R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Fhenix 11-06-2009 23:08:20

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836669)
Başbakan 'a bişey olmazz..

Gelse artık şu Polat 'ın vurulma sahnesi..

Polat'ın vurulma sahnesi final sahnesidir büyük ihtimal, gelince neden bitti diye kızarsın :D

WebEngineer 11-06-2009 23:10:04

Muro : Biz emekçi insanlarız bizi bunlarla aynı yere koymayın, emekçilerinin yanına koyun
Hikmet : Sen emekçisinde, biz sömürgecimiyiz ?
Muro : Göbeğin hiç öyle demiyor ama :D Öldüm bu sahnede

Birde ömer baba, erjümente pis laflar söyledi.:)

TeXaS 11-06-2009 23:30:21

vuran gladio nun adamımıydı ?

anarschi 11-06-2009 23:30:23

başbakanı vuran adam kim?

XizoR 11-06-2009 23:30:39

oha *** noldu herkes birbirini vurdu

Exam 11-06-2009 23:30:40

Polatı vurdular başkanda gitti bakalım nolcak ?

WebEngineer 11-06-2009 23:30:49

Polat süperman ölürmü hiç :)
Adam tek başına 9549848978654 tane adamı öldürüyor.

frmpostcusuyum 11-06-2009 23:30:52

polat vuruldu başbakan vuruldu :D

WessauR 11-06-2009 23:30:58

Polat adamı vurduda , arkadakiler kim ya off ..

garnett09 11-06-2009 23:31:20

Polat indirdi valla adamı iyi oldu. Kral olur şimdi

Cinan 11-06-2009 23:31:29

cevat polatı vurdu kim olacak :(

garnett09 11-06-2009 23:32:38

Alıntı:

frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836840)
cevat polatı vurdu kim olacak :(

Cevat ne alaka Başbakanın koruması vurdu :D

WessauR 11-06-2009 23:32:51

başbakan ölmez sanırım .

Vosvos 11-06-2009 23:32:59

uyy kim furdi onu :S

TRN 11-06-2009 23:33:04

Başbakanın koruması da satılık çıktı gladionun adamı mı acep :D

BlueDream 11-06-2009 23:33:36

gladyo başbakanı ve polatı vurdu

garnett09 11-06-2009 23:33:44

Başbakan ölmez. Polat'ta doğal olarak ölmez. Bunun mükafatı olarakta işte yeni sezonda yine bi atraksiyon alır başını gider. :)

Cinan 11-06-2009 23:33:52

Alıntı:

garnett09 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836854)
Cevat ne alaka Başbakanın koruması vurdu :D

He tamam başbakınıda korumasıda başbakanı vurdu dimi ne alaka be !
İyi izlediyseniz iskender benim adamlar degil diyor yüzde yüz cevat!

by_wirus 11-06-2009 23:34:09

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836833)
Polat süperman ölürmü hiç :)
Adam tek başına 9549848978654 tane adamı öldürüyor.

İskenderin adamıyla 9549848978655 oldu.

Polat başbakanı öldürmeye çalışan adamı (İskenderin adamını) vurdu.
Başbakanın koruması polatı vurdu
Yaşlılarda başbakanı vurdurttu heralde.

kim vurdurttu *** bu adamı?

ugurcg 11-06-2009 23:34:13

Alıntı:

tRn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836861)
Başbakanın koruması da satılık çıktı gladionun adamı mı acep :D

katılıyorum

Ahmet94 11-06-2009 23:34:31

Polat Kral Olur Şİmdi

Fhenix 11-06-2009 23:34:51

Polat başbakanın camiye gideceğini ve caminin yerini nereden öğrendi?

garnett09 11-06-2009 23:35:55

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836875)
Polat başbakanın camiye gideceğini ve caminin yerini nereden öğrendi?

Nezarethanenin önünde polisler konuşuyordu ya oradan

Ahmet94 11-06-2009 23:35:59

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836875)
Polat başbakanın camiye gideceğini ve caminin yerini nereden öğrendi?

polat geleceği yarım yamalak görebiliyor

Cem1 11-06-2009 23:36:07

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836875)
Polat başbakanın camiye gideceğini ve caminin yerini nereden öğrendi?

Süper birşey yakalamışsın :D benimde orda kafa karıştı

Exam 11-06-2009 23:36:09

hapishanede konuşurken söylediler ya Fhenix

c0di 11-06-2009 23:36:43

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836870)
İskenderin adamıyla 9549848978655 oldu.
Polat başbakanı öldürmeye çalışan adamı (İskenderin adamını) vurdu.
Başbakanın koruması polatı vurdu
Yaşlılarda başbakanı vurdurttu heralde.
kim vurdurttu *** bu adamı?

kim vurdurttu biliyonmu cevat :)Ama ben diziden hiçbişey anlamadım :s Hmen geçti

frmpostcusuyum 11-06-2009 23:36:48

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836875)
Polat başbakanın camiye gideceğini ve caminin yerini nereden öğrendi?

hacım sende taktın bu senaristlere valla ama doğru diyorsun istender iskenderin adamı felanda nerden ögrendi ?

JivaL 11-06-2009 23:37:00

Gladio sıktı başbakana.

by_wirus 11-06-2009 23:37:32

Dizinin bitmesine daha çok dakka var, bu sahne final sahne olması gerekmiyormuydu? Acaba bundan daha önemli bi sahnemi var? Belkide polatın kalbi durur orda bitirirler.

WessauR 11-06-2009 23:37:48

Gladioda Polat oynuyorsa ölmemiştir heralde :(

ErayWeb.Org 11-06-2009 23:38:20

denizdeyken hiçmi helikopter takip edemedi ?

Boxer 11-06-2009 23:38:57

polatın'da bünyesi kovaya döndü

WEB0Z0F 11-06-2009 23:38:59

iyi de final bölümü değil ki sezon finali sadece neden öldürtsünler :)

WebEngineer 11-06-2009 23:40:29

Davut Tataroğlu :)

by_wirus 11-06-2009 23:40:43

bunun efendisi kim gladio mu :S

anarschi 11-06-2009 23:40:48

tataroğlu=amerika=gladio...

Exam 11-06-2009 23:41:13

La bu adamın ne ilgisi var ki :D

ByMsT 11-06-2009 23:41:23

Tataroğlu Gladionun adamı :)

WebEngineer 11-06-2009 23:41:55

Alıntı:

Exam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836930)
La bu adamın ne ilgisi var ki :D

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836928)
tataroğlu=amerika=gladio...

Yeterince açıklıyor.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:47:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.