R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

SABOCES 31-01-2008 23:57:17

ahanda bunlarda kapışır şimdi bi avatar için :S :D

MicroChip 31-01-2008 23:58:30

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396720)
ahanda bunlarda kapışır şimdi bi avatar için :S :D

yok o kadar küçülmedik...

avatar herkese açıkmış..sorun yok yani :)

DreamSinger 31-01-2008 23:58:41

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396567)
Bence Megane nin üstünde düşcekler arabaya yazık olcak :(

megan yapı olarak full plastik neredeyse ayrıca şimdi yakadar hep jeep ile dolandılar megan nerden girdi altlarına ? meganda bi nane var.

Fatich 31-01-2008 23:59:50

Bırakın avatarı falan Polat nasıl atladı öyle bu dizi Türkiye'de tabi 10 numara olur reyting rekorları kırar böyle dizi yok böyle aksiyon yok piyasada. :D

Macabré 01-02-2008 00:00:00

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396726)
yok o kadar küçülmedik...

avatar herkese açıkmış..sorun yok yani :)

Hehe bende farklı bir kare yaparım banane :p

Grafix 01-02-2008 00:03:17

renault'ları sadece devlet kullanır,iskender gelmiş olabilir.

MicroChip 01-02-2008 00:04:22

iskender diziye bi ayar çekicek ama du bakalım...

ManuaL 01-02-2008 00:04:26

Alıntı:

Grafix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396749)
renault'ları sadece devlet kullanır,iskender gelmiş olabilir.

sadece değil genellikle demek istedin sanırım :D

vezir 01-02-2008 00:04:41

bulutu hiç konuşmadık :D

Macabré 01-02-2008 00:05:07

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396754)
iskender diziye bi ayar çekicek ama du bakalım...

Harbi öyle :D
İskender diziye ayar çekicek :D

ManuaL 01-02-2008 00:06:21

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396758)
Harbi öyle :D
İskender diziye ayar çekicek :D

iskender değil ayar hiç bişi çekemez ölümsüz polat sıkar kafasına :p

MicroChip 01-02-2008 00:07:25

bütün r10 kvp hayranı heralde:D

Konuyu Toplam 38 üye okuyor. (34 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)

hengame 01-02-2008 00:07:49

polata bişi olmaz vural kesin ölür iskende kim yaw yeni biri mi

Kerem 01-02-2008 00:09:22

http://img516.imageshack.us/img516/3...14nfor0hy8.jpg

Alıntı: DP Forumları

Macabré 01-02-2008 00:10:47

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396791)

Koptum koptum + Koptum
Veee + REP :D

LG700 01-02-2008 00:12:58

Yumuşak bi zemine düşerler sonrada Abdulhey alıp götürür Polatla Vuralı gibime geliyo bakalım ne olcak :)

MicroChip 01-02-2008 00:13:25

mematide ademden bitane yedi ya orda iyi güldüm:D ama ince iş sırtından bıçağı bırakıverdi


avatar yapıcak arkadaşlar için :p
http://www.kurtlarvadisi.com/images/anasayfa_banner.jpg

DreamSinger 01-02-2008 00:15:43

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396821)
mematide ademden bitane yedi ya orda iyi güldüm:D ama ince iş sırtından bıçağı bırakıverdi

ahanda buraya yazıorum memati silahın kapzasıyla ademin kafa tasına vurmazsa ne olim (:

Macabré 01-02-2008 00:16:45

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396821)
mematide ademden bitane yedi ya orda iyi güldüm:D ama ince iş sırtından bıçağı bırakıverdi


avatar yapıcak arkadaşlar için :p
http://www.kurtlarvadisi.com/images/anasayfa_banner.jpg

Vurau dişlerini fırçalamıyo :D

dEaTh 01-02-2008 00:16:51

iskender benim :D
hepsi yusuf yusuf oldu :D

MicroChip 01-02-2008 00:18:45

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396849)
Vurau dişlerini fırçalamıyo :D

cigarette saolsun:)

