![]() |
memati gibi adamı yakarak öldüreceklerini sanmıyorum. Diziden çıkaracaklarsa bu başka türlü olur. |
Yanma sahnesinden önce 3 kişiyi yakalıyorlar,yananlar da o 3 kişidir... büyütmeye gerek yok |
Yine heyecan dolu bir bölüm geliyor iskender ölmeyecek galiba yanıldım. |
Lg700 nerdesiiiiiiiiiiiiiiin :( |
erhan nası kaçtı ya..yine mantık hatası |
Micro izlemeden nasıl buldun hacı mantık hatasını :D |
ayaklarından asılıp ölenler, ömer baba, deli hikmet ve kazım bence |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
azerbaycanlı adam baskın sırasında yardım ediyor vay =) |
Alıntı:
Ama senaristler bi' kılıf uydurur ona :D |
Alıntı:
|
süper olmuş :D erhan nasıl kaçtı ya iskenderi vurup merak ediyorum. |
Alıntı:
|
Dondurup bakıyorum ama başının üstünde az bir saç olan biri asılıyor Asılanlardan başta olanıda pantolonun altına tayt giyiyor (yaşlılar yaparya) .. Bilemiyorum artık bekleyip görücez.. |
Azeri'nin olacağını sanmam.:D O adamı baya sevdim. yananlardan birisi Memati galiba.:o |
Yananlardan biri ömer baba galiba..Sanırsam deli hikmet,kazım ve ömer babayı yakıyorlar.. Ps de biraz inceliyim dedim ama net çıkmadı.. http://img198.imageshack.us/img198/8024/31407793.jpg |
Onlar değil ordan önce bir yerden adamları alıyorlar büyük ihtimal onlar :) |
Kazım yanmasın.:( |
Ömer baba karısı ve Polat 'ın karısı ölsün Onlar aksatıyor Polat 'ın işlerini :D |
Alıntı:
ömer baba gerçekten sıktı artık yıllardır nasihatlerini hikayelerini dinliyoz :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Ömer Baba da bir Gladio :p |
Alıntı:
|
Alıntı:
yok yok geçen hafta ölen hocanın babasıymış Ömer Baba:eek: |
Ömer Baba'ya bir şey demeye gelmiyor ya adama 'merhaba' diyorsun Eski Roma'dan giriyor, Malazgirt Savaşı'ından çıkıyor. |
ölsün yeter artık ondan önce ne gençler öldü 2003 ten beri oynuyor yeter kaldırdığı para |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
r10' da en kral baba Ömer Baba :D öldürmeyin beni |
olm o adam ihtiyar heyetinin başı falan değil sofuların başı :D |
Alıntı:
|
Erhan, "İskenderi vurdum" dediğinde arkadan ses eko yapıyor. :) Çok karışık bi' bölüm olacak ve süper geçecek. Üzüldüğüm bi' nokta var; Yine en heyecanlı yerinde bitecek. :( Fragmanı izleyemeyenler; tıklasın. |
Yakalanan 3 kişi var cevat bir evi bastırıyor ordaki 3 kişi yakıyorlar. Ömer baba, deli felan yanmıyor.. Fragmana iyi bakın. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Demedi Demeyin bu bölümde çok karışık şeyler olacak |
Alıntı:
Biz de İskender kızı ile beraber göbek atacak zannediyorduk:) |
muro ortalıklarda yok..bu bölümde de çıkmazsa sezon finalinde patlatırlar heralde |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:39:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.