R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

izmirli_ 22-11-2007 23:37:44

Alıntı:

kenantr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1128707)
Polat abdülün tek kolunu çözüyor tam sarılırken kafasına silah dayanıyor.

Büyük ihtimal abdülhey o silahı itebilir :) Acaba Memati Baş ne yapacak :D

izmirli_ 22-11-2007 23:46:12

Alıntı:

kenantr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1128387)
Abdülhey işkencde iken çalan türkü

Değirmen Başında Vurdular Beni
Erzurum-Mehmet Şaban Ataman-Neriman Tüfekçi
Değirmen Başında Vurdular Beni Vuy
Kirli Tütünlüğe (Oğul Oğul Oğul) Sardılar Beni
Vurma Ragıp Vurma Nar Danesiyem Vuy
Anamın Babamın (Oğul Oğul Oğul) Bir Danesiyem
Değirmen Başında Vuy Ana Tepem Vuy
Gaytan Bıyıhlaran (Oğul Oğul Oğul) Gül Suyi Serpem
Vurma Ragıp Vurma Nar Danesiyem Vuy
Anamın Babamın (Oğul Oğul Oğul) Bir Danesiyem
Atımı Bağladım Nar Ağacına Vuy
Perçemim Dolaştı (Oğul Oğul Oğul) Gül Ağacına
Vurma Ragıp Vurma Nar Danesiyem Vuy
Anamın Babamın (Oğul Oğul Oğul) Bir Danesiyem

TÜRKÜ MP3 İNDİR

Bunu söyleyen türkücü yani Aysun Gültekinini sesinden olsaydı daha güzel olurdu ya :) Bu kadın Köprü dizisininde müziklerini yapıyor...Gökhan Kırdar la...

kenantr 23-11-2007 00:57:26

Alıntı:

izmirli_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1128779)
Bunu söyleyen türkücü yani Aysun Gültekinini sesinden olsaydı daha güzel olurdu ya :) Bu kadın Köprü dizisininde müziklerini yapıyor...Gökhan Kırdar la...

Dizi esnasında çalan ve ilk defa duyduğum bir türkü idi daha sahne bitmeden yayınladım daha ne istiyorsun:p

Napıyorum ben burada yaaa bir sürü iş var yapılacak offf perşembe gecelerini sevmiyorum:cry:cry:cry:cry

ForumiYi 23-11-2007 01:13:34

abdüle üzüldüm ya...Acaba diger hafta ne olacak

UnreaLcı_OkaN 23-11-2007 02:21:36

https://www.r10.net/images/statusicon/post_old.gif 04-10-2007, 11:58 PM
https://www.r10.net/maxigeyiq/82486-k...tml#post967086
Senaryo'yu ben yazdım:rolleyes:

Sabri 23-11-2007 03:01:51

Memati kurtarır hepsini :)

Rometeus 23-11-2007 03:03:53

Yalçın Bulut: Memati Baş'ın saldırısına uğradık!

Ödürdü beni ya :)

Sabri 23-11-2007 03:05:04

Alıntı:

Rometeus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1129387)
Yalçın Bulut: Memati Baş'ın saldırısına uğradık!

Ödürdü beni ya :)


eee mematide onun gülü :)

izmirli_ 23-11-2007 09:55:35

Alıntı:

kenantr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1129052)
Dizi esnasında çalan ve ilk defa duyduğum bir türkü idi daha sahne bitmeden yayınladım daha ne istiyorsun:p

Napıyorum ben burada yaaa bir sürü iş var yapılacak offf perşembe gecelerini sevmiyorum:cry:cry:cry:cry

Tamam tamam teşekkürler abi...:D

Ufuk Gedik 23-11-2007 10:04:15

fuat ve bulut'un av maceraları komedi :D
bide üstüne adamı vurup bulutun "memati başın saldırısına uğradık demesi ayrı bir komedi" :D:D

fatihbaz 23-11-2007 11:31:42

yav şu buluta bayılıyorum vallaa :D bide memati saldırdı diyor :D

noxious 23-11-2007 19:20:41

memati buluttan yardım istese bulut ona seve seve yardım eder nede olsa onun şekeri :)
ayrıca abdülheyden hayır gelmez artık "kuş öldü" bikere :)

final sahnesini bir kez daha izlemek isteyenler için kurtlarvadisi.com kendi sitesinde yayınlamış final kısmını
Kurtlar Vadisi Pusu

Onurss 27-11-2007 16:03:01

Fragmanı izleyen olduysa bu konudaki bir arkadaşın dedigi gibi Abdülhey Polat'ın silahıyla vuruyor adamı :) Bu haftada büyük heyecan var :D

Fragman için -> Kurtlar Vadisi Pusu

ByMsT 27-11-2007 16:13:10

Tahmin doğru çıkdı abdülhey vuruyor. :)

dEaTh 27-11-2007 16:13:15

Fragmaninda Bile kalbim güm güm atiyodu :p
vay bee

ByMsT 27-11-2007 16:16:38

Canlı bomba var hastanede :)

Red John 27-11-2007 16:22:04

abdülü kurtardılar iyi.Vural öldü:)
Bakarım o canlı bomba nasıl halledilecek:)
yakında Hakanın Ölümü Olacak Gibi...

