R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Sansolaris 18-08-2009 11:00:34

kenan show da yeni bir diziye başlıycak, bıyıklı bir şekilde televizyonda u kenan demeseler tanımazdım yüzü değişmiş askerde çokmu dayak yedi acaba ?

Deli yürek vb. gibi pek yiğit bir rol olucak gibi durmuyordu ama sonradan çevirirler belki.

Cinan 18-08-2009 11:01:19

Starda başlayacak beyler başlasa artık :)

iLLeqaL 18-08-2009 11:17:21

Ne zaman başlıyor yav.

demreli 18-08-2009 12:30:01

İşallah şifre girmez Aydın Doğan'ın ne yapacagı belli olmaz.

checkup 24-08-2009 15:52:19

arkadaşlar oynayan var mı bilmiyorum kendi siteme de ekledim. Kurtlar Vadisi Pusu Oyunu flash versiyonunu yapmıslar.Benim cok hosuma gitti.

BarCode 24-08-2009 16:24:12

Ben izlemem artık. Tarafsız olmayacak çünkü.

HKNOCN 24-08-2009 16:25:45

Vadi başlamasına başlayacak ama.. Umarım Doğan'ın sahip olduğu DSMART platformuna taşımazlar, Dizi yayındayken şifreye falan girerse hiç şaşırmam. :) Malum Dsmart kan kaybediyor.

Tabi eğer böyle bir varsayım gerçek olursa bu iş Vadi izleme sitelerinin işine yarar :D En çokta benim işime yarar... Başlasın artık ya. İzleyen çok özledi bu diziyi.. Para lazım bize ;)

Tasarimkaynak 24-08-2009 16:41:10

Dahada izlenmez. Gerçekler anlatılıyordu Eskiden.
Şimdi yalan olur kurtlar vadisi. Nasıl sattılar o kanala anlamıyorum ? yazık oldu :(

checkup 24-08-2009 18:16:14

işin ilginci tataroğlu icin dogan diyolardı internette simdi film onun kanalında:)

Mertcan03 24-08-2009 18:44:57

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059294354)
işin ilginci tataroğlu icin dogan diyolardı internette simdi film onun kanalında:)

herkes birşey diyor:rolleyes:

checkup 02-09-2009 15:12:27

Saba Tümer İskender Büyük

Saba Tümer İskender Büyük Yavuz Seçkin

vadinin yeni kanalı star'ın kardes kanalı cnn turkte yayınlandı dün gece.izlemeyenler icin.

checkup 02-09-2009 15:59:59

Kurtlar Vadisi 64. Bölüm STAR TV Fragmanı

ve nihayet pusu kaldıgı yerde baslıyor..

SaboTaqe 02-09-2009 16:04:34

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059362973)
Kurtlar Vadisi 64. Bölüm STAR TV Fragmanı
ve nihayet pusu kaldıgı yerde baslıyor..


kardeş orda bi reklam var 2 saatdir video beklniyor diyor reklam gitmıyo ne iş

checkup 02-09-2009 16:07:37

hocam f5 'e bas güncelle ben izliyorum.

Haymac 03-09-2009 13:31:47

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059362973)
Kurtlar Vadisi 64. Bölüm STAR TV Fragmanı
ve nihayet pusu kaldıgı yerde baslıyor..

bu fragman filan olamaz hiçbirşey yokki :) eski görüntülerden kolaj sadece

Cinan 03-09-2009 15:17:58

Ne fragmanı eski bölümlerden derleme yapmışlar tabiki :) Ne zaman başlıyacak acaba kesin tarihde vermediler :o

frmpostcusuyum 03-09-2009 15:56:53

hayırlı olsun cümlemize inş fazla reklam olmaz...

Friqx 03-09-2009 17:36:53

Alıntı:

frmpostcusuyum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059370262)
hayırlı olsun cümlemize inş fazla reklam olmaz...

KEsin our. :)

HKNOCN 03-09-2009 22:09:59

Alıntı:

Friqx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059370915)
KEsin our. :)

Dünyanın transfer parasını vermişlerdir. Eee reklamlardan telafi edilecek artık. Reklamlara alışın :D

Fhenix 04-09-2009 00:29:28

Vadiciler nasılsınız ya :)

bilgicinitr 04-09-2009 00:30:41

Son bölümde baya kişi öldürdüler bakalım yaşıcak mı onlar

peridokya 04-09-2009 00:41:27

Başla Vadi artık başla,Yaprak Dökümü bile başlamış :(

Macabré 04-09-2009 00:42:46

Vadi Kasım 'da ancak başlar demedi demeyin.

