R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Fhenix 01-02-2008 17:13:41

Hea adem satışı koymamış yani:D

salomonis 01-02-2008 18:04:59

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1400291)
büyük ihtimalle kamyon kasasında bir balon şişecek ve üzerine düşecekler çünki adamlarını alabilmesi için polatın vuralı sağ salim karaya çıkarması lazım ademin mematiye bıçağı vereceğinden haberdar değil. Belirsizlik vardı orda ya başaramazsan adem deyip durdular yani ademe güvenip adamlarını riske atarsa işin poku çıkar.

hayır vural ölse bile polat'ın ekibi kurtulabilir çünkü memati'de bıçak var ve kendi iplerini kestikten sonra diğerlerini çözer ve iyi bir planla hakan'ın adamlarını yok edebilir:) polat'ta abdül veya hüsnü'yle kaçar:)

DreamSinger 01-02-2008 18:18:00

Alıntı:

salomonis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1400697)
hayır vural ölse bile polat'ın ekibi kurtulabilir çünkü memati'de bıçak var ve kendi iplerini kestikten sonra diğerlerini çözer ve iyi bir planla hakan'ın adamlarını yok edebilir:) polat'ta abdül veya hüsnü'yle kaçar:)

iyide polat mematide bıçak olduğunu bilmior buna rağmen vuralın üstüne atladı ya vural sağ dönmezsem hepsini yokedin demişse ne pok yecek pulatmen bunu açıklarmısın bana adamlarını riske atacak kadarmı düştü filmin kalitesi(:

LuGeSoft 01-02-2008 18:21:56

polat mematide bıçak olduğunu biliyor zaten kendisi yolladı ademi git kurtar diye. oda bıçak verdi.

fatihbaz 01-02-2008 18:29:43

polat ademi kendisi yolladı ama başaracagına bu kadar güvenipde sırf onun üzerine tüm planı kurmaz bence.ayrıca polatın adamları için ölüm emrini zaten vermişti vural.polat vuralı kesinlikle canlı ele geçirecek....memati tabiki kendini çözdükten sonra digerlerini de serbest bırakacak ve hepsi birlikte kaçacaklar ama bu da pek kolay olmaz.kolay olmaması da bizim işimize gelir,heyecan olur :D

MicroChip 01-02-2008 20:40:51

kaldı 6 gün:) geçmiyo zaman:p

Ali21 01-02-2008 21:03:30

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1401638)
kaldı 6 gün:) geçmiyo zaman:p

aho adam Başlamış Şafak Gibi Saymaya :D

fatihbaz 01-02-2008 21:11:30

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1401638)
kaldı 6 gün:) geçmiyo zaman:p

senin iş zor kardeş.bitmez bu askerlik :D

salomonis 01-02-2008 21:38:20

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1400782)
iyide polat mematide bıçak olduğunu bilmior buna rağmen vuralın üstüne atladı ya vural sağ dönmezsem hepsini yokedin demişse ne pok yecek pulatmen bunu açıklarmısın bana adamlarını riske atacak kadarmı düştü filmin kalitesi(:

sen dikkatli izlememişsin. bir daha izle:) o bıçağı zaten polat yolladı.

MicroChip 01-02-2008 21:38:24

Alıntı:

aho adam Başlamış Şafak Gibi Saymaya https://www.r10.net/../images/smilies/biggrin.gif
Alıntı:

senin iş zor kardeş.bitmez bu askerlik https://www.r10.net/../images/smilies/biggrin.gif
o dizinin sonunda yönetmen ismi yazıyor ya..işte orda sinir oluyorum:D
bekle bi hafta :D

tarikogut 01-02-2008 21:42:21

bu iskender kim yafff biri söylesin kafayı yiecem :D

Fhenix 01-02-2008 21:43:37

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1401983)
o dizinin sonunda yönetmen ismi yazıyor ya..işte orda sinir oluyorum:D
bekle bi hafta :D


Bide en heycanlı yerinde reklamı koyarlar ya o zaman etmediğim küfürleri ediyorum ya:D

salomonis 01-02-2008 21:49:11

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1402006)
Bide en heycanlı yerinde reklamı koyarlar ya o zaman etmediğim küfürleri ediyorum ya:D

o zaman benim gibi internete düştükten sonra izleyeceksin:cool:

MicroChip 01-02-2008 22:05:31

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1402006)
Bide en heycanlı yerinde reklamı koyarlar ya o zaman etmediğim küfürleri ediyorum ya:D

atiker lafından nefret ediyorum:D :D :D

salomonis 01-02-2008 22:17:25

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1402110)
atiker lafından nefret ediyorum:D :D :D

next & nextstar'ı özledim:cry

dEaTh 01-02-2008 22:18:14

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1402110)
atiker lafından nefret ediyorum:D :D :D

bende sinir oluyorum. aslında


"r10 WebMaster Okulunun Sunduğu Kurtalar Vadisi Pusu Reklamlardan Sonra Devam Edeicek" Dese kulağa dahami Hoş geliyo :eek:

r10'un girişindeki resimide ordaki araba resminin yerine koruz:rolleyes:

Ozcan_SARICA 01-02-2008 22:29:52

Alıntı:

salomonis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1402163)
next & nextstar'ı özledim:cry

bende özledim :cry

123oo 01-02-2008 22:36:15

Atikerde güzel ya.. sıralı otogaz

R@p£dooR 02-02-2008 13:43:45

dikkat ettiyseniz eskisi gibi fazla reklam verilmedi son 2 bölümde
fakat reklam süreleri uzamış gibi.

