ãldürün Åu Muro yu (2008-03-09) |
haydi hepimiz bir olalım pana film'e mail atalım :) Memati ölmesin, ölürse sokağa çıkamazsınız :p |
ben izleyemedim youtube ta açılmıyor :( nerden izlicem |
|
sihahın mekaniz masını çalmışdır polat nemati ölmez :P nemati komando pıçağını çıkarır doğrar hepsini :P Ne iş nemati bulut muro ipde :D dizi nereye gidiyor... |
Alıntı:
|
bence abduş polata diyecek ki füzeyi tamir edicek adam elimizde takas yapalım... :=) |
Alıntı:
|
<k.dışı> Kavak yellerinin son bölümünü tam olarak nereden izleye bilirim / indire bilirim? </k.dışı> |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:46:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.