![]() |
bu adam ihtiyarlardan değil miydi ? |
Alıntı:
|
Yönetmen değişmiş.Zeynep diye bir yönetmen gelmiş.Tabi kadın olunca dizide pembe taraftarı oluyor :D:D Ben sevdim bu kabasakal peder beyi :D |
Polatın isteyipte alamayıcağı kız varmı.. :rolleyes::D |
Alıntı:
ihtiyarlar heyetinden gibi hatırlıyorum adamı. |
Alıntı:
bu arada ihtiyarlardan çıktı adam iyi mi :D |
ee ihtiyarlardan çıktıysa o zaman bunlar yemin etmediler mi evlenmemek için ? bu nasıl evlenmiş o zaman ? |
Alıntı:
|
eskiden polat bunu vurcakmı şunu kacırcakmı diyoduk şimdi abdulhey nikahlancakmı polat evlencekmi ? bune yaa fazla mı yüz verildi acaba bozdular kendilerini |
Ya bu adamı nerden tanıyorum ben o ihtiyarlar sahnesine baktım o adam değil.. |
abi bu peder demesin durunnnn siz kardeşsiniz :S türkiyede olmıyacak şeymi var :D |
Alıntı:
|
o zaman kızın babasıdır polat :D |
Alıntı:
Mehmet'i kurtaran türbeci. |
Güzel bir bölümdü ama 53. bölüm bol sürprizli olacak sanki. Aklıma takılansa iskenderin kızı çıkmasın bu... |
Lost'amı özeniyolar napıyolar bunlar yav. |
iskenderin kızı olmasın bu kız :-o polata intikam doguyor :D |
Ya şakayı bırakalım da bu adam iskenderin kızı çıkmasın.. |
ama şuda var iskender 22 sneedir nerdeydin dedi kızın maşallahı var 18 yaşında lise bitiyor 4 sene anaokulu okusa tam 22 yaşında oluyor :D:D:D |
Alıntı:
hee adam iskenderin kızı sen şaka mı yapıyorsun bizimi kafalıyorsun :D:D:D |
Alıntı:
Kurtlar Vadisi Pusu 1.Sezon ve 2.Sezondada yönetmenlik yapmış. Sanırım yine bir kaç bölümü o yönetecek yine Sadullah Şentürk Gelecek. Bu dizinin bu bölümlerinin aşk gönül işlerine dönme sebebi ise, Kurtların bildiği çok şey var tek amaçları dizinin gerçeği yansıtmadığını göstermeleridir. Ondan sonra yine oyunları gerçek halinde gösterecekler. İleride eskiye döner:) |
bence kızın babası ihtiyarlardan |
polat iskenderin damadı olacak düşünsenize :D |
ilk önce ben dedim:D Görürsünüz iskenderin kızı çıkacak ve kızın şu anki babasıda bu kızı zamanında evlatlık almış veya annesş tarafından emanet edilmiş. Doğal olarakta kızın babası iskenderi tanıyor. Polatı fuyunca bi şeylerin ortaya çıkmaması için evliliğe karşı durdu:) sadece bir düşünce...:D |
rhiller benden tam 4 dk önce yazmışsın o sırada başka konuyla ilgileniyordum :D benim aklımada geldi. :D hem sen yazmadan önce ben daha ne seneryolar gecirdimde burda banlanırım diye yazmıyorum :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
arkadaşlar kurtlar vadisi tam türk filmi modunda devam ediyor bence.. olasılıklarımıı sıralıyorum sizler için. polatın evleneceği kız aslında iskenderin öldürdüğü kadından olan ve bilmediği kızı , bu kızı ihtiyarlar heyetinden olan o adam sahiplenmiş ve bugüne kadar getirmiş işler böyle bir karmaşada devam edeceğe benziyor |
Rhiller´ söylemiş :) |
Kardeşim biz aksiyon dedikçe dizi iyice karız kız makarasına sardı işi.Gelinin babası da yaşlılardan olmasın. |
Alıntı:
karışacak ortalık yine :) |
yanlız polat mematiye laf soktu ya orada çok kötü güldüm yaa komşular rahatsız olmuştur ehueh :D |
Alıntı:
|
tombalacının ölümü gibi hiç kimsenin ölümü olmadı o sahne hala gözlerimde canlanıyor :) |
Alıntı:
|
:D öölee deme be kardeşim , halitin kardeşinin kafasının gitme sahnesi süperdi bkz"cani adamım ben" ehuhe |
Alıntı:
|
bu polatın manitasının babası tanıdık geldi acaba ihtiyarlardanmı? hadi ihtiyarlardan olsa haberi olur madem derin biriyse bilir kızının ne halt çevirdiğini :D bu kız iskenderin kızı olmasınad ne olursa olsun :D artık iskenderde ölsün hak etti sağlam bi ölümü iskender kadıncağızı yastıkla boğdu :( önümüzdeki bölüm harbiden ortalık karışacak bakalım kimin eli kimin cebinde |
Önümüzdeki bölüm değilde ondan sonraki bölüm daha heyecanlı olur gibime geliyor, çünkü önümüzdeki bölümde çözülmeye çalışacaklar :=) |
aslında polat açısından bu büyük bi fantaziye dönüşebilir bkz . iskenderin kızını ... :D:D:D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:31:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.