R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

MertB 07-07-2009 13:08:12

Vadimize hayırlı olsun Star. :)

Snout 07-07-2009 13:17:56

Yeni Bölümleri Sabırsızlıkla Beklioruz Koskoca Memati Aydın/Nazilliye geliyor benim olmadığımda bi foto bile çektiremedim ona yanıyorum :D

Fhenix 07-07-2009 14:53:10

Senaryo baştan aşağı değişmezse iyidir. :)

vezir 07-07-2009 16:28:04

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058986643)
Senaryo baştan aşağı değişmezse iyidir. :)

bende bundan korkuyorum

HKNOCN 07-07-2009 22:48:01

Bölüm başına ne kadar anlaştılar acaba.. Show için üzüldüm :( Vadi Show Tv ile özdeşleşmişti sanki.

Cinan 07-07-2009 22:51:12

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058987759)
Bölüm başına ne kadar anlaştılar acaba.. Show için üzüldüm :( Vadi Show Tv ile özdeşleşmişti sanki.

aynen bende üzüldüm :)

şunu demek isterim polat yoksa gladio iş yapamaz :rolleyes: ama yinede izlenir :D

MertB 08-07-2009 10:13:31

Alıntı:

frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058987776)
aynen bende üzüldüm :)
şunu demek isterim polat yoksa gladio iş yapamaz :rolleyes: ama yinede izlenir :D

En kötü 5 milyonu görür Polat olsa rahat 10 yapardı. :)

HolyBoY 08-07-2009 22:15:43

senaryo değişir artık :D star tv ye geçti diye
aydın doğan sonunda bastı parayı aldı diziyi şimdi istediği gibi yönlendirecek

Fhenix 08-07-2009 23:48:02

Alıntı:

HolyBoY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058993400)
senaryo değişir artık :D star tv ye geçti diye
aydın doğan sonunda bastı parayı aldı diziyi şimdi istediği gibi yönlendirecek

sezonun ilk bölümü davut tataroğlu ölebilir :D

ach 09-07-2009 08:42:22

Show'da o kadar rahat degillerdi sanırım şimdi daha rahat eder

vezir 09-07-2009 09:18:24

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058994089)
sezonun ilk bölümü davut tataroğlu ölebilir :D

kesin gibi :D :D

schreck 09-07-2009 10:42:51

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058994089)
sezonun ilk bölümü davut tataroğlu ölebilir :D

çok iyi bir tespit.muhtemelen ilk bölüm olmasa bile ikinci bölümde gidici.

c0di 09-07-2009 11:52:29

yav starda vadi izlenmezki yav showtv ne güzel di :(:(

JivaL 09-07-2009 12:35:03

Güzel bir oyun yapılmış...

Kurtlar Vadisi Pusu Oyunu, Oyunları Bedava Türkçe 3d Oyunlar Oyna
Yada
Kurtlar Vadisi Pusu Oyunu - Savaş Oyunları
Yada
kurtlar vadisi pusu oyunu - Google'da Ara :p
Oyunu bitirdim ben güzel oyun oynayın derim :)

project2007 09-07-2009 15:31:11

Bende star tv'ye geçmesine üzüldüm show tv çok iyiydi umaırm star tv tüm dizileri yaptığı gibi işin içine etmez

asksizajan 09-07-2009 16:15:41

ya star da kurtlar vadisi izlenemez ya 1 kere starın renk paleti uymaz diziye star kırmızı ve kırmızıya dönük renkleri var
kanal d açık tonlar atv sarı tonlarda en uygun show tv ydi ama katlanıcaz artık bu durumada

BarCode 09-07-2009 16:50:53

Harbi ha,bi delikanlı dizi vardı oda cort oldu.

