R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ach 01-02-2008 01:45:25

Alıntı:

Selamdar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397381)
Benim anlamadığım olay şu , bu kamyonetin içine düştüler diyelim. Polat kamyonetin içine düşmeyi nasıl hesap ediyo :D. Özel eğitimde bununda mı taktiğini verdiler :D. Bence 2 kişi alta branda açamayacağına göre büyük balon şişirirler :D:D

özel eğitimde veriliyor düşeceği kamyonun integralle hacmini hesapladı aşağıdayken.

ReFLeX 01-02-2008 01:45:52

Memati tokatın acısını almazsa bende bişey bilmiyom çok pis vurdu yaa (:

Selamdar 01-02-2008 01:47:02

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397385)
özel eğitimde veriliyor düşeceği kamyonun integralle hacmini hesapladı aşağıdayken.


Sen bunu oturduğun yerde hesaplıyosun, adam bilmem kaç küsür kattan düşüyor üstelik vur-al'la :D Bana mantıklı gelmedi.

MicroChip 01-02-2008 01:51:01

Alıntı:

Selamdar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397393)
vur-al'la :D

güzelmiş:D vur<-->al :p

Selamdar 01-02-2008 01:52:03

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397409)
güzelmiş:D vur<-->al :p

Patenti bende haberiniz olsun :cool::D

MicroChip 01-02-2008 01:53:37

Alıntı:

Selamdar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397413)
Patenti bende haberiniz olsun :cool::D

aman sende kalsın:p

nickinde diziden uydurma sanki:)

polat selamdar :D:D

Selamdar 01-02-2008 01:56:51

Yok vallahi sen aklıma getirdin hakkatten uyumluymuş zuhahah :)

MicroChip 01-02-2008 01:59:52

Alıntı:

Selamdar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397435)
Yok vallahi sen aklıma getirdin hakkatten uyumluymuş zuhahah :)

forumda ne memati başlar erhanlar abdülheyler çıkarda araştırmak lazım:D

Macabré 01-02-2008 02:03:52

Patenti malesef sende degil
Arka sayfalarda bakarsan bende malesef :p

MicroChip 01-02-2008 02:07:27

polat bıçaklandı diye kv nin sitesi hack lenmişti..şimdi uçuyor diye başka bişey yaparlar :D:D

Selamdar 01-02-2008 02:07:59

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397460)
Patenti malesef sende degil
Arka sayfalarda bakarsan bende malesef :p

Görmedim hacı, aklıma geldi yazdım :D.

WebStyle 01-02-2008 02:16:53

Polat ' ta belki paraşüt vardır :cool:

Red John 01-02-2008 02:19:41

Alıntı:

Polat ' ta belki paraşüt vardır :cool:
Super yorum ve düşünce:D:D

salomonis 01-02-2008 02:22:55

biraz önce bitirebildim. harika bir bölümdü:) matrix polat:)

Labidu 01-02-2008 02:23:02

O mesafeden paraşüt açsada içe yaramaz elazığlıcımm :D

ach 01-02-2008 02:24:31

belki uçmaya programlanmıştır :eek:

hun 01-02-2008 02:28:39

Ben Klark Kent hepinizini kurtarmaya geldim :O

WebStyle 01-02-2008 02:30:25

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397560)
O mesafeden paraşüt açsada içe yaramaz elazığlıcımm :D

Polat bu belli olmaz :D

Gangstamonu 01-02-2008 02:48:24

bizim evde de muhabbeti oldu paraşütün

kardeşim dedi aha polat kurtulcak sadece alttaki ölecek çok saçma ben dedim tabi polat yaşayacak oda dedi niye paraşütü mü var :D

evet saçma ya adam 3 öğün ölümden kurtuluya amma abarttılar :)

Kadir3 01-02-2008 04:18:11

Gözden kaçanlar ;)

http://img517.imageshack.us/img517/8...25642mpif2.jpg

Abdulhey kamyonda olmalı.

ruby 01-02-2008 08:31:25

İskener Büyük kimdir :) yani dizi olarak izlendigi belli kim olacak Veli Küçük tabikide ;)

altintas 01-02-2008 09:41:25

Alıntı:

LuGeSoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396581)

teşekkürler

vezir 01-02-2008 10:43:05

Alıntı:

ruby Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1398187)
İskener Büyük kimdir :) yani dizi olarak izlendigi belli kim olacak Veli Küçük tabikide ;)

o zaman İskender Büyük yerine Ali Büyük olsaymış daha uyumlu olurmuş (:

ruby 01-02-2008 11:15:05

Ali veli bunların hepsi belli :)

undefined 01-02-2008 11:25:50

bence büyük ihtimalle amerikan filmlerindeki gibi vuralın üzerinden yere düşecek vuranın kemikleri kırılacak ölecek, polat yumuşak iniş yapmış olacak :D

hybc 01-02-2008 11:51:52

Alıntı:

SpYCoD3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397303)
bence aşşağıda kamyon vardı onun kasasına düşcekler kamyonun şöförüde abdulhey:)

Abdülheyin ayaklarının altı kamyon kullanmaya müsait değildir daha iyileşemedi, malum frendi, debriyajdı olmaz yani kesin Hüsnü Bey vardır...:)

undefined 01-02-2008 11:55:09

abdulhey yuuruyemiyordu koşmaya başladı araba değil uçak bile kullanır

Macabré 01-02-2008 13:42:29

Alıntı:

undefined Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1398766)
abdulhey yuuruyemiyordu koşmaya başladı araba değil uçak bile kullanır

Haha aynen öyle :)

Macabré 01-02-2008 13:46:43

Alıntı:

ruby Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1398187)
İskener Büyük kimdir :) yani dizi olarak izlendigi belli kim olacak Veli Küçük tabikide ;)

Hay bin yaşa sen emi!
Veli Küçük tabi yaa süpersin vallahi aklıma gelmemişti :)

Fhenix 01-02-2008 14:18:43

Arkadaşlar benim kaçırdığım bazı yerler var,
Adem polat'ın yanındayken nasıl hakanın yanına gitti?

MicroChip 01-02-2008 14:20:15

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1399510)
Arkadaşlar benim kaçırdığım bazı yerler var,
Adem polat'ın yanındayken nasıl hakanın yanına gitti?

adem telefon açtı hakana işi bitirdim buluşalım diye..sonrasını biliyosun.. memati bitane yedi :D

Fhenix 01-02-2008 14:56:19

evet mematinin yediği tokadı gördüm:D
de adem polatın yanından nasıl kaçtı?

vezir 01-02-2008 15:00:46

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1399728)
evet mematinin yediği tokadı gördüm:D
de adem polatın yanından nasıl kaçtı?

kaçmadı özellikle yolladılar

MicroChip 01-02-2008 15:02:04

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1399728)
evet mematinin yediği tokadı gördüm:D
de adem polatın yanından nasıl kaçtı?

sen akşam kurtlar vadisini izlediğinden eminmisin :p:D

vBDesTabe 01-02-2008 16:09:45

dizide kalite yavaş artıyor...

My_X 01-02-2008 16:12:04

orda aşağı atladı kalite kalmadı :D cüneyt arkın işine benzedi

noxious 01-02-2008 16:18:48

aşağıda bi kamyonet vardı büyük ihtimalle onun üstüne düşecekler :)

GIGC 01-02-2008 16:28:41

Alıntı:

noxious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1400204)
aşağıda bi kamyonet vardı büyük ihtimalle onun üstüne düşecekler :)

kesinlikle katılıyorum. ya senin dediğim gibi olur yada haftaya polat ölür ve finali izlemiş oluruz :=)

vBDesTabe 01-02-2008 16:35:53

Alıntı:

My_X Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1400178)
orda aşağı atladı kalite kalmadı :D cüneyt arkın işine benzedi

neden kalite gitsinki matrix daha saçma veyahutta herkesin begeni ile izledigi filmlerde dahada abartı var

DreamSinger 01-02-2008 16:38:05

büyük ihtimalle kamyon kasasında bir balon şişecek ve üzerine düşecekler çünki adamlarını alabilmesi için polatın vuralı sağ salim karaya çıkarması lazım ademin mematiye bıçağı vereceğinden haberdar değil. Belirsizlik vardı orda ya başaramazsan adem deyip durdular yani ademe güvenip adamlarını riske atarsa işin poku çıkar.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:20:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.