R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Labidu 18-03-2008 23:33:30

ben siteyi sattım ya :D

video firefoxta biraz beklerseniz açılıyor

Fhenix 18-03-2008 23:34:26

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601639)
ben siteyi sattım ya :D

video firefoxta biraz beklerseniz açılıyor


açılmıyor ki Bağlantı zaman aşımına uğradı diyor :(

LG700 18-03-2008 23:37:30

Video çalışıyo biraz bekleyin açlıyo

SABOCES 18-03-2008 23:37:52

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601639)
ben siteyi sattım ya :D

video firefoxta biraz beklerseniz açılıyor

ooo yeni öğrendim hadi iyisin :D

neyse bende buldum pusuculardan videoyu benim hosta atayım bw sınırsız nasıl olsa benden izlesinler merak ettim inio hala nasılmış bir görelim

Fhenix 18-03-2008 23:38:50

panafilmforum.com'dan biri şöyle bişey yakalamış fragmanda;

Alıntı:

arkadaşlar 31 fragmanda gördüğüme göre öldü.... Ama iskender büyük öldü süsü vermişte olabilir resimleri koyuyorum bakın

burda öldürmüşler mermi duvarda dikkatli bakın ama öldü süsü veriyo olabilriler
http://img225.imageshack.us/img225/273/16105289lh8.png

yanlız mematinin başına silah dayanırken bu bez yoktu dikkate alalım
http://img220.imageshack.us/img220/3152/52013730md6.png

ahmetmert 18-03-2008 23:41:21

Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi dan izleyebilirsiniz fragmanı

Fhenix 18-03-2008 23:42:30

Alıntı:

ahmetmert Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601680)
Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi dan izleyebilirsiniz fragmanı

hadi ya

ahmetmert 18-03-2008 23:44:22

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601688)
hadi ya

youtubeden izleyemeyenler için söylemiştim. yenisin galiba dalgalarına gerek yok. bilmişlik ve artislik yapma ;)

SABOCES 18-03-2008 23:46:38

evet beyler buyrun;
Kurtlar Vadisi Pusu 31.Bölüm indir izle download youtube

hotlink koruması aktiftir kodları almaya çalışmayın çalışmaz:D


Reklam değildir ben izleyemedim yoğunluktan başkasından aldım yükledim şuan. izlemek isteyen izleyebilir..

Fhenix 18-03-2008 23:47:01

Alıntı:

ahmetmert Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601697)
youtubeden izleyemeyenler için söylemiştim. yenisin galiba dalgalarına gerek yok. bilmişlik ve artislik yapma ;)


burda herkes zaten kv'nin sitesinden izliyor fragmanı sen yeni olmayasın :rolleyes:

DeLi_EsMeR 18-03-2008 23:48:20

fragman bende açılmıyor sorun benim bilgisayardamı :cry
bide bu hafta tekrar varmış :cry

ahmetmert 18-03-2008 23:49:12

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601714)
burda herkes zaten kv'nin sitesinden izliyor fragmanı sen yeni olmayasın :rolleyes:

hadi ya? diyerek dalga geçmeni gerektirmez. üyelik tarihim yeni olabilir fakat r10un ilk açıldığı tarihi bilirim ;)

Fhenix 18-03-2008 23:51:26

Alıntı:

ahmetmert Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601724)
hadi ya? diyerek dalga geçmeni gerektirmez. üyelik tarihim yeni olabilir fakat r10un ilk açıldığı tarihi bilirim ;)

sorunun varsa özelden konuş konuyu daha kirletme.

LuGeSoft 19-03-2008 00:03:42

Kurtlar Vadisi Pusu 31. Bölüm Fragman - DiziManya.Com

Buyrun izleyin

Hostsahibi 19-03-2008 00:08:20

bu nasıl bir fragman yaa... hiç bişi anlaşılmıyor.. bir izleyici bu kadar mı merakta bırakılır

Fhenix 19-03-2008 00:09:26

bi yerden diyolar tekrar olcak bi yerden fragman veriyolar bu nedir ya oyun mu oynuyorlar..

The_RoTinG 19-03-2008 00:12:57

çok meraklandım acaba ne olacak :p

Haymac 19-03-2008 00:16:39

Alıntı:

ahmetmert Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601724)
hadi ya? diyerek dalga geçmeni gerektirmez. üyelik tarihim yeni olabilir fakat r10un ilk açıldığı tarihi bilirim ;)

istersen anasını danasını bil !

bide ben diyim hadi ya !!!!!!!

o ip adresinin kv sunucu olduğunu bilmeyecek kadar gerzek yok burda.