Kenan İmirzalıoğlu şöyle yeni bir dizi çeksede,alem delikanlı görsün :D

ARKaDaS 09-07-2009 17:15:59

Alıntı:

BarCode Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058998112)
Kenan İmirzalıoğlu şöyle yeni bir dizi çeksede,alem delikanlı görsün :D

Cuk oturuyor adama yav hakkaten çeksede bir dizi alem delikanlı görse :eek:

checkup 09-07-2009 20:11:32

Alıntı:

asksizajan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058997891)
ya star da kurtlar vadisi izlenemez ya 1 kere starın renk paleti uymaz diziye star kırmızı ve kırmızıya dönük renkleri var
kanal d açık tonlar atv sarı tonlarda en uygun show tv ydi ama katlanıcaz artık bu durumada


evet katılıyorum. bska yerlerde de soyle bir yorum okumustum ey polat dizide ne anlatıyorsun kimin kanalına cıkıyorsun diye gerci show da ona bakarsan aynı sekilde sorgulanabilir ama renk paleti olayında kanald tecrübesi herseyi anlatıyoru show cok yakısıyordu o acıdan

dundar 09-07-2009 20:36:32

başlasında star show fark etmez :D

Fhenix 10-07-2009 03:06:32

Kurtlar Vadisi genelde klasikleşmiş yüzleri değil, ekran karşısına pek çıkmamış yüzleri alıyor diziye. Son zamanlarda ne kadar sapıtsalar da kerameti senaryosunda :)
Kenan İmirzalıoğlu bi' dizide oynayacaksa, o diziyi çekenin de Osman Sınav olmasını isterim. :)

Haymac 10-07-2009 12:46:15

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059001756)
Kurtlar Vadisi genelde klasikleşmiş yüzleri değil, ekran karşısına pek çıkmamış yüzleri alıyor diziye. Son zamanlarda ne kadar sapıtsalar da kerameti senaryosunda :)
Kenan İmirzalıoğlu bi' dizide oynayacaksa, o diziyi çekenin de Osman Sınav olmasını isterim. :)

osman sınavın dizilerine çok yakışıyor.

çeksede, alem delikanlı görse yav.

teknohaberci 10-07-2009 20:48:24

Kenan İmirzalıoğlu askerden döndü mü bilmiyorum ama gerçekten onu çok özledik :) Onunla olan diziler bir başka.Eğer bir proje içinde o varsa izlememek ne mümkün :)

c0di 10-07-2009 21:01:24

en son acı hayatta oynadı heralde ordada hakkını verdi adam :)

BarCode 10-07-2009 22:49:37

Alıntı:

ARKaDaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058998285)
Cuk oturuyor adama yav hakkaten çeksede bir dizi alem delikanlı görse :eek:

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059001756)
Kurtlar Vadisi genelde klasikleşmiş yüzleri değil, ekran karşısına pek çıkmamış yüzleri alıyor diziye. Son zamanlarda ne kadar sapıtsalar da kerameti senaryosunda :)
Kenan İmirzalıoğlu bi' dizide oynayacaksa, o diziyi çekenin de Osman Sınav olmasını isterim. :)

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059003225)
osman sınavın dizilerine çok yakışıyor.

çeksede, alem delikanlı görse yav.

Alıntı:

teknohaberci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059006309)
Kenan İmirzalıoğlu askerden döndü mü bilmiyorum ama gerçekten onu çok özledik :) Onunla olan diziler bir başka.Eğer bir proje içinde o varsa izlememek ne mümkün :)

Alıntı:

ahmet_gs Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059006392)
en son acı hayatta oynadı heralde ordada hakkını verdi adam :)

Sinemalar.com ~ Ejder Kapanı'nın Çekimlerine Başlandı !


Bu arada Polat abimize bakın :p

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/63_4.jpg

asksizajan 11-07-2009 10:06:24

arkadaşlar anlaşılan deli yürekle özdeşleşen kenan imirzalioğlunu özlemişiz bence kenan kurtlar vadisi seneryosuna dahil edilse polatın yanında yer alsa süper olurdu
nebilim diziye bu saaten sonra polatın kardeşi olarak girmesi zor ancak abdulheyin yada mematinin kendilerinin bile bilmediği babalarının başka kadından kardeşi olarak girebilir
kısaca deliyürek kenan imirzalioğlu nu sizi bilmemde ben kurtlar vadisinde görmek isterim diziye nasıl gireceği senaristlerin sorunu eğer girerse diziye hem kenanın popüleritesi artar hem vadinin popüleritesi artar

