![]() |
polat bu işten sıyırıcak bence. Çünkü onu vurmak isteyen adamı vurduğunu herkes gördü. Oradan onu sıyırıp aklarlar. davutt davut gladyonun ikinci adamına hizmet ediyosun demekki |
iskender dönemi biter. Davut dönemi başlar.:D |
Alıntı:
Zaten millet iskenderden iyice sıkıldı. onun gladyocu ekipleride gittiği için iskenderin pek bi yapıcılığı kalmadı. |
kurtlar vadisi özel de niye son sahneleri tekrar gösterdi_? iskenderin gerçek hayattaki arabası http://www.internethaber.com/images/other/araba3.jpg http://www.internethaber.com/images/other/araba4.jpg http://www.internethaber.com/images/other/araba2.jpg |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
iskenderin sevgilisini görsen hiç aza kanaat ettiğini düşünmezsin :) Arabaya bakma yanındaki kıza bak ;) |
Iskender'in polat'out :D |
Aaa Polat mermi sıkmayı biliyor, çok amatör dizi. :( |
Tahmini olarak gladio filminde şöyle olacak :) Polat ve bulut (ihtiyarlar) - Davut tataroğlu-İskender Büyük (Gladio) çatışmasını izleyecez. |
Alıntı:
|
Bu konudaki bazı arkadaşların mesajına bakıp çok gülüyorum :) Bu arada 3 ay nasıl bekleyeceğiz ya :cry |
Benim anlamadığım olay, Polat başbakanın camide vurulacağını nerden anladı ? Merak ediyorum doğrusu :) |
Alıntı:
|
arkadaşlar asıl olay tataroğlunun gittiği heykeltraş kimdi?? bence bu adam ve kurtlar vadisi gladionun 2. adamı kenan evren olabilir.. cünkü zamanında darbe yapmış.. ve şimdi izdivaya cekilmiş ressam olarak yaşıyor, heykeltraş göndermesi onaydı bence... sizce? |
çok basit bir bölümdü hele polatın çatıştığı sahne bana cüneyt arkını anımsattı adamların elinde keleşler var bir tane mermi sıkan yok polat alemdar elindeki su tabancası ile hepsini bir şarjörde indiriyor bunun yanı sıra çok çok güzel bir final beklerken senaristler hayal kırıklığına urattı polatın vurulması final sahnesi olmamalıydı bence çünkü polat ölmiyecek daha öncede senaristlerin dizinin sezon sonrası devam ediceğini söylemişti abdul veya mematı vurulsa belki ölürmü ölmezmi gibi bir bekleyiş olurdu diye düşünüyorum. |
Alıntı:
|
Ben polatın cevatı basmaya gittiginde arabadan indiği andan itibaren mermilerini saydım 13 mü neydi mematiye kaydı sahne xD 30luk falan sarjoru galiba :D |
ben daha sezon finalini izleyemedim. :( |
Eski bölümlerin satıldığı bildiğiniz bir yer varmı bölüm bölüm alıp izlemek istiyorum internetten izlemek kötü oluyor :mad: |
Alıntı:
|
Alıntı:
pusu değilde ilk baştan başlasalar iyi olurdu kanal 7 ye vermeleri kötü oldu :mad: |
Alıntı:
kanal7 çıkmıyor mu? |
Şimdi Aydın Doğan Tayyip Erdoğan'ı vurdurdu demek mi oluyor bu..Dizi bunu mu söylüyor? |
başladı dizi akar :D |
geçen seneki sezon finalinden itibaren verecekler heralde hafta içi hergün veya aksiyonlu bölümleri verecekler.Bu arada kurtlar vadisi tişört aldım bi tane siyah koyyumu resmini buraya :D |
Yeni sezondan tiyolar; polat yine ölmüyor arkadan abdülhey gelip gömleğini çıkarıp polatın yaralı bölgelerine sarıyor kucaklayıp gidiyor. Sadullah Şentürk kankam olur :cool: |
Alıntı:
|
gelsin sorarız senide vadide oynatıcam Fhenix rolünde şu; iskenderin evine temizlikçi diye gidip vurucaksın iskenderi sonra kızıyla falan evlenicen |
Alıntı:
İhtiyar mıyım gladyatör mü :eek: |
ne gladiosu olm köylüsün sultanın abisi :D :P |
O zaman gelmişken Sultan'ın namusunu temizlemek adına Abdülle evlendirirz :D |
Valla forumda en çok tutulan konu oldu ha :D |
Fatih senden iyi temizlikçi olur ha :) |
Alıntı:
|
Kurtlar Vadisi Fhenix :p |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:57:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.