Jason 19-03-2008 00:16:59

Memati ölmeyecek,iskender ölmeyecek..
bu dizi böyle devam edecek :p
Müslüm gürses diziye girecek dediler ne diyorsunuz bu konuda?

izmirli_ 19-03-2008 00:17:05

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601711)
evet beyler buyrun;
Kurtlar Vadisi Pusu 31.Bölüm indir izle download youtube
hotlink koruması aktiftir kodları almaya çalışmayın çalışmaz:D
Reklam değildir ben izleyemedim yoğunluktan başkasından aldım yükledim şuan. izlemek isteyen izleyebilir..

yeme beni sabo :D Kurtlar Vadisi Pusu 31.Bölüm Fragmanı

SABOCES 19-03-2008 00:18:46

*** flv uzantıları aktif etmemişim dur bi ayarlıcam :D

ahanda olmuştur bak bakalım şimdi

Fhenix 19-03-2008 00:21:32

teşekkürler sabo sayende izledim:D

vezir 19-03-2008 00:23:53

millet ne olacak şimdi bi fragman attım karıştırdınız ortalığı :p

neyse ne olacak şimdi perşembe günü varmı yokmu :o :confused:

ahmetmert 19-03-2008 00:23:54

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601876)
istersen anasını danasını bil !
bide ben diyim hadi ya !!!!!!!
o ip adresinin kv sunucu olduğunu bilmeyecek kadar gerzek yok burda.

hadi ya dedin başın göğe erdi. kimseyi gerzek yerinde görmedim hüseyin. youtubeden izleyemiyoruz diyenlere alternatif olarak verdim. polemik çıkarmayın.

Fhenix 19-03-2008 00:25:48

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601921)

neyse ne olacak şimdi perşembe günü varmı yokmu :o :confused:


olsun ya olsun meraktan çatlarız 1 hafta :(

SABOCES 19-03-2008 00:26:25

haymac usta sende girme araya şimdi boşver tatsızlık çıkmasın..


DAĞILINNN ULENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :D

Haymac 19-03-2008 00:26:26

:) ben konuda youtube linki değilde direk kv nin linkini gördüm,
yanlış bakıyor olma :)

ismimi bilen tanıyordur beni canım :)

ahmetmert 19-03-2008 00:28:52

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601936)
:) ben konuda youtube linki değilde direk kv nin linkini gördüm,
yanlış bakıyor olma :)

evet direk onun adresini verdim. 31. bölümün fragmanı var orada. youtubeden izlemek yerine oradan izlemeyi tercih edenler olabilir benim gibi diye düşündüm. ama hata etmişiz. kusura bakmayın ;)

Haymac 19-03-2008 00:31:24

Alıntı:

ahmetmert Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601946)
evet direk onun adresini verdim. 31. bölümün fragmanı var orada. youtubeden izlemek yerine oradan izlemeyi tercih edenler olabilir benim gibi diye düşündüm. ama hata etmişiz. kusura bakmayın ;)

https://www.r10.net/1601573-post2052.html

zaten konudaki link direk kv nin sitesi :)
boşuna kasıyorsun kendini emin ol :p

ahmetmert 19-03-2008 00:34:46

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601963)
https://www.r10.net/1601573-post2052.html
zaten konudaki link direk kv nin sitesi :)
boşuna kasıyorsun kendini emin ol :p

ona dikkat etmemişim :cry harbiden boşuna kasmışım kendimi. ama ilk mesaja bakmamıştım açıkcası arkadaşlar izleyemiyoruz falan diyince maydonoz gibi atladım :o kusura bakmayın. agresifim gompleksliyim sızıp kalayım herkese hayırlı geceler ;)

fatihbaz 19-03-2008 01:58:02

bence memati kesin gitti :D

ach 19-03-2008 09:15:56

fragmandan anladığım kadarıyla memati ölmedi imzamı atıyorum ;)

Red John 19-03-2008 09:27:56

duvardaki kanlar kimin:cry

ach 19-03-2008 09:39:10

şaşırtmaca onlar bence :)
memati kaçsa bile kan olmaz mı zaten
Hakanı falan kesti diyenlerde vardı hakanı kesince kan çıkmıyacak mı :D

Ayrıca orada mendil var o mendil bence iskenderindir ama kimin kanına eli bulaştıda sildi orası muamma

MicroChip 19-03-2008 12:29:22

bu hafta varmı yokmu beyler bilen varsa kesin olarak söleyin :S

Fibonacci 19-03-2008 12:32:39

Poli'nin İskender'e fatality çekmesi şart.

fatihbaz 19-03-2008 18:29:36

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1603185)
bu hafta varmı yokmu beyler bilen varsa kesin olarak söleyin :S

bu fragmanı az önce tv de gördüm,yarın diye yazıyordu...

Labidu 19-03-2008 18:30:54

ozaman sitede hata var bukadar saçma bir hata nasıl yapabiliyorlar bu raytingleri bile etkiler

vezir 19-03-2008 18:32:20

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604523)
ozaman sitede hata var bukadar saçma bir hata nasıl yapabiliyorlar bu raytingleri bile etkiler

gerçekten olmaması gereken bir durum :o

ach 19-03-2008 18:38:50

Nasıl yarın yaw :S


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:26:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.