{
çetin : şimdi nereye gidiyoruz muro ?
muro : teyzemlere
}

:D

Fhenix 02-02-2008 13:48:10

Alıntı:

salomonis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1402163)
next & nextstar'ı özledim:cry

bende yaa,bu ne böyle a-tiker :D

KHAYMANA 02-02-2008 15:56:29

hüsnünün temizlik yapma olayı çok süperdi.. adam kırık ya öldüm gülmekten ve de büyük ihtimalle kamyon kasasında ki kumun üstüne düşecekler.. altta kalanın canı çıksın hesabı:d

strhost 02-02-2008 16:00:25

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1403503)
bende yaa,bu ne böyle a-tiker :D

hemşerime laf yok kaç milyarlık reklam vermiş helal olsun makina parkını genişlettigini biliyorum:)karşlıgını muhakkak alır konyada kurtlar vadisi olayı farklı birisi çakır abimi için vefat ilan vermişti:D

DreamSinger 02-02-2008 16:03:48

Alıntı:

salomonis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1401981)
sen dikkatli izlememişsin. bir daha izle:) o bıçağı zaten polat yolladı.

polat ademi yolladı hakanın yerini öğrenmek için bıcak ise ademin kendi düşüncesi benim kadar dikkatli bir izleyici yok merak etme bence sen bi tekrar yap (:

strhost 02-02-2008 16:09:04

hüsnü bey solcuymuş memati sağcıymış:D

fatihbaz 02-02-2008 16:19:42

diziyi izledigimde ev kalabalıktı tam izleyememiştim,az önce tekrar dikkatlice izledim ve kesinlikle kamyona düşüyorlar.kamyonun oldugu yerle,polatların atladıgı yere (binaya) dikkat ettim ve aynı :)

Sabri 02-02-2008 18:31:05

http://img516.imageshack.us/img516/3...14nfor0hy8.jpg
Güle güle polatmen güle güle sevgi kelebeği :)
Allah iniş takımlarına zeval vermesin ;)

Fhenix 02-02-2008 18:45:16

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1404484)
http://img516.imageshack.us/img516/3...14nfor0hy8.jpg
Güle güle polatmen güle güle sevgi kelebeği :)
Allah iniş takımlarına zeval vermesin ;)


polatman:P

Rudeboy 02-02-2008 19:47:42

Alıntı:

salomonis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1401981)
sen dikkatli izlememişsin. bir daha izle:) o bıçağı zaten polat yolladı.

Bıçağı değil Adem'i yolladı Polat yerlerini öğrenmek için. Bıçağı Adem akıl etti. :cool:

ExTrAorDiNaRY 02-02-2008 20:02:22

Kaldı 5 gün, bitmek bilmiyor :(

MicroChip 02-02-2008 20:12:58

5 gün + 38 dk kaldı :D

HKNOCN 04-02-2008 14:14:26

http://img116.imageshack.us/img116/6...ry1copylw5.jpg








Memati bu sefer kesin coşacak gibi :rolleyes: Aslanım benim. Kim tutar seni beeee
Diğerleri

Onurss 05-02-2008 23:28:03

Fragman çıktı..İlgilisine duyrulur :D
http://www.kurtlarvadisi.com/kvp_25_frg.html

vezir 05-02-2008 23:30:54

biraz önce izlemiştim bende.

süper bölüm olacağa benziyor

SerSer 05-02-2008 23:32:28

Site yoğunluktan dolayı uçmuş.:)

MicroChip 05-02-2008 23:33:29

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1415690)
Fragman çıktı..İlgilisine duyrulur :D
Kurtlar Vadisi Pusu

açılmıyo site:cry

Onurss 05-02-2008 23:39:53

Tekrar açtım bir sorun yok fakat dogrudur aşırı yogunluk vardır şimdi.

dEaTh 05-02-2008 23:42:02

25 dk dir siteye giremiyorum:cry

UndeaD 05-02-2008 23:42:52

ben izledim demin fragmanı açtı bende site.. güzel bir bölüm daha izleyeceğiz gibime geliyor :)

MicroChip 05-02-2008 23:43:36

biriniz anlatsın bari ne oluyor bu bölümde açılmaz bu site bu gidişle:rolleyes:

SerSer 05-02-2008 23:46:09

[media]http://www.youtube.com/watch?v=MsowVbX_n_s[/media]

Buyrun Arkadaşlar.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:35:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.