R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Cinan 19-05-2009 02:30:49

zeki ve gamze nereye gitti :)

cellman 19-05-2009 02:36:40

vay anasına bulut gidiyor..güzel bi bölüm olacak gibi..iyi son 3-4 bölümdür toparladılar diziyi

bilgiliweb 19-05-2009 13:45:43

yeni fragmanda ilginç heycanlanmaya başladım iyice :D

Akbas 19-05-2009 14:33:43

Pazartesi akşamından veriyorlar ayarı, bekleki perşembe gelsin ..

Omer 19-05-2009 14:43:09

fragman linki yokmu :D

TheConqueror 19-05-2009 14:59:09

Alıntı:

KGT, Konsey’le ilgili delillere ulaşmak ve mafyayı çökertmek için özel yetiştirilen adamını içlerine sızdıracak. Bu operasyonun adı ise 'Kurtlar Vadisi...' İZLEYİN

İLK BÖLÜMÜN FRAGMANINI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN


Oyuncu kadrosu ile göz dolduran dizinin başrollerinde Necati Şaşmaz, Özgü Namal, Oktay Kaynarca, Selçuk Yöntem, Zafer Ergin, Kenan Çoban, Gürkan Uygan, İpek Tenolçay, Seray Sever, Raci Şaşmaz, İstemi Betil ve daha birçok ünlü isim yer alıyor.

Kurtlar Vadisi serisinin ilk dizisi her Salı, Çarşamba ve Cuma akşamı saat 21.00’de Kanal 7’de.
Haber7

Bugun izlicem anılarım canlansın biraz :D

TeXaS 19-05-2009 15:05:26

Alıntı:

Omer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058697063)
fragman linki yokmu :D

Yazete.com

gotRoot 19-05-2009 15:53:47

Bu akşam kanal 7 de ilk bölümü izleyeceğiz bakalım toy polat memati :D şekilsizler =)

Rodman 19-05-2009 15:58:53

Memati'nin aşkından önemli bir tüyo
BUGÜN GAZETESİ - Memati'nin aşkından önemli bir tüyo haber sayfası

Rodman 19-05-2009 16:01:52

Memati'nin aşkından önemli bir tüyo
BUGÜN GAZETESİ - Memati'nin aşkından önemli bir tüyo haber sayfası

Akbas 19-05-2009 16:29:30

Gamze' nin öldüğünü geçen bölümde görmüştük zaten.

XizoR 19-05-2009 20:52:07

arkadaslar kurtlar vadisini izlicekmisiniz bugun ? KANAL 7

Peksoft 19-05-2009 20:58:27

En baştan berimi başlıyo kanal 7'de, ben sadece pusuya baktım.

BLev 19-05-2009 21:03:29

yalçın bulutla iligili sitem vardı yalçın bulut ölüyor.

XizoR 19-05-2009 21:07:24

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058699077)
En baştan berimi başlıyo kanal 7'de, ben sadece pusuya baktım.

evet en bastan basliyor ve basladi bile

Fhenix 19-05-2009 21:12:22

Başladı da sigarayı bile sansürlemişler. Umarım her şeyi sasürlemezler yoksa hiç zevki çıkmaz.

KingMania 19-05-2009 21:56:09

Kanal7 Canlı Yayın İzle

Buradan canlı izleyebilirsiniz.

Fhenix 19-05-2009 21:58:07

pff bu nedir sarılma sahnesini bile sansürlemişler sahneyi göstermedi.

anarschi 19-05-2009 22:00:50

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058699481)
pff bu nedir sarılma sahnesini bile sansürlemişler sahneyi göstermedi.

Kanal 7 bu o yüzden dikkat etmek gerek :D Özetlerde bol bol ömer babanın camisini gösterirler artık :)

Fhenix 19-05-2009 22:12:39

abi sigarayı bile sansürlüyorlar, ilerde erdalla babası eroin üretirken o sahneleri hiç göstermicekler mi acaba. O sahneleri özledik ya :D

Boxer 19-05-2009 22:13:44

off 60. bölüm harika gelsede perşembe izlesek.

Exam 19-05-2009 22:15:26

Boxer bende bekliyom sabırsızlıkla Yıldırımı yaktılar çok yalvardı için acıdı Haloda gitti mematide yolda bakalım sonu yaklaşıyo gibi filmin

Boxer 19-05-2009 22:17:57

bu arada kanal 7 de verilen vadinin en başındakı polatın sesi lolipop gibi :D karizma çizik

yasinseo38 19-05-2009 22:20:07

Alıntı:

Boxer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058699579)
off 60. bölüm harika gelsede perşembe izlesek.

Vallaha haklısın heyecandan ölücem ya

sonsuzluk_16 19-05-2009 22:20:19

Alıntı:

Boxer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058699616)
bu arada kanal 7 de verilen vadinin en başındakı polatın sesi lolipop gibi :D karizma çizik

Halen daha Necati ŞAŞMAZ'ın kendi sesi değil ki.. :D

yasinseo38 19-05-2009 22:22:24

Bulut Ölüyor Ya.....

KingMania 19-05-2009 22:37:03

Ali candanı kaybettik :D

TheConqueror 19-05-2009 22:40:49

Bırakın Pusu yu ya asıl vadi Kanal 7 de vallahi eski bölümler gibisi yok tekrar anladım :D Ayrı bi tadı var. Diplomat Ali Candan trafik kazasında hayatını kaybetti :D

Fhenix 19-05-2009 22:50:31

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058699788)
Ali candanı kaybettik :D

ruhuna el fatiha :D

EuK 19-05-2009 23:54:51

dizi Kanal7'de akşam saat kaçta başlıyor ?

Vosvos 20-05-2009 00:05:39

21:00 diye biliyorum bugün ilk bölüm oynadı

Aykut_ 20-05-2009 00:21:18

ilk bölümünü izledim ilginç geldi :D

Ali21 20-05-2009 10:11:10

Salı , Çarşamba , Cuma günleri saat 21:00 da başlıyor :D

TheConqueror 20-05-2009 11:10:16

Kurtlar Vadisi ni izlemeyip Pusu yu izleyenler kesinlikle izlemeli baştan sona ki Kurtlar Vadisinin asıl tadına varsınlar :)

pLive 20-05-2009 11:13:12

Aynen, Orjinal cdleri satılıyor. Sansürsüz izleyin. Asıl tadına varın arkadaşın dediği gibi :)

KaRa_MaSkE 20-05-2009 11:20:02

Ben izledimde ilk defa kurtlar vadisini 1 bölüm tam :D İlginç geldi çok :)

Ali21 20-05-2009 11:30:13

eee malum 2003 dizisi :D

Fhenix 20-05-2009 11:43:50

2003 dizisi olunca ne oluyo ki, alakaya maydonoz :D

Akbas 20-05-2009 11:48:57

Ben izlemiyordum ilk başladığı zamanlarda. Dün siftahı yaptık bakalım yarım yamalak :)

Fhenix 20-05-2009 11:51:53

Ah ah nerde eski Vadi. Mafya dizisi bi başka oluyo ya :)
Mükemmel bi' senaryoydo ayrıca. Birinci bölümden Polat'ın Karahanlı'nın oğlu olduğu belli oluyor. Yani tamamen planlı bi' senaryo :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:38:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.