R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

WebEngineer 29-04-2009 00:43:05

Yanlış adamı yakaladın Polat Alemdar ben ihtiyarlar tarafından İskender'in yanına yerleştirildim.

Zekime bak :D

Macabré 29-04-2009 00:48:46

Zeki 'ye bak hele ya :) Çok şaşırdım.

HKNOCN 29-04-2009 01:15:06

Züper bir bölüm geliyor.
Hit rekoru kıracağız laf aramızda =)

FloRida 29-04-2009 01:48:14

Uzun suredir izlemiyorum bence fazla uzattilar tabi bu sadece benim dusuncem. 1'den 99'a kadar butun bolumlerini izlemistim. Pusu'da 20'den sonra biraktim.

Crazy 30-04-2009 13:05:27

Saatler kaldi :) inş güzeldir bu bölüm.

Macabré 30-04-2009 13:08:50

Alıntı:

sam3t Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058585834)
Saatler kaldi :) inş güzeldir bu bölüm.

Emin ol harika ;) En azından öyle gözüküyor :D

JelixViewer 30-04-2009 17:02:37

Kurtlar Vadisi çocuklar ve büyümüşte yetişkin olamamışlar için kötü bir dizi çünkü böyle kişiler kurtlar vadisinde ki kişileri örnek alarak hareket edince ortaya hoş görüntüler çıkmıyor ama dizinin asıl içeriği gerçekten çok mantıklı birşey Türkiye'nin yaşanmış olaylarını canlandırıyorlar bu yönden çok taktir ediyorum sevdiğim bir dizi ve sevdiğim bir bölümdü :)

Cinan 30-04-2009 18:16:29

Bu bölüm süper olacak gercekten. Saat : 18.16 Az kaldı.

schreck 30-04-2009 18:27:31

az kaldı bu bölümde baya ses getirecek

a0z 30-04-2009 19:07:47

Yanlış adamı yakaladın Polat Alemdar ben ihtiyarlar tarafından İskender'in yanına yerleştirildim.

Vay be hiç ummazdım.

blacksea61 30-04-2009 19:18:10

vay be zekiden hiç beklemezdim film yeni yeni kendine gelmeye başladı rozalindaya döndü nerdeyse :D bu zeki kendini kurtarma için ötüyosa bi anlamı kalmaz

DuZCe_ 30-04-2009 21:18:39

vadi eski haline dönüyor :D son günlerdeki aşk meşk olaylarından sonra sadece 12 dk kaldı :P

schreck 30-04-2009 21:40:27

ee öldürmedi ya allah allah ne biçim dizi bu ya ateş et bas git :S

DuZCe_ 30-04-2009 21:54:43

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058588718)
ee öldürmedi ya allah allah ne biçim dizi bu ya ateş et bas git :S

saygı var :)

schreck 30-04-2009 22:04:57

kıza bak atraksiyonlara bak :D

GelecekZaman 30-04-2009 22:11:46

vadiyi online izleyebilecegim adres var mı show tv çekmiyor kafayı sıyıracam :(

HaytaWeb 30-04-2009 22:17:06

Alıntı:

GelecekZaman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058588926)
vadiyi online izleyebilecegim adres var mı show tv çekmiyor kafayı sıyıracam :(

Pm attım.

FloRida 30-04-2009 22:19:59

Alıntı:

GelecekZaman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058588926)
vadiyi online izleyebilecegim adres var mı show tv çekmiyor kafayı sıyıracam :(

Justin.tv - Live Streaming Video veriyor galiba arama bolumune kurtlar yaz cikar sanirsam.

schreck 30-04-2009 22:23:31

Alıntı:

GelecekZaman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058588926)
vadiyi online izleyebilecegim adres var mı show tv çekmiyor kafayı sıyıracam :(


pm attım :)

Vosvos 30-04-2009 22:23:50

vay Zeki sen neymişsin boşuna küfür etmişiz sana :D

schreck 30-04-2009 22:46:08

hele şükür biraz aksiyon görebiliyoruz

Vosvos 30-04-2009 22:50:27

Yazık ya herkes arkasından iş çeviriyor bu İskenderin :D

Cinan 30-04-2009 22:53:16

aptal iskender hapı yutacak inşallah zekime bak be :)

Yatirim 30-04-2009 22:53:35

öldürür galiba zekiyi
çünkü polat dedi harekete geçeriz.
FRAGMANDA harekete geçiyorlar :r
öldürme vs. sahneleri...

cellman 30-04-2009 22:57:23

zeki yalan olcak gibime geliyor bana da..kanı silişi hiç hayra alamet değil

schreck 30-04-2009 22:58:39

evet kanı silişte bir ilginçlik sezdi gibi.bence reklamlardan sonra ilk iş adamı öldürcek :D

cellman 30-04-2009 23:03:29

vay iyi kurtuldu :D

schreck 30-04-2009 23:04:05

süper taktik varya.bu iskender adamı öldürür..

edit: öldürdü bile

sonsuzluk_16 30-04-2009 23:10:45

İskenderin kızıda guzelmiş arkadaşlık teklif etsek mi acaba :D

HaytaWeb 30-04-2009 23:23:55

Zeki'nin mekanı cennet olsun :D

mally328 30-04-2009 23:28:06

iskender için önemlimi birinin onun için canından vaz cayması.. öldürr tabii

HaytaWeb 30-04-2009 23:44:58

Aksiyon üstüne aksiyon :D

Akbas 30-04-2009 23:46:33

İşte özlenen, beklenen vadi bu :)

Fhenix 30-04-2009 23:46:47

Gitti Elvan..

Ufuk Gedik 30-04-2009 23:46:51

Haloya nolduki? :S

Fhenix 30-04-2009 23:48:27

Elvan'ı öldürmüşler heralde. Bağırdı ya Elvan diye.

ach 30-04-2009 23:51:51

Cavit öldürdü sanırım başka kimse uğraşmaz

Fhenix 30-04-2009 23:53:18

Halo da çok yaşamaz. Bi dahaki bölüm gider.

Macabré 01-05-2009 00:03:52

Halo 'nun vadeside doldu zaten

sanalmevzi 01-05-2009 09:33:06

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058589410)
Zeki'nin mekanı cennet olsun :D

Amin cümlemizin :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:48:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.