![]() |
ilk defa sadullah şentürk yazısının çıkmasına sevindim:D hakanı görücez bakalım:D |
Hakan'ın diğer bölümde ruhuna fatiha... :D |
Tahminleri alalım: Hakana nasıl işkence yapılacak? |
Hakan devri kapandı.. bu bölüm sürükleyiciydi gerçekten :) |
hakan'nı 2 bölümn boyunca Öldürmezler :D oo eğlence çıktı dizeye :D |
iskender napicak kudurcak şimdi haha :D |
Alıntı:
|
oo şimdi en az 2 bölüm işkence seyrederiz.. :)) bari güzel şeyler yapsalar şu hakana kıl oluyorum |
çömük bakışlarını abdül içine gömecek görürsünüz :D |
hakanı öyle basit öldüremezler :) |
İskender Hakan'ı kurtarır. :( |
Alıntı:
|
hakan yalan oldu :D |
Süper demeye alıstık. Abdülhey'in Hakan'a yapacağı i şkenceleri merakla bekliyoruz |
yavaş ibil yerler yaş :) |
polat'in elinden hatirliyosaniz en son iran'li bi diblomati almişlaridi ilk bölümde oparosyon düzenlenmeşti polat'ın mekanina polat ne yapmişti o diplomatin arabasini bazuka ile uçurmuştu. :D iskenderin hakani kurtarmasi biraz sıkar :D dipnot: o sahne türkiyedeki en iyi araba patlama sahnesiydi :D |
Alıntı:
iskender biraz otursun süleyman la oynasın :D :D |
Belli olmaz :rolleyes: |
ibil rengini açmişlar hakan gibi olmuşsun :D |
Yine güzel bir bölümdü ve son'u uzun zamandır olmadıgı kadar güzeldi :) Diğer bölümde Hakan'ı bir şekilde kaptırmazlarsa büyük eğlence var demektir..Tataroglu'nun torun meseleside çözülmedi onu nasıl halledecekler oda karışık biraz...Hüsnü yine her zamanki gibi muhteşemdi zaten direk Hakan'a ulaştırdı denilebilir.Muro'nun herkese "işbirlikçi ajan" demesi ayrı bir komedi zaten :D Uzun zamandır böyle heyecanlı geçmemişti. |
Hakanım abdülün eline düşmesin :D zavallı |
iki kişinin çektiği tombala değildir pilot alemdaroğlu :) |
ben diyim size al gülüm ver gülüm olacak diğer bölümde, tatar oğlunun toruna karşı, hakanı isteyecekler :) |
hüsnü - muro - çeto sahnesinde koptum zaten :D :D :D biri videosunu kesip koysun o kısmın lütfen :D |
Alıntı:
|
tataroglu degil kralı gelse hakanı alamaz.... Bence.. |
hakanın bundan gayrı çocuğu olmayacağı kesin :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
hüsnü beye helal muro ile alay etti:D hakanda iyi işkence görecek:D |
hakanı veren bizden değildir :o |
ehh işte Manual Demiş Hakanı Veren Bizden Degildir... :) |
Polat nasıl Hakanın kafasına vurdu Fragmanda Polat dürbünde gözüküyordu :) |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
Evet mesut orayı değişmişler nedense. |
aynı zamanda Davut TATAROĞLU torununu kucağına alıyordu seviyordu orayıda değiştirmiş. bu arada sanırım polat buraya üye :) arka sayfalarda hakanı öldürecek bir delikanlı yokmu dedim, hakan nakavt :D |
:(:(:(:(:( işin yoksa bekle şimdi 1 hafta daha :(:(:(:(:(:( |
Hakannnnnn gel bakalım abicim sen şöyle alalım seninde ifadeni :D yürü bee polatt :D işkencenin kralını yaparlar inşallah |
memati'nin bulut'a para konusundaki nasihatine bayıldım yaa :D |
youtube linki varmı atıldımı kaçırdım ben yaw |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:15:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.