R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

MicroChip 21-02-2008 22:59:41

ilk defa sadullah şentürk yazısının çıkmasına sevindim:D
hakanı görücez bakalım:D

TeKKursun 21-02-2008 23:00:05

Hakan'ın diğer bölümde ruhuna fatiha... :D

Cenk 21-02-2008 23:00:39

Tahminleri alalım:

Hakana nasıl işkence yapılacak?

UndeaD 21-02-2008 23:00:40

Hakan devri kapandı.. bu bölüm sürükleyiciydi gerçekten :)

dEaTh 21-02-2008 23:00:50

hakan'nı 2 bölümn boyunca Öldürmezler :D

oo eğlence çıktı dizeye :D

dEaTh 21-02-2008 23:01:27

iskender napicak kudurcak şimdi haha :D

MicroChip 21-02-2008 23:01:40

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1502933)
Tahminleri alalım:

Hakana nasıl işkence yapılacak?

X bölgesine bi darbe alacağı kesin :D :D :D

Hostsahibi 21-02-2008 23:01:57

oo şimdi en az 2 bölüm işkence seyrederiz.. :)) bari güzel şeyler yapsalar şu hakana kıl oluyorum

MicroChip 21-02-2008 23:02:47

çömük bakışlarını abdül içine gömecek görürsünüz :D

ach 21-02-2008 23:03:49

hakanı öyle basit öldüremezler :)

iBiL 21-02-2008 23:04:20

İskender Hakan'ı kurtarır. :(

MicroChip 21-02-2008 23:04:56

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1502957)
İskender Hakan'ı kurtarır. :(

sıkar biraz o:)

ManuaL 21-02-2008 23:05:26

hakan yalan oldu :D

El-Turko 21-02-2008 23:05:57

Süper demeye alıstık. Abdülhey'in Hakan'a yapacağı i şkenceleri merakla bekliyoruz

ach 21-02-2008 23:06:06

yavaş ibil yerler yaş :)

dEaTh 21-02-2008 23:07:28

polat'in elinden hatirliyosaniz en son iran'li bi diblomati almişlaridi ilk bölümde oparosyon düzenlenmeşti polat'ın mekanina polat ne yapmişti o diplomatin arabasini bazuka ile uçurmuştu. :D

iskenderin hakani kurtarmasi biraz sıkar :D

dipnot: o sahne türkiyedeki en iyi araba patlama sahnesiydi :D

MicroChip 21-02-2008 23:08:54

Alıntı:

dEaTh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1502986)
polat'in elinden hatirliyosaniz en son iran'li bi diblomati almişlaridi ilk bölümde oparosyon düzenlenmeşti polat'ın mekanina polat ne yapmişti o diplomatin arabasini bazuka ile uçurmuştu. :D

iskenderin hakani kurtarmasi biraz sıkar :D

dipnot: o sahne türkiyedeki en iyi araba patlama sahnesiydi :D

türkiyede kaç araba patlatılıyoki dizide en iyi olsun:p

iskender biraz otursun süleyman la oynasın :D :D

iBiL 21-02-2008 23:10:11

Belli olmaz :rolleyes:

dEaTh 21-02-2008 23:10:43

ibil rengini açmişlar hakan gibi olmuşsun :D

Onurss 21-02-2008 23:11:41

Yine güzel bir bölümdü ve son'u uzun zamandır olmadıgı kadar güzeldi :) Diğer bölümde Hakan'ı bir şekilde kaptırmazlarsa büyük eğlence var demektir..Tataroglu'nun torun meseleside çözülmedi onu nasıl halledecekler oda karışık biraz...Hüsnü yine her zamanki gibi muhteşemdi zaten direk Hakan'a ulaştırdı denilebilir.Muro'nun herkese "işbirlikçi ajan" demesi ayrı bir komedi zaten :D Uzun zamandır böyle heyecanlı geçmemişti.

