R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

mizah_turkCOM 12-06-2009 00:18:44

polat bu işten sıyırıcak bence. Çünkü onu vurmak isteyen adamı vurduğunu herkes gördü. Oradan onu sıyırıp aklarlar.

davutt davut gladyonun ikinci adamına hizmet ediyosun demekki

GoogleFan 12-06-2009 00:25:34

iskender dönemi biter. Davut dönemi başlar.:D

mizah_turkCOM 12-06-2009 00:28:17

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837255)
iskender dönemi biter. Davut dönemi başlar.:D

yok o, o kadar aktif değil vurdu kırdıda o genelde siyaset yapıyor. Ama şimdi bulutu iğleşene kadar öldüremezse bulut ona karşı gelicek. Eğer bulutu senaryo yazarı öldürmezse çatışma içine doğal olarak davutta katılır. Böyle girme ihtimali var davutun.

Zaten millet iskenderden iyice sıkıldı. onun gladyocu ekipleride gittiği için iskenderin pek bi yapıcılığı kalmadı.

demreli 12-06-2009 00:29:32

kurtlar vadisi özel de niye son sahneleri tekrar gösterdi_?

iskenderin gerçek hayattaki arabası

http://www.internethaber.com/images/other/araba3.jpg
http://www.internethaber.com/images/other/araba4.jpg
http://www.internethaber.com/images/other/araba2.jpg

SeoSarp 12-06-2009 00:38:34

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837255)
iskender dönemi biter. Davut dönemi başlar.:D

Dizi ilk başta Davut'un üzerine başlamıştı ama İskender girince işler değişti. :D

mizah_turkCOM 12-06-2009 00:45:01

Adam devlet tiyatro oyuncusu. Çok kanması beklenemez. Kurtlarvadisindende pek verdiklerini sanmıyorum. O da aza kanaat eden biriymişki o magazincilerin arasına çekinmeden o arabayla geliyor. Bence helal olsun adama. En azından kendi neyse öyle davranıyo.

Mertcan03 12-06-2009 00:47:02

iskenderin sevgilisini görsen hiç aza kanaat ettiğini düşünmezsin :)
Arabaya bakma yanındaki kıza bak ;)

demreli 12-06-2009 00:48:50

Iskender'in polat'out :D

Ekstra 12-06-2009 01:07:35

Aaa Polat mermi sıkmayı biliyor, çok amatör dizi. :(

anarschi 12-06-2009 01:26:15

Tahmini olarak gladio filminde şöyle olacak :)

Polat ve bulut (ihtiyarlar) - Davut tataroğlu-İskender Büyük (Gladio) çatışmasını izleyecez.

Ahmet94 12-06-2009 01:28:15

Alıntı:

demreli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837279)

iskender benden çapkın çıktı

BarCode 12-06-2009 01:30:25

Bu konudaki bazı arkadaşların mesajına bakıp çok gülüyorum :)

Bu arada 3 ay nasıl bekleyeceğiz ya :cry

Dt.Furkan 13-06-2009 17:46:53

Benim anlamadığım olay, Polat başbakanın camide vurulacağını nerden anladı ? Merak ediyorum doğrusu :)

Exwore 13-06-2009 18:15:05

Alıntı:

WebFurkan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058846477)
Benim anlamadığım olay, Polat başbakanın camide vurulacağını nerden anladı ? Merak ediyorum doğrusu :)

konu açılmıs yazayım buraya da benimde kafama takılan olay 62. bölümde polisler bastığında hikmetin evinden kaçarken arka sokakta abdülhey opel vectrayı düz kontak yaparak çalıştırdı ve kaçtılar, 63. bölümde aynı vectrayla polat ve memati cevatı basmaya gitti o araba düz kontaklamı gitti hep ve alemdar başkanda başka araba yokmu :D

redalertist 14-06-2009 00:25:14

arkadaşlar asıl olay tataroğlunun gittiği heykeltraş kimdi??
bence bu adam ve kurtlar vadisi gladionun 2. adamı kenan evren olabilir..
cünkü zamanında darbe yapmış.. ve şimdi izdivaya cekilmiş ressam olarak yaşıyor, heykeltraş göndermesi onaydı bence... sizce?

Marlboro 14-06-2009 00:59:04

çok basit bir bölümdü hele polatın çatıştığı sahne bana cüneyt arkını anımsattı adamların elinde keleşler var bir tane mermi sıkan yok polat alemdar elindeki su tabancası ile hepsini bir şarjörde indiriyor bunun yanı sıra çok çok güzel bir final beklerken senaristler hayal kırıklığına urattı polatın vurulması final sahnesi olmamalıydı bence çünkü polat ölmiyecek daha öncede senaristlerin dizinin sezon sonrası devam ediceğini söylemişti abdul veya mematı vurulsa belki ölürmü ölmezmi gibi bir bekleyiş olurdu diye düşünüyorum.

devils 14-06-2009 10:26:49

Alıntı:

redalertist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058848636)
arkadaşlar asıl olay tataroğlunun gittiği heykeltraş kimdi??
bence bu adam ve kurtlar vadisi gladionun 2. adamı kenan evren olabilir..
cünkü zamanında darbe yapmış.. ve şimdi izdivaya cekilmiş ressam olarak yaşıyor, heykeltraş göndermesi onaydı bence... sizce?

