R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Must4f4 20-02-2008 19:52:38

harika fragman ;) desene bu hafta yine stres doluyuz. şu hakanı öldürecek bir delikanlı çıkmadı hala

MicroChip 20-02-2008 20:35:34

şu hakanda amma dert oldu..
süper bölüm olacak..bende davut polatla birlikte iskendere karşı savaş açıcak..yoksa aynı dümende döner durur dizi.

SABOCES 20-02-2008 20:39:11

fragmanı şimdi izledim yine harika bir bölüm geliyor.. hakan bit gibi oldu artık uyuz şey :S

Red John 20-02-2008 21:05:39

Güzel Bölüm Geliyor Heyecanla Bekliyoruz:)

HKNOCN 20-02-2008 22:37:29

Biri Hakan'mı dedi :D

Seviyorum ya ben o elemanı.. Polat'a Izdırap oluyor resmen :)

UndeaD 20-02-2008 22:39:25

bıktım artık şu polatın hep ölümden dönmesinden :D bu bölümde muro dan nasıl kaçacak acaba ve bu hafta yayınlanacak yeni bölümün sonundaki sahnede gene aynı şekilde polat tehlikeli durumda hakanın elinde sniper bekliyor bakalım ne olacak :D harbi polat ölümsüzlük şifresi yazmış "god"

MicroChip 20-02-2008 22:48:50

hüsnü muronun arabasına arkadan çarpıyo:D
komik bişeyler olucak orda :D

ayberk 21-02-2008 09:34:48

Hakan kanas ile Polat'ı öldürmeye çalışıyor ancak bilmiyorki Polat 9 hatta 19 canlı :p

Ali21 21-02-2008 12:29:17

bugun Maçta Var :D:D Nasıl yabcaz Acep :D

UndeaD 21-02-2008 15:46:21

Alıntı:

Ali21 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1499802)
bugun Maçta Var :D:D Nasıl yabcaz Acep :D

maç 6 da :D problem olmaz

love_hunter 21-02-2008 16:01:45

ewet mac 6 de o zma hem maci hemde pusuyu izleirz :)

HKNOCN 21-02-2008 16:41:52

Alıntı:

Holokost Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1499284)
Hakan kanas ile Polat'ı öldürmeye çalışıyor ancak bilmiyorki Polat 9 hatta 19 canlı :p


Mübarek Max Payne'i geçti. Ölüyo ölüyo geri geliyor :D

Max Payne demişken.. Şimdi bir de Polat Alemdarın FPs oyununu yapsalar ne satardı dimi tamda reyting kaldırırken. Bunlar işi bilmiyor. :rolleyes:

HaytaWeb 21-02-2008 17:22:29

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1500876)
Mübarek Max Payne'i geçti. Ölüyo ölüyo geri geliyor :D
Max Payne demişken.. Şimdi bir de Polat Alemdarın FPs oyununu yapsalar ne satardı dimi tamda reyting kaldırırken. Bunlar işi bilmiyor. :rolleyes:

katılıyorum,bir oyun yapsalar adam gibi.Piyasayı sarsarlar :p

Ali21 21-02-2008 17:57:08

4 Dakika Kaldı maça :D

Gookhan 21-02-2008 19:16:48

Alıntı:

Ali21 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1501243)
4 Dakika Kaldı maça :D

o maç hiç başlamasaydı. :(

MicroChip 21-02-2008 19:33:28

Alıntı:

MrPcKoPaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1501750)
o maç hiç başlamasaydı. :(

+1:(

maçı kapadım kv yi bekliyorum:)

Ali21 21-02-2008 19:33:57

Katılıyorum keşke başlamasaydı :):):)

TeKKursun 21-02-2008 20:54:50

özetlerdede reklam vermiyolarmı sinir ediyolar :)

TeKKursun 21-02-2008 21:10:50

başlıyo açın hemen :D

TeXaS 21-02-2008 21:15:11

rüyaymış be :D

Labidu 21-02-2008 21:15:32

oha abi cidden oha :D

JeaLouS 21-02-2008 21:15:55

Zuahahahah Rüya çıktı :)))

LG700 21-02-2008 21:15:59

Yaw be :D:D

salomonis 21-02-2008 21:17:01

rüya çıktı yuhh

JeaLouS 21-02-2008 21:23:35

Rüya değil gerçekmiş :) Acayip teredütte kaldım bu bölüm tamamen rüya olmasın :D

TeXaS 21-02-2008 21:24:09

bu rüyamı yoksa değil mi :D

Labidu 21-02-2008 21:24:35

rüya değil olanlar gerçekti parodi yaptılar

UndeaD 21-02-2008 21:29:19

waov güzel bir bölüm gibi :D:D

TeKKursun 21-02-2008 21:29:58

gerçek gerçek :D

ReFLeX 21-02-2008 21:34:58

bu bölüm biraz hayal ürünü olacak herhalde :)

ayberk 21-02-2008 22:36:53

Hüsnü vs Muro :D
hahah

hmakdeniz 21-02-2008 22:41:18

Alıntı:

Holokost Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1502811)
Hüsnü vs Muro :D
hahah

bende Koptum ya ne o öyle...

Hüsnüde ammada inatcı resmini çekti.

ReFLeX 21-02-2008 22:50:50

hüsnü bile posta koydu ya muro ya tamam artık benim gözümde muro bitmiştir hemen infaz etsinler :D

BlueDream 21-02-2008 22:58:56

işkenceyi görek :D

TeXaS 21-02-2008 22:58:56

görelim bakalım işkence nasıl oluyormuş :D

desperrado 21-02-2008 22:58:57

Hakan'ın ..... :D

TheeRsin 21-02-2008 22:59:10

Son sahne süperdi :D :D

ayberk 21-02-2008 22:59:13

Ooo Hakan'ı kaldırdı beleşten :D
Memati ezerde ezer onu şimdi eheh

CaSt 21-02-2008 22:59:17

diğer bölüm baya bir işkenceli geçicek :)

dEaTh 21-02-2008 22:59:27

Sonunda yakaladilar hakan'nı oley be :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:52:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.