SerSer 21-02-2008 23:11:56

Hakanım abdülün eline düşmesin :D zavallı

dabilyu 21-02-2008 23:12:45

iki kişinin çektiği tombala değildir pilot alemdaroğlu :)

TeKKursun 21-02-2008 23:12:54

ben diyim size al gülüm ver gülüm olacak diğer bölümde, tatar oğlunun toruna karşı, hakanı isteyecekler :)

MicroChip 21-02-2008 23:13:12

hüsnü - muro - çeto sahnesinde koptum zaten :D :D :D
biri videosunu kesip koysun o kısmın lütfen :D

Jery 21-02-2008 23:13:20

Alıntı:

SerSer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1503028)
Hakanım abdülün eline düşmesin :D zavallı

ölürrr:D ölmez ölmeden ölür:D

Hostsahibi 21-02-2008 23:15:02

tataroglu degil kralı gelse hakanı alamaz.... Bence..

MicroChip 21-02-2008 23:16:08

hakanın bundan gayrı çocuğu olmayacağı kesin :D

Onurss 21-02-2008 23:16:15

Alıntı:

TeKKursun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1503035)
ben diyim size al gülüm ver gülüm olacak diğer bölümde, tatar oğlunun toruna karşı, hakanı isteyecekler :)

Bende bu şekilde düşünüyorum ama mantıksız geliyor biraz..Polat ile Tataroğlu'nun fazla bir alışverişi yok Hakan'ı verirkende muhakkak bir durum olur.Ama böyle birşey olacagını sanmıyorum.

MicroChip 21-02-2008 23:17:04

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1503063)
Bende bu şekilde düşünüyorum ama mantıksız geliyor biraz..Polat ile Tataroğlu'nun fazla bir alışverişi yok Hakan'ı verirkende muhakkak bir durum olur.Ama böyle birşey olacagını sanmıyorum.

hakanı veren kim işimiz var onla :)

Red John 21-02-2008 23:17:57

hüsnü beye helal muro ile alay etti:D
hakanda iyi işkence görecek:D

ManuaL 21-02-2008 23:19:33

hakanı veren bizden değildir :o

Hostsahibi 21-02-2008 23:21:08

ehh işte Manual Demiş Hakanı Veren Bizden Degildir... :)

ByMsT 21-02-2008 23:21:22

Polat nasıl Hakanın kafasına vurdu

Fragmanda Polat dürbünde gözüküyordu :)

MicroChip 21-02-2008 23:21:49

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1503101)
hakanı veren bizden değildir :o

bak yazdığım mesaja :)
Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı
hakanı veren kim işimiz var onla :)

---

Alıntı:

Polat nasıl hakanın kafasına vurdu

Fragmanda Polat dürbünde gözüküyordu https://www.r10.net/../images/smilies/smile.gif
bak orası benimde dikkatimi çekmişti.. salla gitsin biz hakana ne yapılacağını düşünelim :p

SerSer 21-02-2008 23:22:24

Alıntı:

ByMsT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1503117)
Polat nasıl hakanın kafasına vurdu

Fragmanda Polat dürbünde gözüküyordu :)


Evet mesut orayı değişmişler nedense.

Must4f4 21-02-2008 23:32:28

aynı zamanda Davut TATAROĞLU torununu kucağına alıyordu seviyordu orayıda değiştirmiş.
bu arada sanırım polat buraya üye :) arka sayfalarda hakanı öldürecek bir delikanlı yokmu dedim, hakan nakavt :D

TeKKursun 21-02-2008 23:45:10

:(:(:(:(:( işin yoksa bekle şimdi 1 hafta daha :(:(:(:(:(:(

SABOCES 21-02-2008 23:49:51

Hakannnnnn gel bakalım abicim sen şöyle alalım seninde ifadeni :D

yürü bee polatt :D işkencenin kralını yaparlar inşallah

ManuaL 21-02-2008 23:56:31

memati'nin bulut'a para konusundaki nasihatine bayıldım yaa :D

hengame 22-02-2008 00:00:15

youtube linki varmı atıldımı kaçırdım ben yaw


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:15:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.