Fhenix 11-07-2009 11:11:26

Alıntı:

asksizajan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059008248)
arkadaşlar anlaşılan deli yürekle özdeşleşen kenan imirzalioğlunu özlemişiz bence kenan kurtlar vadisi seneryosuna dahil edilse polatın yanında yer alsa süper olurdu
nebilim diziye bu saaten sonra polatın kardeşi olarak girmesi zor ancak abdulheyin yada mematinin kendilerinin bile bilmediği babalarının başka kadından kardeşi olarak girebilir
kısaca deliyürek kenan imirzalioğlu nu sizi bilmemde ben kurtlar vadisinde görmek isterim diziye nasıl gireceği senaristlerin sorunu eğer girerse diziye hem kenanın popüleritesi artar hem vadinin popüleritesi artar

Kenan İmirzalıoğlu vadide olmaz. Çünkü vadiye girerse popülaritede Polat'ın önüne geçer, bu da senaristlerin istemediği bi'şey. Hatta Çakır'ı da bu yüzden öldürdüler büyük ihtimal.

Peksoft 11-07-2009 11:25:40

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059008546)
Hatta Çakır'ı da bu yüzden öldürdüler büyük ihtimal.

Hain katiller. :p

asksizajan 11-07-2009 11:27:28

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059008546)
Kenan İmirzalıoğlu vadide olmaz. Çünkü vadiye girerse popülaritede Polat'ın önüne geçer, bu da senaristlerin istemediği bi'şey. Hatta Çakır'ı da bu yüzden öldürdüler büyük ihtimal.

haklısın ama burada önemli olan dizinin kalitesi ve izlenebilirliği deilmi
zamanında çakırı çıkarmaların çok sinire olmuştum 3 5 hafta izlememiştim diziyi nitekim izleyecek doru düzgün bişe bulamyınca tekrara izlemeye başlamıştım

biz dizmizin kalitesinin artmasını ve uzun yıllar boyunca sürmesini bekleriz kenanın dizide oynamsı polatın karizmasının önüne geçsede dizinin izlenebilirliği artacaktır sürekliliği olucaktır

tabii bu bizim düşüncemiz sonuçta senaristler nekadar çakırın ölümünden buyana geçen bölüm süreçlerinde öne çıkarmış olsalarda buna rağmen polat karekterli necati şaşmazı

başka bir yapımda henüz göremedik ee hal bu oluncada dizide polatın önüne kim geçmiş geçmemiş bunun bir önemi kalmıyor

zaten vadi dışında bir rolde necati şaşmaz kenan imirzalioğlu gibi her role cuk oturacak bir oyuncu deil

Fhenix 11-07-2009 12:41:14

Alıntı:

asksizajan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059008623)
haklısın ama burada önemli olan dizinin kalitesi ve izlenebilirliği deilmi
zamanında çakırı çıkarmaların çok sinire olmuştum 3 5 hafta izlememiştim diziyi nitekim izleyecek doru düzgün bişe bulamyınca tekrara izlemeye başlamıştım

biz dizmizin kalitesinin artmasını ve uzun yıllar boyunca sürmesini bekleriz kenanın dizide oynamsı polatın karizmasının önüne geçsede dizinin izlenebilirliği artacaktır sürekliliği olucaktır

tabii bu bizim düşüncemiz sonuçta senaristler nekadar çakırın ölümünden buyana geçen bölüm süreçlerinde öne çıkarmış olsalarda buna rağmen polat karekterli necati şaşmazı

başka bir yapımda henüz göremedik ee hal bu oluncada dizide polatın önüne kim geçmiş geçmemiş bunun bir önemi kalmıyor

zaten vadi dışında bir rolde necati şaşmaz kenan imirzalioğlu gibi her role cuk oturacak bir oyuncu deil

Ben girmesin demiyorum ki zaten. Fakat gerçekçi olmak lazım. Daha önce bu başlıkta dediğim gibi Vadi oyuncularını ekrana pek uğramamış kişiler arasından seçiyor dikkat ederseniz. Kaldı ki Polat'ın önüne geçti diye Çakır'ı diziden alan zihniyet, Kenan İmirzalıoğlunu diziye sokmaz :)

