![]() |
bu arada iskenderi öldüren Erhan olamaz,Erhan'ın sağ eli yokdu ? |
aynen ya kumandan en son ne diyor? |
arkadaşlar şöyle bir araştırdımda Erhan'ın sol kolu yokdu :D |
Erhanın sol kolu kesildi Sağ kolunu kullanıyor. |
Alıntı:
|
sende gladyosun biliyorum diyor sanırım kumandan.. |
Erhan vuruyor eline geldiği an durdurup bu fotoya bakabilirsiniz http://www.resimmax.com/data/media/423/gullu_erhan.jpg |
İskerder Amca ölmesin :D |
iskender ölecekmi kalacak mı ya iskenderi keşke polat öldürseydi daha güzel olurdu :( |
iskender gidici herhalde :D keske gitmeseydi |
Alıntı:
|
Bence yaşamaz iskender.:) Erhan vurdumu sıkı vuruyor.:cool: |
Ya flv yürütücüsünde sorun mu var ? yürütmüyor deli oldum ya..Seste gelmiyor [media]http://video1.yazete.com/kvp61frg.flv[/media] edit:ff de sorun verdi anlamadım ama :D |
Alıntı:
fragmanı şimdi izledimde,evet erhan vuruyor iskenderi.kesin bu sayede iskenderle kızı arayı düzeltecekdir.hani tipik türk filmi senaryosu varya,o an barışırlar onlar :) |
Alıntı:
|
Nasıl Erhan vurur İskenderi arkadaş ya.. Ne güzel giderken senaryo. Umarım yine fragman aldatmacası vardırda bizi şaşırtır senarist. |
"Dostun dostumdur, düşmanın düşmanım." Vay be eski Vadi'yi özlemişim :D |
Her ne kadar Polat'ın canını çok acıttıysada Erhan'ın canınıda çok acıtmıştı. Erhan'ın vurduğuna iyi olup olmadığına birşey diyemem ama önce İskender'i arka plana alıp öldürdüler. Sadi paşa olayında öldürseler bu karakterleri sokmak için nasıl neden ararlardı bilemem. :) Amaan neyse öldü gitti işte. :p :D |
LG700 'ü Polat aldı heralde sesi soluğu kesildi :D |
Tüyo yok artık :) tatsız bi durum oldu vazgeçtim burada paylaşmaktan. |
Evet 61. bölüm fragmanı ile birlikte. Cevat'ın ölmediğini ve yine birini yaktığını görüyoruz. :) İskender'de sonunda ölüyor sanırım. :) Memati ile ilgili bir hareketlilik göremedim. Umuyorum ki ona bir şey olmaz :)) |
Alıntı:
|
Cevat kumandanı yakıyor Erhan İskender'i vuruyor bakalım başka neler olacak İskender'in ölmesine üzüldüm desem inanır mısınız:(:) |
dizide aksiyon vardı ne güzel polat kimle uğraşacak şimdi bende üzülmedim değil |
Alıntı:
|
Ne üzülüyorsunuz arkadaşlar yaptıklarını hemen mi unuttunuz sadi paşayı nasıl vurdu ya eren nevzat erhanın kolu :o:o ERHANIMA hElal olsun :D |
Alıntı:
Ancak bir de şu var : O cevatın yaptıklarından sonra öyle ölemezdi dimi :D:D |
Alıntı:
|
bence o vurulma sahnesi rüya gibi geldi :) fragman hilesi var gibi bu işte, inanmam. akşam göreceğiz :) |
Alıntı:
Diziden ayrılması beni üzdü,her hafta sırf İskender için diziyi izliyordum ben.Adamın her sözü bir yerlere mesajdı.Çok da güzel konuşuyordu ses tonu olsun tipi olsun vs.. vs.. belki de @Haymac'ın dediği gibi rüyadır.Bakalım yarın akşam göreceğiz herşeyi. |
Aklıma geldi, iskender'i muro vurmuş olmasın? |
banada öle geliyor ki bu bir hayal ......... gene fragmanın azizliğine uğrarız inş. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hatırlarsanız Erhan zaten inciyi takip ediyordu.:) |
Erhan vurdu valla :p |
Alıntı:
|
! ben vurdum... |
Tahminleriniz yanlış :D |
Alıntı:
Çünkü, İskender ölürse Polat ile Cevat kalır. Cevat, Okadar sağlam bi' adama benzediğide yok zaten. :D Dizide oynadığı 2. bölümde Polat vurdi onu. :p |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:28:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.