![]() |
zeki ve gamze nereye gitti :) |
vay anasına bulut gidiyor..güzel bi bölüm olacak gibi..iyi son 3-4 bölümdür toparladılar diziyi |
yeni fragmanda ilginç heycanlanmaya başladım iyice :D |
Pazartesi akşamından veriyorlar ayarı, bekleki perşembe gelsin .. |
fragman linki yokmu :D |
Alıntı:
Bugun izlicem anılarım canlansın biraz :D |
Alıntı:
|
Bu akşam kanal 7 de ilk bölümü izleyeceğiz bakalım toy polat memati :D şekilsizler =) |
Memati'nin aşkından önemli bir tüyo BUGÜN GAZETESİ - Memati'nin aşkından önemli bir tüyo haber sayfası |
Memati'nin aşkından önemli bir tüyo BUGÜN GAZETESİ - Memati'nin aşkından önemli bir tüyo haber sayfası |
Gamze' nin öldüğünü geçen bölümde görmüştük zaten. |
arkadaslar kurtlar vadisini izlicekmisiniz bugun ? KANAL 7 |
En baştan berimi başlıyo kanal 7'de, ben sadece pusuya baktım. |
yalçın bulutla iligili sitem vardı yalçın bulut ölüyor. |
Alıntı:
|
Başladı da sigarayı bile sansürlemişler. Umarım her şeyi sasürlemezler yoksa hiç zevki çıkmaz. |
|
pff bu nedir sarılma sahnesini bile sansürlemişler sahneyi göstermedi. |
Alıntı:
|
abi sigarayı bile sansürlüyorlar, ilerde erdalla babası eroin üretirken o sahneleri hiç göstermicekler mi acaba. O sahneleri özledik ya :D |
off 60. bölüm harika gelsede perşembe izlesek. |
Boxer bende bekliyom sabırsızlıkla Yıldırımı yaktılar çok yalvardı için acıdı Haloda gitti mematide yolda bakalım sonu yaklaşıyo gibi filmin |
bu arada kanal 7 de verilen vadinin en başındakı polatın sesi lolipop gibi :D karizma çizik |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bulut Ölüyor Ya..... |
Ali candanı kaybettik :D |
Bırakın Pusu yu ya asıl vadi Kanal 7 de vallahi eski bölümler gibisi yok tekrar anladım :D Ayrı bi tadı var. Diplomat Ali Candan trafik kazasında hayatını kaybetti :D |
Alıntı:
|
dizi Kanal7'de akşam saat kaçta başlıyor ? |
21:00 diye biliyorum bugün ilk bölüm oynadı |
ilk bölümünü izledim ilginç geldi :D |
Salı , Çarşamba , Cuma günleri saat 21:00 da başlıyor :D |
Kurtlar Vadisi ni izlemeyip Pusu yu izleyenler kesinlikle izlemeli baştan sona ki Kurtlar Vadisinin asıl tadına varsınlar :) |
Aynen, Orjinal cdleri satılıyor. Sansürsüz izleyin. Asıl tadına varın arkadaşın dediği gibi :) |
Ben izledimde ilk defa kurtlar vadisini 1 bölüm tam :D İlginç geldi çok :) |
eee malum 2003 dizisi :D |
2003 dizisi olunca ne oluyo ki, alakaya maydonoz :D |
Ben izlemiyordum ilk başladığı zamanlarda. Dün siftahı yaptık bakalım yarım yamalak :) |
Ah ah nerde eski Vadi. Mafya dizisi bi başka oluyo ya :) Mükemmel bi' senaryoydo ayrıca. Birinci bölümden Polat'ın Karahanlı'nın oğlu olduğu belli oluyor. Yani tamamen planlı bi' senaryo :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:38:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.