R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

anarschi 10-06-2009 22:39:54

Alıntı:

ahmet_gs Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058829931)
hocam o kan değil bence gölge :)

Öyle zaten :) yani polatı gerçek öldürmediklerine göre kan değil :D
Çok filme kaptırmışsınız kendinizi :)

Fhenix 10-06-2009 22:56:54

Alıntı:

ahmet_gs Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058829931)
hocam o kan değil bence gölge :)

Evet Polat'ı vuran da He-Man'miş. Gölgelerin gücü adına vurmuş :D

Dakota 10-06-2009 23:00:06

serdar gökalp iskender takliti yapıyor kacırmayın :D

Cinan 10-06-2009 23:49:41

Ne bilim arkadaslar inşallah oyundur yoksa 3 ay beklenmez :)

Şurda koptum ya :D

---Yılmaz bu ne ?

---- Kozalak agam?

---- Ne yapmak lazım ?

Tam burda susuyor belki burda catışma başlıyor erhan kurtulacak inanıyorum :rolleyes:

demreli 11-06-2009 00:11:31

sezon finali mi bu bölüm.

WEB0Z0F 11-06-2009 00:13:45

Oyun olamaz çünkü Polatın kılları belli oluyor(göğüs kılları) yani çelik yelek yok :D
Kolundan vurulsa başbakını serçe parmağıyla taşırdı ama karnından vuruldu boru değil :p

checkup 11-06-2009 00:21:29

nuriş kardeşler öldürtmüstür.cemaatin arasındaki eleman nuris kardeslerin elemanıymıs:)

WebEngineer 11-06-2009 01:06:13

Sanırım LG700'ün bahsettiği buydu arkadaşlar.
Sezon finalinde polatın adamlarından biri ölücek diyordu.
İşte o zaht-ı muhterem Erhan imiş.:mad:

Erhanı çok seviyordum ya üzüldüm gerçekten.

Fhenix 11-06-2009 01:31:59

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058831523)
Sanırım LG700'ün bahsettiği buydu arkadaşlar.
Sezon finalinde polatın adamlarından biri ölücek diyordu.
İşte o zaht-ı muhterem Erhan imiş.:mad:

Erhanı çok seviyordum ya üzüldüm gerçekten.

Hayır Erhan'dan bobma olmaz, ya Abdül ya da Memati gidicek, herkes şok olacak demişti :)
Bu polat harbiden ölsün artık, Çakır'ı diziye geri istiyoruz :D

Exwore 11-06-2009 09:10:04

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058831523)
Sanırım LG700'ün bahsettiği buydu arkadaşlar.
Sezon finalinde polatın adamlarından biri ölücek diyordu.
İşte o zaht-ı muhterem Erhan imiş.:mad:
Erhanı çok seviyordum ya üzüldüm gerçekten.

Erhan dan bomba olcağını sanmıyorum. Hatta sormuştuk erhanmı diye bomba diyorum arkadaşlar demişti...

Tufan 11-06-2009 09:12:27

memati yi vuracaklar gibime geliyor. (usta nolmuş yani giderken araplara bir kaçta banca verdim) ölebilir.

schreck 11-06-2009 11:09:11

bence memati ölmez bu filmde.

Cinan 11-06-2009 11:19:38

Bence Polat ve adamları ölmeyecek erhan kurtulacak az kaldı film bu gün polatın vurulmasına kahroldum Şerefsiz Kebap :)

c0di 11-06-2009 11:27:36

arkadaşlar lg700 ile konuştuğum zaman abdulhey hastasıyımya ben kırmadı beni :DMemati veya abdülheyden biri gidicek demişti.Büyük ihtimal memati demişti ama fragman bi olay yok akşam görecez

Ali21 11-06-2009 12:10:26

Arıyıp görüşücem sizin için :D

pixaturk 11-06-2009 12:14:09

Yılmaz bu nedir ?

Kıldır ağam yanar ama pis kokar :D

Polat vuruluyordu galiba son sezon finalinde hayırlısı hadi :)

EuK 11-06-2009 12:51:30

http://fotoanaliz.hurriyet.com.tr/Li...Ciskender3.jpg
http://fotoanaliz.hurriyet.com.tr/images2007/spacer.gif'İSKENDER'İN ŞAŞIRTAN ARABASI
'Kurtlar Vadisi'nin İskender'i, mütevazi arabasıyla Mega Magazin'e yakalandı.Geçtiğimiz hafta kendisinden 25 yaş küçük olan ve 'Kurtlar Vadisi' dizisinde kızını oynayan rol arkadaşı İpek Karapınar'la dudak dudağa yakalanan Musa Uzunlar, bu kez farklı kadınlarla görüntülendi. Oynadığı dizide varlık içinde yüzen, milyarlar değerindeki arabalara binen dizinin İskender'i Musa Uzunlar'ın kullandığı araba ise görenleri şaşırttı. Yerli malı mütevazi arabasıyla görüntülenen oyuncu, kameralara konuşmadan mekandan ayrıldı.

