R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

gotRoot 26-05-2009 19:52:38

bu arada iskenderi öldüren Erhan olamaz,Erhan'ın sağ eli yokdu ?

vezir 26-05-2009 19:52:49

aynen ya kumandan en son ne diyor?

gotRoot 26-05-2009 19:58:13

arkadaşlar şöyle bir araştırdımda Erhan'ın sol kolu yokdu :D

BLev 26-05-2009 19:59:00

Erhanın sol kolu kesildi Sağ kolunu kullanıyor.

Duygusal 26-05-2009 20:03:22

Alıntı:

gotRoot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058736719)
arkadaşlar şöyle bir araştırdımda Erhan'ın sol kolu yokdu :D

Erhan'ın koluna Hikmet tarafından silah monte edilmişti.

izzyGM 26-05-2009 20:09:16

sende gladyosun biliyorum diyor sanırım kumandan..

Cem1 26-05-2009 20:11:49

Erhan vuruyor eline geldiği an durdurup bu fotoya bakabilirsiniz http://www.resimmax.com/data/media/423/gullu_erhan.jpg

demreli 26-05-2009 20:15:38

İskerder Amca ölmesin :D

c0di 26-05-2009 20:16:09

iskender ölecekmi kalacak mı ya iskenderi keşke polat öldürseydi daha güzel olurdu :(

XizoR 26-05-2009 20:23:39

iskender gidici herhalde :D keske gitmeseydi

Cenk 26-05-2009 20:53:09

Alıntı:

izzyGM Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058736780)
sende gladyosun biliyorum diyor sanırım kumandan..

Evet tam 6 kere dinledim onu diyor.

GoogleFan 26-05-2009 21:02:42

Bence yaşamaz iskender.:) Erhan vurdumu sıkı vuruyor.:cool:

anarschi 26-05-2009 21:17:16

Ya flv yürütücüsünde sorun mu var ? yürütmüyor deli oldum ya..Seste gelmiyor
[media]http://video1.yazete.com/kvp61frg.flv[/media]

edit:ff de sorun verdi anlamadım ama :D

fatihbaz 26-05-2009 22:30:17

Alıntı:

frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058736516)
Polatım cekmis hocayı :)
Persembeye az kaldı :)
Erhan iskenderi vuruyor galiba :D
Cevat nasıl Kurtuluyor ya sacmalamıslar !

cevatın kurtulması degil orade ölmesi komik olur zaten.adamda çelik yelek oldugu bal gibi ortada.polat kumandanla hocayı alıp gider,ondan sonrada cevat kalkar gider.o yanındaki bi adamı vardı o gelir alır cevatı oradan.erhanın iskenderi öldürmesi bence acayip saçma olur.iskender gibi bir adamı erhana öldürtmezler.memati yada abdül dahi öldürse şaşarım ben çünkü o polatındır.ha bana kalırsa iskender hiç ölmesin tabi :D

fragmanı şimdi izledimde,evet erhan vuruyor iskenderi.kesin bu sayede iskenderle kızı arayı düzeltecekdir.hani tipik türk filmi senaryosu varya,o an barışırlar onlar :)

c0di 26-05-2009 22:32:18

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058737634)
cevatın kurtulması degil orade ölmesi komik olur zaten.adamda çelik yelek oldugu bal gibi ortada.polat kumandanla hocayı alıp gider,ondan sonrada cevat kalkar gider.o yanındaki bi adamı vardı o gelir alır cevatı oradan.erhanın iskenderi öldürmesi bence acayip saçma olur.iskender gibi bir adamı erhana öldürtmezler.memati yada abdül dahi öldürse şaşarım ben çünkü o polatındır.ha bana kalırsa iskender hiç ölmesin tabi :D

güzel bi çözümleme başkanım tebrikler:D

Akbas 26-05-2009 22:45:41

Nasıl Erhan vurur İskenderi arkadaş ya.. Ne güzel giderken senaryo. Umarım yine fragman aldatmacası vardırda bizi şaşırtır senarist.

Fhenix 26-05-2009 23:08:31

"Dostun dostumdur, düşmanın düşmanım."
Vay be eski Vadi'yi özlemişim :D

BlancVier 27-05-2009 01:28:30

Her ne kadar Polat'ın canını çok acıttıysada Erhan'ın canınıda çok acıtmıştı. Erhan'ın vurduğuna iyi olup olmadığına birşey diyemem ama önce İskender'i arka plana alıp öldürdüler. Sadi paşa olayında öldürseler bu karakterleri sokmak için nasıl neden ararlardı bilemem. :) Amaan neyse öldü gitti işte. :p :D

Macabré 27-05-2009 01:30:42

LG700 'ü Polat aldı heralde sesi soluğu kesildi :D

LG700 27-05-2009 02:38:30

Tüyo yok artık :) tatsız bi durum oldu vazgeçtim burada paylaşmaktan.

garnett09 27-05-2009 03:28:12

Evet 61. bölüm fragmanı ile birlikte. Cevat'ın ölmediğini ve yine birini yaktığını görüyoruz. :)

İskender'de sonunda ölüyor sanırım. :) Memati ile ilgili bir hareketlilik göremedim. Umuyorum ki ona bir şey olmaz :))

Marlboro 27-05-2009 04:13:20

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058738782)
Tüyo yok artık :) tatsız bi durum oldu vazgeçtim burada paylaşmaktan.

