R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ART 20-03-2009 02:59:18

Alıntı:

gsdgentr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058346114)
aslında polat açısından bu büyük bi fantaziye dönüşebilir
bkz . iskenderin kızını ... :D:D:D

:) ne fantazili adamsın hee işi devlet meselesinden namus meselesine çekiceksin dizide :)

gsdgentr 20-03-2009 03:25:57

ehueh :D

efe7822 20-03-2009 10:05:30

Sanki dün erken bitirdiler gibi diziyi

Serdar 20-03-2009 10:09:47

Birsey sormak istiyorum bu iskenderin kızı polat alemdarın sevgilisi olmasın sakın :D:D Olursa bu sefer kıyamet derinden kopar iskender kızına birsey yapamaz :eek:

efe7822 20-03-2009 10:21:30

Herkes onu söylüyor zaten serdar hocam:)üstteki yorumları okumadınmı :) eğer öyleyse işler karışır

Emrearici 20-03-2009 10:27:04

yok ebru iskenderin kızı değildir. ama ebrunun arkadaşı olabilir

fatihbaz 20-03-2009 10:28:55

o kızın iskenderle bi ilişkisi muhakkak çıkacak zaten.iskenderin kızı mı bilmem ama kızın babası iskenderin adamıda olabilir.ihtiyaların adamı demişsiniz,ihtiyarların içinde de bildiginiz gibi iskenderin adamları var.

not : diziyi henüz izlemedim,söylenenlere göre yorum yapıyorum :D

DustYMazE 20-03-2009 15:31:15

Bence büyük ihtimal ebru iskenderin kızı çıkacak. Yıldız zaten iskenderin bi kızı varmış hemde istanbulda demişti. başka kim olabilir ki gerçi bi taraftan iskender de çok büyük durmuyo 40-42 duruyo ebru biraz daha küçük olsa %100 iskenderin kızı diycem ama...

Fhenix 20-03-2009 17:03:50

Dün maç vardı, vadiyi izleyemedik. Epey olay olmuş sanırım. Ama Ebru İskender'in kızıysa diziyi iyice Yeşilçam'a çevirirler.

KingMania 20-03-2009 19:04:23

Fikret Hazarbeyoğlu İbrahim'in kıza iş mi olacak la. Elini tuttu kızın babası girince elini öptürme vaziyeti aldı.

Norm 20-03-2009 19:10:10

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058349062)
Fikret Hazarbeyoğlu İbrahim'in kıza iş mi olacak la. Elini tuttu kızın babası girince elini öptürme vaziyeti aldı.

Kızın da gönlü var gibiydi ama babası girince ikisi de avucunu yaladı.

DreamSinger 20-03-2009 20:03:36

Bu iskenderin rolü nezaman kesilecek yaw cılkı çıktı diziden açılım bekliyoruz...
Birde Elif Gibisi varmı be ... arada eski görüntüleri verdikçe bile keyf alıyorum kolay kolay alışamayacam ben bu duruma (:
elif ömer öldü diye eline polatın elini bile değdirmemek için can çekişioken polat elifi unuttu vayy anasını erkek miletti :D:D

Ahmet94 22-03-2009 15:45:10

Kızın Babası İhtiyarlardan Gibi Geldi

Razor_332 23-03-2009 22:25:35

53. Bölüm Fragmanı
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=JsmaWO6OoCk[/MEDIA]

WebEngineer 23-03-2009 22:34:44

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058367373)

son 2 bölüm de heyecan , adrenalin yoktu hele şükür eski kv geri döndü.

EuK 23-03-2009 22:49:56

Necati Şaşmaz(Polat Alemdar)'ın haber sitesi yayında ; Yazete.com

Fhenix 23-03-2009 22:55:53

Güzel bi' bölüm olacak. Bekleyelim bakalım.

DerbedeL 23-03-2009 23:56:28

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058367569)
Güzel bi' bölüm olacak. Bekleyelim bakalım.

Fhenix fragmanı senden bekliyordum. Alışmıştım fragmanı senin verdiğin linkden izlemeye . Bu hafta geç kalmışsın :p

Bu hafta full çatışma. Güzel bir bölüm olcak.

