R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

MicroChip 29-02-2008 14:15:55

Alıntı:

appps Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1528787)
ihtiyarlardan birisi olamazmi :)

adamın saçı siyah ihtiyara benziyomu hiç:D

appps 29-02-2008 14:17:50

Boyatıyodur o :D 2 hafta boyamasin beyazlar :D

MicroChip 29-02-2008 14:21:04

Alıntı:

appps Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1528814)
Boyatıyodur o :D 2 hafta boyamasin beyazlar :D

heralde boyatıyolar:D ibrahim tatlıseste öyle:D ama ihtiyar yapmazlar bence..bekleyip görücez:)

appps 29-02-2008 14:24:01

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1528822)
heralde boyatıyolar:D ibrahim tatlıseste öyle:D ama ihtiyar yapmazlar bence..bekleyip görücez:)

bencede bekleyelim görelim :)

Labidu 29-02-2008 14:25:32

avrupadan gelecek bir mafya babası diyor açıklamada

MicroChip 29-02-2008 14:42:18

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1528844)
avrupadan gelecek bir mafya babası diyor açıklamada

ya iskenderin yanında olacak ya polatın..
polat zaten istihbarat başkanlığınıda yanına aldı..bakalım ne olucak..heyecan hat safhada..

Jason 29-02-2008 16:49:03

acaba polat'tan kaçan hakan'ı büyük iskender alacak mı yanına?

Labidu 29-02-2008 16:51:03

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1528891)
ya iskenderin yanında olacak ya polatın..
polat zaten istihbarat başkanlığınıda yanına aldı..bakalım ne olucak..heyecan hat safhada..

Müslüm bu duruşuyla fazla ağır bir mafya babası olur yani hiçkimsenin kontrolüne girmez bence.

fatihbaz 29-02-2008 20:03:46

yav deli oluyorum bu adama ( müslüm gürses ) bi gider rock müzigi söyler bi gider kurtlarda mafya olur...kadir abi gelseydi bari :D

GoogleFan 29-02-2008 21:36:19

Hakan'ı iskender vuracak bence.:X

HKNOCN 29-02-2008 22:36:24

Polat: - Müslüm baba bi şarkı patlatsana keyfimiz yerine gelsin ;)
Müslüm Baba: Sie nan ordan.. Racona ters! :S

ManuaL 29-02-2008 23:58:23

bölümü yeni izleyebildim :)
bu polat hiç uyumaz mı ya her bölüm bakıyorum artık yorulsun uyusun yatsın dinlensin diyorum da yok en fazla ofisinde kestiriyor biraz :)

Must4f4 01-03-2008 00:03:59

hakan abdulheyi öldürecek bence :)

MicroChip 01-03-2008 00:34:07

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1531202)
hakan abdulheyi öldürecek bence :)

o kadar uzun boylu değil:)

DreamSinger 01-03-2008 00:35:28

hakanın kaçışı tamamen bir kurgudur beyler hakanın üzerinden füzelerin amacı ve iskenderin saklandığı delik tespit edilecek, çözdüm artık ben bu senaryoyu (:

TayFunKesKin 01-03-2008 01:21:26

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1528544)
http://www.internethaber.com/images/news/57385.jpg
Baba Vadi'ye iniyor!
29 Şubat 2008 Cuma 10:37
Adeta gündem belirleyen Kurtlar Vadisi dizisi, yakında yaptığı yeni transferle de konuşulmaya başlanacak.
Arabesk müziğin "baba"sı Müslüm Gürses'in dizide rol almak üzere yapımcılarla el sıkıştığı öğrenildi. 2005 yılındaki sezon finalinde dünyaca ünlü iki starın, Sharon Stone ile Andy Garcia'nın konuk oyuncu olarak rol aldığı "Kurtlar Vadisi"nin son sürprizi Müslüm Gürses oldu.
Gürses'in yakında dizide rol almaya başlanacağı öğrenildi. Yıllar önce birkaç sinema filminde rol alan, son olarak da bir reklam filminde kendini gösteren sanatçının, "Kurtlar Vadisi"nde Avrupa'dan Türkiye'ye gelen bir mafya babasını canlandıracağı konuşuluyor. Senaryo yazarlarından Raci Şaşmaz'ın projeye Gürses'i çoktan eklediği ve onun rolünü yazmaya başladığı da gelen haberler arasında. Ancak bu gelişmelere rağmen, sürpriz transfer şimdilik sır gibi saklanıyor.

