R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

TeXaS 19-03-2009 23:47:40

bu adam ihtiyarlardan değil miydi ?

okyay58 19-03-2009 23:48:48

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345179)
bu adam ihtiyarlardan değil miydi ?

bizede öyle geldi. bi yerden tanıdık geliyor :D

Ufuk Gedik 19-03-2009 23:48:54

Yönetmen değişmiş.Zeynep diye bir yönetmen gelmiş.Tabi kadın olunca dizide pembe taraftarı oluyor :D:D

Ben sevdim bu kabasakal peder beyi :D

zuperboy 19-03-2009 23:49:41

Polatın isteyipte alamayıcağı kız varmı.. :rolleyes::D

TeXaS 19-03-2009 23:50:06

Alıntı:

okyay58 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345187)
bizede öyle geldi. bi yerden tanıdık geliyor :D

polat ismini duyunca zaten şekli kaydı adamın :D

ihtiyarlar heyetinden gibi hatırlıyorum adamı.

anarschi 19-03-2009 23:51:30

Alıntı:

zuperboy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345198)
Polatın isteyipte alamayıcağı kız varmı.. :rolleyes::D

ben :D ehe

bu arada ihtiyarlardan çıktı adam iyi mi :D

TeXaS 19-03-2009 23:53:25

ee ihtiyarlardan çıktıysa o zaman bunlar yemin etmediler mi evlenmemek için ? bu nasıl evlenmiş o zaman ?

Razor_332 19-03-2009 23:56:03

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345236)
ee ihtiyarlardan çıktıysa o zaman bunlar yemin etmediler mi evlenmemek için ? bu nasıl evlenmiş o zaman ?

tam aklımdan geçti sen erken davranmışsın :D

izzyGM 20-03-2009 00:00:22

eskiden polat bunu vurcakmı şunu kacırcakmı diyoduk şimdi abdulhey nikahlancakmı polat evlencekmi ? bune yaa fazla mı yüz verildi acaba bozdular kendilerini

Macabré 20-03-2009 00:14:21

Ya bu adamı nerden tanıyorum ben o ihtiyarlar sahnesine baktım o adam değil..

romantikforum 20-03-2009 00:17:29

abi bu peder demesin durunnnn siz kardeşsiniz :S türkiyede olmıyacak şeymi var :D

Macabré 20-03-2009 00:18:43

Alıntı:

romantikforum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345427)
abi bu peder demesin durunnnn siz kardeşsiniz :S türkiyede olmıyacak şeymi var :D

Yok artık o kadar da değil :)

romantikforum 20-03-2009 00:20:13

o zaman kızın babasıdır polat :D

Ufuk Gedik 20-03-2009 00:20:32

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345403)
Ya bu adamı nerden tanıyorum ben o ihtiyarlar sahnesine baktım o adam değil..

Acı Hayat'ta vardı.
Mehmet'i kurtaran türbeci.

Rhiller 20-03-2009 00:20:41

Güzel bir bölümdü ama 53. bölüm bol sürprizli olacak sanki. Aklıma takılansa iskenderin kızı çıkmasın bu...

Peksoft 20-03-2009 00:22:54

Lost'amı özeniyolar napıyolar bunlar yav.

romantikforum 20-03-2009 00:24:50

iskenderin kızı olmasın bu kız :-o polata intikam doguyor :D

Macabré 20-03-2009 00:25:21

Ya şakayı bırakalım da bu adam iskenderin kızı çıkmasın..

romantikforum 20-03-2009 00:26:31

ama şuda var iskender 22 sneedir nerdeydin dedi kızın maşallahı var 18 yaşında lise bitiyor 4 sene anaokulu okusa tam 22 yaşında oluyor :D:D:D

romantikforum 20-03-2009 00:27:11

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345490)
Ya şakayı bırakalım da bu adam iskenderin kızı çıkmasın..


hee adam iskenderin kızı sen şaka mı yapıyorsun bizimi kafalıyorsun :D:D:D

LiderTr 20-03-2009 00:29:20

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345188)
Yönetmen değişmiş.Zeynep diye bir yönetmen gelmiş.Tabi kadın olunca dizide pembe taraftarı oluyor :D:D
Ben sevdim bu kabasakal peder beyi :D

Zeynep Günay Tan Eşref Saati Yönetmeni idi.
Kurtlar Vadisi Pusu 1.Sezon ve 2.Sezondada yönetmenlik yapmış.
Sanırım yine bir kaç bölümü o yönetecek yine Sadullah Şentürk Gelecek.

Bu dizinin bu bölümlerinin aşk gönül işlerine dönme sebebi ise, Kurtların bildiği çok şey var tek amaçları dizinin gerçeği yansıtmadığını göstermeleridir.
Ondan sonra yine oyunları gerçek halinde gösterecekler.
İleride eskiye döner:)

MicroChip 20-03-2009 00:30:10

bence kızın babası ihtiyarlardan

romantikforum 20-03-2009 00:34:27

polat iskenderin damadı olacak düşünsenize :D

Rhiller 20-03-2009 00:38:52

ilk önce ben dedim:D

Görürsünüz iskenderin kızı çıkacak ve kızın şu anki babasıda bu kızı zamanında evlatlık almış veya annesş tarafından emanet edilmiş. Doğal olarakta kızın babası iskenderi tanıyor. Polatı fuyunca bi şeylerin ortaya çıkmaması için evliliğe karşı durdu:)

sadece bir düşünce...:D

romantikforum 20-03-2009 00:41:53

rhiller benden tam 4 dk önce yazmışsın o sırada başka konuyla ilgileniyordum :D benim aklımada geldi. :D hem sen yazmadan önce ben daha ne seneryolar gecirdimde burda banlanırım diye yazmıyorum :D

