R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

c0di 05-06-2009 00:09:25

ya bencede memati ölmesin ya:o:o

Lebraam 05-06-2009 00:11:20

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058793944)
Torunun geliyor ibrahim :D

adam güzel konuştu ibrahime :D demedi deme ibrahim

GoogleFan 05-06-2009 00:11:51

Memati'nin öleceğini sanmıyorum ben. Bulut & Memati iyi işler yapacak bence.:) Birde Nazir var.:D

c0di 05-06-2009 00:14:24

ahanda bitti

sonsuzluk_16 05-06-2009 00:14:42

Erhan yanmaz benzin dökülmedi daha üstüne :)

bilgiliweb 05-06-2009 00:15:18

erhan gitti :s

HolyBoY 05-06-2009 00:16:27

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058793807)
Ne alaka kardeşim? Filme göre önemsenmiycek kişiler.


filmdeki rollerine göre söylediysen sorun yok. direk okuyunca ben sırf arap oldukları için yanmalarına sevindin şeklinde anladım. kusura bakma kardeşim

by_wirus 05-06-2009 00:17:10

Polat cevatın kaldırdığını tahmin edip kurtarır, inş. :D

Exwore 05-06-2009 00:17:14

Alıntı:

sonsuzluk_16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794022)
Erhan yanmaz benzin dökülmedi daha üstüne :)

Zaten orda yakmaz güzelim ofis :D

Neyse güzel bölümdü. Erhan gitti o değilde polat ve adamları kaçırdı dedi. İşte o çok kötü oldu.

iLLeqaL 05-06-2009 00:18:46

yıktılar gene polatın üstüne bakalım haftaya neler olcak

GoogleFan 05-06-2009 00:19:07

Polat gider bulur Cevat'ı öldürür, Erhan'ı da yanar.:)

Sezon finali miydi?

Mertcan03 05-06-2009 00:19:35

süper bir bölümü daha geride bıraktık:) Haftaya finali izler sonra sinemaya :d

Razor_332 05-06-2009 00:19:40

Haftaya tam 4x4lük bir final olacak duruma bakılırsa

cezzaa 05-06-2009 00:19:46

Mematinin bomba patlatma olayıda güzeldi :) bu bölümde bayağı klişe sözler vardı.
Ayıca yengeye elif dedi acaba o olaylar nasıl gelişicek çok merak içindeyim..

MicroChip 05-06-2009 00:20:51

mantık hatası;
çenesinden kurşun çıkmış adam iki gün sonra nerdeyim ben "diyerek" hastanede gözünü açıyo.

HaytaWeb 05-06-2009 00:21:52

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794081)
mantık hatası;
çenesinden kurşun çıkmış adam iki gün sonra nerdeyim ben "diyerek" hastanede gözünü açıyo.

Ölüyü dirilttiler, onun yanında bu söylediğin çok gerçekçi micro :p

checkup 05-06-2009 00:23:45

ben daha tekrar bölümü yayınlarken netteydim. cogu domain bostaydı. hakkaten gladyo filmini kimse tahmin edemedi. halbuki son bölümlerde sürekli geciyordu. Sürpriz yaptılar. Ben yinede bütce ölcüsünde kaydettim bazılarını

gladiovadisi.com
gladyovadisi.com
kurtlarvadisigladyo.biz

unicorn 05-06-2009 00:26:31

Hadi Erhan gelecek bölümde yanacak diyelim, peki sezonu nasıl bitirecekler ? Erhanla sezon finali olmaz bence... Abdul veya Memati ? inşallah ikisinden biri değildir...

garnett09 05-06-2009 00:28:45

Alıntı:

unicorn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794124)
Hadi Erhan gelecek bölümde yanacak diyelim, peki sezonu nasıl bitirecekler ? Erhanla sezon finali olmaz bence... Abdul veya Memati ? inşallah ikisinden biri değildir...

KV 6 yıldır hep sezon sonlarında Polat'ın sağ kollarından birini mi götürüyordu. :) Bence değişik bir şeyler olacak.

GoogleFan 05-06-2009 00:28:50

Büyük ihtimalle Abdulhey gidici.

Cinan 05-06-2009 00:31:30

Polatın üstüne yıktılar yine :(

WebWorm 05-06-2009 00:32:42

bölümü en çabuk nerden izleyebilirim. part 1 den itibaren yüklenmiş bir yer varmıdır?

