R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

pRoFeSSioNaL 24-01-2008 23:19:02

Teveccüh ederseniz Arabayı ben kullanayim

Red John 24-01-2008 23:20:56

bekliyerim bende netten izliyecem:)

dEaTh 24-01-2008 23:21:57

Abdulley nasil adam artik olimbiyatlarada bile koşar :)

pRoFeSSioNaL 24-01-2008 23:22:07

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1359968)
bekliyerim bende netten izliyecem:)

Gece haberlerini mi izleyecen KV bitti :)

Labidu 24-01-2008 23:23:19

Muro ne diyo iyi hasta doktorun ayağına gelir:D

ach 24-01-2008 23:25:01

Polatın ölüsü alır muroyu :D

pRoFeSSioNaL 24-01-2008 23:25:22

Polat sallamaz doktor felan :) İyi doktor polatın ayağına gitsin asıl

jackal 24-01-2008 23:26:06

o değilde reklam dıye bırde alı kırca çıkınca şaşırdım sıyaset meydanıda kaçmaz hanı :)

okyay58 24-01-2008 23:27:24

yav 1 hafta nasıl bekleyecez... :confused: :)

ach 24-01-2008 23:27:35

ben ali kırcayı dizinin içinde sandımdı :D

UndeaD 24-01-2008 23:27:38

Alıntı:

jackal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1360006)
o değilde reklam dıye bırde alı kırca çıkınca şaşırdım sıyaset meydanıda kaçmaz hanı :)

evet onuda izlemek lazım..

DreamSinger 24-01-2008 23:28:09

Alıntı:

pRoFeSSioNaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1359960)
Teveccüh ederseniz Arabayı ben kullanayim

Tenzip buyurursanız olcaktı o :D:D

Adamı ordan oraya taşıya taşıya kötürüm edecekler sonunda :D

Red John 24-01-2008 23:28:39

Alıntı:

Gece haberlerini mi izleyecen KV bitti :)
youtube dan veya başka yerden izliyecem diziyi:)demek istedim

appps 24-01-2008 23:32:37

Hüsnü bey diyoya : {dur dur panik yapma öyle yaparsan çok şey olur :D:D} orda bittim...

Hostsahibi 24-01-2008 23:38:32

eee gittikleri poliklinik muro nun cıktı şimdi ne olucak?? ne biçim bitti dizi ya, polat olucam en sonunda vurucam hepsini :)

DreamSinger 24-01-2008 23:42:35

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1360078)
eee gittikleri poliklinik muro nun cıktı şimdi ne olucak?? ne biçim bitti dizi ya, polat olucam en sonunda vurucam hepsini :)

al sana polata özenen biridaha :D

ach 24-01-2008 23:49:08

hepimiz polatız :cry

Hostsahibi 24-01-2008 23:49:33

Önce vurucam, yakalandıgımda da polat alemdar'a özendim diyicem :D ne güzel haberlerde görüyoruz, millet vuruyor polat tan etkilendim diyor...

samet_M 24-01-2008 23:58:50

Yav önceden iyi kötü tahmin ediyorduk senaryoyu. İşin işine şimdi bir de MURO girdi. Raci Şaşmaz çıldırmış olmalı :)

appps 25-01-2008 00:11:46

raci şaşmaz yakinda şaşacak :D

vezir 25-01-2008 00:15:14

Alıntı:

appps Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1360234)
raci şaşmaz yakinda şaşacak :D

şaşmaz emin ol :D

salomonis 25-01-2008 00:37:12

sıkıldım bu olaylardan ya. bir abdül'e işkence yaparlar. bir muro mekanlarını basar. bir polat bıçaklanır. ilk seri ne güzeldi ya. böyle şeyler yoktu. her hafta bilirdikki polat birisini öldürecek. ama nasıl öleceğini merak ederdik. bu sefer polat'ın ekibinden hangisine birşey olacak diye bekliyoruz.

pRoFeSSioNaL 25-01-2008 00:43:22

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1360023)
youtube dan veya başka yerden izliyecem diziyi:)demek istedim

Sorryy Dostum..

