R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

EuK 16-06-2009 23:05:17

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058866692)
Usta ilk olarak kav kibrit cevatı sonrada derin kebap iskenderi öldürek :)

Memati bi ara msn'e de uğrar mısın :)

anarschi 16-06-2009 23:16:21

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058866739)
Yılmaz'ı da sen öldür :D

yılmaza çok güzel sorularım var :) yılmaz bu ne dediğimde oha o ne dicek :D

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058866766)
Memati bi ara msn'e de uğrar mısın :)

başkanım kahrolsun şu derin kebap telekom yüzünden msne giremiyorum..
anarsikcocuk@hotmail.... :) ekle bağlanam sana

Fhenix 16-06-2009 23:19:04

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058866843)
yılmaza çok güzel sorularım var :) yılmaz bu ne dediğimde oha o ne dicek :D

Tövbe tövbe :D

Cinan 17-06-2009 19:10:21

Kurtlar Vadisi RoN

Olusturalımmı :) :D

KurtAslan 17-06-2009 23:25:33

Bu topic Panafilmforum dan daha çok tutuldu galiba ;)

EFO 18-06-2009 00:07:05

Beyler şu Show Tv ile anlaşamayıp diziye ara verdiklerinde kaçıncı bölümdü? Ben o zamandan beri izlemiyorum indirip izleyeyim şimdi, gerçi poku çıktı dizinin hiç tad vermiyor ama meraktan insanın izleyesi geliyor.

Fhenix 18-06-2009 10:27:08

Alıntı:

EFO Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058874018)
Beyler şu Show Tv ile anlaşamayıp diziye ara verdiklerinde kaçıncı bölümdü? Ben o zamandan beri izlemiyorum indirip izleyeyim şimdi, gerçi poku çıktı dizinin hiç tad vermiyor ama meraktan insanın izleyesi geliyor.

Bölüm 49'dan sonra ara verildi dostum.

bombahosting 18-06-2009 10:35:18

yavaş yavaş Kurtlar Vadisi Pusudan uzak mı dursam diyorum, uykusuz kaldım bu yüzden :)

mcsoft 18-06-2009 12:12:48

ya forumdan biri sezon finalinde memati ölüyo dediydi niye ölmedi bu:S

WessauR 18-06-2009 12:16:43

Alıntı:

mcsoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058876022)
ya forumdan biri sezon finalinde memati ölüyo dediydi niye ölmedi bu:S

Ölmesin daha iyi , sinema filminde olacak birşeyler bakalım :rolleyes:

Akbas 18-06-2009 13:15:16

Ne zamanmış bu sinema filmi?

checkup 18-06-2009 13:47:49

ardından bir de kurtlar vadisi pusudan sonra kurtlar vadisi gladio dizisi gelir..ama bu kez ne anlatacaklar..anlatacak biseyde kalmadı.direk ismen verirler herhalde

KingMania 20-06-2009 01:36:06

Bi ipucu daha beyler, Kurtlar Vadisi Gladio'da Polat yok

Macabré 20-06-2009 01:54:42

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058887876)
Bi ipucu daha beyler, Kurtlar Vadisi Gladio'da Polat yok

Kurtlar Vadisi adı altında geçen bir yapımda polat yoksa tüh sana pana film..

Cinan 20-06-2009 01:57:27

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058887965)
Kurtlar Vadisi adı altında geçen bir yapımda polat yoksa tüh sana pana film..

Katılıyorum.
Senaristler zaten iyice sacmaladılar pusuda :(

EuK 20-06-2009 11:24:08

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058887965)
Kurtlar Vadisi adı altında geçen bir yapımda polat yoksa tüh sana pana film..

Adamlar Gladio'yu anlatacaklar,Gladio'nun sonunu getirmeyecekler.Neler oluyor neler bitiyor onu anlatacaklar.Polat olsaydı Gladio'yu bitirmeden film bitmezdi.Ne de olsa o Polat Alemdar pardon Ali Candan yok yok Efe Karahanlı :p

MertB 20-06-2009 12:19:54

Bende hiç seyretmezdim Kurtlar Vadisi'ni ama fena alıştım Pusu'nun tüm bölümlerini indirdim çoğunu seyrettim eski bölümleri de indiriyorum iyice vadici oldum çok güzel diziymiş. :)

HaytaWeb 20-06-2009 12:22:25

Alıntı:

MertB Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058889297)
Bende hiç seyretmezdim Kurtlar Vadisi'ni ama fena alıştım Pusu'nun tüm bölümlerini indirdim çoğunu seyrettim eski bölümleri de indiriyorum iyice vadici oldum çok güzel diziymiş. :)

Aramıza hoşgeldin :p

MertB 20-06-2009 12:27:44

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058889316)
Aramıza hoşgeldin :p

Her akşam 2 bölüm seyretmezsem uyuyamıyorum. Aranızda kadrolu vadiciyim artık. :D

c0di 20-06-2009 12:32:44

bende kurtlar vadisi tişörtü aldım tam ortada polat solda abdülhey sağda memati :D

sanalmevzi 20-06-2009 12:37:39

Gladio'yu merakla bekliyorum.
Bakalım ifade etmek istediklerini edecekler mi?

xFaulz 21-06-2009 14:34:51

Çakır öldüğünde ağlayanları görmüştüm.Bu kadar saçmalık olmaz,Kendinizi kaybetmeyin bu sadece bir dizi.

