R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

webloader 18-04-2009 04:57:52

kv cıvıttı artık eski tadı tuzu kalmadı.Bence basit bir dizi olmadan, final yapsalar güzel olur.

KeWeLL19 18-04-2009 05:19:16

Alıntı:

WebLOADER Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058513642)
kv cıvıttı artık eski tadı tuzu kalmadı.Bence basit bir dizi olmadan, final yapsalar güzel olur.

Geçen bölüm biraz hareketlenince umutlanmıştım ama bu bölüm gene dediğin gibi bende umutsuzluğa düştüm ama bitirselerde ayşe tatilde ayşe okulda gibi kv içinde farklı bi versiyon uydururlar :D

GazYAbi 18-04-2009 09:05:27

valla 3 bölümdür izleyemiyorum hastalık nedeniyle:s

Crazy 23-04-2009 18:25:43

Akşam saat kacta ya 8'demi yeni bölüm?

DerbedeL 23-04-2009 19:43:41

Alıntı:

sam3t Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058545603)
Akşam saat kacta ya 8'demi yeni bölüm?

Herzamanki saati 21,45 te

By.AdSL 23-04-2009 20:29:16

Kolamızı aldık bekliyoruz bakalım...:D

Macabré 23-04-2009 21:23:33

Aynen bende kolamı aldım beklemedeyim :)

Not : Hiç yanımdan ayırmadım ama :D Neyse..

Akbas 23-04-2009 22:07:26

İyide bu kız İskender`in kızı mı şimdi? Vadi bu gidişle gündüz kuşağında yayınlanacak yahu ..

okyay58 23-04-2009 22:18:36

kız süper keman çalıyor :cool:

DerbedeL 23-04-2009 22:18:41

Ya bu iskenderin kızı kim ? Gerçek ismi nedir daha önce başka bi dizide oynadı gibime geliyor sanki ?

Macabré 23-04-2009 22:19:55

İskender'in kızı olduğu belli valla :)

DerbedeL 23-04-2009 22:21:45

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547199)
İskender'in kızı olduğu belli valla :)

Babasının kızı :D

Elazığlı168 23-04-2009 22:23:42

Arkadaşlar birşey dikkatinizi çektimi. Başlarda memati oturmuş hesap yaparken, kağıtta telefon,elektrik,doğalgaz tutarları yazıyordu adsl nin karşısında 350 yazıyordu ttnet 350 tl lik hangi paketi çıkardı büyük bir mantık hatası :D

Macabré 23-04-2009 22:26:27

Ya pembe diziye çevirdiler vadiyi yeter artık ama delirtiyolar.

MicroChip 23-04-2009 22:30:46

Sadullah Şentürk'ü istiyoruz!

Macabré 23-04-2009 22:31:15

Ulan diziyi mahvettikleri yetmiyomuş gibi şimdi 1de 2dk'da bir reklam veriyolar ya yuh artık.
Hakettiler artık bi protestoyu :mad:

TRN 23-04-2009 22:31:49

Alıntı:

Elazığlı168 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547217)
Arkadaşlar birşey dikkatinizi çektimi. Başlarda memati oturmuş hesap yaparken, kağıtta telefon,elektrik,doğalgaz tutarları yazıyordu adsl nin karşısında 350 yazıyordu ttnet 350 tl lik hangi paketi çıkardı büyük bir mantık hatası :D

Fiber kablo döşemişler herhalde :D

Fhenix 23-04-2009 23:01:54

Polat devletten dışlandığına göre artık işler gizli kapaklı yapılacak. Mafya tarzına geri dönüyoruz sanırım.

MicroChip 23-04-2009 23:05:03

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547443)
Polat devletten dışlandığına göre artık işler gizli kapaklı yapılacak. Mafya tarzına geri dönüyoruz sanırım.

silahsız mafya:confused:
şu yönetmen değişse belki istediğimiz havaya girebilir dizi..

Fhenix 23-04-2009 23:23:30

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547472)
silahsız mafya:confused:
şu yönetmen değişse belki istediğimiz havaya girebilir dizi..

Hehe, sence gerçekten silahsız durabilirler mi? :)

Ufuk Gedik 23-04-2009 23:26:07

Ne saçma.
Sıradan biri bile çok rahat bir şekilde silah bulabiliyorken adamlar 9'lu 14'lüyü zor buluyor.

