![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Napıyorum ben burada yaaa bir sürü iş var yapılacak offf perşembe gecelerini sevmiyorum:cry:cry:cry:cry |
abdüle üzüldüm ya...Acaba diger hafta ne olacak |
https://www.r10.net/images/statusicon/post_old.gif 04-10-2007, 11:58 PM https://www.r10.net/maxigeyiq/82486-k...tml#post967086 Senaryo'yu ben yazdım:rolleyes: |
Memati kurtarır hepsini :) |
Yalçın Bulut: Memati Baş'ın saldırısına uğradık! Ödürdü beni ya :) |
Alıntı:
eee mematide onun gülü :) |
Alıntı:
|
fuat ve bulut'un av maceraları komedi :D bide üstüne adamı vurup bulutun "memati başın saldırısına uğradık demesi ayrı bir komedi" :D:D |
yav şu buluta bayılıyorum vallaa :D bide memati saldırdı diyor :D |
memati buluttan yardım istese bulut ona seve seve yardım eder nede olsa onun şekeri :) ayrıca abdülheyden hayır gelmez artık "kuş öldü" bikere :) final sahnesini bir kez daha izlemek isteyenler için kurtlarvadisi.com kendi sitesinde yayınlamış final kısmını Kurtlar Vadisi Pusu |
Fragmanı izleyen olduysa bu konudaki bir arkadaşın dedigi gibi Abdülhey Polat'ın silahıyla vuruyor adamı :) Bu haftada büyük heyecan var :D Fragman için -> Kurtlar Vadisi Pusu |
Tahmin doğru çıkdı abdülhey vuruyor. :) |
Fragmaninda Bile kalbim güm güm atiyodu :p vay bee |
Canlı bomba var hastanede :) |
abdülü kurtardılar iyi.Vural öldü:) Bakarım o canlı bomba nasıl halledilecek:) yakında Hakanın Ölümü Olacak Gibi... |
Bütün önemli sahneleri fragmanda veriyorar :( |
Vuralın öldüğü kesin değilki :) |
Alıntı:
|
polatın kurşun döktürmesi lazım :) çevresindeki herkese bişeyler oldu. ayrıca tuncayın hastanesinin olması iyi olmuş yoksa devlet hastanelerinde ssk kuyruklarında telef olur ekip:) |
Alıntı:
|
bitti dizi iyice saçmalamaya başlamışlar, etraftan anlatılan sahneleri duymak bile bu izlenimi verdi bana. |
dana ne diyon sen yaw daha yeni başladı dizi :) |
Alıntı:
Gerçi oda var her bölüm öyle bir yerde bitiyorki sıkıysa gelecek bölümü izleme :) |
Sanırım bu bölümün sonunda canlı bomba kızı görecez son anında,sonra bitecek :) Öyle olursa film bıktırır.Kaç bölümdür sonunda hep aynı sahne var. |
Bencede orada bitecek.Gerçekten sonları sıkmaya başladı.İnsanı strese sokuyor :D |
Amaçları da bu zaten, strese sokmak ve bir sonraki haftayı iple çekmemizi sağlamak. Ne kadar çok merak edersek, edilmesini sağlarsak, o kadar çok kişi izler, rayting artar, buna bağlı olarak da reklamlar değerlenir, reklam gelirleri yükselir. :) Tamamen ticari bir durum yani. :D Bunun yanında, başta senaristler olmak üzere tüm yapım ekibini de kutlamak gerekir ki, bu dizi Türkiye'de gerek konusu, gerek anlatım tekniği, gerekse çekim teknikleri olarak bir ilki gerçekleştiriyor. Eğer yanlış bilmiyorsam, Türkiye'nin en yüksek bütçeli dizisi Kurtlar Vadisi. Her bir bölümün 1 milyon $ olduğunu duymuştum... |
Özet başladı tabi benim mesaide hadi hayırlısı bakalım neler olacak |
Bende birazdan video çekmeye başlicam :D |
bence o üzerinde bomba olan kız polattan yardım istiyecek patlatmıcak bombayı :) |
Bu akşam yüksek aksiyonlu sahnelere tanık olacağız gibi gözüküyor. |
saat kaç başlıyordu vadi ya |
Reklamlardan sonra :) |
Show'u güzel gösteren bir internet kanalı yok mu dur? |
Özlemiştik "Tanrı'dan diledim" türküsünü, iyi geldi. :D |
İlk kısım vence cok guzel ıdı zekaya agırlık verılmş olmayacak supermanlık yapmadılar.Hoşuma gitti bu. |
Alıntı:
en güzeli budur herhalde :) |
Alıntı:
|
mermi yutturma sahnesi müthişti :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:47:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.