![]() |
kenan show da yeni bir diziye başlıycak, bıyıklı bir şekilde televizyonda u kenan demeseler tanımazdım yüzü değişmiş askerde çokmu dayak yedi acaba ? Deli yürek vb. gibi pek yiğit bir rol olucak gibi durmuyordu ama sonradan çevirirler belki. |
Starda başlayacak beyler başlasa artık :) |
Ne zaman başlıyor yav. |
İşallah şifre girmez Aydın Doğan'ın ne yapacagı belli olmaz. |
arkadaşlar oynayan var mı bilmiyorum kendi siteme de ekledim. Kurtlar Vadisi Pusu Oyunu flash versiyonunu yapmıslar.Benim cok hosuma gitti. |
Ben izlemem artık. Tarafsız olmayacak çünkü. |
Vadi başlamasına başlayacak ama.. Umarım Doğan'ın sahip olduğu DSMART platformuna taşımazlar, Dizi yayındayken şifreye falan girerse hiç şaşırmam. :) Malum Dsmart kan kaybediyor. Tabi eğer böyle bir varsayım gerçek olursa bu iş Vadi izleme sitelerinin işine yarar :D En çokta benim işime yarar... Başlasın artık ya. İzleyen çok özledi bu diziyi.. Para lazım bize ;) |
Dahada izlenmez. Gerçekler anlatılıyordu Eskiden. Şimdi yalan olur kurtlar vadisi. Nasıl sattılar o kanala anlamıyorum ? yazık oldu :( |
işin ilginci tataroğlu icin dogan diyolardı internette simdi film onun kanalında:) |
Alıntı:
|
Saba Tümer İskender Büyük Saba Tümer İskender Büyük Yavuz Seçkin vadinin yeni kanalı star'ın kardes kanalı cnn turkte yayınlandı dün gece.izlemeyenler icin. |
|
Alıntı:
kardeş orda bi reklam var 2 saatdir video beklniyor diyor reklam gitmıyo ne iş |
hocam f5 'e bas güncelle ben izliyorum. |
Alıntı:
|
Ne fragmanı eski bölümlerden derleme yapmışlar tabiki :) Ne zaman başlıyacak acaba kesin tarihde vermediler :o |
hayırlı olsun cümlemize inş fazla reklam olmaz... |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Vadiciler nasılsınız ya :) |
Son bölümde baya kişi öldürdüler bakalım yaşıcak mı onlar |
Başla Vadi artık başla,Yaprak Dökümü bile başlamış :( |
Vadi Kasım 'da ancak başlar demedi demeyin. |
Alıntı:
Tam tarih verilmedi sanırım bilgisi olan varmı |
Bu dizi sayesinde 5,5 ay askerliği yedim kurtlar vadisine 4 gün kaldı , 3 kaldı onu sayıyordum şafak yerine :D Doğan medyanın alması kötü oldu :mad: |
izlerken gel haftaya perşembe diyorum ya :( |
bi tarih verseler artik iyi olucak tüm diziler başladı neredeyse vadiyi özledik şu tarihde desinlerde gün sayalım :D |
Geçen yıl Ekim'de başlamıştı sanırım. Aralık'ta da ara vermişti. Bu yıl n'olur bilmem. Umarım bu sezonki senaryo değişmeden, özüyle çekilir. |
19 Ekimde çekimlere başlıyor; sonra ki hafta yayınlanır.. Ama Doğan Gurubuna geçerek hata yaptı. |
kanal 7 ye mi geçmişti,nereye geçmişti dizi? |
Alıntı:
|
http://www.yazete.com/video.asp?vid=6188 Yazete'de yeni sezon fragmanı diye yayınlıyorlar. Eski sezon bölümlerinin çarpıcı sahnelerini birleştirmişler. Daha bölümler çekilmeye başlanmamış sanırım, merakla bekliyoruz. |
Davut Tataroğlu ilk bölümde ölür/yada/karakter değiştirir/çok çok zengin ve iyi biri olur. Demedi demeyin :) |
Alıntı:
Alıntı:
|
ekimde başlıyor vadi bildiğim kadarıyla |
yahu cok uzatıyorlar :( |
geçen yıl erken başlattılar sonra teraviye denk gelmesin diye ramazan bayramından sonra başlattılar bu senede böyle yaparlar herhalde |
arkadaslar ankete buyrun:) https://www.r10.net/off-topic/454783-...t-alemdar.html |
bu sezon bence büyük ihtimal bayram'dan sonra çekimlere başlıyacaklar ve bir sonraki hafta yayına girecek dizimiz ekim ilk veya ikinci haftası gösterim'de olur diye tahmin ediyorum bu arada arkadaşlar kurtlar vadisi glodyo ne oldu bi ara reklamları döndü öylece kaldı herhangi bir şey göremedim ben epey zamandır bu sinema filmi için |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:07:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.