![]() |
o neydi yaaa ikisi aşağı uçtu :D |
Spiderpolat :D |
Polat kurtulur:) |
yürü be polat öleceksek beraber ölecez :D kamyon var altta bişi olmaz |
Normalde öyle atlasa bir yeri kırılması gerek. :) |
azım açık kaldı :D resmen uçtular ya diziyi bitirecekler yada bi mucize olucak:p |
Sabo kamyonu nasıl hatırladın yaaa :D kalpten ölücez biz burda sen kamyonu hatırladın helal olsun sana :) |
yumuşak birşey bulurlar üstüne düşmek için :D gerçi sert bir yere düşerler herhalde vural kalkan görevi görür polat kurtulur :D |
Ayrıca çok erken bitti :( |
ne bölümdü yaw. Kurtlar vadisi hiç bitmesin :cry |
Vural kesin öldü. Polat 9 canlı. Ama her bölümü süper ya şimdi bekle dur 1 hafta daha. |
yav böyle sonmu olur ama süper oldu |
Alıntı:
|
artik erken bitiyor siyaset meydanı yüzünden. ama böyle daha iyi eskiden 00:30 ları buluyordu bitmesi |
Polat ölecek,iskender gelecek. |
Çok heycanlı bitti yaa. |
Alıntı:
|
Alıntı:
dandandandanşkaşs:D:D:D koptum yaaa |
Polat kurtulur Vural kurtulamaz sanırım veya altta bişey var onun üstüne düşecekler :) |
Alıntı:
:D |
sonunu izleyemedim yaw youtube a saldırıyorum hemen |
ya bu iskender de neyin nesidir ben onu tanımıyorum?? |
Alıntı:
|
Bana öyle geliyor. Çünkü vural bile tırstı İskender arayınca.Artık her kimse =) |
hepimiz polat'ız bi polat gider bi polat gelir.. ama ölmez o ya 9 canlı (: iskender kim acaba? |
Bir reklam tam 5 kere çıktı ya arka arkaya :) |
Alıntı:
|
İskender benim |
iskender tahminen gerçek devlet diye tabir edilen kurumda görevli bir paşa, bence polat yeniden kurtulacak altta abdülhey ile hüsnünün tezgahı var gibi.. |
Canım iskender çekti yahu :( |
Senaryoyu yazana helal olsun :/ |
o sondaki atlama sahnesi süperdi hiç beklenmedik bi anda bu dizi her yönüyle hakkını veriyor bence. |
Aşağıda abdulhey var polatla beraber vuralı alıp gidicek kesin :) |
Polat Ölmez yani öyle bir senaryo şekillenmesi Çakır dan sonra 2.ci kez yaşanmaz diye düşünüyorum. Ama Bu adam 3 bölümde ayrı ayrı 10larca ölümden kurtuldu.Bundanda kurtulursa Bu senaristler geyikmi yapıyor şeklini alacak gibi olay.Kaç canlı bu adam olayı yani. Ama düştükleri yerde bişe olabilir ölmelerini engelleyecek bu ihtimalide göze almak lazım.(Su bile olabilir görmedik çünkü) Ama yinede cidden işin cılkını çıkartıyorlar yani.. Yinede şunuda belirtmekte fayda var.Polat o adamın herhangi bir anlaşma yapmayacağını,mutlaka oraya gittiğinde kendisini öldüreceğini biliyordur.Ona göre arkadaşlarında dediği gibi bir tezgah söz konusu olabilir. |
saçma olacak ne var bu adam hüsnü ve abdülheyle birlikte değilmiydi? polat tek değildi sonuçta tabiki altta hüsnü ve abdülheyin oyunu olacak. betona vural altta polat üstte çakılıp polat kalkıp yürümeyecek herhalde böyle bir senaryo bekleyen yoktur diye tahmin ediyorum. |
Aşağıda kamyon var kimse görmedimi bu sahneyi bi ben mi farkettim ? |
Ozaman iskender gelince Vural'ı çok pis harcar =) tabi akabinde hakanda mort olacak. |
++++SABQCES doğru söylüyor kamyonu farkettim ama kamyonun olduğu yer uçtukları yerin altımı bilemiyorum. |
iitfayiye brandası bekliyordur aşağıda :) üstekilerede hortumla su fışkırtıp tabancalarını düşürürler. fıskiye basıncıda dayanamayıp hakan düşer brandayı kaldırırlar :D Yeni biri türedi büyük iskender kebap :)+ |
İskender kim bilen varmı. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:46:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.