R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

MicroChip 14-02-2008 23:00:15

vay anasını adam siyanürü attı azına..ihtiyarlarla görüşemedi polat :/

patlayacak bölüm biticek:@ sadullah şentürk ü bikere daha anıcaz:D

dEaTh 14-02-2008 23:00:23

dizi ye ön yargiyla yaklaşanlar şimdi eminim yerinde duramiyolardir :D

Fhenix 14-02-2008 23:01:08

ahu polat gelmeden bombayı patlatçak

MicroChip 14-02-2008 23:01:27

Alıntı:

dEaTh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466285)
off off ya olmaz flim ya flim başta biraz kötüydü ama şuan hat safada heycan yapti hakan vapurdami kaldi acaba muro napicak off off ya gelicek hafta daha heycanlanacak.. dizi ye ön yargiyla yaklaşanlar şimdi eminim yerinde duramiyolardir :D

offf şimdiden başladım saymaya:D 6 gün +22 saat sonra:D:rolleyes:

Lestet 14-02-2008 23:01:52

ihtiyarların adamları cok sadıkdı yha işlerine takdir ettim valla adamlar ekmek parası için neler yapıyorlar :D:D

MicroChip 14-02-2008 23:02:51

bittim heyecandan şuan duramıyorum:p:D

Labidu 14-02-2008 23:03:08

Benim anlamadığım adam niye siyanürü içti hakan niye koştu

Fhenix 14-02-2008 23:03:51

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466302)
Benim anlamadığım adam niye siyanürü içti hakan niye koştu


hakan adamı yakalamak,sorgulamak için koştu adamda sorgulanmamak için siyenürü içti.

Hasanaad 14-02-2008 23:03:53

Bi adamın başına ne geliyorsa kızdan geliyor.Muro do olmasa dizi hiç çekilmiyecek.Dizinin neşe kaynağı:D

iBiL 14-02-2008 23:03:58

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466302)
Benim anlamadığım adam niye siyanürü içti hakan niye koştu

İhtiyarlar dediği kişi o :rolleyes:

HaytaWeb 14-02-2008 23:04:07

iskender'in sonu çok kötü olucak..

MicroChip 14-02-2008 23:04:21

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466302)
Benim anlamadığım adam niye siyanürü içti hakan niye koştu

hakan adamı alıcaktı ihtiyarların yerini öğreniceklerdi..polatla ne görüşecekti onu öğrenicekti iskender..ama adam yedi siyanürü resmen..

Labidu 14-02-2008 23:04:40

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466307)
hakan adamı yakalamak,sorgulamak için koştu adamda sorgulanmamak için siyenürü içti.

Orasını anladımda hakan niye koştu

Duygusal 14-02-2008 23:04:40

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466309)
İhtiyarlar dediği kişi o :rolleyes:

kişilerden biri :p

love_hunter 14-02-2008 23:05:30

o onu ihtiyarlara götürcekti ama ruhuna el fatiha ( amen)

dEaTh 14-02-2008 23:05:35

anlamadiğim bişe var.

polatin o saate o iskelede olucağini muro'nun başkani nasil biliyodu anlamadim. muro ya bu talimati verdiğine göre önceden biliyodu
acaba ihtiyarlar arasindada. laf kaçiranmi var. yada.
büyük iskender. polati öldürmesi için. muro'nun başkanini görevlendirdi.
o arada hakan ihtiyarlara ulaşicakti bunumu planladi büyük iskender .

yada polat satıldımı :D

yoksa dizi saçmaladimi burda :D

Fhenix 14-02-2008 23:06:24

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466313)
Orasını anladımda hakan niye koştu

vapura yetişmek için:p

Fhenix 14-02-2008 23:07:18

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466309)
İhtiyarlar dediği kişi o :rolleyes:


hayır o adam ihtiyarlara götürcekti polatı :)

dEaTh 14-02-2008 23:07:26

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466313)
Orasını anladımda hakan niye koştu

bakti polat vapura binmiyo Büyük iskenederdeki hedef ihtiyarlari yoketmek bu sayede türkiye yönetimi alicak tek engelde ihtiyarlari görüyo ve onlara ulaşmak istiyo hakan bundan Adamı yakalamak için koştu bence..

GoogleFan 14-02-2008 23:07:48

Ahu ölecek, gibi gibi göreceğiz birazdan.:D

shape 14-02-2008 23:08:13

Alıntı:

dEaTh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466318)
anlamadiğim bişe var.
polatin o saate o iskelede olucağini muro'nun başkani nasil biliyodu anlamadim. muro ya bu talimati verdiğine göre önceden biliyodu
acaba ihtiyarlar arasindada. laf kaçiranmi var. yada.
büyük iskender. polati öldürmesi için. muro'nun başkanini görevlendirdi.
o arada hakan ihtiyarlara ulaşicakti bunumu planladi büyük iskender .
yada polat satıldımı :D
yoksa dizi saçmaladimi burda :D

İskender 'le Muro'nun başkanı ortak çalışıyorlar.
İskender söyledi Polat'ın orada olacağını.

GoogleFan 14-02-2008 23:09:30

Koşun dizi çıktı:D

BlueDream 14-02-2008 23:09:38

patladı :(

Fibonacci 14-02-2008 23:09:53

Sezon başından beri bu kaçıncı bomba kardeşim....

Ahu patladı vay anasını. Poli yine yırttı.

iBiL 14-02-2008 23:09:55

1 dk oynar biter sonra :(

Fhenix 14-02-2008 23:09:58

ahu patlattı kendini sonunda:p

Pc_Kopath 14-02-2008 23:10:01

ahu bommmm

UndeaD 14-02-2008 23:10:02

ahu gümledi

MicroChip 14-02-2008 23:10:12

bommmmmmmmmmmmmm:D:D

okyay58 14-02-2008 23:10:39

ahudan kurtulduk hayırlı olsun :D :p haftaya bi 2 cenaze oldu :D

Fhenix 14-02-2008 23:10:44

şimdi polata başka manita bakmak lazım ya:p

iBiL 14-02-2008 23:10:46

Başladı :D

UndeaD 14-02-2008 23:10:52

benim tahminime göre polata muro silah dayardı orda bitirirlerdi :D ama tutmadı

H4k4nn 14-02-2008 23:10:55

Ahu patladi :A

iBiL 14-02-2008 23:11:16

booooooooooom :(

dEaTh 14-02-2008 23:11:17

muro napicak yaaaaaaaaaaaaaaaaaa :mad: ben bunu merak ediyorum..

El-Turko 14-02-2008 23:11:22

süper yaa her bölümü ayrı bi heyecan.

GoogleFan 14-02-2008 23:11:22

Polat yıkıldı. diğer bölüm ne muro ne de hakan sağ kalacak gibi.:D

salomonis 14-02-2008 23:11:42

ahu öldü. polat bundan sonra istediğimiz polat olacak:) hadi hayırlı olsun.

insan son kez birde muronun yüzünü gösterir ya:)

okyay58 14-02-2008 23:11:48

Alıntı:

UndeaD Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1466362)
benim tahminime göre polata muro silah dayardı orda bitirirlerdi :D ama tutmadı

bence haftaya polat muroyu orda öldürecek :cool:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:48:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.