ALem 21-06-2009 18:16:43

Polat yoksa ne anlamı kaldı (

Fhenix 21-06-2009 18:16:50

Alıntı:

xFaulz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058897023)
Çakır öldüğünde ağlayanları görmüştüm.Bu kadar saçmalık olmaz,Kendinizi kaybetmeyin bu sadece bir dizi.

Bize mi dedin, yoksa ağlayanlara mı?

Cinan 21-06-2009 20:21:50

Olabilir bir diziye bagımlı olursan aglarsın bende aglamıstım cok normal bir şey :o

WessauR 21-06-2009 20:25:35

ben memati eroinman olduğunda çok üzülmüştüm :D Hastanede tedavi görürken Polat'a bir kere versene son kez dediği sahnede ağlıcakdım .

The_RoTinG 21-06-2009 20:28:33

aynen memaTi erOinmen Oldugu zaman çOk üzüLdüm:D

HaytaWeb 21-06-2009 20:30:47

http://img.mynet.com/ha3/c/cakir_ilan.jpg http://images.habervitrini.com/haber...cakir_ilan.jpg

Cinan 21-06-2009 20:34:24

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058899321)

Cakır ölmedi kalbimizde yaşıyor :D:D

Mevlüt okuttularmı :D

MertB 21-06-2009 21:11:37

Mematinin eroinman olduğu bölümlerde bende çok üzülmüştüm Memati gibi adam bile ne hale geldi diye insan kaptırınca diziye gerçek gibi yaşıyor. :) Çakırlı bölümleri daha seyretmedim ona birşey diyemiycem. :)

Peksoft 21-06-2009 21:24:26

Alıntı:

MertB Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058899511)
Mematinin eroinman olduğu bölümlerde bende çok üzülmüştüm Memati gibi adam bile ne hale geldi diye insan kaptırınca diziye gerçek gibi yaşıyor. :) Çakırlı bölümleri daha seyretmedim ona birşey diyemiycem. :)

Kesin izle ilk bölümler şimdiki bölümlere göre 50 kat daha iyi, bende yeni izledim ilk bölümleri.

Fhenix 21-06-2009 21:27:35

Vadi, Çakır varken Vadiydi zaten :)
Sonradan bozulmaya başladı.

MertB 21-06-2009 21:27:41

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058899563)
Kesin izle ilk bölümler şimdiki bölümlere göre 50 kat daha iyi, bende yeni izledim ilk bölümleri.

Pusu'da 52'ye geldim onlar bitince ilk bölümlere başlıycam. :)

Peksoft 21-06-2009 21:29:41

Alıntı:

MertB Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058899587)
Pusu'da 52'ye geldim onlar bitince ilk bölümlere başlıycam. :)

Ohooo, sen yenisin galiba. :P
Pusuyuda izlemediysen keşke en baştan başlasaydın.

MertB 21-06-2009 21:34:07

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058899594)
Ohooo, sen yenisin galiba. :P
Pusuyuda izlemediysen keşke en baştan başlasaydın.

Evet yeni vadiciyim ben :p

İlk Pusu'nun bölümlerini indirmiştim sonra eski bölümleri indirmeye başladım ondan ters oldu biraz ama olsun Pusu da güzel. :)

ASP 21-06-2009 22:13:15

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058899586)
Vadi, Çakır varken Vadiydi zaten :)
Sonradan bozulmaya başladı.

Çok haklısın katılıyorum sana.Ben izlediğim bölümü tekrar izlemeyi sevmiyorum bütün bölümleri zamanında izledim.

checkup 06-07-2009 01:40:14

TRT'nin Kurtlar Vadisi = Aynadaki Düşman: Teşkilat aşagıdaki belgesel tarzı fragmanı izleyin .biraz uzun .TRT'nin Kurtlar Vadisivari dizisi için hazırlanmış

Aynadaki Düşman Teşkilat

ach 06-07-2009 04:57:48

Gladio'da polat yoksa iyi gişe yapamaz.

gzou 07-07-2009 12:48:33

"Kurtlar Vadisi Pusu, yeni sezonda kendi gününde ve kendi saatinde Star TV ekranlarında olacak!
Haziran ayında muhteşem bir finalle sezon tatiline giren Kurtlar Vadisi Pusu’nun yeni sezonda yayınlanacağı kanal belli oldu. Kurtlar Vadisi Pusu’nun yapımcısı Pana Film dizinin yeni sezon bölümleri için Star TV ile anlaştı. "

Kurtlar Vadisi Pusu

Kavi 07-07-2009 12:50:56

nereye geçerse geçsin yeter ki erken başlasın :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:23:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.