HaytaWeb 05-06-2009 00:33:51

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794168)
bölümü en çabuk nerden izleyebilirim. part 1 den itibaren yüklenmiş bir yer varmıdır?

http://video.yahoo.com/search/?p=kur...C3%B6l%C3%BCm+

unicorn 05-06-2009 00:34:01

Ha birde diğer saçmalık ise Polat'ın veda edecem diye yavas yavas hareket edip Abdulhey'in polislere yakalanması, resmen yakalatmak için ne gerekiyorsa yaptılar. Ayrıca polis sirenle gelmez oraya, anons eder gibi...

closed 05-06-2009 00:34:57

ve erhan hapisi boylar.:D

WebWorm 05-06-2009 00:35:14

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794181)

teşekkür ettim ;)

GoogleFan 05-06-2009 00:36:00

Alıntı:

closed Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794191)
ve erhan hapisi boylar.:D

Ne hapsi? Öteki tarafı boylar.:)

HaytaWeb 05-06-2009 00:36:21

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794193)
teşekkür ettim ;)

Bişey değil ;)

Peksoft 05-06-2009 00:53:30

Görüntü kalitesi orta şeker ve tek veya iki part halinde izleyebileceğim bi' yer söyleyen kişi çok iyi bir insandır. :p
Uyuya kalmışım 11 gibi uyandım, uyuduğum dakkaya lanet ettim. :D

checkup 05-06-2009 01:02:09

Peki sizde Gladyo filminde bu fragmandakiler basta olmak üzere neler anlatılacak. Tahminler var mı? Turgut Özal'ın ölümü üstünde herkes birsey der ama klasik tv'de vb. yerlerde mecburen öldü denir.Fragmanda öldürülmeyi bırak direk şeklini zehirlenme olarak telaffuz ediyor. bu da demekki artık acık acık anlatılacak cogu sey. yarım agızla söylenmeyecek. Nedir tahminleriniz. Gladyo'nun ikinci adamını anlatıyordu fragmanda İskender. Sizce kim?

Marlboro 05-06-2009 01:02:12

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794332)
Görüntü kalitesi orta şeker ve tek veya iki part halinde izleyebileceğim bi' yer söyleyen kişi çok iyi bir insandır. :p
Uyuya kalmışım 11 gibi uyandım, uyuduğum dakkaya lanet ettim. :D

Kurtlar Vadisi Pusu 62. Bölüm izle | Dizi izle Online dizi izle

Peksoft 05-06-2009 01:06:38

Alıntı:

Marlboro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794401)

İyiki tek part istedim. :D
Neyse sağol, başka türlü yok sanırım, mecbur burdan izleyelim.

Marlboro 05-06-2009 01:13:21

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794441)
İyiki tek part istedim. :D
Neyse sağol, başka türlü yok sanırım, mecbur burdan izleyelim.

yardımcı olmak amacı ile vermiştim izlersiniz izlemezsiniz siz bilirsiniz hocam.

WebEngineer 05-06-2009 02:43:43

İnternetten kurtlar vadisinin eski bölümlerini izliyorum birde şimdi pusuyu izledim şimdiki pusu böyle amele dizisi gibi geldi ya :D Eskiden ne güzelmiş konsey felan düşman çokmuş şimdi bitek iskender :(

GrafikUzmani 05-06-2009 02:48:22

WebEngineer eskiden daha güzeldi tabi sizde takdir edersiniz ki suan hersey yasak bi ara silah bile yasakdi hatirlasaniz :) öncede cerrahpasanin kardesydi sanirim tvde kafasini kesmisti polat düsünün suan silah bile zar zor kullaniliyor daha cok dusman olsa ne olur yasak cok oldkdan sonra :)

ee laz ziyalar kılıclar testereler varken cok iyidi ama :)

caliente 05-06-2009 03:05:00

Arkadaşlar bir şeyi araştırıyorumda, hiç bulamadım..

Halo dayının eşinin öldüğü zaman, ahıt yakar gibi " aman aman " naraları geçen bir parça vardı, kadın söylüyordu.

Bu türküyü kim söylüyor bilen var mı. ( şarkıcı ve parçası )

Biliyorsanız, şimdiden çok teşekkürler.

checkup 05-06-2009 03:15:43

Bu da Kurtlar Vadisi Gladio 'nun Oyunu. Bi oyun sitesi yüklemis .Çakma makma ama millet epey hızlı.. oyunda güzel..al sana gladio oyunu :)

burdan kurtlar vadisi gladio oyunu :)

Cinan 05-06-2009 10:19:15

Beyler erhanın üstünde benzin yoktu ancak kibrit yaktı cevat kesin ölürmü erhan :(

Fhenix 05-06-2009 10:24:33

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058794999)
İnternetten kurtlar vadisinin eski bölümlerini izliyorum birde şimdi pusuyu izledim şimdiki pusu böyle amele dizisi gibi geldi ya :D Eskiden ne güzelmiş konsey felan düşman çokmuş şimdi bitek iskender :(

İlk sezonu izlemediysen, Kurtlar Vadisi'nin zevkini alman mümkün değil zaten. Çakır öldükten bi'kaç bölüm sonra heyecan bitti, vadi bozuldu demeye başlamıştık. Ah ah Çakır'ın olduğu bölümler neydi öyle ya (:

pixaturk 05-06-2009 10:32:46

Erhan ölmez gibime geliyor :)

Yılmaz bu nedir ?

Kıldır ağam yanar ama pis kokar :D

Bu iki karakter çok hoşuma gidiyor :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:42:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.