![]() |
Hea adem satışı koymamış yani:D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
polat mematide bıçak olduğunu biliyor zaten kendisi yolladı ademi git kurtar diye. oda bıçak verdi. |
polat ademi kendisi yolladı ama başaracagına bu kadar güvenipde sırf onun üzerine tüm planı kurmaz bence.ayrıca polatın adamları için ölüm emrini zaten vermişti vural.polat vuralı kesinlikle canlı ele geçirecek....memati tabiki kendini çözdükten sonra digerlerini de serbest bırakacak ve hepsi birlikte kaçacaklar ama bu da pek kolay olmaz.kolay olmaması da bizim işimize gelir,heyecan olur :D |
kaldı 6 gün:) geçmiyo zaman:p |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
bekle bi hafta :D |
bu iskender kim yafff biri söylesin kafayı yiecem :D |
Alıntı:
Bide en heycanlı yerinde reklamı koyarlar ya o zaman etmediğim küfürleri ediyorum ya:D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
"r10 WebMaster Okulunun Sunduğu Kurtalar Vadisi Pusu Reklamlardan Sonra Devam Edeicek" Dese kulağa dahami Hoş geliyo :eek: r10'un girişindeki resimide ordaki araba resminin yerine koruz:rolleyes: |
Alıntı:
|
Atikerde güzel ya.. sıralı otogaz |
dikkat ettiyseniz eskisi gibi fazla reklam verilmedi son 2 bölümde fakat reklam süreleri uzamış gibi. { çetin : şimdi nereye gidiyoruz muro ? muro : teyzemlere } :D |
Alıntı:
|
hüsnünün temizlik yapma olayı çok süperdi.. adam kırık ya öldüm gülmekten ve de büyük ihtimalle kamyon kasasında ki kumun üstüne düşecekler.. altta kalanın canı çıksın hesabı:d |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
hüsnü bey solcuymuş memati sağcıymış:D |
diziyi izledigimde ev kalabalıktı tam izleyememiştim,az önce tekrar dikkatlice izledim ve kesinlikle kamyona düşüyorlar.kamyonun oldugu yerle,polatların atladıgı yere (binaya) dikkat ettim ve aynı :) |
http://img516.imageshack.us/img516/3...14nfor0hy8.jpg Güle güle polatmen güle güle sevgi kelebeği :) Allah iniş takımlarına zeval vermesin ;) |
Alıntı:
polatman:P |
Alıntı:
|
Kaldı 5 gün, bitmek bilmiyor :( |
5 gün + 38 dk kaldı :D |
http://img116.imageshack.us/img116/6...ry1copylw5.jpg Memati bu sefer kesin coşacak gibi :rolleyes: Aslanım benim. Kim tutar seni beeee Diğerleri |
Fragman çıktı..İlgilisine duyrulur :D http://www.kurtlarvadisi.com/kvp_25_frg.html |
biraz önce izlemiştim bende. süper bölüm olacağa benziyor |
Site yoğunluktan dolayı uçmuş.:) |
Alıntı:
|
Tekrar açtım bir sorun yok fakat dogrudur aşırı yogunluk vardır şimdi. |
25 dk dir siteye giremiyorum:cry |
ben izledim demin fragmanı açtı bende site.. güzel bir bölüm daha izleyeceğiz gibime geliyor :) |
biriniz anlatsın bari ne oluyor bu bölümde açılmaz bu site bu gidişle:rolleyes: |
[media]http://www.youtube.com/watch?v=MsowVbX_n_s[/media] Buyrun Arkadaşlar. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:35:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.