R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

love_hunter 31-01-2008 19:24:39

sabirsizlikla hep perşembe günlerini bekliyorum ya

husay 31-01-2008 20:21:27

Özet başlamış söylemiyorsunuz :)

Ali21 31-01-2008 20:23:52

BAşlamışmı :S Gidelim BAkalım Nsl Gidiyor Tırlar Alemi :)

SABOCES 31-01-2008 20:34:31

merakla bekliyoruz güzel bölüm olacak her zaman ki gibi..

TeKKursun 31-01-2008 20:38:09

bu topiği görmesem unutuyordum az dha bende gidiyorum izlemeye

fatihbaz 31-01-2008 20:38:09

yeni bölüm 9 da mı 9,30 da mı :D

husay 31-01-2008 20:39:17

Reklam yine :(

Kerem 31-01-2008 20:43:10

"Vadiye indim, gelicem." :D

Ali21 31-01-2008 20:46:38

Kaçta Yeni BÖlüm Beyler:S ?

TeKKursun 31-01-2008 20:49:04

gene reklam girdi, özet bitti şuan...... yeni bölüm başlayacak reklamdan sonra

H4k4nn 31-01-2008 20:53:23

Başlayınca söyleyin lütfen.

TeKKursun 31-01-2008 20:54:53

başladı açınçabuk :D:D:D

ach 31-01-2008 20:55:36

Beklemediyiz panik yok :)

Ali21 31-01-2008 20:56:04

Tamam Biraz Tvye Geçeyim İlk Reklamlarda Karşınızdayım :D

Dealxa 31-01-2008 21:06:30

Yine kurtuldular :D

TeKKursun 31-01-2008 21:13:13

abi dakka başı reklam giriyo offf ya :D:D gene reklam:)

Labidu 31-01-2008 21:13:46

Muro gene çuvalladı :D

Dealxa 31-01-2008 22:02:39

bi büyük iskender eksikti :D

fatihbaz 31-01-2008 22:18:48

muro şimdi gidip de buluta mı posta koyacak yoksa bana mı öyle geliyor :D bide şu iskender rolünü kim oynuyor merak ettim valla :)

husay 31-01-2008 22:19:09

Biraz dinlenelim, reklam :)

TrusTy 31-01-2008 22:20:51

ya başta nasıl kurtuldular ilk kısmı izleyemedim :(

Dealxa 31-01-2008 22:22:53

memati geldi abdülle ikisi temizlediler ortalığı.

ManuaL 31-01-2008 22:23:25

iskender kim ya o nerden çıktı ?

TrusTy 31-01-2008 22:25:49

Alıntı:

Dealxa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396156)
memati geldi abdülle ikisi temizlediler ortalığı.

zaten hep biri arkada kalıyo simdide deli arkada kaldı o kurtarır herşeyi:D

Dealxa 31-01-2008 22:27:28

memati'nin karizması bozulursa kötü olur, ben muro'yu ben merak ediyorum bulut temizleyecek gibi geliyor.

TeXaS 31-01-2008 22:32:22

bu hakan var ya :mad:
mematinin arabadan indiği yerde duvarda ki yazı var dı :D hakana hitap eder gibi :D

ManuaL 31-01-2008 22:33:23

mematinin arabadan indirilirken arkasındaki duvardaki yazıyı gördünüz mü ? :D:D

TeXaS 31-01-2008 22:34:37

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396195)
mematinin arabadan indirilirken arkasındaki duvardaki yazıyı gördünüz mü ? :D:D

kaçar mı hakana yazılmış gibi :D

vezir 31-01-2008 22:45:45

helal be adem. süpersin

tüylerim diken diken oldu yaw ne bölüm oluyor.

helal olsun valla

SNaRe 31-01-2008 22:47:50

dizi olduğunu unuttum diziyi indircek türk sitesi kaldıysa birisi pm atabilirmi :D

TrusTy 31-01-2008 22:48:48

ne yazıyodu kaçırdık valla:D

TeKKursun 31-01-2008 22:49:09

adem şamarı yapıştırdı :D akıllı cocuk vallaha :D

appps 31-01-2008 22:49:10

walla helal :D biçaği atmasi süperdi :D o tokati da kötü ödeyecek :D mematiye

Kerem 31-01-2008 22:51:06

Oh oh, bomba bölüm oluyor bomba. :D

TeXaS 31-01-2008 22:52:17

Alıntı:

SNaRe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396256)
dizi olduğunu unuttum diziyi indircek türk sitesi kaldıysa birisi pm atabilirmi :D

online izlerseniz youtubeden :D

JeaLouS 31-01-2008 22:53:50

Sonu Superman'a benziyordu :)

ManuaL 31-01-2008 22:58:16

owwwwwwww işte budur süperman polat :D

TeXaS 31-01-2008 22:58:21

vural off oldu :D

Dealxa 31-01-2008 22:58:25

yuhh böyle son mu olur?

project2007 31-01-2008 22:58:29

Ne buuu uçtular resmen :D:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:02:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.