R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

TeKKursun 31-01-2008 22:58:42

o neydi yaaa ikisi aşağı uçtu :D

appps 31-01-2008 22:59:13

Spiderpolat :D

Serdi 31-01-2008 22:59:22

Polat kurtulur:)

SABOCES 31-01-2008 22:59:43

yürü be polat öleceksek beraber ölecez :D kamyon var altta bişi olmaz

iBiL 31-01-2008 22:59:53

Normalde öyle atlasa bir yeri kırılması gerek. :)

MicroChip 31-01-2008 23:00:12

azım açık kaldı :D resmen uçtular

ya diziyi bitirecekler yada bi mucize olucak:p

Hostsahibi 31-01-2008 23:00:18

Sabo kamyonu nasıl hatırladın yaaa :D kalpten ölücez biz burda sen kamyonu hatırladın helal olsun sana :)

ManuaL 31-01-2008 23:00:25

yumuşak birşey bulurlar üstüne düşmek için :D gerçi sert bir yere düşerler herhalde vural kalkan görevi görür polat kurtulur :D

iBiL 31-01-2008 23:01:21

Ayrıca çok erken bitti :(

vezir 31-01-2008 23:01:42

ne bölümdü yaw.

Kurtlar vadisi hiç bitmesin :cry

El-Turko 31-01-2008 23:02:06

Vural kesin öldü. Polat 9 canlı. Ama her bölümü süper ya şimdi bekle dur 1 hafta daha.

Labidu 31-01-2008 23:02:11

yav böyle sonmu olur ama süper oldu

vezir 31-01-2008 23:02:27

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396327)
Ayrıca çok erken bitti :(

erken bitti ama kısalığından değil. reklam arası çok azdı 2 kez reklam verdiler. şaşırdım gerçekten :)

Hostsahibi 31-01-2008 23:02:34

artik erken bitiyor siyaset meydanı yüzünden. ama böyle daha iyi eskiden 00:30 ları buluyordu bitmesi

Ufuk Gedik 31-01-2008 23:03:02

Polat ölecek,iskender gelecek.

Duygusal 31-01-2008 23:03:27

Çok heycanlı bitti yaa.

iBiL 31-01-2008 23:03:45

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396341)
Polat ölecek,iskender gelecek.

Polat ın yerini kimse tutamaz. :cry

SABOCES 31-01-2008 23:04:13

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396322)
Sabo kamyonu nasıl hatırladın yaaa :D kalpten ölücez biz burda sen kamyonu hatırladın helal olsun sana :)

birazdan düşer linkleri tekrar izleyin kamyon var aşağıda saman felan ya da ne bilem polat baba için belki pamuk vardır orda:D:D

dandandandanşkaşs:D:D:D koptum yaaa

ByMsT 31-01-2008 23:04:15

Polat kurtulur Vural kurtulamaz sanırım veya altta bişey var onun üstüne düşecekler :)

vezir 31-01-2008 23:04:17

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396341)
Polat ölecek,iskender gelecek.

azından yel alsın

:D

yakamoz01 31-01-2008 23:04:20

sonunu izleyemedim yaw youtube a saldırıyorum hemen

Hostsahibi 31-01-2008 23:04:36

ya bu iskender de neyin nesidir ben onu tanımıyorum??

Duygusal 31-01-2008 23:05:07

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396341)
Polat ölecek,iskender gelecek.

kaynak var mı ? Yoksa sizin düşünceniz mi?

Ufuk Gedik 31-01-2008 23:05:14

Bana öyle geliyor.
Çünkü vural bile tırstı İskender arayınca.Artık her kimse =)

Jason 31-01-2008 23:05:42

hepimiz polat'ız bi polat gider bi polat gelir..
ama ölmez o ya 9 canlı (:
iskender kim acaba?

ByMsT 31-01-2008 23:05:58

Bir reklam tam 5 kere çıktı ya arka arkaya :)

Duygusal 31-01-2008 23:06:35

Alıntı:

Jason Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1396366)
hepimiz polat'ız bi polat gider bi polat gelir..
ama ölmez o ya 9 canlı (:
iskender kim acaba?

Derin devlet heralde.

iBiL 31-01-2008 23:06:37

İskender benim

Grafix 31-01-2008 23:08:00

iskender tahminen gerçek devlet diye tabir edilen kurumda görevli bir paşa,
bence polat yeniden kurtulacak altta abdülhey ile hüsnünün tezgahı var gibi..

husay 31-01-2008 23:08:00

Canım iskender çekti yahu :(

H5PY0 31-01-2008 23:08:10

Senaryoyu yazana helal olsun :/

TReX 31-01-2008 23:11:06

o sondaki atlama sahnesi süperdi hiç beklenmedik bi anda bu dizi her yönüyle hakkını veriyor bence.

LG700 31-01-2008 23:11:16

Aşağıda abdulhey var polatla beraber vuralı alıp gidicek kesin :)

Labidu 31-01-2008 23:11:39

Polat Ölmez yani öyle bir senaryo şekillenmesi Çakır dan sonra 2.ci kez yaşanmaz diye düşünüyorum.

Ama Bu adam 3 bölümde ayrı ayrı 10larca ölümden kurtuldu.Bundanda kurtulursa Bu senaristler geyikmi yapıyor şeklini alacak gibi olay.Kaç canlı bu adam olayı yani.

Ama düştükleri yerde bişe olabilir ölmelerini engelleyecek bu ihtimalide göze almak lazım.(Su bile olabilir görmedik çünkü)

Ama yinede cidden işin cılkını çıkartıyorlar yani..

Yinede şunuda belirtmekte fayda var.Polat o adamın herhangi bir anlaşma yapmayacağını,mutlaka oraya gittiğinde kendisini öldüreceğini biliyordur.Ona göre arkadaşlarında dediği gibi bir tezgah söz konusu olabilir.

vezir 31-01-2008 23:13:36

saçma olacak ne var bu adam hüsnü ve abdülheyle birlikte değilmiydi?

polat tek değildi sonuçta tabiki altta hüsnü ve abdülheyin oyunu olacak.

betona vural altta polat üstte çakılıp polat kalkıp yürümeyecek herhalde böyle bir senaryo bekleyen yoktur diye tahmin ediyorum.

SABOCES 31-01-2008 23:13:36

Aşağıda kamyon var kimse görmedimi bu sahneyi bi ben mi farkettim ?

Ufuk Gedik 31-01-2008 23:13:42

Ozaman iskender gelince Vural'ı çok pis harcar =) tabi akabinde hakanda mort olacak.

vezir 31-01-2008 23:14:46

++++SABQCES doğru söylüyor kamyonu farkettim ama kamyonun olduğu yer uçtukları yerin altımı bilemiyorum.

RemiX 31-01-2008 23:14:51

iitfayiye brandası bekliyordur aşağıda :) üstekilerede hortumla su fışkırtıp tabancalarını düşürürler. fıskiye basıncıda dayanamayıp hakan düşer brandayı kaldırırlar :D Yeni biri türedi büyük iskender kebap :)+

LG700 31-01-2008 23:14:58

İskender kim bilen varmı.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:46:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.