Omer 23-03-2009 23:57:48

kızı :D ya seve yada sevve seve :Dvericekmi babası ne olcak

ach 24-03-2009 01:18:58

Kız iskenderin kızı :o

HolyBoY 24-03-2009 02:08:43

süper geçicek bu hafta fragmandan anladığımız kadarı ile :D
heycanla bekliyoruz

was 24-03-2009 03:39:03

Kız iskenderin kızıysa tam brezilya dizisi oldu bu dizi :S

Ufuk Gedik 24-03-2009 07:45:00

Dallas v2 :D

WebWorm 24-03-2009 10:54:51

çok süper bir bölüm olucağa benziyor kaçmaz :D

Onurss 24-03-2009 12:08:19

Ekşın sahneleriyle dolu bir bölüm olacak inş. :p Özlemiştik :D

anarschi 24-03-2009 12:22:16

Oh be sonunda :) Güzelmiş bu bölümü..Polat yine vericek iskenderin adamlarının eline :D

ayrıca biraz beyin fırtınası yaparsak polat ebru'nun üzerinden güzel bir oyun oynuyor..
İhtiyarların içindeki sızmayı öğrenecek :D

schreck 24-03-2009 14:17:32

vallaha bıktım aşk meşk biraz ekşın istiyoruz :D

vezir 24-03-2009 16:30:09

oh bea kurtlar vadisi bu işte. fragmandan bile etkilendim ne zamandır böyle bir bölüm fragmanı yoktu. bölümde süper olacak bence

Fhenix 24-03-2009 16:45:19

Alıntı:

DerbedeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058367774)
Fhenix fragmanı senden bekliyordum. Alışmıştım fragmanı senin verdiğin linkden izlemeye . Bu hafta geç kalmışsın :p

Bu hafta full çatışma. Güzel bir bölüm olcak.

Fragman erken çıktı zaten :)
Normalde salı günleri çıkardı ben de bakar hemen buraya yazardım :)

Macabré 26-03-2009 01:57:11

Pff artık şu iskender geberip gitse..
İhtiyarlarda canımı sıkmaya başladı ...

WebEngineer 26-03-2009 13:45:21

Yihuu az kaldı :p

Abdlsmt! 26-03-2009 13:49:38

x) - Evet çocuklar cuma günü müsait, sınav yapabiliriz iyi çalışın.
- Cuma olmaz hocam.
- Neden evladım?
- Bu akşam Kurtlar Vadisi var :D
- ?!?!!!!!

Crazy 26-03-2009 15:19:53

En son nerde kalmişti ya hiç hatirlamiyorum :D

Abdlsmt! 26-03-2009 15:35:47

Alıntı:

sam3t Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058380195)
En son nerde kalmişti ya hiç hatirlamiyorum :D

Babası Polat Alemdarı duyunca Ebrunun evlenmesine karşı çıktı (:

XizoR 26-03-2009 17:02:22

ben bu ebruyu oldum olasi sevmemisimdir polata layik bulmuyorum bana sorarsaniz polat ece erken yakisiyor :D citi piti bisey

bu arada dikkat ettiyseniz ebrunun boyu polattan buyuk :D:D:D:

Fhenix 26-03-2009 17:42:22

Alıntı:

KURTLAR VADİSİ İZLEYİCİLERİNE DUYURU: BU AKŞAM YENİ BÖLÜM YOK!
Kurtlar Vadisi Pusu’nun bu akşam ekrana gelmesi beklenen 53. bölümü, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın Show TV’de 22.30’da başlayacak “Seçim Özel” programına katılması nedeniyle yayınlanamayacaktır.
Kurtlar Vadisi Pusu’nun 53. bölümünü, 2 Nisan Perşembe akşamı yine Show TV’de izleyebilirsiniz.
Kurtlar Vadisi Pusu
Hay allahım ya şimdi de bu çıktı olaya bak.

flashdance 26-03-2009 19:12:43

Bu da güzel canları sıkılır yeni bölüm koymazlar tayyeap bey konusma yapar yeni bölüm olmaz :rolleyes: Vadiden dahamı önemli yahu bu tayyibin knuşması :cry

HaytaWeb 26-03-2009 19:54:50

Alıntı:

flashdance Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058381267)
Bu da güzel canları sıkılır yeni bölüm koymazlar tayyeap bey konusma yapar yeni bölüm olmaz :rolleyes: Vadiden dahamı önemli yahu bu tayyibin knuşması :cry

Başbakan mı yalvarıyor ben o saatte çıkayım diye. Show TV çağırıyor. Ne kadar gereksiz konuşuyorsunuz ya

Abdlsmt! 26-03-2009 19:58:26

:mad: birşey demiyorum

PasifikHost 26-03-2009 20:09:05

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058381476)
Başbakan mı yalvarıyor ben o saatte çıkayım diye. Show TV çağırıyor. Ne kadar gereksiz konuşuyorsunuz ya

aynen katılıyorum...ayrıca flashdance türkiyenin başbakanına tayyeap demeye utanmıyormusun.neyse


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:13:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.