Macabré 01-02-2008 00:20:24

Alıntı:

dEaTh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396850)
iskender benim :D
hepsi yusuf yusuf oldu :D

Bu arada eski imzamı çalmışsın hayırlı olsun :D

dEaTh 01-02-2008 00:22:18

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396880)
Bu arada eski imzamı çalmışsın hayırlı olsun :D

eski imzanmi 8 aydir bu imza var:rolleyes:

Sabri 01-02-2008 00:27:59

Alıntı:

dEaTh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396899)
eski imzanmi 8 aydir bu imza var:rolleyes:

Becede haklısın :)
Webmaster Forum & Webmaster Okulu - Profili Göster: dEaTh

Macabré 01-02-2008 00:37:31

Neyse rastgelmiş kızma canım :)

ach 01-02-2008 00:45:50

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396791)

hangi dp ? ...

SABOCES 01-02-2008 00:48:16

edit: digitalpoint sandım..

Kerem 01-02-2008 00:48:55

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397068)
hangi dp ? ...

DivXPlanet

ach 01-02-2008 00:54:55

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397082)
edit: digitalpoint sandım..

bende digitalpoint sandım dedim o kadar büyüdü mü KV :D
divxplanetmiş :)

Macabré 01-02-2008 01:11:01

Hee DigitalPoint :D

MicroChip 01-02-2008 01:14:30

konu soğudu sanırım:)

şimdi 1hafta bekleki gelsin :p

Macabré 01-02-2008 01:16:55

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397247)
konu soğudu sanırım:)

şimdi 1hafta bekleki gelsin :p

Maalesef :(
Ama artık işler düzelsin canıma tak etti bu Vural filan
Vurup alıcaksın bunu :D Kötü oldu tamam :)

MicroChip 01-02-2008 01:18:57

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397259)
Maalesef :(
Ama artık işler düzelsin canıma tak etti bu Vural filan
Vurup alıcaksın bunu :D Kötü oldu tamam :)

iskenderi boşunamı çağırdılar.. o el atıcak işte:)

Macabré 01-02-2008 01:23:22

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397269)
iskenderi boşunamı çağırdılar.. o el atıcak işte:)

Artık el mi atar kol mu bilemem de bişeyler yapsın canımıza tak etti..

ach 01-02-2008 01:26:10

kv forumda polat nasıl kurtulacak 25. bölüm tahmini konusu açmışlar.
Pana Film Resmi Forum • Başlık görüntüleniyor - 25.Bölüm Tahminleriniz Buraya
25. bölüm fragmanı 2 güne çıkar ;)

SpYCoD3r 01-02-2008 01:28:07

bence aşşağıda kamyon vardı onun kasasına düşcekler kamyonun şöförüde abdulhey:)

MicroChip 01-02-2008 01:31:44

Alıntı:

SpYCoD3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397303)
bence aşşağıda kamyon vardı onun kasasına düşcekler kamyonun şöförüde abdulhey:)

kamyonda giderken yukarı hakanada sıkarlar..hakanda çöpe düşer pişti olur :D :D :D

Macabré 01-02-2008 01:33:23

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397317)
kamyonda giderken yukarı hakanada sıkarlar..hakanda çöpe düşer pişti olur :D :D :D

Sizmi yazıyonuz hocam bu diziyi ? :D

MicroChip 01-02-2008 01:34:27

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1397327)
Sizmi yazıyonuz hocam bu diziyi ? :D

tamamen varsayımlar üzerinden konuşuyorum :D

Selamdar 01-02-2008 01:44:12

Benim anlamadığım olay şu , bu kamyonetin içine düştüler diyelim. Polat kamyonetin içine düşmeyi nasıl hesap ediyo :D. Özel eğitimde bununda mı taktiğini verdiler :D. Bence 2 kişi alta branda açamayacağına göre büyük balon şişirirler :D:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:32:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.