Macabré 23-04-2009 23:26:42

Ya mahvettiler vadiyi..
Yönetmenin değişmesi şart artık yani.

Ahmet94 23-04-2009 23:27:51

filmi yönetmen yazmıyorki yönetmene laf atıyosunuz bildiğiniz yazarları var yönetmen adı üstünde filmi yönetir.

Fhenix 23-04-2009 23:28:09

Böyle devam ederse dediğim gibi mafya dizisine geri dönecekler, daha zevkli olur öyle :)

Macabré 23-04-2009 23:29:25

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547632)
filmi yönetmen yazmıyorki yönetmene laf atıyosunuz bildiğiniz yazarları var yönetmen adı üstünde filmi yönetir.

Senle bu konuyu tartışıcak değilim
1.Bölümden beri vadiyi izliyormusun ?
Hangi yönetmenler geldi geçti ? Onlar baştayken konu agırlıkları değiştimi ?
Kadın varken neden aşk üzerine daha çok gidiliyor ?
Neyse, saygı duyuyorum.

GIGC 23-04-2009 23:31:09

Ulan olmaz olsun böyle vadi. Katlettiler diziyi.

WebEngineer 23-04-2009 23:32:28

Dizi eski haline dönmek istiyor da sanki birşey eksik :)

CND 23-04-2009 23:39:19

Alıntı:

Elazığlı168 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547217)
Arkadaşlar birşey dikkatinizi çektimi. Başlarda memati oturmuş hesap yaparken, kağıtta telefon,elektrik,doğalgaz tutarları yazıyordu adsl nin karşısında 350 yazıyordu ttnet 350 tl lik hangi paketi çıkardı büyük bir mantık hatası :D

yuh onu nası gördün la :D
Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547636)
Böyle devam ederse dediğim gibi mafya dizisine geri dönecekler, daha zevkli olur öyle :)

hee dıkşın dıkşın vuruşcaklar, bizde izleyip özencez :eek: mafya babası olcam büyüyünce :D

Prison Break izle olm daha güzel :p

Şaka bi' yana bakıyım biraz dedim de, çok saçma geldi bana da dizi. Yok o onun kızını buluyo adamın yıllardır kızından haberi yok mafya polat karısıyla falan kayınpederine oturmuya gidiyo, mematinin sevgilisi desen ayrı bişey ulen halo bile manita yapmış :D senarist aşık mı ne :p

Macabré 23-04-2009 23:51:50

Heh şöyle ekşın gelsin yaa
Polat ta napıyo be milleti tırstırıyo :D

Fhenix 23-04-2009 23:52:08

Demedim mi ibrahim, dizi ekşına kayar diye.

TeXaS 23-04-2009 23:53:01

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547823)
Demedim mi ibrahim, dizi ekşına kayar diye.

demedim mi finix :D polat sıkmayacak diye :p

Fhenix 23-04-2009 23:55:32

Sıkmaz zaten, adam 3 kişi olucaz dedi. Demek ki görüşmek için başkasını da çağırmış. İskender ya da Halo'dur büyük ihtimal.

Razor_332 23-04-2009 23:56:23

Eski tadını vermesede aksiyon dolu bi bölüm olmuş sonunda TeXaS'ın dediği gibi sıkmayacak büyük ihtimal.

Anarchist 23-04-2009 23:57:54

Hiçbirşey değilde bu şarkı mevzusu baydı ya.
Ne bu Kavak yelleri gibi kız şarkı söyleyıp söyleyıp duruyor

fhasbal 24-04-2009 00:01:58

uhuuu :) Herkes birbirine silah çekti !! :)

Kaybeden: Cavit Akarsu ve Zeki olur :)

Macabré 24-04-2009 00:02:26

Son sahneyi kaçırdım ne oldu yaw ?

Fhenix 24-04-2009 00:02:31

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058547852)
Sıkmaz zaten, adam 3 kişi olucaz dedi. Demek ki görüşmek için başkasını da çağırmış. İskender ya da Halo'dur büyük ihtimal.

Demiştim :D

Akbas 24-04-2009 00:02:48

Hah şöyle ya ..

Razor_332 24-04-2009 00:03:26

Polat Cavit'e Zeki Halo'ya Memati Zekiye silah dayadı orda bitti ne son oldu ya :D

BABA 24-04-2009 00:04:00

kırık kalpler yaşarr
gülen yüzlerr solar
zaman durmaz akarr
dayan kalbim dayannn
laylayyy


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:40:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.