Razor_332 14-07-2009 18:26:08

Muro Efsane oluyor!
 
http://img4.mynet.com/ha4/m/muro3.jpg
"Nalet olsun içimdeki insan sevgisine" sözüyle tanınıp Kurtlar Vadisi dizisinde terör örgütünün şehir sorumlusu Muro karakterini canlandıran oyuncu Mustafa Üstündağ'ın (32) asker kaçağı olduğu gerekçesiyle dizi setine baskın düzenlenerek göz altına alınmak istenmişti.
Yapımcıların araya girmesiyle gözaltına alınmaktan kurtulan ve annesinin kanser hastası olması nedeniyle bugüne kadar askere gidemediğini söyleyen Üstündağ, Kasım ayında vatani görevini yapmak üzere askere gideceğini belirtti. Şimdiler de Marmaris'te, Abimm filminin çekimlerinde olan Üstündağ, Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin yeni sezon bölümlerinde askere gidene kadar yer alacağını belirterek; "Yeni sezonda varım fakat dizide bana nasıl bir son hazırlayacaklar bende merak ediyorum. Bekleyip göreceğiz" şeklinde konuştu.
kaynak : mynet

CameL22 15-07-2009 15:42:36

Gladio'dan ilk kareler...
http://www.yazete.com/fotogaleri/act...15072009_4.jpg
http://www.yazete.com/fotogaleri/act...15072009_3.jpg
Vizyona gireceği tarih belli oldu :) 20 KASIM Cuma

Kaynak: Yazete

Fhenix 15-07-2009 15:45:25

İskender'e siyah takımdan başkası yakışmıyor, harbiden yakışmıyor :)
Foto galeriyi görmek için tıklayın.

schreck 15-07-2009 17:48:04

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059030590)
http://img4.mynet.com/ha4/m/muro3.jpg
"Nalet olsun içimdeki insan sevgisine" sözüyle tanınıp Kurtlar Vadisi dizisinde terör örgütünün şehir sorumlusu Muro karakterini canlandıran oyuncu Mustafa Üstündağ'ın (32) asker kaçağı olduğu gerekçesiyle dizi setine baskın düzenlenerek göz altına alınmak istenmişti.
Yapımcıların araya girmesiyle gözaltına alınmaktan kurtulan ve annesinin kanser hastası olması nedeniyle bugüne kadar askere gidemediğini söyleyen Üstündağ, Kasım ayında vatani görevini yapmak üzere askere gideceğini belirtti. Şimdiler de Marmaris'te, Abimm filminin çekimlerinde olan Üstündağ, Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin yeni sezon bölümlerinde askere gidene kadar yer alacağını belirterek; "Yeni sezonda varım fakat dizide bana nasıl bir son hazırlayacaklar bende merak ediyorum. Bekleyip göreceğiz" şeklinde konuştu.
kaynak : mynet

pana film bu haberi yalanladı :)

KaRa_MaSkE 01-08-2009 13:58:42

Valla kenan girse ben kurtlar vadisini öle bir izlerim öle bir izlerimki süper olur dizi kenan hayranıyım zaten. Kurtlar vadisinide arada bir izliyorum oda tam değil kenan girse müthiş olur. Düşünsenize kenan ve polat kapışıyor hayali bile süper.

Şu anda kenan ejder kapanı adlı filmi çekiyor. Ve ganster ile hacı diye bir 2 sinema filmi daha çekcek. Ağustostada yeni dizisi olan ezel adlı dizide cansu dere ile oynucak. Ama yönetmen osman sınav değil.

checkup 01-08-2009 23:09:48

Kenan girse sizce hangi rolde girer?

KaRa_MaSkE 01-08-2009 23:22:41

Polatın düşmanı tabikide :D

Razor_332 02-08-2009 00:13:48

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059147324)
Kenan girse sizce hangi rolde girer?

Yeni Baron :D

checkup 18-08-2009 03:34:02

iskender büyük'ün eski hali :) burdan

Marlboro 18-08-2009 04:40:42

ne zaman başlıcak film ya özledim valla :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:35:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.