![]() |
vay anasını adam siyanürü attı azına..ihtiyarlarla görüşemedi polat :/ patlayacak bölüm biticek:@ sadullah şentürk ü bikere daha anıcaz:D |
dizi ye ön yargiyla yaklaşanlar şimdi eminim yerinde duramiyolardir :D |
ahu polat gelmeden bombayı patlatçak |
Alıntı:
|
ihtiyarların adamları cok sadıkdı yha işlerine takdir ettim valla adamlar ekmek parası için neler yapıyorlar :D:D |
bittim heyecandan şuan duramıyorum:p:D |
Benim anlamadığım adam niye siyanürü içti hakan niye koştu |
Alıntı:
hakan adamı yakalamak,sorgulamak için koştu adamda sorgulanmamak için siyenürü içti. |
Bi adamın başına ne geliyorsa kızdan geliyor.Muro do olmasa dizi hiç çekilmiyecek.Dizinin neşe kaynağı:D |
Alıntı:
|
iskender'in sonu çok kötü olucak.. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
o onu ihtiyarlara götürcekti ama ruhuna el fatiha ( amen) |
anlamadiğim bişe var. polatin o saate o iskelede olucağini muro'nun başkani nasil biliyodu anlamadim. muro ya bu talimati verdiğine göre önceden biliyodu acaba ihtiyarlar arasindada. laf kaçiranmi var. yada. büyük iskender. polati öldürmesi için. muro'nun başkanini görevlendirdi. o arada hakan ihtiyarlara ulaşicakti bunumu planladi büyük iskender . yada polat satıldımı :D yoksa dizi saçmaladimi burda :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
hayır o adam ihtiyarlara götürcekti polatı :) |
Alıntı:
|
Ahu ölecek, gibi gibi göreceğiz birazdan.:D |
Alıntı:
İskender söyledi Polat'ın orada olacağını. |
Koşun dizi çıktı:D |
patladı :( |
Sezon başından beri bu kaçıncı bomba kardeşim.... Ahu patladı vay anasını. Poli yine yırttı. |
1 dk oynar biter sonra :( |
ahu patlattı kendini sonunda:p |
ahu bommmm |
ahu gümledi |
bommmmmmmmmmmmmm:D:D |
ahudan kurtulduk hayırlı olsun :D :p haftaya bi 2 cenaze oldu :D |
şimdi polata başka manita bakmak lazım ya:p |
Başladı :D |
benim tahminime göre polata muro silah dayardı orda bitirirlerdi :D ama tutmadı |
Ahu patladi :A |
booooooooooom :( |
muro napicak yaaaaaaaaaaaaaaaaaa :mad: ben bunu merak ediyorum.. |
süper yaa her bölümü ayrı bi heyecan. |
Polat yıkıldı. diğer bölüm ne muro ne de hakan sağ kalacak gibi.:D |
ahu öldü. polat bundan sonra istediğimiz polat olacak:) hadi hayırlı olsun. insan son kez birde muronun yüzünü gösterir ya:) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:48:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.