R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Mertcan03 02-06-2009 23:14:00

memati gibi adamı yakarak öldüreceklerini sanmıyorum. Diziden çıkaracaklarsa bu başka türlü olur.

EuK 02-06-2009 23:16:47

Yanma sahnesinden önce 3 kişiyi yakalıyorlar,yananlar da o 3 kişidir... büyütmeye gerek yok

Razor_332 02-06-2009 23:26:10

Yine heyecan dolu bir bölüm geliyor iskender ölmeyecek galiba yanıldım.

c0di 02-06-2009 23:27:23

Lg700 nerdesiiiiiiiiiiiiiiin :(

MicroChip 02-06-2009 23:30:20

erhan nası kaçtı ya..yine mantık hatası

Fhenix 02-06-2009 23:31:47

Micro izlemeden nasıl buldun hacı mantık hatasını :D

KingMania 02-06-2009 23:33:31

ayaklarından asılıp ölenler, ömer baba, deli hikmet ve kazım bence

JivaL 02-06-2009 23:35:20

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058780849)
ayaklarından asılıp ölenler, ömer baba, deli hikmet ve kazım bence

Ömer Baba ve Kazım Değildir, Deli olabilir. Memati'de olabilir.Bide bu azeri adam

MicroChip 02-06-2009 23:35:31

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058780832)
Micro izlemeden nasıl buldun hacı mantık hatasını :D

sen bizi ne sandın..eski vadici bi bakışta anlar :D

BEYZADE 02-06-2009 23:48:05

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058763575)
arkadaslar iskenderin vurulma sahnesi bence hayal degil cünkü erhan iskenderin kizini bilmiyor nasil olacakda iskenderin kiziyla birlikte bi hayal kuracak :D

Mantık hatası yapmış olabilirler diyecektim ama yeni fragmanda da görüldüğü gibi hayal değilmiş. :)

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058780725)
Yanma sahnesinden önce 3 kişiyi yakalıyorlar,yananlar da o 3 kişidir... büyütmeye gerek yok

Fragmanın gazabına da uğrayabiliriz EuK. Bildiğin gibi fragman karışık sahnelerle hazırlanmakta.

gotRoot 02-06-2009 23:49:28

azerbaycanlı adam baskın sırasında yardım ediyor vay =)

Fhenix 02-06-2009 23:50:35

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058780866)
sen bizi ne sandın..eski vadici bi bakışta anlar :D

Orası da doğru :D
Ama senaristler bi' kılıf uydurur ona :D

MicroChip 02-06-2009 23:56:26

Alıntı:

beyzade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058780968)
Fragmanın gazabına da uğrayabiliriz EuK. Bildiğin gibi fragman karışık sahnelerle hazırlanmakta.

yakma sahnesiyle bi önceki baskın sahnesini incelersen iki sahnede de adamlardaki silahlar aynı keleşe yada m3 e benziyor.yani yananlar bi önceki sahnede yakalananlar.

Omer 03-06-2009 00:17:43

süper olmuş :D erhan nasıl kaçtı ya iskenderi vurup merak ediyorum.

Marlboro 03-06-2009 00:25:25

Alıntı:

Omer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058781183)
süper olmuş :D erhan nasıl kaçtı ya iskenderi vurup merak ediyorum.

mantık hatası... ama fragmanda sonucta bunu söylemek zor olur dizi akışında biri gelir kurtarırı vs gibi bir gelişme olursa bu sorunun cevabını hep beraber almış oluruz sanırım.

Macabré 03-06-2009 00:49:39

Dondurup bakıyorum ama başının üstünde az bir saç olan biri asılıyor
Asılanlardan başta olanıda pantolonun altına tayt giyiyor (yaşlılar yaparya) ..
Bilemiyorum artık bekleyip görücez..

GoogleFan 03-06-2009 01:18:22

Azeri'nin olacağını sanmam.:D O adamı baya sevdim.
yananlardan birisi Memati galiba.:o

anarschi 03-06-2009 01:36:45

Yananlardan biri ömer baba galiba..Sanırsam deli hikmet,kazım ve ömer babayı yakıyorlar..
Ps de biraz inceliyim dedim ama net çıkmadı..
http://img198.imageshack.us/img198/8024/31407793.jpg

ByMsT 03-06-2009 01:43:48

Onlar değil ordan önce bir yerden adamları alıyorlar büyük ihtimal onlar :)