İskender Büyük geldi işte bir de Müslüm Büyüğe hiç gerek yok bence :)

Durun bir çözümleme yapayım :D

TayFun KesKin

Must4f4 01-03-2008 21:17:52

tayfun inanmıyorum :) ben bu filmi izlemem artık :)

Labidu 01-03-2008 21:33:51

müslüm büyük

iyiydi:D

Cenk 01-03-2008 21:34:42

Orhan Büyük de gelir 2 bölüm sonra.

MicroChip 01-03-2008 22:29:45

ferdi bu diziye daha iyi gider diğerleri isimden kaybediyo:p

Macabré 01-03-2008 23:51:23

Bundan olsa olsa Mülsüm Kıro olur :D

ach 02-03-2008 01:43:27

Süleyman Çakır geri gelsin, Çakır ölmedi :p Polat konuştu onunla bizim mafyayı çökertmemiz lazım o yüzden seni öldü gösterelim diye ikna edip devlete soktu :p amma yazdım ha

Macabré 02-03-2008 01:44:17

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1536536)
Süleyman Çakır geri gelsin, Çakır ölmedi :p Polat konuştu onunla bizim mafyayı çökertmemiz lazım o yüzden seni öldü gösterelim diye ikna edip devlete soktu :p amma yazdım ha

Yok artık daha neler
Hakan'da rol yapıyordu :D

MicroChip 02-03-2008 11:15:25

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1536536)
Süleyman Çakır geri gelsin, Çakır ölmedi :p Polat konuştu onunla bizim mafyayı çökertmemiz lazım o yüzden seni öldü gösterelim diye ikna edip devlete soktu :p amma yazdım ha

senin nickin bundan böyle "ach Şaşmaz" olsun:D

Macabré 02-03-2008 14:25:53

Arkadaşlar yeni senaryo belli oldu

"Abdülhey ölüyor" :(

Duygusal 02-03-2008 14:28:26

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1538131)
Arkadaşlar yeni senaryo belli oldu

"Abdülhey ölüyor" :(


nerden duydun?

vezir 02-03-2008 14:31:06

oda nerden çıktı :o

Macabré 02-03-2008 14:31:44

Uff ya sormayın moralim bozuk ...

vezir 02-03-2008 14:38:18

sormayalımda bizde merak ettik :(

Fhenix 02-03-2008 14:41:41

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1538131)
Arkadaşlar yeni senaryo belli oldu

"Abdülhey ölüyor" :(


naayıır nolamazz yalannn :(

GoogleFan 02-03-2008 16:26:55

Kim öldürüyor?:(:mad:

Red John 02-03-2008 16:28:41

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1538131)
Arkadaşlar yeni senaryo belli oldu

"Abdülhey ölüyor" :(

kim diyor?:(

fatihbaz 02-03-2008 16:34:25

son bölümde abdülün yaptıgı beni delirtti.keşke şu hakan abdülü öldürse diyip duruyorum bende :D bakalım nolacak.....

Must4f4 02-03-2008 16:48:13

bırakında ölsün abdüş :) zaten bir işe yaradığı yok :p

HaytaWeb 02-03-2008 17:38:11

4 gün kaldı :(

Macabré 02-03-2008 17:40:07

Yaw hemen kanıyonuz :D
Abdül e bişey olmaz
Birde gerçekten ölüyomuş :D:D

Fhenix 02-03-2008 17:41:44

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1539128)
Yaw hemen kanıyonuz :D
Abdül e bişey olmaz
Birde gerçekten ölüyomuş :D:D


tırstım ula :D

Labidu 02-03-2008 19:04:56

fragman satılır 20$pp

vezir 02-03-2008 20:02:04

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1539279)
fragman satılır 20$pp

fragman yayınlandı sandımm :(

ama yayınlanmamış daha

GoLDeNLaNd 02-03-2008 23:42:06

fragman genellikle salı öğleden sonra çıkıyor


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:43:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.