en ıyısını yaparsın tadı tuzu kalmaz mesala ben geçen yorumlarda çelik yelek var dedın bu hafta pek heyacanla beklemedım işin espirisi kalmıyor bence sen tuyo falan verme en iyisini yaparsın :)

EuK 27-05-2009 09:49:55

Cevat kumandanı yakıyor
Erhan İskender'i vuruyor
bakalım başka neler olacak

İskender'in ölmesine üzüldüm desem inanır mısınız:(:)

c0di 27-05-2009 10:18:03

dizide aksiyon vardı ne güzel polat kimle uğraşacak şimdi bende üzülmedim değil

izzyGM 27-05-2009 10:58:31

Alıntı:

İskender'in ölmesine üzüldüm desem inanır mısınız ?
inanırım çünkü bende uzuldum :(

Cinan 27-05-2009 13:42:55

Ne üzülüyorsunuz arkadaşlar yaptıklarını hemen mi unuttunuz sadi paşayı nasıl vurdu ya eren nevzat erhanın kolu :o:o ERHANIMA hElal olsun :D

Cinan 27-05-2009 13:45:36

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058737634)
cevatın kurtulması degil orade ölmesi komik olur zaten.adamda çelik yelek oldugu bal gibi ortada.polat kumandanla hocayı alıp gider,ondan sonrada cevat kalkar gider.o yanındaki bi adamı vardı o gelir alır cevatı oradan.erhanın iskenderi öldürmesi bence acayip saçma olur.iskender gibi bir adamı erhana öldürtmezler.memati yada abdül dahi öldürse şaşarım ben çünkü o polatındır.ha bana kalırsa iskender hiç ölmesin tabi :D
fragmanı şimdi izledimde,evet erhan vuruyor iskenderi.kesin bu sayede iskenderle kızı arayı düzeltecekdir.hani tipik türk filmi senaryosu varya,o an barışırlar onlar :)

Peki üstad bişi sorcam polat onu orda kafasına sıkamazmıydı ? Bu kadar devlet egitimi almıs biri ( Film icabıda olsa :)) Bence öldürmeliydi...

Ancak bir de şu var :

O cevatın yaptıklarından sonra öyle ölemezdi dimi :D:D

yasinseo38 27-05-2009 14:15:46

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058739240)
Cevat kumandanı yakıyor
Erhan İskender'i vuruyor
bakalım başka neler olacak
İskender'in ölmesine üzüldüm desem inanır mısınız:(:)

Ya abi İskenderin Ölmesine hiç üzülmeyin bence adamın önceden neler yaptığını unutmayın.

Haymac 27-05-2009 14:21:30

bence o vurulma sahnesi rüya gibi geldi :) fragman hilesi var gibi bu işte, inanmam. akşam göreceğiz :)

EuK 27-05-2009 14:33:07

Alıntı:

yasinseo38 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058740223)
Ya abi İskenderin Ölmesine hiç üzülmeyin bence adamın önceden neler yaptığını unutmayın.

Tabi ki haklısın,fakat ben o yönden bakmıyorum sonuçta bu adam dizi karakteri benim için bundan ötesi olamaz.Sizler için de öyledir..
Diziden ayrılması beni üzdü,her hafta sırf İskender için diziyi izliyordum ben.Adamın her sözü bir yerlere mesajdı.Çok da güzel konuşuyordu ses tonu olsun tipi olsun vs.. vs..
belki de @Haymac'ın dediği gibi rüyadır.Bakalım yarın akşam göreceğiz herşeyi.

GoogleFan 27-05-2009 14:38:04

Aklıma geldi, iskender'i muro vurmuş olmasın?

muusty66 27-05-2009 15:14:10

banada öle geliyor ki bu bir hayal ......... gene fragmanın azizliğine uğrarız inş.

Cem1 27-05-2009 15:20:26

Alıntı:

muusty66 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058740577)
banada öle geliyor ki bu bir hayal ......... gene fragmanın azizliğine uğrarız inş.

Erhanın iskenderi vurması hayal olursa saçma olur çünki iskenderin kızını daha önce gördüğünü sanmıyorum

muusty66 27-05-2009 15:30:41

Alıntı:

Cem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058740601)
Erhanın iskenderi vurması hayal olursa saçma olur çünki iskenderin kızını daha önce gördüğünü sanmıyorum

eee o zaman İskender ölücek mi? :confused:

BLev 27-05-2009 15:32:48

Hatırlarsanız Erhan zaten inciyi takip ediyordu.:)

JivaL 27-05-2009 23:58:27

Erhan vurdu valla :p

yALovALi 28-05-2009 00:14:04

Alıntı:

JivaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058743202)
Erhan vurdu valla :p

evet kesinlikle erhan vuracak

Omer 28-05-2009 01:31:41

! ben vurdum...

LG700 28-05-2009 04:10:03

Tahminleriniz yanlış :D

MeyT 28-05-2009 07:53:16

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058740254)
bence o vurulma sahnesi rüya gibi geldi :) fragman hilesi var gibi bu işte, inanmam. akşam göreceğiz :)

Sana katılıyorum. :)

Çünkü, İskender ölürse Polat ile Cevat kalır.

Cevat, Okadar sağlam bi' adama benzediğide yok zaten. :D

Dizide oynadığı 2. bölümde Polat vurdi onu. :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:28:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.