R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

TheConqueror 24-04-2009 00:06:30

Polat Cavite - Zeki Haloya - Memati Zekiye sonra hepsi uşaga :p

Razor_332 24-04-2009 00:08:47

Alıntı:

TheConqueror Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547922)
Polat Cavite - Zeki Haloya - Memati Zekiye sonra hepsi uşaga :p

:D :D süpersin

antijen 24-04-2009 00:12:30

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547472)
silahsız mafya:confused:
şu yönetmen değişse belki istediğimiz havaya girebilir dizi..


yönetmenle alakası yok benim bildiğim, senariste bağlı herşey ;)

izzyGM 24-04-2009 00:15:13

mematiye kim dayıcak acaba :)

MicroChip 24-04-2009 00:18:42

Alıntı:

antijen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547969)
yönetmenle alakası yok benim bildiğim, senariste bağlı herşey ;)

ya direk olaya baktığında öyle ama o aşk meşk senaryolarını ciddi mafya havalarını verdiren yönetmen olduğu için öyle dedim..

Ekstra 24-04-2009 00:18:59

Kv normalden vaktinden uzun mu sürdü?

Fhenix 24-04-2009 00:23:56

Hayır aslında uzun sürmedi fakat reklamları sık tuttular.

By.AdSL 24-04-2009 00:26:13

Gittikçe kötü oluyor dizi...:(
Nede olsa başında karı var...
Değiştirmeleri lazım yönetmeni yoksa dizi kötü gidişatı...

Fhenix 24-04-2009 00:28:22

Alıntı:

By.AdSL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058548089)
Gittikçe kötü oluyor dizi...:(
Nede olsa başında karı var...
Değiştirmeleri lazım yönetmeni yoksa dizi kötü gidişatı...

Sen önce kendi üslubunu değiştir. Sonra gel burada milleti eleştir.

GoogleFan 24-04-2009 00:37:52

iyide yönetime laf atanlar son 3-4 bölümde action gördük demiyormuydunuz hani monotondu hani action istiyordunuz kendinizle çelişiyorsunuz hem aşkta olacak kadında olacaktır gerçek hayatta yok mu ? Ha diyorsanız biz sapız nerden görelim kadını sizde haklısınız tabi ;)

Macabré 24-04-2009 00:43:39

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058548175)
iyide yönetime laf atanlar son 3-4 bölümde action gördük demiyormuydunuz hani monotondu hani action istiyordunuz kendinizle çelişiyorsunuz hem aşkta olacak kadında olacaktır gerçek hayatta yok mu ? Ha diyorsanız biz sapız nerden görelim kadını sizde haklısınız tabi ;)

Bence laflarına dikkat etmelisin
Sap falan yakışmıyor. ;)

Razor_332 24-04-2009 01:44:06

Alıntı:

DerbedeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547193)
Ya bu iskenderin kızı kim ? Gerçek ismi nedir daha önce başka bi dizide oynadı gibime geliyor sanki ?

Kızın gerçek adı İpek Karapınar ve daha önce köprü,hatırla sevgilide oynamış oyunculuk dışında keman,piyano,vokal ile ilgileniyormuş
bu da bir resmi :
http://www.internetteyim.net/medyago...-karapinar.jpg

GoogleFan 24-04-2009 02:30:32

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058548203)
Bence laflarına dikkat etmelisin
Sap falan yakışmıyor. ;)

Bir erkeğin ağzınada karı lafı yakışmıyor burada kadınları aşağılayıcı yüz tane kelime yazıldı 2 sayfada

was 24-04-2009 02:55:22

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058548586)
Bir erkeğin ağzınada karı lafı yakışmıyor burada kadınları aşağılayıcı yüz tane kelime yazıldı 2 sayfada

senin de kadınlara karı diye hitap edenden farkın kaldı mı :rolleyes:

Scorpion1 24-04-2009 04:05:36

Neden herkes bir birine laf vuruyor :confused:

WebEngineer 24-04-2009 04:17:30

Diziyi şimdi izledim süper bitmiş yav:D

ALem 24-04-2009 10:34:56

bu bölüm yine süper bitti ama dizi bitince fragman vermediler :D neyse artık gelecek bölümde polat hem zeki yi hemde o halo dayının savundugu adamı alsa dahada sürükleyici olur. en azından iskender polat ın üzerindeki dinleme takip leri çeker polat ta rahatlar ;) diye düşünüyorum.

ach 24-04-2009 14:18:25

Halo emmi yaş iş yapıyor polata güvenmiyor, onun hapisden kurtardığını ne çabuk unuttu

Fhenix 24-04-2009 16:52:09

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058550220)
Halo emmi yaş iş yapıyor polata güvenmiyor, onun hapisden kurtardığını ne çabuk unuttu

Bi' kere de hayatını kurtarmıştı. Tutturmuş Cavit cavit diye, bakalım n'olcak.
Bu arada bana İskender'i Erhan vuracak gibi geliyor, hadi hayırlısı :)

