R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

LG700 22-05-2009 01:46:35

Final bomba dedim erhan dan bomba olur mu :p

ErayWeb.Org 22-05-2009 01:48:14

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711884)
Final bomba dedim erhan dan bomba olur mu :p

mematimi ozaman ? yada abdulhey ?

Aykut_ 22-05-2009 01:48:33

Polatın karısı ölcek sonra polat alayını yakcak :D

ErayWeb.Org 22-05-2009 01:51:02

Alıntı:

aykt36 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711895)
Polatın karısı ölcek sonra polat alayını yakcak :D

evet mantıklı. cevat polatın karısına sıkabilir yada yakabilir :confused:

Razor_332 22-05-2009 01:53:55

LG700 çatlatma be adamı :D

ozgurland 22-05-2009 02:00:45

LG700 pm attıysan bir pm de ben istiyorum konuyu okudum cok heyecanlı olmuş :D 3 hafta sonra olacak sezon finali şimdiden öğrenirsek pek zevki kalmaz ama neyse sen atıver gene :D

Boxer 22-05-2009 02:08:02

bende tiyoları pm istiyorum :D

HolyBoY 22-05-2009 02:12:20

süper bi bölümdü gerçekten cevap adisi gitse iyi olacak
acaba kumandan ile hocaya sıkacakmı polat?

tüyo ları bende p.m istiyorum

RebeLMasteR 22-05-2009 02:16:33

Yıldırımsızda çekilmio be :)

LG700 22-05-2009 02:17:57

Alıntı:

HolyBoY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711968)
süper bi bölümdü gerçekten cevap adisinide gönderdi öbür tarafa
acaba kumandan ile hocaya sıkacakmı polat?
tüyo ları bende p.m istiyorum

Cevatın ölmediğini diğer mesajlarımda sölemiştim çelik yeleği var :)

gotRoot 22-05-2009 02:19:49

kimin ölceğini pm ile bildirirmisin lütfen çatlıcam :D

GoogleFan 22-05-2009 02:26:37

Bence, Polat yaşlı adamı rehin alacak, dışarda iskender'in adamları olacak.:)

okyanus 22-05-2009 02:35:49

Son kısmını izleyemedim bi link verin bana :D

HolyBoY 22-05-2009 02:42:10

dizi bölümü bittiğinde insan kötü oluyor keşke sabaha kadar devam etse istiyor :D

WebEngineer 22-05-2009 02:45:43

Bundan sonra bu topiğin kral'ı LG700'dür :D

Bu arada lg700 olucakları söylemezsen sevinirim sen söyleyince diziden hiçbir zevk alamadım da:D

Cevatın ölmemesine sevindim :D

LG700 22-05-2009 02:49:48

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710149)
Mümkün değil.Adamın ağzına sıktılar daha nasıl yaşıyacak bu kadar saçmalık olmaz.
Bayağıdır var adamları ihtiyarların adamı olamaz.

Mümkün değil demiştin ilk mesajıma :D :p

fraklit 22-05-2009 08:51:51

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058712103)
Mümkün değil demiştin ilk mesajıma :D :p


Yaşasın yeni Kral:D

Kadir TUTAK 22-05-2009 11:37:46

Bölüm süperdi ama son bölümü bende izliyemedim :S

gotRoot 22-05-2009 11:39:41

son bölüm ;

[media]http://www.youtube.com/watch?v=45BaKzz_nng&feature=channel_page[/media]

BlancVier 22-05-2009 12:10:40

Son bölüm Polat'ın ekibinden biri gidicekse bu isimleri "Hüsnü, Tuncay, Hikmet, Kazım" olarak tahmin ediyorum.
LG700 Hocam bi pm gönderebilicekmisin? :D (Final hakkında)

NeFR3T 22-05-2009 12:43:27

Cevattan kanlar çıkıyor :S bence ölmüştür : )

zuperboy 22-05-2009 12:46:17

Edit.

c0di 22-05-2009 12:53:20

adülhey ölmesin:mad: abdulhey giderse dizinin keyfi kalmaz :mad:

Cem1 22-05-2009 13:16:00

Memati gidici görünüyor

project2007 22-05-2009 13:51:29

Eğer tiyo veriliyorsa bende p.m istiyorum :p

Exwore 22-05-2009 15:02:19

oha ya abdül veya mematimi ölecek harbi bombaymış.

yasinseo38 22-05-2009 16:31:02

Alıntı:

Cem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058713214)
Memati gidici görünüyor

Evt Doğru memati gidici gibi çünkü ibrahimle sürekli iddaa ya giren adam meamti ölecek dedi.Bu adamın her dediği çıkıyor zaten...:D Bu arada arkadaşlar kurtlar vadisi ile ilgili ayrı bir kategori açılsa olmaz mı?

