![]() |
kv cıvıttı artık eski tadı tuzu kalmadı.Bence basit bir dizi olmadan, final yapsalar güzel olur. |
Alıntı:
|
valla 3 bölümdür izleyemiyorum hastalık nedeniyle:s |
Akşam saat kacta ya 8'demi yeni bölüm? |
Alıntı:
|
Kolamızı aldık bekliyoruz bakalım...:D |
Aynen bende kolamı aldım beklemedeyim :) Not : Hiç yanımdan ayırmadım ama :D Neyse.. |
İyide bu kız İskender`in kızı mı şimdi? Vadi bu gidişle gündüz kuşağında yayınlanacak yahu .. |
kız süper keman çalıyor :cool: |
Ya bu iskenderin kızı kim ? Gerçek ismi nedir daha önce başka bi dizide oynadı gibime geliyor sanki ? |
İskender'in kızı olduğu belli valla :) |
Alıntı:
|
Arkadaşlar birşey dikkatinizi çektimi. Başlarda memati oturmuş hesap yaparken, kağıtta telefon,elektrik,doğalgaz tutarları yazıyordu adsl nin karşısında 350 yazıyordu ttnet 350 tl lik hangi paketi çıkardı büyük bir mantık hatası :D |
Ya pembe diziye çevirdiler vadiyi yeter artık ama delirtiyolar. |
Sadullah Şentürk'ü istiyoruz! |
Ulan diziyi mahvettikleri yetmiyomuş gibi şimdi 1de 2dk'da bir reklam veriyolar ya yuh artık. Hakettiler artık bi protestoyu :mad: |
Alıntı:
|
Polat devletten dışlandığına göre artık işler gizli kapaklı yapılacak. Mafya tarzına geri dönüyoruz sanırım. |
Alıntı:
şu yönetmen değişse belki istediğimiz havaya girebilir dizi.. |
Alıntı:
|
Ne saçma. Sıradan biri bile çok rahat bir şekilde silah bulabiliyorken adamlar 9'lu 14'lüyü zor buluyor. |
Ya mahvettiler vadiyi.. Yönetmenin değişmesi şart artık yani. |
filmi yönetmen yazmıyorki yönetmene laf atıyosunuz bildiğiniz yazarları var yönetmen adı üstünde filmi yönetir. |
Böyle devam ederse dediğim gibi mafya dizisine geri dönecekler, daha zevkli olur öyle :) |
Alıntı:
1.Bölümden beri vadiyi izliyormusun ? Hangi yönetmenler geldi geçti ? Onlar baştayken konu agırlıkları değiştimi ? Kadın varken neden aşk üzerine daha çok gidiliyor ? Neyse, saygı duyuyorum. |
Ulan olmaz olsun böyle vadi. Katlettiler diziyi. |
Dizi eski haline dönmek istiyor da sanki birşey eksik :) |
Alıntı:
Alıntı:
Prison Break izle olm daha güzel :p Şaka bi' yana bakıyım biraz dedim de, çok saçma geldi bana da dizi. Yok o onun kızını buluyo adamın yıllardır kızından haberi yok mafya polat karısıyla falan kayınpederine oturmuya gidiyo, mematinin sevgilisi desen ayrı bişey ulen halo bile manita yapmış :D senarist aşık mı ne :p |
Heh şöyle ekşın gelsin yaa Polat ta napıyo be milleti tırstırıyo :D |
Demedim mi ibrahim, dizi ekşına kayar diye. |
Alıntı:
|
Sıkmaz zaten, adam 3 kişi olucaz dedi. Demek ki görüşmek için başkasını da çağırmış. İskender ya da Halo'dur büyük ihtimal. |
Eski tadını vermesede aksiyon dolu bi bölüm olmuş sonunda TeXaS'ın dediği gibi sıkmayacak büyük ihtimal. |
Hiçbirşey değilde bu şarkı mevzusu baydı ya. Ne bu Kavak yelleri gibi kız şarkı söyleyıp söyleyıp duruyor |
uhuuu :) Herkes birbirine silah çekti !! :) Kaybeden: Cavit Akarsu ve Zeki olur :) |
Son sahneyi kaçırdım ne oldu yaw ? |
Alıntı:
|
Hah şöyle ya .. |
Polat Cavit'e Zeki Halo'ya Memati Zekiye silah dayadı orda bitti ne son oldu ya :D |
kırık kalpler yaşarr gülen yüzlerr solar zaman durmaz akarr dayan kalbim dayannn laylayyy |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:40:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.