![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
anarsikcocuk@hotmail.... :) ekle bağlanam sana |
Alıntı:
|
Kurtlar Vadisi RoN Olusturalımmı :) :D |
Bu topic Panafilmforum dan daha çok tutuldu galiba ;) |
Beyler şu Show Tv ile anlaşamayıp diziye ara verdiklerinde kaçıncı bölümdü? Ben o zamandan beri izlemiyorum indirip izleyeyim şimdi, gerçi poku çıktı dizinin hiç tad vermiyor ama meraktan insanın izleyesi geliyor. |
Alıntı:
|
yavaş yavaş Kurtlar Vadisi Pusudan uzak mı dursam diyorum, uykusuz kaldım bu yüzden :) |
ya forumdan biri sezon finalinde memati ölüyo dediydi niye ölmedi bu:S |
Alıntı:
|
Ne zamanmış bu sinema filmi? |
ardından bir de kurtlar vadisi pusudan sonra kurtlar vadisi gladio dizisi gelir..ama bu kez ne anlatacaklar..anlatacak biseyde kalmadı.direk ismen verirler herhalde |
Bi ipucu daha beyler, Kurtlar Vadisi Gladio'da Polat yok |
Alıntı:
|
Alıntı:
Senaristler zaten iyice sacmaladılar pusuda :( |
Alıntı:
|
Bende hiç seyretmezdim Kurtlar Vadisi'ni ama fena alıştım Pusu'nun tüm bölümlerini indirdim çoğunu seyrettim eski bölümleri de indiriyorum iyice vadici oldum çok güzel diziymiş. :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bende kurtlar vadisi tişörtü aldım tam ortada polat solda abdülhey sağda memati :D |
Gladio'yu merakla bekliyorum. Bakalım ifade etmek istediklerini edecekler mi? |
Çakır öldüğünde ağlayanları görmüştüm.Bu kadar saçmalık olmaz,Kendinizi kaybetmeyin bu sadece bir dizi. |
Polat yoksa ne anlamı kaldı ( |
Alıntı:
|
Olabilir bir diziye bagımlı olursan aglarsın bende aglamıstım cok normal bir şey :o |
ben memati eroinman olduğunda çok üzülmüştüm :D Hastanede tedavi görürken Polat'a bir kere versene son kez dediği sahnede ağlıcakdım . |
aynen memaTi erOinmen Oldugu zaman çOk üzüLdüm:D |
|
Alıntı:
Mevlüt okuttularmı :D |
Mematinin eroinman olduğu bölümlerde bende çok üzülmüştüm Memati gibi adam bile ne hale geldi diye insan kaptırınca diziye gerçek gibi yaşıyor. :) Çakırlı bölümleri daha seyretmedim ona birşey diyemiycem. :) |
Alıntı:
|
Vadi, Çakır varken Vadiydi zaten :) Sonradan bozulmaya başladı. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Pusuyuda izlemediysen keşke en baştan başlasaydın. |
Alıntı:
İlk Pusu'nun bölümlerini indirmiştim sonra eski bölümleri indirmeye başladım ondan ters oldu biraz ama olsun Pusu da güzel. :) |
Alıntı:
|
TRT'nin Kurtlar Vadisi = Aynadaki Düşman: Teşkilat aşagıdaki belgesel tarzı fragmanı izleyin .biraz uzun .TRT'nin Kurtlar Vadisivari dizisi için hazırlanmış Aynadaki Düşman Teşkilat |
Gladio'da polat yoksa iyi gişe yapamaz. |
"Kurtlar Vadisi Pusu, yeni sezonda kendi gününde ve kendi saatinde Star TV ekranlarında olacak! Haziran ayında muhteşem bir finalle sezon tatiline giren Kurtlar Vadisi Pusu’nun yeni sezonda yayınlanacağı kanal belli oldu. Kurtlar Vadisi Pusu’nun yapımcısı Pana Film dizinin yeni sezon bölümleri için Star TV ile anlaştı. " Kurtlar Vadisi Pusu |
nereye geçerse geçsin yeter ki erken başlasın :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:23:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.