Ahmet94 22-05-2009 16:33:58

Alıntı:

yasinseo38 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058714089)
Evt Doğru memati gidici gibi çünkü ibrahimle sürekli iddaa ya giren adam meamti ölecek dedi.Bu adamın her dediği çıkıyor zaten...:D Bu arada arkadaşlar kurtlar vadisi ile ilgili ayrı bir kategori açılsa olmaz mı?

o zman beşiktaşta şampion olur

EuK 22-05-2009 16:34:01

Demedi demeyin Memati'ye de Abdulhey'e de birşey olmayacak.Eğer biri ölecekse bu Yalçın Yıldız'dır.Bulut iyileşip onu vuracak Memati ile beraber. :)

DerbedeL 22-05-2009 16:35:51

Bi pm de ben alabilir miyim Lg700 :)

TheConqueror 22-05-2009 16:36:24

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058714094)
Demedi demeyin Memati'ye de Abdulhey'e de birşey olmayacak.Eğer biri ölecekse bu Yalçın Yıldız'dır.Bulut iyileşip onu vuracak Memati ile beraber. :)

İlerde bende Demedi mi EuK derim artık :D Bencede Abdulle Mematiye bişe olmaz merak etmeyin. Birde şu Kanal 7 de yayınlanan bölümlerde geçen bölümde aslan bey bi söz demişti hatırlayan varmı ya ?

"Biz ki vatan sevdalılarıyız ...... sende bu cesaret(galiba) oldukca evlat hala bu vatan için bir umut vardır" gibi bişidi :confused:

bilgiliweb 22-05-2009 17:04:04

valla bende heycanlandım lg700 bir pmde bana atarmısın :D

LincolnSamet 22-05-2009 17:08:26

Ben de özel mesaj alabilir miyim LG700?:)

Snout 22-05-2009 18:34:45

LG700 Bende bi pm alabilirsem iyi olur :)

fatihbaz 22-05-2009 19:33:10

diziyi daha şimdi izledim :D cevatdan kan çıkmıyor,üzerinde yelek oldugu belli.bulutu memati kendi hastahanesine götürecekmiş,onada bişey olmaz.ama bu sıralar ben güllünün ölmesini bekliyorum açıkcası.dizide hiçbi işe yaramıyor ve sürekli içden içe kendini yiyor işe yaramadıgı için.ölmesi iyi olucaktır onun.polat hocayla komutanı öldürmez.çünkü iskenderin istedigide bu ve polatda onun farkında.onlarla iskenderin birbirini yemesi daha çok işine gelir.polat son sahnede dışarı bakıyordu orada neden baktıgını merak ettim açıkcası.

JivaL 22-05-2009 19:38:58

lg700 banada bir pm atsan güzel olur :D

Exwore 22-05-2009 19:51:57

Ayrıntılar varsa biri banada versin ya, bulut herkesi öldürecek tataroglundan, memati yada abdül ölcek bide cevat ölmedi bunların dısında istihbaratı olan varsa helalinden repim var :D

yasinseo38 22-05-2009 20:39:16

Beyler alın size tüyo cevat ölmeyecek.Bulut Yıldızı öldürecek.Başkada tüyo vermem:D

Exwore 22-05-2009 20:41:37

Alıntı:

yasinseo38 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058715369)
Beyler alın size tüyo cevat ölmeyecek.Bulut Yıldızı öldürecek.Başkada tüyo vermem:D

ciddi olamazsın... :confused:

yasinseo38 22-05-2009 20:48:01

Alıntı:

Exwore Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058715384)
ciddi olamazsın... :confused:

Niye ya gerçekten bak ciddiyim bu arada ya memati yada abdülheyden biri ölebilir...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:03:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.