Meazlum 24-04-2009 17:03:16

Alıntı:

izzyGM Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547995)
mematiye kim dayıcak acaba :)

Onada Zeki'nin Adamları DayaR Sonra Adamlara Abdülhey Dayar Abdülheye İskender İskendere Kazım :D ...... Öyle Gider O hehehe

ach 24-04-2009 23:17:13

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058550927)
Bi' kere de hayatını kurtarmıştı. Tutturmuş Cavit cavit diye, bakalım n'olcak.
Bu arada bana İskender'i Erhan vuracak gibi geliyor, hadi hayırlısı :)

kendini vurmasında ;)

Ekstra 24-04-2009 23:20:47

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058553085)
kendini vurmasında ;)

Nedir bu iskender sevgisi :D

sanalmevzi 25-04-2009 10:17:10

Alıntı:

Ekstra Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058553103)
Nedir bu iskender sevgisi :D

İskender bizim tek Derin Kebabımız.
Korumayalım mı?
:D

erkanpolat 25-04-2009 12:39:40

peki memati ne yapmaya çalışıyo? kızı evine aldı sonra evlendikmiki hesap soruyosun felan dedi :D geri dönecek heralde memati

webtahta 25-04-2009 13:21:07

polat da mematiye hazır kız ayarlamış :D memati ikisinide idare etmeye baksın bence :D

schreck 25-04-2009 14:23:24

abicim film artık dallasa döndü ya.vurdu kırdı kalktı nerdeyse :S

XizoR 25-04-2009 22:57:57

zaten biseyin icinde kari kiz olunca ..oka döner o is sekil b deki gibi

yasinseo38 26-04-2009 14:08:26

Alıntı:

webtahta Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058555671)
polat da mematiye hazır kız ayarlamış :D memati ikisinide idare etmeye baksın bence :D

Bencede Hem Gamze Hemde Diğeri vay be memati çok şanslı biz bir kız bile ayarlayamıyoruz.Adamın iki tane kız arkadaşı var:D

yasinseo38 26-04-2009 14:12:01

Arkadaşlar bu arada bende İskender Büyük'ün Telefon Numarası var:D İsteyen Pm atsın göndereyim...

webtahta 26-04-2009 14:17:52

Alıntı:

yasinseo38 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058562783)
Bencede Hem Gamze Hemde Diğeri vay be memati çok şanslı biz bir kız bile ayarlayamıyoruz.Adamın iki tane kız arkadaşı var:D

o da bizim sorunumuz :D mematinden özel ders alıcam :D

erkanpolat 26-04-2009 14:21:38

Alıntı:

yasinseo38 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058562805)
Arkadaşlar bu arada bende İskender Büyük'ün Telefon Numarası var:D İsteyen Pm atsın göndereyim...

sonra yapılanmanın içine girmeyelim:D

XizoR 27-04-2009 18:05:08

arkadaslar sizlere bisey soracagim

polat bi aksam kiz kulesine gidiyor ve banka oturmak istiyor fakat bankta 1 cift var cifte kalkmalari icin polat para veriyor ben o bolumu bi turlu hatirlayamiyorum bilgisi olan varsa yazarsa cok memnun olurum

saglicakla kalin

GazYAbi 27-04-2009 18:13:05

527 sayfa! ya bu millet bu kadarmı meraklı mafya dizilerine (gerçi kendimde izledimi sanki onların yerindeymişim gibi kurusıkımı alıyorum :D hava 1500 oluyor o gün:D)

Fhenix 27-04-2009 19:51:41

Alıntı:

GazYAbi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058569793)
527 sayfa! ya bu millet bu kadarmı meraklı mafya dizilerine (gerçi kendimde izledimi sanki onların yerindeymişim gibi kurusıkımı alıyorum :D hava 1500 oluyor o gün:D)

Şaka olsun diye söyledin sanırım? :)

Akbas 27-04-2009 21:28:34

Yazete.com özlenen atraksiyon bu bölümde geri dönüyor gibi :)

Fhenix 27-04-2009 21:38:57

Vayyyy demiştim işte, işler gizli olunca daha heycanlı olur diye. Süper bi' bölüm olcak. Bu arada Zeki'nin ihtiyarların adamı olması tam bomba oldu, kimsenin aklından bile geçmezdi.

WebEngineer 28-04-2009 21:49:17

Yeni fragmanda harika olmuş.
Eski kurtlar vadisi geri dönüyor :)

DuZCe_ 28-04-2009 22:01:45

evet bu bölüm heyecanlı geçecek :) fragmanı sardı :D gel perşembe gel

Cinan 29-04-2009 00:27:04

perşembe perşembe gel artık be :D süper olmus süper heyecan dorukta

Macabré 29-04-2009 00:38:29

Manyak bölüm olucak bu ne beee :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:55:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.