![]() |
Polat Cavite - Zeki Haloya - Memati Zekiye sonra hepsi uşaga :p |
Alıntı:
|
Alıntı:
yönetmenle alakası yok benim bildiğim, senariste bağlı herşey ;) |
mematiye kim dayıcak acaba :) |
Alıntı:
|
Kv normalden vaktinden uzun mu sürdü? |
Hayır aslında uzun sürmedi fakat reklamları sık tuttular. |
Gittikçe kötü oluyor dizi...:( Nede olsa başında karı var... Değiştirmeleri lazım yönetmeni yoksa dizi kötü gidişatı... |
Alıntı:
|
iyide yönetime laf atanlar son 3-4 bölümde action gördük demiyormuydunuz hani monotondu hani action istiyordunuz kendinizle çelişiyorsunuz hem aşkta olacak kadında olacaktır gerçek hayatta yok mu ? Ha diyorsanız biz sapız nerden görelim kadını sizde haklısınız tabi ;) |
Alıntı:
Sap falan yakışmıyor. ;) |
Alıntı:
bu da bir resmi : http://www.internetteyim.net/medyago...-karapinar.jpg |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Neden herkes bir birine laf vuruyor :confused: |
Diziyi şimdi izledim süper bitmiş yav:D |
bu bölüm yine süper bitti ama dizi bitince fragman vermediler :D neyse artık gelecek bölümde polat hem zeki yi hemde o halo dayının savundugu adamı alsa dahada sürükleyici olur. en azından iskender polat ın üzerindeki dinleme takip leri çeker polat ta rahatlar ;) diye düşünüyorum. |
Halo emmi yaş iş yapıyor polata güvenmiyor, onun hapisden kurtardığını ne çabuk unuttu |
Alıntı:
Bu arada bana İskender'i Erhan vuracak gibi geliyor, hadi hayırlısı :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Korumayalım mı? :D |
peki memati ne yapmaya çalışıyo? kızı evine aldı sonra evlendikmiki hesap soruyosun felan dedi :D geri dönecek heralde memati |
polat da mematiye hazır kız ayarlamış :D memati ikisinide idare etmeye baksın bence :D |
abicim film artık dallasa döndü ya.vurdu kırdı kalktı nerdeyse :S |
zaten biseyin icinde kari kiz olunca ..oka döner o is sekil b deki gibi |
Alıntı:
|
Arkadaşlar bu arada bende İskender Büyük'ün Telefon Numarası var:D İsteyen Pm atsın göndereyim... |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
arkadaslar sizlere bisey soracagim polat bi aksam kiz kulesine gidiyor ve banka oturmak istiyor fakat bankta 1 cift var cifte kalkmalari icin polat para veriyor ben o bolumu bi turlu hatirlayamiyorum bilgisi olan varsa yazarsa cok memnun olurum saglicakla kalin |
527 sayfa! ya bu millet bu kadarmı meraklı mafya dizilerine (gerçi kendimde izledimi sanki onların yerindeymişim gibi kurusıkımı alıyorum :D hava 1500 oluyor o gün:D) |
Alıntı:
|
Yazete.com özlenen atraksiyon bu bölümde geri dönüyor gibi :) |
Vayyyy demiştim işte, işler gizli olunca daha heycanlı olur diye. Süper bi' bölüm olcak. Bu arada Zeki'nin ihtiyarların adamı olması tam bomba oldu, kimsenin aklından bile geçmezdi. |
Yeni fragmanda harika olmuş. Eski kurtlar vadisi geri dönüyor :) |
evet bu bölüm heyecanlı geçecek :) fragmanı sardı :D gel perşembe gel |
perşembe perşembe gel artık be :D süper olmus süper heyecan dorukta |
Manyak bölüm olucak bu ne beee :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:55:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.