R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Kerem 28-01-2008 21:57:29

Feci bir bölüm olacak feci... :cry

fatihbaz 28-01-2008 22:18:44

yeni bölümün senaryaso açıklanmadı mı daha :D

okyay58 28-01-2008 23:00:18

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1380616)
yeni bölümün senaryaso açıklanmadı mı daha :D

bende heyecanla bekliyorum yeni senaryoyu :D bi CW ye göz atıyım çıkmışsa yazıyım hemen :cool:

project2007 28-01-2008 23:06:29

Gene süper bir bölüm olacak merakla bekliyoruz :D

Macabré 28-01-2008 23:14:47

Bu bölüm hakkaten süper olmalı! :)

Macabré 28-01-2008 23:22:08

Kurtlar Vadisi Pusu
Buyrun yeni bölüm fragmanı..

husay 28-01-2008 23:23:42

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1380895)
Kurtlar Vadisi Pusu
Buyrun yeni bölüm fragmanı..

diğer sayfada vardı zaten :)

https://www.r10.net/off-topic/83095-k...ml#post1379202

Macabré 28-01-2008 23:24:36

Alıntı:

husay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1380903)

Görsek koymazdık dimi ?

Kerem 28-01-2008 23:49:40

CW'ye baktım yeni bölümün senaryosunu göremedim. :(

ach 28-01-2008 23:53:51

eski senaryoyuda kaldırdılar sanırım uyarı falan aldılar :)

TRN 29-01-2008 00:14:07

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1381138)
ulan şu polat ölsün artık yeter ya

Sebeb ne olaki ?

ach 29-01-2008 00:17:09

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1381138)
ulan şu polat ölsün artık yeter ya

diziyi izliyon mu ? :o

iBiL 29-01-2008 00:17:18

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1381138)
ulan şu polat ölsün artık yeter ya

Sen öl la, ne istiyin polatımızdan :cry

Red John 29-01-2008 00:29:24

nasıl dövüyorlar ya
ama az kaldı yakında polat onları...:)

ach 29-01-2008 00:35:08

Telefonla kimi arıyor acaba :)

fatihbaz 29-01-2008 02:23:54

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1381138)
ulan şu polat ölsün artık yeter ya

o ölünce kim başrol olucak üstad,sen mi :p niye istiyon ki ölmesini :cry

Sabri 29-01-2008 16:55:11

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1381726)
o ölünce kim başrol olucak üstad,sen mi :p niye istiyon ki ölmesini :cry

Şu dizide çakır bile ölüyosa feriştahıda ölebilir :)

fatihbaz 29-01-2008 17:25:44

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1384226)
Şu dizide çakır bile ölüyosa feriştahıda ölebilir :)

oda dogru,valla öldügüne üzüldügüm 2 kişi var dizide.birisi çakır,digeri aslan :) polat ölse benim için önemli degildi ama aslanla çakırı çok seviyordum ben.bu 2 kişiyi sevme nedenim de kurtlar vadisinden öncesine dayanıyor.özellikle oktay kaynarcayı çok severim ben :)

Macabré 29-01-2008 20:06:55

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1384226)
Şu dizide çakır bile ölüyosa feriştahıda ölebilir :)

Çakır öldüde ne oldu ? :)
Polat la Çakır'ı bir mi tutuyosun ?

ach 29-01-2008 20:28:45

Çakırın ölmesindeki nedenlerden biride polat alemdar'ın daha aktif olması böylece mafyada adı duyulacaktı o zamana göre ayrıca oktayla necati bir tutulamaz dizi zaten necatinin üzerine yapılmış bir dizi necati ölürse dizi biter.

Sabri 29-01-2008 21:00:34

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1385301)
Çakır öldüde ne oldu ? :)
Polat la Çakır'ı bir mi tutuyosun ?

polata 1 çakıra 2 :)

Ali21 29-01-2008 21:07:04

Kanımca Polatla Çakır Aynı Değil Şuan dizi Çok değişik noktalara el koydu eskiden Sade Bir Mafyaydı şimdi yurtDışına Açıldılar :D

Sabri 29-01-2008 21:12:15

Bu Necati Şaşmazı İstanbulda gördüm adam polat alemdar gibi giyinmiş :)

okyay58 29-01-2008 21:39:31

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1385704)
Bu Necati Şaşmazı İstanbulda gördüm adam polat alemdar gibi giyinmiş :)

gençler hep polat alemdara özeniyor :D :D

Sabri 29-01-2008 21:56:36

Alıntı:

okyay58 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1385851)
gençler hep polat alemdara özeniyor :D :D

adam bile oynadığı tipe özenmiş yarın birini vurur polatalemdar gibi olmak istedim derse şaşırmayın :)
bu arada koptum

YouTube - kurtlar vadisi çekim hatası

MicroChip 29-01-2008 22:16:03

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1385924)
adam bile oynadığı tipe özenmiş yarın birini vurur polatalemdar gibi olmak istedim derse şaşırmayın :)
bu arada koptum

YouTube - kurtlar vadisi çekim hatası

video süperdi iyi yakalamışlar:)

Labidu 31-01-2008 18:49:29

kurtçular nerdesizzzz

vezir 31-01-2008 18:51:36

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1395183)
kurtçular nerdesizzzz

burdayız buyur :D

Kerem 31-01-2008 19:00:11

Vadiye inicez, hazırlık yapıyoruz. :D

husay 31-01-2008 19:00:57

Kaçta başlıyor, pc başında unutuyorum kendimi, geç kalıyorum sonra :(

vezir 31-01-2008 19:02:13

Alıntı:

husay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1395238)
Kaçta başlıyor, pc başında unutuyorum kendimi, geç kalıyorum sonra :(

9da diyor ama 9 buçuğa yakın sen 9da hazırlanmaya başla :)

Red John 31-01-2008 19:02:36

Alıntı:

Vadiye inicez, hazırlık yapıyoruz. :D
Aynen netteki işleri toparlıyorum:)Sonra PC yi kapatacam dinlensin Vadi Vakti:D

TrusTy 31-01-2008 19:03:29

biri bizi titretsin:D

project2007 31-01-2008 19:03:30

Alıntı:

husay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1395238)
Kaçta başlıyor, pc başında unutuyorum kendimi, geç kalıyorum sonra :(

Aynen 21:00 başlıyor bende öyleyim unutuyorum birini pc başına koyuvericeğim tamamdır :)

ach 31-01-2008 19:05:06

başlasada izlesek :)

Ali21 31-01-2008 19:10:33

Başlıycak Birazdan tırlar Vadisi :)

vezir 31-01-2008 19:10:56

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1395264)
başlasada izlesek :)

başlayıncada kıvranıyoruz reklam vermesin, uzun olsun, bitmesin :D sonraaaa gelecek hafta tantanası bekle bekle bekle :o

dEaTh 31-01-2008 19:11:13

PC 4 gündür kapanmiyo Bari vadi vakti kapansin :p

Labidu 31-01-2008 19:11:30

Alıntı:

Ali21 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1395290)
Başlıycak Birazdan tırlar Vadisi :)

2 saat var

Ali21 31-01-2008 19:17:40

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1395300)
2 saat var

Net Başındayken Zaman Hemen Geçiyor Fazla Yok Yani :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:47:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.