Orada adamın Sinemalarda çıkacak olan Gladio 'yu temsil edeceğe benziyor. :rolleyes:

Dakota 14-06-2009 10:27:37

Ben polatın cevatı basmaya gittiginde arabadan indiği andan itibaren mermilerini saydım 13 mü neydi mematiye kaydı sahne xD 30luk falan sarjoru galiba :D

Wolfenstein 14-06-2009 10:38:44

ben daha sezon finalini izleyemedim. :(

by_wirus 14-06-2009 19:37:38

Eski bölümlerin satıldığı bildiğiniz bir yer varmı bölüm bölüm alıp izlemek istiyorum internetten izlemek kötü oluyor :mad:

WessauR 14-06-2009 19:53:10

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058852836)
Eski bölümlerin satıldığı bildiğiniz bir yer varmı bölüm bölüm alıp izlemek istiyorum internetten izlemek kötü oluyor :mad:

Her hafta içi saat 20:00 de show tv de pusu tekrardan yayınlanacak.

by_wirus 14-06-2009 19:59:55

Alıntı:

WessauR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058852915)
Her hafta içi saat 20:00 de show tv de pusu tekrardan yayınlanacak.

Güzel haber, hangi günden itibaren?
pusu değilde ilk baştan başlasalar iyi olurdu kanal 7 ye vermeleri kötü oldu :mad:

WEB0Z0F 14-06-2009 20:32:23

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058852949)
Güzel haber, hangi günden itibaren?
pusu değilde ilk baştan başlasalar iyi olurdu kanal 7 ye vermeleri kötü oldu :mad:

bende var.Boş cd gönder çekeyim (:
kanal7 çıkmıyor mu?

checkup 14-06-2009 20:34:20

Şimdi Aydın Doğan Tayyip Erdoğan'ı vurdurdu demek mi oluyor bu..Dizi bunu mu söylüyor?

WessauR 15-06-2009 20:09:30

başladı dizi akar :D

c0di 15-06-2009 22:33:52

geçen seneki sezon finalinden itibaren verecekler heralde hafta içi hergün veya aksiyonlu bölümleri verecekler.Bu arada kurtlar vadisi tişört aldım bi tane siyah koyyumu resmini buraya :D

KingMania 16-06-2009 13:12:24

Yeni sezondan tiyolar;

polat yine ölmüyor arkadan abdülhey gelip gömleğini çıkarıp polatın yaralı bölgelerine sarıyor kucaklayıp gidiyor.

Sadullah Şentürk kankam olur :cool:

Fhenix 16-06-2009 13:30:58

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058863132)
Yeni sezondan tiyolar;

polat yine ölmüyor arkadan abdülhey gelip gömleğini çıkarıp polatın yaralı bölgelerine sarıyor kucaklayıp gidiyor.

Sadullah Şentürk kankam olur :cool:

İyi de Abdüloviç ordan nasıl çıkacak, nasıl bulacak ve nasıl yetişecek. Bunları da sormadın mı kankana :D

KingMania 16-06-2009 13:48:27

gelsin sorarız senide vadide oynatıcam Fhenix
rolünde şu;

iskenderin evine temizlikçi diye gidip vurucaksın iskenderi sonra kızıyla falan evlenicen

Fhenix 16-06-2009 13:57:40

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058863396)
gelsin sorarız senide vadide oynatıcam Fhenix
rolünde şu;

iskenderin evine temizlikçi diye gidip vurucaksın iskenderi sonra kızıyla falan evlenicen

İyiymiş.
İhtiyar mıyım gladyatör mü :eek:

KingMania 16-06-2009 14:00:31

ne gladiosu olm köylüsün sultanın abisi :D :P

Fhenix 16-06-2009 14:48:46

O zaman gelmişken Sultan'ın namusunu temizlemek adına Abdülle evlendirirz :D

Must4f4 16-06-2009 15:27:16

Valla forumda en çok tutulan konu oldu ha :D

anarschi 16-06-2009 17:33:44

Fatih senden iyi temizlikçi olur ha :)

Fhenix 16-06-2009 17:49:07

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058864691)
Fatih senden iyi temizlikçi olur ha :)

Temizlerim bütün düşmanları :cool:

anarschi 16-06-2009 18:22:29

Kurtlar Vadisi Fhenix :p

BarCode 16-06-2009 21:51:53

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058865029)
Kurtlar Vadisi Fhenix :p

Yok,:p Kurtlar Vadisi r10

Fhenix 16-06-2009 22:21:42

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058865029)
Kurtlar Vadisi Fhenix :p

Yürü Memati gidiyoruz. :cool:

anarschi 16-06-2009 22:55:52

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058866477)
Yürü Memati gidiyoruz. :cool:

Usta ilk olarak kav kibrit cevatı sonrada derin kebap iskenderi öldürek :)

Fhenix 16-06-2009 23:01:49

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058866692)
Usta ilk olarak kav kibrit cevatı sonrada derin kebap iskenderi öldürek :)

Yılmaz'ı da sen öldür :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:57:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.