Sabri 27-11-2007 16:28:42

Bütün önemli sahneleri fragmanda veriyorar :(

ByMsT 27-11-2007 16:33:35

Vuralın öldüğü kesin değilki :)

kenantr 27-11-2007 16:53:28

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1139940)
Bütün önemli sahneleri fragmanda veriyorar :(

Nereden biliyorsun tüm önemli sahneler olduğunu bu sahneer geçen bölümden kalan sorulara ait sahneler ya bu bölümün sahnelerı ya bir dahaki bölüme kalacak olan soru işaretleri;)

noxious 27-11-2007 17:54:48

polatın kurşun döktürmesi lazım :) çevresindeki herkese bişeyler oldu.
ayrıca tuncayın hastanesinin olması iyi olmuş yoksa devlet hastanelerinde ssk kuyruklarında telef olur ekip:)

fatihbaz 27-11-2007 18:23:33

Alıntı:

noxious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1140251)
polatın kurşun döktürmesi lazım :) çevresindeki herkese bişeyler oldu.
ayrıca tuncayın hastanesinin olması iyi olmuş yoksa devlet hastanelerinde ssk kuyruklarında telef olur ekip:)

bu olanlar üzerine polatın kendi kurşun dökecek :D

deli dana 27-11-2007 19:13:46

bitti dizi iyice saçmalamaya başlamışlar, etraftan anlatılan sahneleri duymak bile bu izlenimi verdi bana.

vezir 27-11-2007 19:55:11

dana ne diyon sen yaw daha yeni başladı dizi :)

Sabri 27-11-2007 20:55:09

Alıntı:

kenantr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1140044)
Nereden biliyorsun tüm önemli sahneler olduğunu bu sahneer geçen bölümden kalan sorulara ait sahneler ya bu bölümün sahnelerı ya bir dahaki bölüme kalacak olan soru işaretleri;)


Gerçi oda var her bölüm öyle bir yerde bitiyorki sıkıysa gelecek bölümü izleme :)

ArtikTEK 28-11-2007 07:50:43

Sanırım bu bölümün sonunda canlı bomba kızı görecez son anında,sonra bitecek :) Öyle olursa film bıktırır.Kaç bölümdür sonunda hep aynı sahne var.

Onurss 28-11-2007 12:44:29

Bencede orada bitecek.Gerçekten sonları sıkmaya başladı.İnsanı strese sokuyor :D

Kerem 28-11-2007 18:10:07

Amaçları da bu zaten, strese sokmak ve bir sonraki haftayı iple çekmemizi sağlamak. Ne kadar çok merak edersek, edilmesini sağlarsak, o kadar çok kişi izler, rayting artar, buna bağlı olarak da reklamlar değerlenir, reklam gelirleri yükselir. :) Tamamen ticari bir durum yani. :D Bunun yanında, başta senaristler olmak üzere tüm yapım ekibini de kutlamak gerekir ki, bu dizi Türkiye'de gerek konusu, gerek anlatım tekniği, gerekse çekim teknikleri olarak bir ilki gerçekleştiriyor. Eğer yanlış bilmiyorsam, Türkiye'nin en yüksek bütçeli dizisi Kurtlar Vadisi. Her bir bölümün 1 milyon $ olduğunu duymuştum...

kenantr 29-11-2007 20:05:39

Özet başladı tabi benim mesaide hadi hayırlısı bakalım neler olacak

appps 29-11-2007 20:43:07

Bende birazdan video çekmeye başlicam :D

noxious 29-11-2007 20:46:10

bence o üzerinde bomba olan kız polattan yardım istiyecek patlatmıcak bombayı :)

odin 29-11-2007 20:46:48

Bu akşam yüksek aksiyonlu sahnelere tanık olacağız gibi gözüküyor.

fraklit 29-11-2007 21:39:07

saat kaç başlıyordu vadi ya

Akbas 29-11-2007 21:40:06

Reklamlardan sonra :)

enxdesigN 29-11-2007 21:51:56

Show'u güzel gösteren bir internet kanalı yok mu dur?

Kerem 29-11-2007 22:11:37

Özlemiştik "Tanrı'dan diledim" türküsünü, iyi geldi. :D

kenantr 29-11-2007 22:12:35

İlk kısım vence cok guzel ıdı zekaya agırlık verılmş olmayacak supermanlık yapmadılar.Hoşuma gitti bu.

Sabri 29-11-2007 22:15:59

Alıntı:

enxdesigN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1147945)
Show'u güzel gösteren bir internet kanalı yok mu dur?

ShowTvnet - Canlı

en güzeli budur herhalde :)

fatihbaz 29-11-2007 22:16:40

Alıntı:

noxious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1147637)
bence o üzerinde bomba olan kız polattan yardım istiyecek patlatmıcak bombayı :)

eger o bombayı üstüne takıyorsan patlatacaksın kardeşim :D neden yardım isteyecek ki polat tan?abi birisi üzerime bomba bagladı,sana zahmet çıkarıver mi diyecek :p

project2007 29-11-2007 22:53:31

mermi yutturma sahnesi müthişti :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:47:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.