Macabré 20-03-2009 00:52:37

Alıntı:

Rhiller Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345581)
ilk önce ben dedim:D

Görürsünüz iskenderin kızı çıkacak ve kızın şu anki babasıda bu kızı zamanında evlatlık almış veya annesş tarafından emanet edilmiş. Doğal olarakta kızın babası iskenderi tanıyor. Polatı fuyunca bi şeylerin ortaya çıkmaması için evliliğe karşı durdu:)

sadece bir düşünce...:D

Şuan için en mantıklısı bu gözüküyor..

ach 20-03-2009 01:36:54

Alıntı:

romantikforum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345492)
ama şuda var iskender 22 sneedir nerdeydin dedi kızın maşallahı var 18 yaşında lise bitiyor 4 sene anaokulu okusa tam 22 yaşında oluyor :D:D:D

Öyle deme hacı benim lise 16'da bitti anadolu lisesi değilde maximum 17'de biter 4 sene okuyup 5. sene işe girer

gsdgentr 20-03-2009 01:58:00

arkadaşlar kurtlar vadisi tam türk filmi modunda devam ediyor bence..

olasılıklarımıı sıralıyorum sizler için.

polatın evleneceği kız aslında iskenderin öldürdüğü kadından olan ve bilmediği kızı , bu kızı ihtiyarlar heyetinden olan o adam sahiplenmiş ve bugüne kadar getirmiş işler böyle bir karmaşada devam edeceğe benziyor

gsdgentr 20-03-2009 01:58:32

Rhiller´ söylemiş :)

zulfikar 20-03-2009 02:00:41

Kardeşim biz aksiyon dedikçe dizi iyice karız kız makarasına sardı işi.Gelinin babası da yaşlılardan olmasın.

ART 20-03-2009 02:01:08

Alıntı:

gsdgentr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345953)
arkadaşlar kurtlar vadisi tam türk filmi modunda devam ediyor bence..
olasılıklarımıı sıralıyorum sizler için.
polatın evleneceği kız aslında iskenderin öldürdüğü kadından olan ve bilmediği kızı , bu kızı ihtiyarlar heyetinden olan o adam sahiplenmiş ve bugüne kadar getirmiş işler böyle bir karmaşada devam edeceğe benziyor

bu durumu bilmiyorumdum ama bugünki film'de İskender kadını öldürmeden önceki geçen diyalogta tahmin ettim ve doğru tahmin etmişim :)

karışacak ortalık yine :)

gsdgentr 20-03-2009 02:01:31

yanlız polat mematiye laf soktu ya orada çok kötü güldüm yaa komşular rahatsız olmuştur ehueh :D

gsdgentr 20-03-2009 02:03:08

Alıntı:

Mr.Darkness Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345966)
bu durumu bilmiyorumdum ama bugünki film'de İskender kadını öldürmeden önceki geçen diyalogta tahmin ettim ve doğru tahmin etmişim :)

karışacak ortalık yine :)

Kaç yıl sonra bulduğu kadını nasıl öldürüyor eşşek eti yemiş bu adam :D gıcık oldum bu adama tombalacı, cerrahpaşalı gibi buda ölsede rahat etsem

ART 20-03-2009 02:06:28

tombalacının ölümü gibi hiç kimsenin ölümü olmadı o sahne hala gözlerimde canlanıyor :)

yakaza 20-03-2009 02:16:44

Alıntı:

zulfikar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058345964)
Kardeşim biz aksiyon dedikçe dizi iyice karız kız makarasına sardı işi.Gelinin babası da yaşlılardan olmasın.

Senin bazukalı düğün basma tahmini tutmadı:D Ama yavaş yavaş iskender e yakınlığı ortaya çıktı kızın:) O adam yaşlılardan olabilir tabi

gsdgentr 20-03-2009 02:17:00

:D öölee deme be kardeşim , halitin kardeşinin kafasının gitme sahnesi süperdi
bkz"cani adamım ben" ehuhe

ART 20-03-2009 02:24:06

Alıntı:

gsdgentr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058346010)
:D öölee deme be kardeşim , halitin kardeşinin kafasının gitme sahnesi süperdi
bkz"cani adamım ben" ehuhe

tabi o sahnede güzeldi ama bilardo masına bağlayıp parçalamak daha bi zevkli :)

HolyBoY 20-03-2009 02:34:19

bu polatın manitasının babası tanıdık geldi acaba ihtiyarlardanmı?
hadi ihtiyarlardan olsa haberi olur madem derin biriyse bilir kızının ne halt çevirdiğini :D

bu kız iskenderin kızı olmasınad ne olursa olsun :D

artık iskenderde ölsün hak etti sağlam bi ölümü iskender kadıncağızı yastıkla boğdu :(

önümüzdeki bölüm harbiden ortalık karışacak
bakalım kimin eli kimin cebinde

ART 20-03-2009 02:37:43

Önümüzdeki bölüm değilde ondan sonraki bölüm daha heyecanlı olur gibime geliyor, çünkü önümüzdeki bölümde çözülmeye çalışacaklar :=)

gsdgentr 20-03-2009 02:49:28

aslında polat açısından bu büyük bi fantaziye dönüşebilir

bkz . iskenderin kızını ... :D:D:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:31:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.