XizoR 11-06-2009 13:07:31

Kanal 7 reytinglerine bakarmisiniz ya ucmuslar :D

LK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : AB
10 HAZIRAN 2009 ÇARŞAMBA

NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 YAPRAK DOKUMU KAND 17,74% 51,62%
2 YAPRAK DOKUMU (OZET) KAND 8,06% 32,93%
3 AVRUPA YAKASI ATV 6,87% 22,52%
4 UGUR DUNDAR''LA STAR HABER STAR 5,17% 25,49%
5 GUNUN OLAYI STAR 4,12% 21,58%
6 MEGA MAGAZIN (OZEL) STAR 3,31% 10,79%
7 M.ALI BIRAND''LA KANAL D ANA HABER KAND 3,30% 16,99%
8 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR)-PT SHOW 3,24% 15,48%
9 MEGA MAGAZIN STAR 3,14% 12,32%
10 SPOR GUNDEMI KAND 3,13% 14,90%
11 KURTLAR VADISI KANAL7 2,86% 8,05%

İLK 100 PROGRAM / HEDEF KITLE : TOTAL

10 HAZIRAN 2009 ÇARŞAMBA
NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 YAPRAK DOKUMU KAND 16,08% 46,00%
2 YAPRAK DOKUMU (OZET) KAND 7,38% 29,99%
3 AVRUPA YAKASI ATV 3,89% 12,55%
4 KURTLAR VADISI KANAL7 3,88% 10,62%

ilk 4 müthis ya

Cinan 11-06-2009 19:05:37

Neyse bu gün showda ucar son 2 bucuk saat :) :D

checkup 11-06-2009 20:43:04

iskenderin araba falan film öncesi reklam kokan hareketler bunlar gibi geliyor bana

anarschi 11-06-2009 21:05:57

Eski bölümü tekrar izliyelim bakalım :)
Sanırsam polat bumm olacak :)

peridokya 11-06-2009 21:20:21

Polat Bum olamaz :D Ama içim bi şekil oldu vurulunca :(

Cinan 11-06-2009 21:30:58

Beyler vadiye az kaldı .......

:rolleyes: CANPOLAT ÖLMEZ :rolleyes:

Umarım oyundur ama yok ya vurdular işte :)

erhan kurtulacak :D

Son 10 dakika

c0di 11-06-2009 21:39:42

bende kaçar grşz beyler herkese iyi seyirler:D

demreli 11-06-2009 21:42:56

Başlıyor Herkese iyi seyirler diliyorum .)

PowerfuL 11-06-2009 22:11:48

Reklamlar başladı. Bugün sezon finali ya. Diziden fazla reklam izleriz. :)

fu4t 11-06-2009 22:15:13

heyecan :D kalp atışları fennaa :D

Ahmet94 11-06-2009 22:17:30

Mematinin Çocukta 2 Yaşında Gibi

frmpostcusuyum 11-06-2009 22:23:49

lanet olsun senin içindeki devlet sevgisine :D

anarschi 11-06-2009 22:34:36

imama yazık oldu ya :) üzüldüm valla..

Fhenix 11-06-2009 22:35:07

Çok acemice yakalanıyorlar. Abdülhey durup dururken yakalandı, Memati hastanede hiç oda yokmuş gibi koridorun ortasında bebeğine bakarken yakalandı. Polat polisin geleceğini bile bile gidip çatışıp yakalandı. Senaristlerin yakalatmak istediği ne kadar belli :D

Cinan 11-06-2009 22:37:12

imam öldü :(
fheinx e katılıyorum bu ne ya memati teslim oluyor oofff :(

Macabré 11-06-2009 22:40:06

Memati ölüyor, polatın vurulma sahnesi kurgudan ibaret.

Belki o eleman namaz esnasında imana gelir vazgeçer :D

Vosvos 11-06-2009 22:41:29

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836390)
Mematinin Çocukta 2 Yaşında Gibi

Bende öyle doğmuşum annem bebeği görür görmez öyle söyledi :)

S3rdaL 11-06-2009 22:45:31

Olan imama oldu.Adam secdeye yattı kafaya mermiyi yedi..

anarschi 11-06-2009 22:46:58

küçük memati :)

DerbedeL 11-06-2009 22:56:09

Her fırtınanın sonunda bir sakinlik vardır. O sakinlikte fırtınada çekilen çilenin mükafatı alınır..

anarschi 11-06-2009 23:02:34

gitti bizim başbakan :)

Macabré 11-06-2009 23:04:47

Başbakan 'a bişey olmazz..

Gelse artık şu Polat 'ın vurulma sahnesi..

Cinan 11-06-2009 23:08:14

Başbakanı vursalar polatın sucsuzlugu kanıtlanabilir

Polatın vurulma sahnesi oyun olabilir demedi deme :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:47:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.