![]() |
Final bomba dedim erhan dan bomba olur mu :p |
Alıntı:
|
Polatın karısı ölcek sonra polat alayını yakcak :D |
Alıntı:
|
LG700 çatlatma be adamı :D |
LG700 pm attıysan bir pm de ben istiyorum konuyu okudum cok heyecanlı olmuş :D 3 hafta sonra olacak sezon finali şimdiden öğrenirsek pek zevki kalmaz ama neyse sen atıver gene :D |
bende tiyoları pm istiyorum :D |
süper bi bölümdü gerçekten cevap adisi gitse iyi olacak acaba kumandan ile hocaya sıkacakmı polat? tüyo ları bende p.m istiyorum |
Yıldırımsızda çekilmio be :) |
Alıntı:
|
kimin ölceğini pm ile bildirirmisin lütfen çatlıcam :D |
Bence, Polat yaşlı adamı rehin alacak, dışarda iskender'in adamları olacak.:) |
Son kısmını izleyemedim bi link verin bana :D |
dizi bölümü bittiğinde insan kötü oluyor keşke sabaha kadar devam etse istiyor :D |
Bundan sonra bu topiğin kral'ı LG700'dür :D Bu arada lg700 olucakları söylemezsen sevinirim sen söyleyince diziden hiçbir zevk alamadım da:D Cevatın ölmemesine sevindim :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Yaşasın yeni Kral:D |
Bölüm süperdi ama son bölümü bende izliyemedim :S |
son bölüm ; [media]http://www.youtube.com/watch?v=45BaKzz_nng&feature=channel_page[/media] |
Son bölüm Polat'ın ekibinden biri gidicekse bu isimleri "Hüsnü, Tuncay, Hikmet, Kazım" olarak tahmin ediyorum. LG700 Hocam bi pm gönderebilicekmisin? :D (Final hakkında) |
Cevattan kanlar çıkıyor :S bence ölmüştür : ) |
Edit. |
adülhey ölmesin:mad: abdulhey giderse dizinin keyfi kalmaz :mad: |
Memati gidici görünüyor |
Eğer tiyo veriliyorsa bende p.m istiyorum :p |
oha ya abdül veya mematimi ölecek harbi bombaymış. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Demedi demeyin Memati'ye de Abdulhey'e de birşey olmayacak.Eğer biri ölecekse bu Yalçın Yıldız'dır.Bulut iyileşip onu vuracak Memati ile beraber. :) |
Bi pm de ben alabilir miyim Lg700 :) |
Alıntı:
"Biz ki vatan sevdalılarıyız ...... sende bu cesaret(galiba) oldukca evlat hala bu vatan için bir umut vardır" gibi bişidi :confused: |
valla bende heycanlandım lg700 bir pmde bana atarmısın :D |
Ben de özel mesaj alabilir miyim LG700?:) |
LG700 Bende bi pm alabilirsem iyi olur :) |
diziyi daha şimdi izledim :D cevatdan kan çıkmıyor,üzerinde yelek oldugu belli.bulutu memati kendi hastahanesine götürecekmiş,onada bişey olmaz.ama bu sıralar ben güllünün ölmesini bekliyorum açıkcası.dizide hiçbi işe yaramıyor ve sürekli içden içe kendini yiyor işe yaramadıgı için.ölmesi iyi olucaktır onun.polat hocayla komutanı öldürmez.çünkü iskenderin istedigide bu ve polatda onun farkında.onlarla iskenderin birbirini yemesi daha çok işine gelir.polat son sahnede dışarı bakıyordu orada neden baktıgını merak ettim açıkcası. |
lg700 banada bir pm atsan güzel olur :D |
Ayrıntılar varsa biri banada versin ya, bulut herkesi öldürecek tataroglundan, memati yada abdül ölcek bide cevat ölmedi bunların dısında istihbaratı olan varsa helalinden repim var :D |
Beyler alın size tüyo cevat ölmeyecek.Bulut Yıldızı öldürecek.Başkada tüyo vermem:D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:03:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.