![]() |
Gizli gizli ağaçların arkasından falan bakan bi' adam var o kim acaba...Sonlara doğru ayağı göründü :) |
Alıntı:
Erhan olayına gelince, muhtemelen ofiste Polatlar konuşurken dinlemiştir. @Estali; O Erhan'dı zaten. |
Alıntı:
|
Büyük Büyük Senden Büyük Allah Var :) Güzel bölümdü şimdi bitti daha uyuya kalmışım :) İskendere Allah'tan rahmet diliyorum :) Bölümde kimse kalmadı nerdeyse :D |
sonu güzeldi, iskender öldümü acaba ? :D |
Bence İskender ölmedi. Erhan ; İnci'yi takip etti,İskender'in de oraya girdiğini gördüğü an hayal etti,nasıl öldürsem diye.. Biz de sazan gibi "aa iskender öldü" dedik.Eğer yanılıyorsak İskender'e birşey olmuşsa sloganları atmaya başlayalım " İskenderler ölmez!!!" :p Sezon finali ne zaman olacak sizce ? |
Alıntı:
|
Banada iskender ölmedi gibi geliyor,ama erhanda o tabancayı kullanmadan ölmez:) |
güzeldi tesekkürler..ispanya ayağı GAL' in filmi de var. internette aratabilirsiniz ben izledim. Fena degil. İspanyol kurtlar vadisi. bu arada İskender'in ölümünden cok bu Gladyo konusunda arabasında İskender'in Hoca' nın babam Gladyonun Türkiye ayagıydı deyince az elini öpmedik şerefsizin demesi hakkında yorumlarınızı merak ediyorum.Konu içinde var mı tam hepsini okuyamadım ama.. Mesela Komutan, Hoca rollerinin gercek hayattaki karsılıkları var mı tam olarak ve Hoca'nın babası kim? Bir zamanlar ilk vadi cıktıgında Sanal Vadi diye bir forum vardı.sahibi olan arkadasta bu forumda o zaman forumu cok takip ederdim günceldi. kim kimdir vs. epey belge bilgi döküyordu üyeler.simdi oyle bir forum var mı bilmiyorum? Alıntı:
|
Bence polat ölsün İskender yaşasın :P |
Erhan Gladyo konusunu gazeteden biliyor bence.Çünkü İskender Polatın kayın pederini çağırıp yarın ki yazın Gladyo ile ilgili olacak demişti. |
İskender ölmez , ölemez. " Elimizi öpen herkesin alnını öperiz " İskender kral adam. |
Bu bölümde en beğendiğim sahne gidip kızının kafasına kemanla vurup babana saygın yok bari sanata saygın olsun demesiydi İskender'in.Koptum gerçekten:D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ömer Baba'nın da bir Gladio olduğunu biliyor muydunuz arkadaşlar :) |
İskender oldu bence final ne zaman memati ne zaman olecek :D Valla yeni bolumler sıkıcı eskiler super forever kanal7 :D |
KVP İyice zıvalıyor... Sebepler : - Polat alemdar Cevatı orda ölmedigini anlamayacak kadar salak degil nasıl öldüremez. - Erhan iskendere 2 tane sıkıyor sıksana 6 tane ( Sonucta ölmeyecek ya :)) - Yıldız Bulutun agızına sıkıyor sıksın kafasınada görim yasıyacakmı - Cevat önüne geleni yakıyor bu ne iş :D - Filmden son 5 bölümde ayrılanlar : GAMZE,FUAT,YILDIRIM,ZEKİ,MEHMET FİKRETİN ABİSİ,HALO,ELVAN,HALONUN BEBEGİ,HALONUN ARKADAŞLARI,KUMANDAN,HOCA Unuttugum varsa ekleyin Lütfen. Ben KVP Hayranı olarak eski kurtlar vadisi daha güzeldi düsünüyorum... Yazmak istedim :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Arkadaşlar yarım frangman buldum bir bakın isterseniz Kurtlar Vadisi Pusu 62.Bölüm Fragmanı P o r t a L i m o n |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Limanda Kazım'ın konteynırın arkasından koşarak karşıya geçtiği sahne önceden Cevat'ın limanı bastığındaki sahnesi. 59. bölümdü hatta. :D Fragmanda kesinlikle yazete.com reklamı yapılmakta fakat bu fragmanda yok, neden acaba. :rolleyes: Son olarak bu fragmanda sağ alttaki KURTLAR VADİSİ PUSU yazısına dikkat edin, sitelerimizde yayınladığımız çekimlerdeki gibi. Yani yukarıda da belirttiğim gibi yayından alınan kesitlerle hazırlanmış. Fragmanda sağ alttaki yazı bu kadar kalitesiz olmuyor. Mesela aşağıdaki videoları izleyin, sağ alt tarafta kaliteli olarak KURTLAR VADİSİ PUSU yazan gerçek fragman, kalitesiz olarak KURTLAR VADİSİ PUSU yazan televizyondan çekilmiş bölüm, kalitesiz olarak KURTLAR VADİSİ PUSU yazan ve fragman olarak bildirilen de insanları aptal yerine koymaya çalışan gerizekalıların hazırladığı dosya. ; 61. bölüm : http://www.kurtlar-vadisi.us/kurtlar...izle-t133.html 61. bölüm fragman : http://www.kurtlar-vadisi.us/kurtlar...mani-t113.html Arkadaşın verdiği link : Kurtlar Vadisi Pusu 62.Bölüm Fragmanı P o r t a L i m o n 62. bölüm fragmanı henüz çıkmadı, bizleri kandırmaya çalışıyorlar. |
Alıntı:
kurtları hiç izlememişsin sanırım eski bölümleri bilmiyosun galiba. |
Alıntı:
|
LG adlı bi arkadaş vardı nerde o gören var mı ? oda mı ihtiyarlardan ? :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
cevat: yılmaaaz bu ne !? yılmaz: elci ağam cevat: fişini çekin bunun! |
Polat, Cevat'ın ölmediğine hiç şaşırmadı, sanırım böyle bir sahne olmadı. Yoksa ben mi kaçırdım. :rolleyes: |
Alıntı:
Nasıl oluyor yoksa kardeş reklamlarda dizimi oynatıyorlar. Birde dizi 21:45 de basladı 23:45 de bitti %70 reklam... Eski Kv Özledik valla :rolleyes: |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
arkadaşlar iskender ölmez neden ölmez ? bulutun ağzına sıkıyor yıldız kurşun yandan çıkıp gidiyor öldü diye atıyorlar %1 ihtimal onuda uyguladılar bu kurtlar vadisi pusuda yakında kafasına sıksanda ölmezler iskenderin düşmanı polat , bulunduğu yere c4 koyuyor ve sonra vaz geçiyor filmde mantık hataları çok fazla olmaya başladı son bölümlerde. |
|
Alıntı:
mematinin adamı öldürmesi çok güzel şerefine ..... :D |
Alıntı:
|
off ne sahne ama ya böyle sahneler istiyoruzzzzzzzzzzzzzzz |
Eski bölümler forever :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:44:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.