![]() |
Yanlış adamı yakaladın Polat Alemdar ben ihtiyarlar tarafından İskender'in yanına yerleştirildim. Zekime bak :D |
Zeki 'ye bak hele ya :) Çok şaşırdım. |
Züper bir bölüm geliyor. Hit rekoru kıracağız laf aramızda =) |
Uzun suredir izlemiyorum bence fazla uzattilar tabi bu sadece benim dusuncem. 1'den 99'a kadar butun bolumlerini izlemistim. Pusu'da 20'den sonra biraktim. |
Saatler kaldi :) inş güzeldir bu bölüm. |
Alıntı:
|
Kurtlar Vadisi çocuklar ve büyümüşte yetişkin olamamışlar için kötü bir dizi çünkü böyle kişiler kurtlar vadisinde ki kişileri örnek alarak hareket edince ortaya hoş görüntüler çıkmıyor ama dizinin asıl içeriği gerçekten çok mantıklı birşey Türkiye'nin yaşanmış olaylarını canlandırıyorlar bu yönden çok taktir ediyorum sevdiğim bir dizi ve sevdiğim bir bölümdü :) |
Bu bölüm süper olacak gercekten. Saat : 18.16 Az kaldı. |
az kaldı bu bölümde baya ses getirecek |
Yanlış adamı yakaladın Polat Alemdar ben ihtiyarlar tarafından İskender'in yanına yerleştirildim. Vay be hiç ummazdım. |
vay be zekiden hiç beklemezdim film yeni yeni kendine gelmeye başladı rozalindaya döndü nerdeyse :D bu zeki kendini kurtarma için ötüyosa bi anlamı kalmaz |
vadi eski haline dönüyor :D son günlerdeki aşk meşk olaylarından sonra sadece 12 dk kaldı :P |
ee öldürmedi ya allah allah ne biçim dizi bu ya ateş et bas git :S |
Alıntı:
|
kıza bak atraksiyonlara bak :D |
vadiyi online izleyebilecegim adres var mı show tv çekmiyor kafayı sıyıracam :( |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
pm attım :) |
vay Zeki sen neymişsin boşuna küfür etmişiz sana :D |
hele şükür biraz aksiyon görebiliyoruz |
Yazık ya herkes arkasından iş çeviriyor bu İskenderin :D |
aptal iskender hapı yutacak inşallah zekime bak be :) |
öldürür galiba zekiyi çünkü polat dedi harekete geçeriz. FRAGMANDA harekete geçiyorlar :r öldürme vs. sahneleri... |
zeki yalan olcak gibime geliyor bana da..kanı silişi hiç hayra alamet değil |
evet kanı silişte bir ilginçlik sezdi gibi.bence reklamlardan sonra ilk iş adamı öldürcek :D |
vay iyi kurtuldu :D |
süper taktik varya.bu iskender adamı öldürür.. edit: öldürdü bile |
İskenderin kızıda guzelmiş arkadaşlık teklif etsek mi acaba :D |
Zeki'nin mekanı cennet olsun :D |
iskender için önemlimi birinin onun için canından vaz cayması.. öldürr tabii |
Aksiyon üstüne aksiyon :D |
İşte özlenen, beklenen vadi bu :) |
Gitti Elvan.. |
Haloya nolduki? :S |
Elvan'ı öldürmüşler heralde. Bağırdı ya Elvan diye. |
Cavit öldürdü sanırım başka kimse uğraşmaz |
Halo da çok yaşamaz. Bi dahaki bölüm gider. |
Halo 'nun vadeside doldu zaten |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:48:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.