![]() |
Vadimize hayırlı olsun Star. :) |
Yeni Bölümleri Sabırsızlıkla Beklioruz Koskoca Memati Aydın/Nazilliye geliyor benim olmadığımda bi foto bile çektiremedim ona yanıyorum :D |
Senaryo baştan aşağı değişmezse iyidir. :) |
Alıntı:
|
Bölüm başına ne kadar anlaştılar acaba.. Show için üzüldüm :( Vadi Show Tv ile özdeşleşmişti sanki. |
Alıntı:
şunu demek isterim polat yoksa gladio iş yapamaz :rolleyes: ama yinede izlenir :D |
Alıntı:
|
senaryo değişir artık :D star tv ye geçti diye aydın doğan sonunda bastı parayı aldı diziyi şimdi istediği gibi yönlendirecek |
Alıntı:
|
Show'da o kadar rahat degillerdi sanırım şimdi daha rahat eder |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
yav starda vadi izlenmezki yav showtv ne güzel di :(:( |
Güzel bir oyun yapılmış... Kurtlar Vadisi Pusu Oyunu, Oyunları Bedava Türkçe 3d Oyunlar Oyna Yada Kurtlar Vadisi Pusu Oyunu - Savaş Oyunları Yada kurtlar vadisi pusu oyunu - Google'da Ara :p Oyunu bitirdim ben güzel oyun oynayın derim :) |
Bende star tv'ye geçmesine üzüldüm show tv çok iyiydi umaırm star tv tüm dizileri yaptığı gibi işin içine etmez |
ya star da kurtlar vadisi izlenemez ya 1 kere starın renk paleti uymaz diziye star kırmızı ve kırmızıya dönük renkleri var kanal d açık tonlar atv sarı tonlarda en uygun show tv ydi ama katlanıcaz artık bu durumada |
Harbi ha,bi delikanlı dizi vardı oda cort oldu. Kenan İmirzalıoğlu şöyle yeni bir dizi çeksede,alem delikanlı görsün :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
evet katılıyorum. bska yerlerde de soyle bir yorum okumustum ey polat dizide ne anlatıyorsun kimin kanalına cıkıyorsun diye gerci show da ona bakarsan aynı sekilde sorgulanabilir ama renk paleti olayında kanald tecrübesi herseyi anlatıyoru show cok yakısıyordu o acıdan |
başlasında star show fark etmez :D |
Kurtlar Vadisi genelde klasikleşmiş yüzleri değil, ekran karşısına pek çıkmamış yüzleri alıyor diziye. Son zamanlarda ne kadar sapıtsalar da kerameti senaryosunda :) Kenan İmirzalıoğlu bi' dizide oynayacaksa, o diziyi çekenin de Osman Sınav olmasını isterim. :) |
Alıntı:
çeksede, alem delikanlı görse yav. |
Kenan İmirzalıoğlu askerden döndü mü bilmiyorum ama gerçekten onu çok özledik :) Onunla olan diziler bir başka.Eğer bir proje içinde o varsa izlememek ne mümkün :) |
en son acı hayatta oynadı heralde ordada hakkını verdi adam :) |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Bu arada Polat abimize bakın :p http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/63_4.jpg |
arkadaşlar anlaşılan deli yürekle özdeşleşen kenan imirzalioğlunu özlemişiz bence kenan kurtlar vadisi seneryosuna dahil edilse polatın yanında yer alsa süper olurdu nebilim diziye bu saaten sonra polatın kardeşi olarak girmesi zor ancak abdulheyin yada mematinin kendilerinin bile bilmediği babalarının başka kadından kardeşi olarak girebilir kısaca deliyürek kenan imirzalioğlu nu sizi bilmemde ben kurtlar vadisinde görmek isterim diziye nasıl gireceği senaristlerin sorunu eğer girerse diziye hem kenanın popüleritesi artar hem vadinin popüleritesi artar |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
zamanında çakırı çıkarmaların çok sinire olmuştum 3 5 hafta izlememiştim diziyi nitekim izleyecek doru düzgün bişe bulamyınca tekrara izlemeye başlamıştım biz dizmizin kalitesinin artmasını ve uzun yıllar boyunca sürmesini bekleriz kenanın dizide oynamsı polatın karizmasının önüne geçsede dizinin izlenebilirliği artacaktır sürekliliği olucaktır tabii bu bizim düşüncemiz sonuçta senaristler nekadar çakırın ölümünden buyana geçen bölüm süreçlerinde öne çıkarmış olsalarda buna rağmen polat karekterli necati şaşmazı başka bir yapımda henüz göremedik ee hal bu oluncada dizide polatın önüne kim geçmiş geçmemiş bunun bir önemi kalmıyor zaten vadi dışında bir rolde necati şaşmaz kenan imirzalioğlu gibi her role cuk oturacak bir oyuncu deil |
Alıntı:
|
Muro Efsane oluyor! http://img4.mynet.com/ha4/m/muro3.jpg "Nalet olsun içimdeki insan sevgisine" sözüyle tanınıp Kurtlar Vadisi dizisinde terör örgütünün şehir sorumlusu Muro karakterini canlandıran oyuncu Mustafa Üstündağ'ın (32) asker kaçağı olduğu gerekçesiyle dizi setine baskın düzenlenerek göz altına alınmak istenmişti. Yapımcıların araya girmesiyle gözaltına alınmaktan kurtulan ve annesinin kanser hastası olması nedeniyle bugüne kadar askere gidemediğini söyleyen Üstündağ, Kasım ayında vatani görevini yapmak üzere askere gideceğini belirtti. Şimdiler de Marmaris'te, Abimm filminin çekimlerinde olan Üstündağ, Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin yeni sezon bölümlerinde askere gidene kadar yer alacağını belirterek; "Yeni sezonda varım fakat dizide bana nasıl bir son hazırlayacaklar bende merak ediyorum. Bekleyip göreceğiz" şeklinde konuştu. kaynak : mynet |
Gladio'dan ilk kareler... http://www.yazete.com/fotogaleri/act...15072009_4.jpg http://www.yazete.com/fotogaleri/act...15072009_3.jpg Vizyona gireceği tarih belli oldu :) 20 KASIM Cuma Kaynak: Yazete |
İskender'e siyah takımdan başkası yakışmıyor, harbiden yakışmıyor :) Foto galeriyi görmek için tıklayın. |
Alıntı:
|
Valla kenan girse ben kurtlar vadisini öle bir izlerim öle bir izlerimki süper olur dizi kenan hayranıyım zaten. Kurtlar vadisinide arada bir izliyorum oda tam değil kenan girse müthiş olur. Düşünsenize kenan ve polat kapışıyor hayali bile süper. Şu anda kenan ejder kapanı adlı filmi çekiyor. Ve ganster ile hacı diye bir 2 sinema filmi daha çekcek. Ağustostada yeni dizisi olan ezel adlı dizide cansu dere ile oynucak. Ama yönetmen osman sınav değil. |
Kenan girse sizce hangi rolde girer? |
Polatın düşmanı tabikide :D |
Alıntı:
|
iskender büyük'ün eski hali :) burdan |
ne zaman başlıcak film ya özledim valla :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:35:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.