GoogleFan 03-06-2009 01:44:23

Kazım yanmasın.:(

Macabré 03-06-2009 02:24:49

Ömer baba karısı ve Polat 'ın karısı ölsün
Onlar aksatıyor Polat 'ın işlerini :D

HolyBoY 03-06-2009 02:54:22

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058781747)
Ömer baba karısı ve Polat 'ın karısı ölsün
Onlar aksatıyor Polat 'ın işlerini :D


ömer baba gerçekten sıktı artık yıllardır nasihatlerini hikayelerini dinliyoz :D

Macabré 03-06-2009 02:55:44

Alıntı:

HolyBoY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058781806)
ömer baba gerçekten sıktı artık yıllardır nasihatlerini hikayelerini dinliyoz :D

Herkese aynı şeyi söylüyorum herkes haklısın diyor bana :D

EuK 03-06-2009 08:19:43

Alıntı:

HolyBoY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058781806)
ömer baba gerçekten sıktı artık yıllardır nasihatlerini hikayelerini dinliyoz :D

Öyle deme .
Ömer Baba da bir Gladio :p

Haymac 03-06-2009 08:54:14

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058782115)
Öyle deme .
Ömer Baba da bir Gladio :p

ömer baba, ihtiyarların heyet başkanı :)

EuK 03-06-2009 10:04:51

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058782162)
ömer baba, ihtiyarların heyet başkanı :)

İskender'in babası Ömer babaymış :eek:
yok yok geçen hafta ölen hocanın babasıymış Ömer Baba:eek:

Cenk 03-06-2009 10:29:02

Ömer Baba'ya bir şey demeye gelmiyor ya adama 'merhaba' diyorsun Eski Roma'dan giriyor, Malazgirt Savaşı'ından çıkıyor.

KingMania 03-06-2009 11:04:52

ölsün yeter artık ondan önce ne gençler öldü 2003 ten beri oynuyor yeter kaldırdığı para

bilgiliweb 03-06-2009 11:10:39

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058782394)
Ömer Baba'ya bir şey demeye gelmiyor ya adama 'merhaba' diyorsun Eski Roma'dan giriyor, Malazgirt Savaşı'ından çıkıyor.

valla ya, adama selam vermeye gelmiyor adama . iyice sıktı bencede

Haymac 03-06-2009 11:30:40

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058782519)
ölsün yeter artık ondan önce ne gençler öldü 2003 ten beri oynuyor yeter kaldırdığı para

Kingo adamıma saygılı ol len :)

Omer 03-06-2009 11:37:20

r10' da en kral baba Ömer Baba :D öldürmeyin beni

KingMania 03-06-2009 11:38:11

olm o adam ihtiyar heyetinin başı falan değil sofuların başı :D

Haymac 03-06-2009 11:40:25

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058782662)
olm o adam ihtiyar heyetinin başı falan değil sofuların başı :D

bişi derdimde :p ilahi :p

MeyT 03-06-2009 12:07:34

Erhan, "İskenderi vurdum" dediğinde arkadan ses eko yapıyor. :)

Çok karışık bi' bölüm olacak ve süper geçecek.

Üzüldüğüm bi' nokta var; Yine en heyecanlı yerinde bitecek. :(

Fragmanı izleyemeyenler; tıklasın.

SABOCES 03-06-2009 12:27:16

Yakalanan 3 kişi var cevat bir evi bastırıyor ordaki 3 kişi yakıyorlar.

Ömer baba, deli felan yanmıyor.. Fragmana iyi bakın.

c0di 03-06-2009 13:07:02

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058782316)
İskender'in babası Ömer babaymış :eek:
yok yok geçen hafta ölen hocanın babasıymış Ömer Baba:eek:

hocam ciddimisin sen :eek:

JivaL 03-06-2009 13:14:57

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058782894)
Yakalanan 3 kişi var cevat bir evi bastırıyor ordaki 3 kişi yakıyorlar.
Ömer baba, deli felan yanmıyor.. Fragmana iyi bakın.

Onlar içerde zaten ama.

yasinseo38 03-06-2009 13:19:42

Demedi Demeyin bu bölümde çok karışık şeyler olacak

EuK 03-06-2009 15:31:09

Alıntı:

yasinseo38 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058783174)
Demedi Demeyin bu bölümde çok karışık şeyler olacak

Vay be ,nasıl anladın böyle olacağını..
Biz de İskender kızı ile beraber göbek atacak zannediyorduk:)

MicroChip 03-06-2009 16:01:18

muro ortalıklarda yok..bu bölümde de çıkmazsa sezon finalinde patlatırlar heralde


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:39:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.