![]() |
Alıntı:
|
ehueh :D |
Sanki dün erken bitirdiler gibi diziyi |
Birsey sormak istiyorum bu iskenderin kızı polat alemdarın sevgilisi olmasın sakın :D:D Olursa bu sefer kıyamet derinden kopar iskender kızına birsey yapamaz :eek: |
Herkes onu söylüyor zaten serdar hocam:)üstteki yorumları okumadınmı :) eğer öyleyse işler karışır |
yok ebru iskenderin kızı değildir. ama ebrunun arkadaşı olabilir |
o kızın iskenderle bi ilişkisi muhakkak çıkacak zaten.iskenderin kızı mı bilmem ama kızın babası iskenderin adamıda olabilir.ihtiyaların adamı demişsiniz,ihtiyarların içinde de bildiginiz gibi iskenderin adamları var. not : diziyi henüz izlemedim,söylenenlere göre yorum yapıyorum :D |
Bence büyük ihtimal ebru iskenderin kızı çıkacak. Yıldız zaten iskenderin bi kızı varmış hemde istanbulda demişti. başka kim olabilir ki gerçi bi taraftan iskender de çok büyük durmuyo 40-42 duruyo ebru biraz daha küçük olsa %100 iskenderin kızı diycem ama... |
Dün maç vardı, vadiyi izleyemedik. Epey olay olmuş sanırım. Ama Ebru İskender'in kızıysa diziyi iyice Yeşilçam'a çevirirler. |
Fikret Hazarbeyoğlu İbrahim'in kıza iş mi olacak la. Elini tuttu kızın babası girince elini öptürme vaziyeti aldı. |
Alıntı:
|
Bu iskenderin rolü nezaman kesilecek yaw cılkı çıktı diziden açılım bekliyoruz... Birde Elif Gibisi varmı be ... arada eski görüntüleri verdikçe bile keyf alıyorum kolay kolay alışamayacam ben bu duruma (: elif ömer öldü diye eline polatın elini bile değdirmemek için can çekişioken polat elifi unuttu vayy anasını erkek miletti :D:D |
Kızın Babası İhtiyarlardan Gibi Geldi |
53. Bölüm Fragmanı [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=JsmaWO6OoCk[/MEDIA] |
Alıntı:
|
Necati Şaşmaz(Polat Alemdar)'ın haber sitesi yayında ; Yazete.com |
Güzel bi' bölüm olacak. Bekleyelim bakalım. |
Alıntı:
Bu hafta full çatışma. Güzel bir bölüm olcak. |
kızı :D ya seve yada sevve seve :Dvericekmi babası ne olcak |
Kız iskenderin kızı :o |
süper geçicek bu hafta fragmandan anladığımız kadarı ile :D heycanla bekliyoruz |
Kız iskenderin kızıysa tam brezilya dizisi oldu bu dizi :S |
Dallas v2 :D |
çok süper bir bölüm olucağa benziyor kaçmaz :D |
Ekşın sahneleriyle dolu bir bölüm olacak inş. :p Özlemiştik :D |
Oh be sonunda :) Güzelmiş bu bölümü..Polat yine vericek iskenderin adamlarının eline :D ayrıca biraz beyin fırtınası yaparsak polat ebru'nun üzerinden güzel bir oyun oynuyor.. İhtiyarların içindeki sızmayı öğrenecek :D |
vallaha bıktım aşk meşk biraz ekşın istiyoruz :D |
oh bea kurtlar vadisi bu işte. fragmandan bile etkilendim ne zamandır böyle bir bölüm fragmanı yoktu. bölümde süper olacak bence |
Alıntı:
Normalde salı günleri çıkardı ben de bakar hemen buraya yazardım :) |
Pff artık şu iskender geberip gitse.. İhtiyarlarda canımı sıkmaya başladı ... |
Yihuu az kaldı :p |
x) - Evet çocuklar cuma günü müsait, sınav yapabiliriz iyi çalışın. - Cuma olmaz hocam. - Neden evladım? - Bu akşam Kurtlar Vadisi var :D - ?!?!!!!! |
En son nerde kalmişti ya hiç hatirlamiyorum :D |
Alıntı:
|
ben bu ebruyu oldum olasi sevmemisimdir polata layik bulmuyorum bana sorarsaniz polat ece erken yakisiyor :D citi piti bisey bu arada dikkat ettiyseniz ebrunun boyu polattan buyuk :D:D:D: |
Alıntı:
|
Bu da güzel canları sıkılır yeni bölüm koymazlar tayyeap bey konusma yapar yeni bölüm olmaz :rolleyes: Vadiden dahamı önemli yahu bu tayyibin knuşması :cry |
Alıntı:
|
:mad: birşey demiyorum |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:13:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.