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1360021)
Tenzip buyurursanız olcaktı o :D:D
Adamı ordan oraya taşıya taşıya kötürüm edecekler sonunda :D

:D:D:D:D:D Evet hoca yaa

dEaTh 25-01-2008 00:45:39

aslinda Bu konu sabit yapilsa hiç fena olmaz. ;)

r10 - Kurtlar Vadisi

SABOCES 25-01-2008 00:48:00

HepsiDizi*-*HepsiDizi Online Dizi İzle - DiziTube burası yüklemiş isteyen izleyebilir burdan da..

ach 25-01-2008 00:48:19

evet bencede, 3 haftalık arada 4. sayfaya inmişti zor buldum en çok okunan yorum yapılan konulardan birisi.

pRoFeSSioNaL 25-01-2008 00:53:56

<konu dışı> SABQCES p.m attım geçen sana niye cevap vermedin bakıyım? < konu dışı >

LuGeSoft 25-01-2008 00:59:28

Buyrun burdan izleyin:p
Kurtlar Vadisi Pusu 23. Bölüm - DiziManya.Com

fatihbaz 25-01-2008 01:05:50

ben öyle youtubeden filan izleyemem valla,kaliteli olucak benimkisi :D ben bu bölümü izlemedim,prestij diye bi film vardı onu izliyordum.şimdi bi baktım adamlar çokdan 700 mb lik rip vermişler :D hemen indirip izlemem gerek,anlatılanlara bakılırsa manyak bi bölüm olmuş....

ach 25-01-2008 01:11:58

Dizi.nl || Dizi Burda Izlenir burada kaliteli çekimler oluyor. geceleyin ekleyecekmiş tüm partları.

Ali21 25-01-2008 07:41:48

:D bu Gece İzlerim oZmn :D

Murky 26-01-2008 02:09:45

Tam komedi oldu yalnız Polat'tan sonra Memati'yide ölümsüzlük şifresi yazdırdılar heralde araba kaza yapıyor herkes ölüyor adam burnu kanamadan çıkıyor :D

Sabri 26-01-2008 02:15:15

Alıntı:

Murky Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1366479)
Tam komedi oldu yalnız Polat'tan sonra Memati'yide ölümsüzlük şifresi yazdırdılar heralde araba kaza yapıyor herkes ölüyor adam burnu kanamadan çıkıyor :D

dikkat edersen arabadakileri neşterle doğradı :)

HKNOCN 26-01-2008 09:58:40

Alıntı:

Murky Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1366479)
Tam komedi oldu yalnız Polat'tan sonra Memati'yide ölümsüzlük şifresi yazdırdılar heralde araba kaza yapıyor herkes ölüyor adam burnu kanamadan çıkıyor :D



Kedi gibi 9 canlı ama bu 9 can sıırını çoktan aştı :D
Artık sayamıyorum kaç canlı..

akservers 26-01-2008 10:22:06

Arkadaşlar polat abimize öyle söylemeyin :)


polat abimiz superman maşallah otobana bazuka sokar kafası atarsa
derin devletin başındaki başkanın eline bomba verir.
Mit binasını basar. özel yetiştirilmiş elemanları Cüneyt arkın(battal gazideki gibi) tek kişi bütün herkezi tekmeyle yere düşürür.
canı sıkılırsa 4 adamla ırağı basar sorunları halleder.
pala gibi jitem'in bir numaralı adamlarından yeşil kod adlı o kadar sağlam bi adamı sinirlenirse güneş doğmadan bulur. eline geçirir.
ama buna rağmen kral bi dizi ne diyim izliyoruz.
Polat ölmez kvp bitmez :) polatı anca diziden herhalde eceli gelince kaldırırlar
kardeşim filmin adı pusu diye her bölümde 1000 tane pusu oluyor bu kadarda pusu olmazki :)
bence polat alemdarı senaristler cüneyt arkının günümüz versionu yapmışlar .Eskiden daha güzeldi ama gene güzel bölümler oluyor..biraz daha gerçekci olsa dahada güzel olacak ;)

leventt 26-01-2008 11:11:06

polat eski bölümlerindeki tipine baktınızmı anadolu erkeği kaşlar filan fışkırmış son hallerinde kaşlarını aldırmış :D:D

Murky 26-01-2008 20:58:01

Polatlar ölmez Vatan bölünmez (:

Ali21 26-01-2008 21:08:46

:D:D:D Only Polat (Y)

XizoR 28-01-2008 17:40:58

arkadalar buda 24 bölüm fragmani

abimiz hemencik ayaklanmis :D

[media]http://www.youtube.com/watch?v=TbiEpF9au3M[/media]

UndeaD 28-01-2008 17:43:08

klinikten nasıl çıktılar acaba nasıl anladılar telefon açtığını :) bakalım bu bölümde güzel geçecek gibi


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:30:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.