Cinan 04-09-2009 00:43:22

Alıntı:

peridokya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059374036)
Başla Vadi artık başla,Yaprak Dökümü bile başlamış :(

Hiç valla beklemekten usandık artık başlasın reklamları bile özledik :o

Tam tarih verilmedi sanırım bilgisi olan varmı

Musavirsahan 04-09-2009 00:46:51

Bu dizi sayesinde 5,5 ay askerliği yedim kurtlar vadisine 4 gün kaldı , 3 kaldı onu sayıyordum şafak yerine :D Doğan medyanın alması kötü oldu :mad:

peridokya 04-09-2009 00:53:51

izlerken gel haftaya perşembe diyorum ya :(

Marlboro 04-09-2009 01:22:27

bi tarih verseler artik iyi olucak tüm diziler başladı neredeyse vadiyi özledik şu tarihde desinlerde gün sayalım :D

Fhenix 04-09-2009 01:47:02

Geçen yıl Ekim'de başlamıştı sanırım. Aralık'ta da ara vermişti. Bu yıl n'olur bilmem. Umarım bu sezonki senaryo değişmeden, özüyle çekilir.

Abdlsmt! 04-09-2009 11:29:06

19 Ekimde çekimlere başlıyor; sonra ki hafta yayınlanır..
Ama Doğan Gurubuna geçerek hata yaptı.

fatihbaz 04-09-2009 12:07:58

kanal 7 ye mi geçmişti,nereye geçmişti dizi?

strhost 04-09-2009 12:21:31

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059376533)
kanal 7 ye mi geçmişti,nereye geçmişti dizi?

dizi starda fatih ulusalcı - muhafazakar karıştı:) dizi

Fhenix 07-09-2009 20:01:46

http://www.yazete.com/video.asp?vid=6188
Yazete'de yeni sezon fragmanı diye yayınlıyorlar. Eski sezon bölümlerinin çarpıcı sahnelerini birleştirmişler. Daha bölümler çekilmeye başlanmamış sanırım, merakla bekliyoruz.

KMLGRLR 07-09-2009 20:05:34

Davut Tataroğlu ilk bölümde ölür/yada/karakter değiştirir/çok çok zengin ve iyi biri olur. Demedi demeyin :)

Fhenix 07-09-2009 20:50:43

Alıntı:

KMLGRLR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059401465)
Davut Tataroğlu ilk bölümde ölür/yada/karakter değiştirir/çok çok zengin ve iyi biri olur. Demedi demeyin :)

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058994089)
sezonun ilk bölümü davut tataroğlu ölebilir :D

Ben çok önceden söylemiştim onu, yeni tespitler bekliyoruz. :)

undefined 07-09-2009 21:35:02

ekimde başlıyor vadi bildiğim kadarıyla

SSessizCrew 07-09-2009 21:37:45

yahu cok uzatıyorlar :(

Ahmet94 07-09-2009 21:47:46

geçen yıl erken başlattılar sonra teraviye denk gelmesin diye ramazan bayramından sonra başlattılar bu senede böyle yaparlar herhalde

checkup 11-09-2009 00:58:23

arkadaslar ankete buyrun:) https://www.r10.net/off-topic/454783-...t-alemdar.html

Marlboro 11-09-2009 02:53:46

bu sezon bence büyük ihtimal bayram'dan sonra çekimlere başlıyacaklar ve bir sonraki hafta yayına girecek dizimiz ekim ilk veya ikinci haftası gösterim'de olur diye tahmin ediyorum

bu arada arkadaşlar kurtlar vadisi glodyo ne oldu bi ara reklamları döndü öylece kaldı herhangi bir şey göremedim ben epey zamandır bu sinema filmi için

caliente 11-09-2009 02:55:50

Alıntı:

Marlboro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428760)
bu sezon bence büyük ihtimal bayram'dan sonra çekimlere başlıyacaklar ve bir sonraki hafta yayına girecek dizimiz ekim ilk veya ikinci haftası gösterim'de olur diye tahmin ediyorum
bu arada arkadaşlar kurtlar vadisi glodyo ne oldu bi ara reklamları döndü öylece kaldı herhangi bir şey göremedim ben epey zamandır bu sinema filmi için

Kasım ayında sinemalarda. :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:07:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.